Die van mij welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje, sommige van jullie hadden als 1e pakje een pakje met de naam erop. Was dat via goodmoodkids?

Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:
LeiaStaat echt superschattig dat pakje!
Ik vond het best lastig om de kleur uit te kiezen, want niet alle kleuren stonden bijv bij de oudste.
Bruin vind ik bijv meer een kleur voor donkerharige kids denk ik. Leia staat het prachtig! Ik verwachte weer een blondie met een lichte huid te krijgen....

Ow ik dacht donkere haartjes te zienquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ideemijn man en ik zijn allebei donkerblond met groen-bruine ogen en had ook een donker kindje verwacht.... En Leia is echt MEGA blond
maar toch staat het haar wel
Leuk BJ! Leia's kamer ook.. 2 muren bruin, 2 wit, meubels wit en verder bruine en oranje accessoires![]()

Ja die! Dat was enigste leuke die ik ben tegen gekomenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
diezelfde als Hannah en Evie hebben? en welke maat heb je voor Mette gekocht?

Dat is Ocean.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef mrien het volgende:
Die kleur blauw is mooi zeg Tessie! Welke kleur is dat?

Ja inderdaad, zit nu wat te proberen en zie dus al dat of het broekje, of het shirtje niet in de gewenste kleur is. Schiet lekker op..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat is Ocean.
Beetje jammer dat bij GMK altijd bijna alles uitverkocht is trouwens

De mijne niet, is een gewone print, dus niet zo'n zacht printje.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn flock printjes toch?
Ik vraag me af hoe glitter eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |