quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
STquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pourquoi?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
ST![]()
.
mag ik even tegen je aan huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Omdat ik ******hard lollig was en toen tja, toen tikte ik wat dingen in de wikipedia =).quote:
Ja hoor, mijn schouder is er breed genoeg voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik even tegen je aan huilen?![]()
Hmnou. Hormonen...andere lichamelijke ongemakken..tenniselleboog doet weer stom, ik ben zo onhandig als de tyfus (door de hormonen) en laat alles vallen of alles gaat net mis, Thijs wil niet slapen en we hebben ruzie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuthoer nijntje![]()
![]()
Wat is er allemaal Suikertjebeeb?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, mijn schouder is er breed genoeg voor.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Hmnou. Hormonen...andere lichamelijke ongemakken..tenniselleboog doet weer stom, ik ben zo onhandig als de tyfus (door de hormonen) en laat alles vallen of alles gaat net mis, Thijs wil niet slapen en we hebben ruzie.
Ja, wij niet natuurlijk
Dat met die hormonen niet hoorquote:
ja verdomme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik een uurtje op bed liggen want om half vijf begint het schaatsen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Is 't slecht om te zeggen dat ik blij ben dat m'n moeder weg is?
sportautoquote:
STquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
gf, pgr, LL, Bos, Pien![]()
![]()
Pien: vermoeiend zijn ze soms he?
Dodelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
gf, pgr, LL, Bos, Pien![]()
![]()
Pien: vermoeiend zijn ze soms he?
lovelyquote:
bossiequote:
Ohneeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef Pien85 het volgende:
DodelijkEn op 't laatste moment nog even m'n nieuwe ereader slopen
lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DodelijkEn op 't laatste moment nog even m'n nieuwe ereader slopen
Heel hard op 't aanknopje drukken, en daardoor hangt 't knopje nu en gaat ie constant aan en uitquote:
Ik ga niks leuks doen vanavondquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel hard op 't aanknopje drukken, en daardoor hangt 't knopje nu en gaat ie constant aan en uitHopen dat vriendje 'm straks kan maken
ik ga gewoon in een hoekje zitten huilen hoor, weinig leuks aan..quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
Dan moet ik 'n nieuwe kopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..en anders..nou...DAN!
ik wil ook huilenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga gewoon in een hoekje zitten huilen hoor, weinig leuks aan..
en als je wat leuks wilt doen, dan regel je dat toch?
Dat heb ik bij mijn vader ook soms (moeder leeft helaas niet meer). Maar gelukkig is onze band nu beter dan een paar jaar geleden. Toen was ik hem echt snel beu, maar toen was ik ook ziek, dat scheelt misschien weer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Of je mama aansprakelijk stellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef Pien85 het volgende:
Dan moet ik 'n nieuwe kopenHopen dat Bol 'm accepteert als DOA
Mja, van 'n kale kip kun je niet plukken hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je mama aansprakelijk stellen![]()
Ik bedoel ook via de verzekeringquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Mja, van 'n kale kip kun je niet plukken he
Hier is ze niet voor verzekerd, bovendien zit ze in de WSPNquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook via de verzekering
In de wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier is ze niet voor verzekerd, bovendien zit ze in de WSPN
Wet Schuldsanering Natuurlijke Personenquote:
oh, dat is niet goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen
Heb net half de ereader gemaakt... Hij gaat nu iig weer uit en dan niet meer ongevraagd aan... maar 's kijken offie later nog écht aan wil
dan verheug je je daar vast opquote:
laters pienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga even naar de winkel om wat op te halen...
Net was het nog gezellig dat ze eerder kwam?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
vriendenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
Niet vergeten kut te roepen hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijn
Stel je niet aan jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Nee meneer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vergeten kut te roepen he
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Ferrariquote:
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van makenquote:
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van maken![]()
Anders ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zat
doeiiiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
Nou ja, soms voelen mensen zich niet vrolijk en dan wordt daar wel eens over gepraatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
Hello!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
halloo Enfermerellekker gewerkt ???
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksquote:
preciesquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
En soms is zwelgen even nodig. Wanneer moet je anders toegeven dat het niet helemaal lekker gaat? Nooit? Nou. Mooi niet.
heerlijk was het buitenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Best druk maar welk oké, ben blij dat ik ook weekend heb nu
En wat is het heeeeerlijk weer buiten!
![]()
Hoe ist met jou sas?![]()
[..]
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksManlief heeft al boodschapjes gedaan, alleen nog wat wasjes draaien enzo
Hoe ist met jou?
Ik zeg toch niet dat er wat mis mee is lieve schatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
En soms is zwelgen even nodig. Wanneer moet je anders toegeven dat het niet helemaal lekker gaat? Nooit? Nou. Mooi niet.
Klinkt goed allemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Best druk maar welk oké, ben blij dat ik ook weekend heb nu
En wat is het heeeeerlijk weer buiten!
![]()
Hoe ist met jou sas?![]()
[..]
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksManlief heeft al boodschapjes gedaan, alleen nog wat wasjes draaien enzo
Hoe ist met jou?
Heb je nog wat leuks gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk was het buiten
kringloopje gedaan vandaag, auto door de wasstraat en ff schoongemaakt.. verder is het een beetje saai hier
nee ik wilde een voetenstoof kopen maar Jeroen vond het onzin en niet meer passen in onze nieuwe woonkamerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gekocht eigenlijk?Enneh, de plintjes af?
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik wilde een voetenstoof kopen maar Jeroen vond het onzin en niet meer passen in onze nieuwe woonkamer
plintjes zijn niet af, maar wel 2 nieuwe stopcontacten erin en lichtknopjes en een overgangsprofiel naar de keukenwant er zat nu nog een kier tussen keuken en woonkamer
Wat een servicequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
Hm, fotomeneer komt de foto thuis brengen
Mag ik bij jou komen eten?quote:
Nou hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk was het buiten
kringloopje gedaan vandaag, auto door de wasstraat en ff schoongemaakt.. verder is het een beetje saai hier
Haha ja hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalDoe mij ook zo'n man
Hier gaat het wel, is nog niet helemaal lekkerMaar komt wel
Zou vanavond naar een verjaardag, maar heb afgezegd, ben te moe enzo... Dus ga vanavond even heerlijk relaxen en tijd voor mezelf maken
![]()
maandag geen tijd dan moet ik sochtends rijden en smiddags werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ach, ik vind dat je prima kunt mixen tussen oud en nieuw, maandag gewoon alsnog halen
![]()
Ow gatver zoiets heb ik in Engeland een keer opquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Nice!Dus wel lekker bezig enzo
![]()
[..]
Haha ja heJe kan hem zeker op een opdracht sturen
Als je een duidelijk briefje geeft.
![]()
Oh vervelend joh!Goed zo! Lekker tijd voor jezelf nemen meid
![]()
Mag toch ook wel eens??
![]()
Hoef je nietvoor te zijn hoor XD
Liebchenquote:
Ja, natuurlijkquote:
Dan haal ik em wel volgende week voor je opquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maandag geen tijd dan moet ik sochtends rijden en smiddags werken
Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Ich bin wieder zu Hause. Vandaag redelijk op tijd afgewerkt; 1530.
He fijn liefdequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan haal ik em wel volgende week voor je op
Liefde genoeg voor iedereen!quote:
Dan heb je em cadeau gekregen en kon je geen nee zeggenquote:
Nee hoor. Das friet. Patatjes moet je kokenquote:
puik planquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je em cadeau gekregen en kon je geen nee zeggen
Heb jij en patat en pizza?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus dat deed ik verkeerd
friet? kennik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Das friet. Patatjes moet je koken.
Goed zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waarDus, vanavond ik-tijd
liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde heb ik nog wel wat over hoor
Gefrituurde aardappelstaafjesquote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ohhh ik heb ook zo'n zin in patatttttt
Gewoon doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welMisschien ga ik wel gewoon wat halen
![]()
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Hoort bij de ik-tijd. En bij de zaterdag. Want zaterdag is frietjesdag.
Ding ding ding, we've got a winner!quote:
Ik dacht het ook jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welMisschien ga ik wel gewoon wat halen
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenMet frietjes
Eten ging vandaag toch al prut
Oeh, boterham prutquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenMet frietjes
Eten ging vandaag toch al prut
Hey Enfequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht het ook ja
We zijn gezwicht, vanavond patat-avond![]()
Lekker halen, lekker simpel
![]()
Omdat alles prut gaat vandaagquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker. Wil ik ook wel
.
En hoezo ging eten vandaag toch al prut?
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, boterham prut![]()
[..]
Hey Enfe![]()
Goed en daar?
Over boterham met prutquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Synchroon patat eten
[..]
Omdat alles prut gaat vandaagMaar komt wel goed
[..]
Waar heb jij het over?![]()
Klinkt niet zo heel appetijtelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over boterham met pruten dat is dan o.a. gehakt met spek en nog wat dingen door elkaar en dat dan op een witte boterham en dat is echt
![]()
Ik vind van wel en ben niet de enige in de famquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt niet zo heel appetijtelijk![]()
Maar jullie lusten vast ook bloedworst en balkenbrij enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ben niet de enige in de fam
Praten over van die vieze dingen wat jij doetquote:
en dan bakbloedworstquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie lusten vast ook bloedworst en balkenbrij enzo
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gehakt rullen is toch niet vies? Ik weet viezere dingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten over van die vieze dingen wat jij doet
SME-RIG gewoonquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan bakbloedworstgatver
mijn ex(man) vond dat lekker
met uitjes en dan op brood
DIE LUCHT
Balkenbrijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberen
Je laat het hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gehakt rullen is toch niet vies? Ik weet viezere dingen
Ik lust het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberen
Ikke nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet want het is jummiequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten over van die vieze dingen wat jij doet
De lucht van balkenbrij is ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DIE LUCHT
Aan deze kant van het land heet het balkenbrijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkenbrij :w{ ?
Kerboët zul je bedoelen!
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurtquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DIE LUCHT
Ah toe?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je laat het hoor
Ik neem even een lekkere krentenbol met goulashkroket![]()
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurt
Volgens mij stouw ie die goulashkroket zelfs tussen de krentenbolquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe?![]()
En een krentenbol met goulashkroket, tegelijkertijd?
geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurt
Bis später Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik en mijn hoofdpijn verkassen naar de bankTot later lieve mensen
Eenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik en mijn hoofdpijn verkassen naar de bankTot later lieve mensen
Een deel van het varken waar je heerlijke boeilon van kan trekken voor een lekkere groentesoepquote:
Dat is wel heel raar trouwens ja. Ik ken niks wat ZO smerig ruikt terwijl het ZO lekker smaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een deel van het varken waar je heerlijke boeilon van kan trekken voor een lekkere groentesoep
Misschien ligt het aan de pan van je ma want als mij ma dat hier doet vind ik het niet stinkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar trouwens ja. Ik ken niks wat ZO smerig ruikt terwijl het ZO lekker smaakt.
Ja. Van ne kuus. Ne dooie kuus bij voorkeur.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef MPG het volgende:
Schenkel is dijbeen toch?
Of ben ik nou te letterlijk vanuit het Deutsch?
Ik denk niet dat een levende kuus het je in dank afneemt als je zijn Schenkel wilquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Van ne kuus. Ne dooie kuus bij voorkeur.
Denk dat oorkleppen wel een heel goed idee isquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een levende kuus het je in dank afneemt als je zijn Schenkel wil.
Verder nog iets?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben weer uitgeraced voor vandaag
ik had er 1 .quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand een leuk en bij voorkeur gratis racespel voor WIndows 7? Hoeft niet heel HiEnd Graphics te zijn of zo. Ik had vroegah Colin McRae Rallye 2![]()
Jas+vest, kadotjes en wat andere dingen gekocht. Mijn zus even geholpen met wat dingen verhuizen(van de opslag naar hun huis) en moet nog mijn slaapkamer doen en even kijken of ik nog zin heb om kadotjes in te pakken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb cadeaus ingepakt en een luchtbed gekocht.
Geraced, en nog wat kleine dingen.
Jij?
Stunts, hoewel ik het me afvraag of die wel onder windows 7 het nog doetquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand een leuk en bij voorkeur gratis racespel voor WIndows 7? Hoeft niet heel HiEnd Graphics te zijn of zo. Ik had vroegah Colin McRae Rallye 2![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had er 1 .
http://www.trackmania.com/
Free game leuk om te spelen ^^. en voornamelijk veel stuntbanen.
Ok, leuk dagje dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jas+vest, kadotjes en wat andere dingen gekocht. Mijn zus even geholpen met wat dingen verhuizen(van de opslag naar hun huis) en moet nog mijn slaapkamer doen en even kijken of ik nog zin heb om kadotjes in te pakken.
Hoe kan ik die nou zijn vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had er 1 .
http://www.trackmania.com/
Free game leuk om te spelen ^^. en voornamelijk veel stuntbanen.
Goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, boterham prut![]()
[..]
Hey Enfe![]()
Goed en daar?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Synchroon patat eten
[..]
Omdat alles prut gaat vandaagMaar komt wel goed
[..]
Waar heb jij het over?![]()
Achja, was vanmorgen wel druk en na 3 uur pas mijn zus hoeven helpen dus niet echt veel bijzonders gedaanquote:
Lol, ik heb hier de gebakken aardappels al lang op, zo nog maar eens kijken wat ik eetquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GoedLekker slecht eten vanaaf
Heb er zin in XD
Dat is nog maar de vraag, ze doen alleen een poging totquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kut er rijden weer treinen morgen![]()
gauw plannetje maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trackmania nations is de nieuwe variant van stuntsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stunts, hoewel ik het me afvraag of die wel onder windows 7 het nog doet
Weet ik:quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Trackmania nations is de nieuwe variant van stunts
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou zijn vergeten
Hij is hoogst vermakelijk door de simpele eenvoud van het spelletje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijkenStuntbanen is niet zo mijn ding geloof ik. Dat zie je ook weleens in van die simulatie automaten waar je een euro in moet gooien per spel en zo
Pm ff hoe dat zit, dat heb ik niet meegkregenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je al cadeaus gekocht voor de meet?
Ja, geestelijk gehandicapte dochter, dus je omet watquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan ook helemaal vol?
In de opquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pm ff hoe dat zit, dat heb ik niet meegkregen
Das snelquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik heb hier de gebakken aardappels al lang op, zo nog maar eens kijken wat ik eet
Pgrquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Enfermera het volgende:
GodverdommeOnze favo snackbar is dicht!
En er is ook geen echt significant beter in de buurt... Nou gaan we maar in het dorpje verderop 'uit eten' bij de snackbar
![]()
Tja, je bent hongerig en je wilt wat he![]()
Aha, mag ik mijn laars er dan bij zetten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, geestelijk gehandicapte dochter, dus je omet wat
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Enfermera het volgende:
GodverdommeOnze favo snackbar is dicht!
En er is ook geen echt significant beter in de buurt... Nou gaan we maar in het dorpje verderop 'uit eten' bij de snackbar
![]()
Tja, je bent hongerig en je wilt wat he![]()
O dat is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In de op
Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk
maar goed dat pgr het zegt, ik lees de OP nooitquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is nog lang geen volgende week zaterdag 17:00 he
Lolquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed dat pgr het zegt, ik lees de OP nooit
Het punt is dat ze ineens van 6 naar 19 gaan, denk als het geleidelijk zou gebeuren er geen haan naar zou kraaienquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gezeik zeg. De BTW op theaterkaartjes gaat omhoog en het land is te kleinLekker belangrijk
Stuur Marijke maar even een PM met wat je wil weten en dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Zolang er maar een adres + tijdstip + reden naar mij word gestuurd vind ik het best (per PM ).
Boejje. Net of zoiets als theaterbezoek een essentiële levensbehoefte isquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
Het punt is dat ze ineens van 6 naar 19 gaan, denk als het geleidelijk zou gebeuren er geen haan naar zou kraaien
een reden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Zolang er maar een adres + tijdstip + reden naar mij word gestuurd vind ik het best (per PM ).
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje. Net of zoiets als theaterbezoek een essentiële levensbehoefte is![]()
Ik sta ervan te kijken dat het niet al decennialang 19 % is gewoon
We dont do geleidelijke stappen. We do 6 of anders 19. Dat is met alles zo. Altijd al zo geweest ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappen
Bosquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo, het eten zit er weer in.![]()
en een goede avond
Die zijn niet zomaar gaar hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Honger.
Waar zijn de vrouwen gebleven?
* MPG brengt maat stoomboot naar HHWquote:
ja in stappen dat gaat werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappen
Wat dacht je van eten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Honger.
Dat snap ik ook wel, hoewel ik er wel bedrijven voor aan zie om je dat wel te laten doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in stappen dat gaat werken![]()
btw ga je geen 13% meer betalen
Hey PeZuquote:
Oh jawel hoor. Hoe vaak is de accijns op benzine niet verhoogd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in stappen dat gaat werken![]()
btw ga je geen 13% meer betalen
dat snap je wel maar bedenken dat het in stappen in voeren van zo'n verhoging totaal geen doen is snap je niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van eten?
[..]
Dat snap ik ook wel, hoewel ik er wel bedrijven voor aan zie om je dat wel te laten doen
[..]
Hey PeZu
ik bedoel natuurlijk dat het waanzin is om een btw verhoging van 6 naar 19% in stappen in te voerenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Hoe vaak is de accijns op benzine niet verhoogd?
Er wordt geen meter minder om gereden
Ik zit ook maar wat te brainstormenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap je wel maar bedenken dat het in stappen in voeren van zo'n verhoging totaal geen doen is snap je niet?
daar zijn we het over eens danquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat het waanzin is om een btw verhoging van 6 naar 19% in stappen in te voeren
matchbox van de ootootjes?quote:
Johnny Cashquote:
ik hou dtotaal niet van country maar cash is een baas zelfde met smartlappen en johnny jordaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Johnny Cash
Nog een leuk stukje country:
hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Honger.
Ik ben een keer naar een show geweest... das vet!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier man dit is pas muziek
Vooral de laatste twee minuten
ik ben ook een keer naar SVK geweest, dat was tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een show geweest... das vet!
En ik ben een keer bij Tao geweest, das ook gaaf
En wat mag dat zijn zo op deze zaterdag? ik dacht dat je al wat nuttigs had gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jamaar ik ga wat nuttigs doen vandaag
Hey Dirkquote:
ik heb net met een tangquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat mag dat zijn zo op deze zaterdag? ik dacht dat je al wat nuttigs had gedaan
[..]
Hey Dirk
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jamaar ik ga wat nuttigs doen vandaag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net met een tangja een tang! mijn oorbel eindelijk los weten te krijgen
dus hopelijk kan ik vanavond mijn andere tunneltje inen dan ben ik weer in balans
doe je naam eer aan en lees boven je eigen post nog eensquote:
geweest in september in HMHquote:
Met een tangquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net met een tangja een tang! mijn oorbel eindelijk los weten te krijgen
dus hopelijk kan ik vanavond mijn andere tunneltje inen dan ben ik weer in balans
Das ook vet jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een show geweest... das vet!
En ik ben een keer bij Tao geweest, das ook gaaf
quote:
Vetquote:
vet!quote:
Ik heb een paar maanden ingevallen bij een drumband, paar maanden grote trom gespeeld, dat was wel gaafquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik heb er weer helemaal zin invroegah heb ik ook in een drumfanfare gespeeld, was vet tof wel
een logischequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet!
ik hou wel van drums en ritme
Shake it like a poloroid picture![]()
wtf is dat voor een songtekst
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Shake it like a poloroid picture![]()
wtf is dat voor een songtekst
ja dat snap ik wel dat het van outkast komtquote:
gewoon helemaal nergens op denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel dat het van outkast komt
Obediah parker heeft hem gecovered en Boss Hoss ook dus ik ken de tekst wel
maar wtf slaat het op ??
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb mijn bammetjes nu ook op
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerWordt ie helemaal wild van
jij wilt ook natvoer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haal
Mijn poezels krijgen strakjes ook wat natvoer, staan nog aangebroken zakjes in de koelkastquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerWordt ie helemaal wild van
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schuddenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel dat het van outkast komt
Obediah Parker heeft hem gecovered en Boss Hoss ook dus ik ken de tekst wel
maar wtf slaat het op ??
Ik heb zo een zakje met zalm of tonijnsmaak voor jequote:
ik vind em logisch genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schudden
veel logischer wordt het niet hoor
O ja je moest altijd wapperen met die dingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schudden
veel logischer wordt het niet hoor
Dat heb ik met dit nummerquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haal
Hhaahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn poezels krijgen strakjes ook wat natvoer, staan nog aangebroken zakjes in de koelkastZijn ze vast heel blij mee
sym wat voor muziek draai je in de autoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja je moest altijd wapperen met die dingen
ja maar hou oud is dat nummer nuquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind em logisch genoeg
Maar in de tijd van digitale fotografie is dat niet meer nodig natuurlijk
hoefde niet was een mythe dat het dan sneller gingquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja je moest altijd wapperen met die dingen
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vreetzak![]()
[..]
HhaahaMooi is dat altijd he
neem maar een leuke cd mee hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sym wat voor muziek draai je in de auto![]()
Doe maar niet, dacht meer aan een frikandel of zoquote:
Dan kan ik je maar beter niet zeggen wat ik gisteren allemaal gehad hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vreetzak![]()
[..]
HhaahaMooi is dat altijd he
Heujquote:
Nu wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar niet, dacht meer aan een frikandel of zo
[..]
Dan kan ik je maar beter niet zeggen wat ik gisteren allemaal gehad heb
scuderiaquote:
dat nummer is? 7 jaar oud ofzo toen hadden ook gewone fotorolletjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar hou oud is dat nummer nu![]()
toen waren die dingen nog gemeengoed vooral in de states
[..]
hoefde niet was een mythe dat het dan sneller ging
Hey PGRquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanEn de kleinste heeft de laatste tijd de actie dat ze eerst ook nog meehelpt het voer van Sofie op te eten en dan pas haar eigen natvoer, want Sofie lust dat kittenvoer niet
![]()
radio is prima hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een leuke cd mee hoor
Ik heb altijd gewoon de radio aan staan
die titel deed me gelijk aan deze denken:quote:
Heeft ze dat van mij geleerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanEn de kleinste heeft de laatste tijd de actie dat ze eerst ook nog meehelpt het voer van Sofie op te eten en dan pas haar eigen natvoer, want Sofie lust dat kittenvoer niet
![]()
als ik naar mijn werk rij heb ik altijd radio NH aan staan voor de verkeersinformatiequote:
ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat nummer is? 7 jaar oud ofzo toen hadden ook gewone fotorolletjes
8 boterhammen, 3 schnitzels, 2 gehaktballen dan 's avonds nog een karbonade met 2 flinke scheppen aardappel pure en rode kool, wat ik daarna gesnoept het weet ik niet meerquote:
Mij aan dezequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die titel deed me gelijk aan deze denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |