Je kunt veel van hem zeggen. Maar ik denk dat hij al heel vroeg heeft geleerd om op eigen benen te staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is DRAMA X
[ afbeelding ]
IK HEB NIKS GEDAAN ECHT IK ZWEERquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
HEJ, Oceanview, niet mijn potentiëel afpakken heh
Jaa echt welquote:
Omdat volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okee schattig omdat Bob omdat liefde omdat wij
En wij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
pfff, niet lullen gewoon meeten!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
ijzeren gezicht van staal.quote:
Ik ben op fok tof, dat moet een afknapper zijn irl danquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thug 4 lifequote:
Ik moet alleen nog steeds mijn agenda bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |