dikke lichaamquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Flippiee het volgende:
En nu pleur ik met mn dikke lichaam echt echt echt mn nest in
Kusjes
Arme jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef zyx1981 het volgende:
Zit er hier ook een fokker te baggeren op zijn mobiel, vanuit de nachtopvang voor in de Utrecht gestrande treinpassagiers?
Zo ja:
Pics van je blote lichaam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Flippiee het volgende:
En nu pleur ik met mn dikke lichaam echt echt echt mn nest in
Kusjes
En bagger ze en alvast slaap lekker!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Oh hee, had niet door dat er nachtbagger stond
Was vergeten we woorden met de B en de N te leren..quote:
Ik ben bij hoor met gtst, erg leuk, maar dit was het.. wilde even zeggen. Anders gaan ze weer zeiken hier je weetz.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was vergeten we woorden met de en de te leren..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Oh hee, had niet door dat er nachtbagger stond
IK HEB SCHIJT!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ben bij hoor met gtst, erg leuk, maar dit was het.. wilde even zeggen. Anders gaan ze weer zeiken hier je weetz.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Falukorvarna het volgende:
Oh russisch kan alleen in de tt?
Mooie vrouwen poepen nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik ook, moet het er zo maar eens uit gaan gooien.
Ja nou ik vraag er maar niet om. Voel me wel achtergesteld en vergeten. En elke keer weer dat morgenquote:
Laat zien wie je bent!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik vraag er maar niet om. Voel me wel achtergesteld en vergeten. En elke keer weer dat morgen
Ik poep wel. Helaas ben ik dan geen mooie. Maar poepen moet ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet
Tevens Poepon
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heel erg liev, he niet zomaar een beetje lief.
Maar ik heb het kabeltje hier liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik vraag er maar niet om. Voel me wel achtergesteld en vergeten. En elke keer weer dat morgen
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.quote:
Ik houd van kaartenquote:
Ik vind jou liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb het kabeltje hier liggenDus nu zeg ik VANDAAG!!!
Juistenemquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.
Met die presentatrice van Boer zoekt vrouw. Yvonne Jaspers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ging jij niet met je dikke reet in bed liggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.
Met die presentatrice van Boer zoekt vrouw. Yvonne Jaspers
Even foto op mn computer zetten..over 2 minuutjes heb je emquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd van kaarten
[..]
Ik vind jou liefDus ik heb zo een PMtje
zijn penisquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef Oceanview het volgende:
Wat gaat happy sturen naar Flippie?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JuistenemIn dat programma was een onderdeel dat de kinderen/publiek moesten raden wie de bekende Nederlander achter de deur was. En dan als het geraden is, hoor je 'Laat zien wie je bent'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, komt doordat ik gister teveel gedronken heb denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind de nachtbagger ook altijd om te kotsen
Okay..dan stuur ik em nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil geen penis pic, wat heb ik daar nou aan
Ja, heel vervelend altijd..quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
hey ik ook!
is kut he en het gaat maar neit weg!
cola helpt, zeggen ze.
Net dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh, komt doordat ik gister teveel gedronken heb denk ik
Floxcie my manquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van jullie, echt waar. Super Best Friends (l)' (k)
Je hebt overal ergens iets aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil geen penis pic, wat heb ik daar nou aan
Heb er een aantal gebruikt om mn schoenen schoon te maken, was in de poep gaan staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Gasol het volgende:
Ik heb smullers patat op. Ik ben de enige die mag klagen over misselijkheid.Wat doen ze met die patat.
Verdomme, ik wacht al dagen op een pic van jou, blijf er nu speciaal voor wakker nu stuur je hem op ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NINJA EDIT BITCHquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
ER STAAT TOCH DAT FLIPPIEE HONGER HEEFT; wil je chips?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme, ik wacht al dagen op een pic van jou, blijf er nu speciaal voor wakker nu stuur je hem op ookOkay..ik stuur em toch maar wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat liefde
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Nee, gister als in donderdag beginnend om 11 uur en vrijdag eindigend om 4 uur.quote:
Honger in brede zin van het woord:quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
Lobi (L) WJNMKquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van jullie, echt waar. Super Best Friends (l)' (k)
INTER ME GALACTISCHquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
EEN GOLFLENGTE AFSTAND VAN JE HEMELLICHAAMMM
Ik kon het zakje gebruiken om mij kauwgom in te doen, die smaak moest uit mijn mond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb er een aantal gebruikt om mn schoenen schoon te maken, was in de poep gaan staan.
Ja want jij en ik verspreiden liefdequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..ik stuur em toch maar wel danOmdat liefde
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt overal ergens iets aan
Free seks aangeboden achter CSquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Honger in brede zin van het woord:
EtenSeks
en happen
Heb ik vanmiddag nog gegeten, ik had zo een trek in patatquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Gasol het volgende:
Ik heb smullers patat op. Ik ben de enige die mag klagen over misselijkheid.Wat doen ze met die patat.
BTW JONGUHquote:
Lysdexie 14.gifquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Lysdexie het volgende:
NACHT BAGGER YESY ESYSEYSEYSEYSEYSEYSEYSYE HET IS ER WEER ALLES VOLOP VERTIER BIER GEMIER NEUK VLIEG BETS OMA TANTES
Flippiee heeft altijd gelijk en zij zei patatquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag nog gegeten, ik had zo een trek in patat
JA GVD MAN, DAT GELD HEB IK NOG NIET KKKABINETquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
BTW JONGUH
NU ALVAST JE LOWLANDS KAARTJE KOPEN BEN JE 13% GOEDKOPER UIT
HOI LYSDEXIETJE WAS DE QUEST LEUK.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Lysdexie het volgende:
NACHT BAGGER YESY ESYSEYSEYSEYSEYSEYSEYSYE HET IS ER WEER ALLES VOLOP VERTIER BIER GEMIER NEUK VLIEG BETS OMA TANTES
Had ik bijna op verzenden gekliktquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Als lieve Bob een PM gestuurd heb, ga ik echt slaapje doen
In noord moet je zijn, noord moet je zijn want daar is alles fijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik was vandaag in Purmerend-Zuid enzo
BOH ik had je kunnen zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik was vandaag in Purmerend-Zuid enzo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik bijna op verzenden gekliktZal ik nog maar eventjes wachten dan?
![]()
niet:quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
FOUT HET IS INTERNAGELAKTISCH
ofzo
ging me alleen om flippie hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
In noord moet je zijn, noord moet je zijn want daar is alles fijn.
not.
Hihihihihquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flippiee heeft altijd gelijk en zij zei patat
Nee ben moequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik bijna op verzenden gekliktZal ik nog maar eventjes wachten dan?
![]()
kutlyrics. Je hebt gelijk. In het 2e refrein althans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet:
Ja, ze is praktisch
inter me galactisch
En telkens weer spijt als je eenmaal begint te eten he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag nog gegeten, ik had zo een trek in patat
Dag Jongedame (NINJA)!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen !
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Ik zeg toch ook dat noord niet fijn is dus dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ging me alleen om flippie hoor
watquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
kutlyrics. Je hebt gelijk. In het 2e refrein althans.
OH HIER BEN JEquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
kutlyrics. Je hebt gelijk. In het 2e refrein althans.
Hij is al verstuurd hoor lieverdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihih
[..]
Nee ben moeWil slapen
![]()
JA DAT KEN IK DAAR LIGT MIJN STRAAT AANquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Oceanview het volgende:
Flippieeeee ken je Zanbezilaan ofzo?
SLAAP LEKKER MERELTJEquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen !
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Daar zet je je vraagtekens toch zeker wel bij?quote:
Whehehe daar was ik nummer 2xxquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA DAT KEN IK DAAR LIGT MIJN STRAAT AAN
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
En telkens weer spijt als je eenmaal begint te eten he?
Maar noord is ook fijn denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat noord niet fijn is dus dat snap ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
We slaan ons door deze chaos. Het is een wereld waarin je moet overleven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Falukorvarna het volgende:
HATSJOE
ik ga heel veel nuttigs bijdragen aan dit topic
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
JONGENS IBEBEN IS JARIG FELICITEER HEM EVEN![]()
Feliciteer hem even van mij ok ? Dankjequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar noord is ook fijn denk ikHouden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja precies je slaat de spijker op zn kopquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
We slaan ons door deze chaos. Het is een wereld waarin je moet overleven.
quote:
Ook wel sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
ja precies je slaat de spijker op zn kop
Als je er ooit weer eens komt hequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whehehe daar was ik nummer 2xx
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Lieve lieve lieve lieve kwaliteitsuser HappyBob. Je bent in een woord paar woorden gewoon de meest fantastische liefste user die ik ken
Maar kben bangquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je er ooit weer eens komt he
Als je echt aandacht wil dan weet je met welke FOKker je in zee moet gaan __________!quote:
Maar ik ben liefquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozen
Grappenmakerquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozen
Wat ga jij doen ?quote:
DAN NIET HOORquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef Dyr. het volgende:
hey lekkere jongen mogen ook hun naaktpics posten
Jawel heb hem al uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
HOI LYSDEXIETJE WAS DE QUEST LEUK.
Ahhquote:
Ik doe niet zo snel meeten hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik ben 3 jaar ouder en nog steeds lief. En heb geen pedopas dus kan neits engs doen![]()
En ik maar denken dat ik oud geworden wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Franneh het volgende:
het is te druk ik hou het niet bij ik word oud doei sletjes.
Waarom maak jij niet even een verjaardagstopic voor die beste man?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Franneh het volgende:
het is te druk ik hou het niet bij ik word oud doei sletjes.
Wat wil je dan zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sssst zo meet ik hem nooit
[..]
Maar ik wil niet schattig zijn![]()
Haha komt eigenlijk wel mooi uit, want ik was toch niet van plan zo lang te blijvenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ga ik ben jij er.
Je wacht erop he
Echt welquote:
Ik ga er morgen 2 meeten, waarvan ik er 1 al voor FOK! allang konquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh
[..]
Ik doe niet zo snel meeten hoor
Maar 1x gemeet en das nu mijn vriendin
What has been read cannot be...quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sssst zo meet ik hem nooit
[..]
Maar ik wil niet schattig zijn![]()
Die Belg met die sterren in d'r gezichtquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Tering, wat een bazen leven er in NederlandWie is deze mooiboy?
hahahah ja klopt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als je echt aandacht wil dan weet je met welke FOKker je in zee moet gaan __________!
(Je weet wie ik bedoel)
Dat is DRAMA Xquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Tering, wat een bazen leven er in NederlandWie is deze mooiboy?
Meeten kan best wel leuk zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
Ik ga er morgen 2 meeten, waarvan ik er 1 al voor FOK! allang kon
En ik natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okee schattig omdat Bob omdat liefde omdat wij
Je kunt veel van hem zeggen. Maar ik denk dat hij al heel vroeg heeft geleerd om op eigen benen te staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is DRAMA X
[ afbeelding ]
IK HEB NIKS GEDAAN ECHT IK ZWEERquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
HEJ, Oceanview, niet mijn potentiëel afpakken heh
Jaa echt welquote:
Omdat volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okee schattig omdat Bob omdat liefde omdat wij
En wij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
pfff, niet lullen gewoon meeten!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
ijzeren gezicht van staal.quote:
Ik ben op fok tof, dat moet een afknapper zijn irl danquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thug 4 lifequote:
Ik moet alleen nog steeds mijn agenda bellenquote:
Ik 15quote:
Autistquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben op fok tof, dat moet een afknapper zijn irl dan
Hahha ik heb me trouwens afgemeld voorlopig voor S-meetquote:
Nee johquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben op fok tof, dat moet een afknapper zijn irl dan
Hahaha morgen, dus volgende week vrijdagnacht pasquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog steeds mijn agenda bellenMaar morgen zie ik hem sowieso
Hier kan ik best wel even om lachenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
ik dacht al, waarom komt die NB niet op gang, maar ik keek gewoon bij het verkeerde topic HAHA, garpig hè?
Leedvermaak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier kan ik best wel even om lachen
Dat bedoel ik, alleen als jij het wil Meeten moet je niet doen als je dat niet ziet zitten. Dat valt voor iedereen dan tegenquote:
NEEE!!! Doe eens niet zo flauwquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahha ik heb me trouwens afgemeld voorlopig voor S-meet
[..]
Nee joh
[..]
Hahaha morgen, dus volgende week vrijdagnacht pas![]()
Echte bazen slapen NOOIT Lys!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Deze man zet zijn lattenbodem tegen de muur aan, want echte bazen slapen staand.
Een persoon je agenda noemenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEEE!!! Doe eens niet zo flauwMorgen zie ik hem echt
Nu alleen nog onthouden dat ik moet vragen wat er allemaal in mijn agenda staat
Primaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEEE!!! Doe eens niet zo flauwMorgen zie ik hem echt
Nu alleen nog onthouden dat ik moet vragen wat er allemaal in mijn agenda staat
Mijn ma weet soms meer dan ikquote:
Is allang gebeurd.quote:
Ditquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima
[..]
Mijn ma weet soms meer dan ik
Geen personen hebben om die ook maar iets te kunnen noemenquote:
Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Echte bazen slapen NOOIT Lys!
Ik ben een baas, dus ik kan het weten!![]()
Heb voor het laatst geslapen in juli 2003, daarna aan de drugs gegaan...
Man! Geen ooooooog meer dicht gedaan sinds die tijd!
wutquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.
kusjes en liefde terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Kusjekroel anders heb ik morgen wallen als ik 2 FOK!kers ga zien. En een daarvan is iig. Kusjes en liefde
![]()
![]()
dagdagquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alleen als jij het wil Meeten moet je niet doen als je dat niet ziet zitten. Dat valt voor iedereen dan tegen
Nee, deze moederneuker scheert zich.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
pics van die homeboy zijn op, piemelgezichtsbeharing?
Slaap lekker VlaFlipsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Kusjekroel anders heb ik morgen wallen als ik 2 FOK!kers ga zien. En een daarvan is iig. Kusjes en liefde
![]()
![]()
R + r plzzquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
doeiselsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
ik ben een meisjequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij mag wel op jou liggen, maar mij meeten is eng nee okee ik begrijp het
zijquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij mag wel op jou liggen, maar mij meeten is eng nee okee ik begrijp het
Nee... Ik struikel er steeds overquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.
gebruik je piem0l.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |