Dat is nog maar de vraag, ze doen alleen een poging totquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kut er rijden weer treinen morgen![]()
gauw plannetje maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trackmania nations is de nieuwe variant van stuntsquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stunts, hoewel ik het me afvraag of die wel onder windows 7 het nog doet
Weet ik:quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Trackmania nations is de nieuwe variant van stunts
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou zijn vergeten
Hij is hoogst vermakelijk door de simpele eenvoud van het spelletje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijkenStuntbanen is niet zo mijn ding geloof ik. Dat zie je ook weleens in van die simulatie automaten waar je een euro in moet gooien per spel en zo
Pm ff hoe dat zit, dat heb ik niet meegkregenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je al cadeaus gekocht voor de meet?
Ja, geestelijk gehandicapte dochter, dus je omet watquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan ook helemaal vol?
In de opquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pm ff hoe dat zit, dat heb ik niet meegkregen
Das snelquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik heb hier de gebakken aardappels al lang op, zo nog maar eens kijken wat ik eet
Pgrquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Enfermera het volgende:
GodverdommeOnze favo snackbar is dicht!
En er is ook geen echt significant beter in de buurt... Nou gaan we maar in het dorpje verderop 'uit eten' bij de snackbar
![]()
Tja, je bent hongerig en je wilt wat he![]()
Aha, mag ik mijn laars er dan bij zetten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, geestelijk gehandicapte dochter, dus je omet wat
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef Enfermera het volgende:
GodverdommeOnze favo snackbar is dicht!
En er is ook geen echt significant beter in de buurt... Nou gaan we maar in het dorpje verderop 'uit eten' bij de snackbar
![]()
Tja, je bent hongerig en je wilt wat he![]()
O dat is tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In de op
Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk
maar goed dat pgr het zegt, ik lees de OP nooitquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is nog lang geen volgende week zaterdag 17:00 he
Lolquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed dat pgr het zegt, ik lees de OP nooit
Het punt is dat ze ineens van 6 naar 19 gaan, denk als het geleidelijk zou gebeuren er geen haan naar zou kraaienquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gezeik zeg. De BTW op theaterkaartjes gaat omhoog en het land is te kleinLekker belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |