aaaaah superleuk, hebben onze jongetjes dezelfde laarsjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef Meimeltje het volgende:
Thnx to de tip van Poppejans zijn we ook geslaagd voor snowboots
We zijn nu dus sneeuwklaar!
[ afbeelding ]
Mijn kind nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze zijn allemaal bijna jarig, die kinders van ons.
Dank voor de soksloffentip! Ik moet de blije doos nog halen, dus dan kijk ik er meteen even naar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij de prenatal hadden ze snowboots staan. Roze en grijze van maat 21 t/m 25, 13 euro.
Ook hadden ze slofsokken in de aanbieding.
Hmmzz ik heb hm eigenlijk niet eens gepastquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik 80... vond ze ook groot; en Evie is wel lang en niet zo breed.
en volgend jaar verkoop ik deze gewoon weer
(bijkomende voordeel was, dat 86 er niet meer was; ik heb getwijfeld en getwijfeld vrijdag, en daardoor niet gekocht, en gister was alleen mt 80 er nog, dus hoefte ik niet meer twijfelen haha.)
en mt 80 gister dus ook thuis gepast en lijkt me prima, kan ze nog wel een paar maanden mee vooruit denk ik.
Oh maar ik ga ze sowieso gebruiken voor in de buggy bij echt koud weer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie kinderen hun snowboots deze winter nog gaan gebruiken. Ivan is nu bezig met zijn eerste stapjes, maar ik vind het nog steeds te voorbarig om snowboots te kopen. (Hoe zat het ook alweer? Ze mogen schoenen aan als ze al 1 maand goed kunnen lopen, toch?)
Ik zie de snowboots ook niet als schoenen waar hij lang op gaat lopen. Voor mij puur omdat zn voetjes dan als het goed is droog blijven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie kinderen hun snowboots deze winter nog gaan gebruiken. Ivan is nu bezig met zijn eerste stapjes, maar ik vind het nog steeds te voorbarig om snowboots te kopen. (Hoe zat het ook alweer? Ze mogen schoenen aan als ze al 1 maand goed kunnen lopen, toch?)
eenschquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik zie de snowboots ook niet als schoenen waar hij lang op gaat lopen. Voor mij puur omdat zn voetjes dan als het goed is droog blijven.
Voetenzak voor in de kinderwagen bedoel je? Ja die hebben we wel hoor en daar zal hij ook wel regelmatig in zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hebben jullie dan geen voetenzak of zo? Ik zie het niet zo voor me dat Ivan deze winter al echt in de sneeuw speelt, maar dat komt misschien door mijn beperkte verbeeldingsvermogen, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |