Ik heb nog steeds een maat minder van onder dan van bovenquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop
Isa is altijd gelijk onder & boven qua maat.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop
Súperleuk!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk jurkje Keshet!!
Poppejans zijn ze wel leuk voor jongens die snowboots?
De nieuwe schoenen van Finn:
[ afbeelding ]
De nieuwe jas hadden we ook nog niet geshowd geloof ik:
[ afbeelding ]
Morgen even naar de Primark, kijken of ze daar nog iets leuks, nieuws hebben
Hadden ze er nog veel op voorraad?? Dan ga ik ze woensdag ook halenquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Keshet![]()
Ik heb de Snowboots van Schoenenreus gekocht hoor, mt 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |