Stuur Marijke maar even een PM met wat je wil weten en dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Zolang er maar een adres + tijdstip + reden naar mij word gestuurd vind ik het best (per PM ).
Boejje. Net of zoiets als theaterbezoek een essentiële levensbehoefte isquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
Het punt is dat ze ineens van 6 naar 19 gaan, denk als het geleidelijk zou gebeuren er geen haan naar zou kraaien
een reden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Zolang er maar een adres + tijdstip + reden naar mij word gestuurd vind ik het best (per PM ).
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje. Net of zoiets als theaterbezoek een essentiële levensbehoefte is![]()
Ik sta ervan te kijken dat het niet al decennialang 19 % is gewoon
We dont do geleidelijke stappen. We do 6 of anders 19. Dat is met alles zo. Altijd al zo geweest ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappen
Bosquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo, het eten zit er weer in.![]()
en een goede avond
Die zijn niet zomaar gaar hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Honger.
Waar zijn de vrouwen gebleven?
* MPG brengt maat stoomboot naar HHWquote:
ja in stappen dat gaat werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden dat het niet eerder gebeurt is, ik geef je daar geen ongelijk in maar vind het wel lomp dat het gewoon even per 1 januari meteen in 1 klap moet, doe het dan in geleidelijke stappen
Wat dacht je van eten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Honger.
Waar zijn de vrouwen gebleven?
Dat snap ik ook wel, hoewel ik er wel bedrijven voor aan zie om je dat wel te laten doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in stappen dat gaat werken![]()
btw ga je geen 13% meer betalen
Hey PeZuquote:
Oh jawel hoor. Hoe vaak is de accijns op benzine niet verhoogd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in stappen dat gaat werken![]()
btw ga je geen 13% meer betalen
dat snap je wel maar bedenken dat het in stappen in voeren van zo'n verhoging totaal geen doen is snap je niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van eten?
[..]
Dat snap ik ook wel, hoewel ik er wel bedrijven voor aan zie om je dat wel te laten doen
[..]
Hey PeZu
ik bedoel natuurlijk dat het waanzin is om een btw verhoging van 6 naar 19% in stappen in te voerenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Hoe vaak is de accijns op benzine niet verhoogd?
Er wordt geen meter minder om gereden
Ik zit ook maar wat te brainstormenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap je wel maar bedenken dat het in stappen in voeren van zo'n verhoging totaal geen doen is snap je niet?
daar zijn we het over eens danquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat het waanzin is om een btw verhoging van 6 naar 19% in stappen in te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |