abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88988015
Leuk Happy :Y
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88989467
Ook leuk Happy!!
De houtje touwtje jas valt idd wel lan he :) Ik vind het juist wel leuk staan, maar denk wel dat je gelijk hebt dat je dan geen korte beentjes moet hebben ;) Dyon is vrij lang (naja iets boven gemiddeld) en slank. En zn benen worden komende maanden vast alleen nog maar langer ;)
pi_88990076
Whahaha, ja ik hoop dat Daan's beentje de komende maanden ook nog wel langer worden :P maar hij is dus iets kleiner dan gemiddeld en in verhouding dus een lange romp (maat 74) en korte beentjes (maat 68)

Anyway, dat ribbroekje is trouwens heerlijk met die zachte band en die voering. Heerlijk voor de winter.

Ik ben echt verliefd op Zara kleertjes. Ik kan die hele winkel wel leeg kopen. Net even aparter en wat betere kwaliteit dan de HEMA en H&M hoewel ik daar ook meestal wel slaag.
pi_88990387
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop ;)
pi_88990605
Ga ik net kijken bij de broeken in de H&M shop, bijna alles in haar maat weg :(
Morgenochtend maar weer kijken..bedacht me net dat ze eigenlijk helemaal niet zoveel "dikkere" broeken heeft voor de winter
pi_88990709
Mja, hier kan qua bovenkleding ook maat 80 al bijna, maar qua broeken is hij pas net uit maat 62 :X maar heb wel het gevoel dat zijn beentjes wel wat bijtrekken.

Ik ben sowieso niet zo'n fan van setjes Meimel, maar inderdaad, da's niet echt handig nee.

Mrien, dan zou ik de webshop van Zara.com aanraden ;)
pi_88991050
Ik denk dat ik op 15 dec maar wat ga bestellen...

http://www.gratisbezorging.nl/

Ik hoop dat bij de Wehkamp dan de spijkerbroeken die bij Kyllian zo goed zitten weer leverbaar zijn. Die heeft binnenkort ook een grotere maat nodig.

Edit: hmmzz de Wehkamp staat er nu niet meer bij.
pi_88991140
Mrien, kijk eens wat leuk O+ (vind ik dan)

gevoerd spijkerbroekje

cordoroy broekje

En bij 3-36 maanden nog meer mooie dikke broekjes.
pi_88992494
Ik ga eens even kijken bij de Zara :)
pi_88993996
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop ;)
Ik heb nog steeds een maat minder van onder dan van boven :Y) ( ;( )

wat grappig dat dag van gratis bezorging! Wel nog meer chaos bij tnt dan :X maar goed, what else is new :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88994459
Even bij de Zara gekeken, maar kom daar maar 1 broek tegen die ik wel leuk vind

Nu kwam ik nog wel deze tegen die ik leuk vind

Denk dat Lotte deze wel leuk vind ;)

Beide van Name It
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 22:25:41 #62
5428 crew  miss_sly
pi_88994843
Pff, jullie gaan veel te snel! Heb ik de snowboots discussie gemist -O-

Ik heb ze nog niet, en ik twijfel. De ene dag denk ik: ik moet ze echt snel kopen, de andere denk ik: laat eerst die sneeuw maar eens komen, want ik geloof nooit dat het wordt zoals vorig jaar.
En idem dus met skibroekachtig iets.

Dus heeft Senna nog geen snowboots of anderszins ijstijdgeschikte kledij :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 november 2010 @ 22:27:42 #63
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88994973
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Isa is altijd gelijk onder & boven qua maat.
Lijkt me lastig met setjes inderdaad.
pi_88995461
Ik heb normaal ook iets van eerst zien, dan kopen miss_sly. Scheelt dat ze nog een skipak heeft van vorig jaar (skibroek en jas apart van elkaar) en haar snowboots nog passen van vorig jaar.
Wel heb ik vooraf een muts, handschoenen en sjaal voor d'r gekocht, zodat ik er niet op uit hoef mocht er opeens toch sneeuw gaan vallen. En nu heeft ze die al een paar keer aangehad op de fiets, koud!
pi_88996392
We hebben vorige week bij prenatal snowboots voor Linde gekocht. Ze waren 15 euro en voor dat geld wil ik dat drama van vorig jaar echt niet overdoen. Toen heb ik uiteindelijk na daaaaaagen zoeken zowel ofline als online een paar 2e handse kunnen kopen bij een winkeltje voor 30 euro!!

Ik heb het jeanslegginkje van de hema voor Esmee *O* En maar meteen een maat 80 en een 86 meegenomen
pi_89003462
*lurker kruipt onder steen vandaan.

Morgen (23 nov) begint op shopvip een sale van Lief! kleertjes. Meestal zijn de prijzen 50% van wat het in de winkel zou moeten kosten. Je moet wel uitgenodigd zijn om op shopvip te kunnen winkelen, maar stuur me evt een PB en ik regel het voor je!

*kruipt weer onder steen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 22 november 2010 @ 09:26:23 #67
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89003614
Of stuur mij een pm want ik ben geen lurker en wil er ook wel punten voor ontvangen })
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89003800
Finn heeft ook verschillende maten boven en onder, 80boven en 74onder nu.
Miss ik heb wel alvast een skibroek gekocht voor Finn, maar dat is ook omdat we gewoon erg veel wandelen, dan vond ik het wel fijn om te hebben.

Zaterdag in de zara in amsterdam geweest met mijn schoonzusje en Finn is weer 2 paar schoenen rijker! Ik zal straks eens een foto uploaden.
pi_89003909
@taartjes fee: :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_89006550
Hé Stiemie, dus het is uiteindelijk toch gelukt met de broekjes vd hema?! Leuk!

Ik vind dat ze trouwens momenteel verder bar weinig leuks bij de hema hebben. Sowieso, toen ik zwanger was en daarvoor toen vond ik bijna alles van de hema leuk en nu véél minder. Zal wel aan mijn veranderde smaak liggen.
  maandag 22 november 2010 @ 11:35:58 #71
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89006860
Sorbootje, snap wat je bedoeld, het is nogal hysterisch bij de hema.
Dit vind ik nog wel leuk

Name it heeft wel wat leuke dingetje, ik vind deze zo scheetig

Maar ja, 17 euro voor iets wat ze alleen met kerst aan heeft
pi_89008128
Haha precies, dat blauwe jurkje heb ik dan ook gekocht voor Isabeau
pi_89008931
In Schoenenreus krantje staan meisjes en jongens snowboots vanaf mt 21 voor 12 euro nogwat
en ik kreeg een openingskrantje van de Lidl die hier open gaat deze week (dus dat zal dan wel alleen voor deze Lidl gelden?) dat ze kindersnowboots hebben voor 5 euro, er stond alleen niet bij vanaf welke maat. Op het plaatje zag het er wel ok uit dus ik ga effe kijken en graaien.

Hema heeft inderdaad geheel NIKS leuks voor jongens/meisjes momenteel

*Effe verder bijlezen hier*

edit: Leuk die broek en trui Happy!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 november 2010 @ 16:02:36 #74
298315 SacreCoeur
pi_89015834
Iesie heeft snowboots, net gehaald.
Mams heeft me overgehaald, van strooizout krijg je vlekken op schoenen.
Wist ik niet.

Ze zijn wel groot en met veel grip.
Maar wel normaal smal, ufcurs zwart.
pi_89016130
en ik heb Evie dr skipak gekocht; geruit van de H&M, en mijn collega heeft een paar snowboots in mt 18-19 voor Evie *O*

nu nog een slee kopen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 november 2010 @ 16:14:44 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89016315
BJ: Bij Bart Smit hebben ze een inklapbare slee!
En nee, ik heb geen aandelen in die dingen, ik ben er gewoon fan van! :D

Ik heb net al mijn principes overboord gezet en dit jurkje voor Emma gekocht:

Afgelopen weekend hebben we bij mijn ouders gelogeerd. Emma mocht haar schoen zetten, dat had mijn moeder van Sinterklaas gehoord. 's ochtends zat er een buggyboekje in en een paar gebreide sokken. Die heeft mijn oude tantetje gebreidt. O+ Ik zal er zo eens een foto van maken.
Ze heeft meer dan 10 jaar geleden ook eens zo'n paar voor mij gemaakt. Ik draag ze nog elke winter. Zo warm en onverwoestbaar! O+
A grand adventure has begun.
pi_89016390
Wat een leuk jurkje Keshet! En leuk dat Emma haar schoentje mocht zetten, leuk ook dat er een zelfgemaakt cadeautje in zat, speciaal vind ik dat altijd O+
  maandag 22 november 2010 @ 16:19:50 #78
298315 SacreCoeur
pi_89016526
Jurkje is leuk! stippels O+
Maar zijn ze nou bruin of zwart?
  maandag 22 november 2010 @ 16:31:51 #79
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89016964
Ik denk zwart. Maar misschien zijn ze ook wel bruin...
Ben een beetje kleurendoof. :@

't jurkje is ook nog niet in huis; donderdag kan ik 'm ophalen. Er zit hier trouwens een heel leuk winkeltje SC, Kids aan 't Strand. Ik denk dat ze daar veel hebben wat jij erg leuk vindt!
A grand adventure has begun.
pi_89017001
Erg leuk Keshet O+

Ik heb de Snowboots van Schoenenreus gekocht hoor, mt 21 *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 november 2010 @ 16:35:18 #81
298315 SacreCoeur
pi_89017116
In Nesselande?
Ik heb nichtje weleens erover gehoord geloof ik.
  maandag 22 november 2010 @ 16:46:41 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89017586
Ik mga morgen ook langs Schoenenreus, voor de zilveren snowboots *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89018008
wat een schetig jurkje Keshet O+
en wat lief van die sokjes :D

ik heb een babywasje erin zitten O+ ooooh al die kleine kleertjes O+ :D
Ik heb wat pyjama's in maat 50/56 en maat 62 die ik ook in maat 86 heb (dezelfde pyjama ja :') :@) en wat is dat klein dan ineens naast die maat 86!! :o en wat lijkt mijn eigen meisje keigroot dan ineens zo als ik dat maat 50 jurkje vast heb enzo jeetje.

T lijkt erop hier dat maat 74 nu toch wel exit is. Op zich zouden sommige dingen nog wel een paar keer gedragen kunnen worden maar ik merk dat ik er steeds aan sta te trekken :P dus tijd voor de bewaardoos. Er liggen nu alleen nog wat jurkjes 74 in de kast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89019278
Klein he huup!

Leuk jurkje keshet!

Ik heb vanmorgen nog even gekeken bij de h&m en gelukkig stond er nu weer wat leuks op de site. 3 broeken besteld, eens kijken wat het is ;) en nog een shirtje (effen) voor de baby ;)
pi_89019481
haha, dat is een verschil heh, huup

Ik weet nog toen mijn oudste net was geboren, ik een pyjama kreeg van de buurvrouw als kraamkado in maat 86.
Ik schrok me rot van die maat. ik dacht; wat moet ik daar nu mee :')

Leah past ook echt niet meer lang in 74...begint echt al soms te kort te worden....(volgens mij is ze ook 76 cm ofzo)
pi_89019612
Ik vond vooral het verschil van die pampers zo groot.
Dat kleinste maatje en een bijnatweepamper.
pi_89024336
Leuk jurkje Keshet!!

Poppejans zijn ze wel leuk voor jongens die snowboots?

De nieuwe schoenen van Finn:

De nieuwe jas hadden we ook nog niet geshowd geloof ik:

Morgen even naar de Primark, kijken of ze daar nog iets leuks, nieuws hebben
pi_89024629
Wat een leuke schoentjes FTA!

Lis is nu in het bezit van deze :)

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89024872
Thijs heeft deze jas en skibroek (hier geshowd door oppaskindje Ayla, die de jas in de meisjesversie heeft en een lichtroze skibroek)

En deze snowboots

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89025073
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk jurkje Keshet!!

Poppejans zijn ze wel leuk voor jongens die snowboots?

De nieuwe schoenen van Finn:
[ afbeelding ]

De nieuwe jas hadden we ook nog niet geshowd geloof ik:
[ afbeelding ]

Morgen even naar de Primark, kijken of ze daar nog iets leuks, nieuws hebben
Súperleuk!! O+ O+ O+
die schoentjes echt, liefde! <3

en wat een heerlijk menneke is Finn toch :D wat lijkt ie groot alweer zo zeg!

Snoops leuk :Y zien er comfi en warm uit.

En thijs is duidelijk ook winterklaar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89027003
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Keshet O+

Ik heb de Snowboots van Schoenenreus gekocht hoor, mt 21 *O*
Hadden ze er nog veel op voorraad?? Dan ga ik ze woensdag ook halen :P
pi_89027137
Finn, leuk mannetje! Mooie schoenen :)

Mclaura, die skibroek heeft Kyllian ook :) Voor Dyon was maat 86 van de kinderkleding echt nog veel te groot. Heb voor hem van de babyafdeling een skipakje.
pi_89028132
Stoere schoenen voor Finn!! Die witte zijn echt tof :Y

En de roze snowboots van Lis zijn ook leuk :)
pi_89029422
Leuke schoenen heeft Finn! En een mooi koppie! O+

En die snowboots van Lis zijn stoer!

Wat een leuk oppaskindje heb jij, MacLaura! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89042262
de lief sale op shopvip is 2 dagen vertraagd. hij begint nu op 25 nov ipv 23!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_89042510
Bij de Wibra hebben ze ook snowboots in de aanbieding, wel van Cars of Princess.. maar als je echt nog op zoek bent.. en voor dat ene seizoen :) 7,99!
pi_89049600
Waarom ik dacht dat Lis die snowboots hierboven had :?

Het zijn dus deze:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89052245
Die zijn ook leuk Snoopy!

De primark is het langsgaan niet echt waard! Niet echt iets nieuws, wel heb ik nog een spijkerbroek en een simpele sweater meegenomen voor Finn. Oh ja ook nog sokken, want die verdwijnen hier op de een of andere manier altijd.

Bij de schoenenreus ook geslaagd voor een soort snowboots, die uit de folder kreeg ik met geen mogelijkheid bij hem aangetrokken en toen zag ik deze ineens staan, ietsjes duurder (23 euro), maar een stuk makkelijker aan te trekken. Eventueel zou hij ze ook nog als gewone laasjes aankunnen dus dat scheelt weer!
pi_89054174
Ik heb voor Dana ook sneeuwlaarsjes gehaald. Bij Van Haren, 12,95 :)
Niet echt de mooiste, maar ey..het zijn maar sneeuwlaarsje
pi_89055042
Die zijn ook tof FTA, op t groffe na zelfs bijna niet aan te zien dat het snowboots zijn, gewoon stevige stoere jongensstappers! Je gympies voor Finn vond ik ook echt geweldig, waren die nou van de Zara?

Mijn Zara kleertjes voor Lena bevallen ook echt heel goed (schoentjes en een jeansshorty) En t kwam echt zo mooi en sjiek verpakt verstuurd, dat ik spontaan naar de website gegaan ben om te kijken of ik nóg iets wilde bestellen, ik kreeg er echt een cadeautjesgevoel van!

Mijn dochter koopt tegenwoordig zelf haar kleren, we zijn in onderhandeling van haar kleedgeldbedrag

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')