Ik heb deze niet op slot gegooid maar wat Zolcon zegt klopt wel. We zijn wel liefhebbers van een beetje doordachte openingsposts.quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
waarom word er als ik een topic open bijna altijd vrijwel gelijk een slotje opgegooit?
Kan meer dan prima in het andere topic over dat onderwerp.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
Graag weer openen, ik namelijk de discussie voeren over het feit dat JC de Joden zo in de stront laat zitten
Nee want dan ga ik voorbij aan de strekking van het topic: de insteek van dat topic is namelijk dat Cohen vindt dat Moslims te vergelijken zijn met Joden van vroeger.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan meer dan prima in het andere topic over dat onderwerp.
Hou toch op. Ik ben het ook niet met hem eens maar zo schokkend is het ook weer niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit soort postst tot ver over de rand vind gaan
Cohen vergelijkt moslims met Joden
Dan bedoel ik de eerste post van voice-over
Als een dergelijke vorm van geschiedvervalsing de kern van de boodschap is, is dat een prima doelwit om tegenargumentatie op af te vuren.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Tja voice-over is een of andere fascistische idioot maar ook die hebben vrijheid van meningsuiting. Hoe smakeloos ook...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben van mening dat er grenzen zijn. Fok mag zijn eigen invulling geven aan haar voorwaarden.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja voice-over is een of andere fascistische idioot maar ook die hebben vrijheid van meningsuiting. Hoe smakeloos ook...
Wat een inhoudsloze D66 post.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er grenzen zijn. Fok mag zijn eigen invulling geven aan haar voorwaarden.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wat een inhoudsloze D66 post.
Een prima post, waarheidsgetrouw. Wat ben jij voor boekverbrandende NSB'er dat je daar over komt mekkeren?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Het is niet mijn, maar zijn mening dat D66 inhoudsloos is.quote:
dit is het topic saboteren ....discussietechnisch gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:35 schreef voice-over het volgende:
Met zijn idiote gezwets ontpopt Cohen zich nu dus ook als een holocaust-revisionist. Terug redenerend vanuit de situatie van de moslims hedentendage was het toen dus allemaal niet zo erg.
Cohen is een vieze, vuile antisemiet net als Gretta de Heks.
Ik wou net hetzelfde over onze linkse huislutsers zeggen. Wat een niveautje in het Halsematopic.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
lijkt het maar zo of zijn de rechtse dramaqueens van fok-pol tegenwoordig ... inhoudslozer en trollerig dan ooit .... nou ja,... misschien ook een vraag voor sc.
Niet zo huilie-huilie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is het topic saboteren ....discussietechnisch gezien
politiek gezien: is het volksverlakkerij vanuit een enge mentaliteit
simpel gezegd: het is een ***
lijkt het maar zo of zijn de rechtse dramaqueens van fok-pol tegenwoordig ... inhoudslozer en trollerig dan ooit .... nou ja,... misschien ook een vraag voor sc.
Ga huilenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is het topic saboteren ....discussietechnisch gezien
politiek gezien: is het volksverlakkerij vanuit een enge mentaliteit
simpel gezegd: het is een ***
Gaat steeds beter met mlg en het verwijzen naar autisme. Ik begin het steeds smakelozer te vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom sluit jij je gewoon niet aan bij het NVA.
Wederom een kwaliteitspost van mlg....quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Femke kan mij betreft de tering krijgen. En Jolanda Fapsap ook.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gaat steeds beter met mlg en het verwijzen naar autisme. Ik begin het steeds smakelozer te vinden.
Zelfs voor een troll zijn er grenzen.
Staan nu beide in z'n notes. En aangezien hij het hier ook vast wel leest: kappen, want er komt een eind aan onze tolerantie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wederom een kwaliteitspost van mlg....
Gesloten en verwezen naar centrale PvdA-topic.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef TomLievense het volgende:
Mag het zoveelste anti-Cohen topic van gtotep dicht? Hoe snel volgt Cohen voorbeeld Halsema? poll. Want er is niet eens een reden om te denken dat Job Cohen er mee gaat stoppen. Als er wel een reden voor is heeft dit in ieder geval niets te maken met het vertrek van Femke Halsema....
Zie hieronder enkele eerdere anti-Cohen topics van TS.
Schuttert Cohen vanavond alweer?
dwdd--wat een verschil tussen Balkenende en Cohen.
Cohen? Was dat niet die man die wegliep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |