Wat wil je dan zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sssst zo meet ik hem nooit
[..]
Maar ik wil niet schattig zijn![]()
Haha komt eigenlijk wel mooi uit, want ik was toch niet van plan zo lang te blijvenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ga ik ben jij er.
Je wacht erop he
Echt welquote:
Ik ga er morgen 2 meeten, waarvan ik er 1 al voor FOK! allang konquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh
[..]
Ik doe niet zo snel meeten hoor
Maar 1x gemeet en das nu mijn vriendin
What has been read cannot be...quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sssst zo meet ik hem nooit
[..]
Maar ik wil niet schattig zijn![]()
Die Belg met die sterren in d'r gezichtquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Tering, wat een bazen leven er in NederlandWie is deze mooiboy?
hahahah ja klopt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als je echt aandacht wil dan weet je met welke FOKker je in zee moet gaan __________!
(Je weet wie ik bedoel)
Dat is DRAMA Xquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Tering, wat een bazen leven er in NederlandWie is deze mooiboy?
Meeten kan best wel leuk zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
Ik ga er morgen 2 meeten, waarvan ik er 1 al voor FOK! allang kon
En ik natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okee schattig omdat Bob omdat liefde omdat wij
Je kunt veel van hem zeggen. Maar ik denk dat hij al heel vroeg heeft geleerd om op eigen benen te staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is DRAMA X
[ afbeelding ]
IK HEB NIKS GEDAAN ECHT IK ZWEERquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
HEJ, Oceanview, niet mijn potentiëel afpakken heh
Jaa echt welquote:
Omdat volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okee schattig omdat Bob omdat liefde omdat wij
En wij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
pfff, niet lullen gewoon meeten!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa echt welDe meeste die ik gemeet heb, zijn irl tof. Maar die heb ik niet na een PMgesprek gemeet, ging wel even wat meer over en weer
ijzeren gezicht van staal.quote:
Ik ben op fok tof, dat moet een afknapper zijn irl danquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thug 4 lifequote:
Ik moet alleen nog steeds mijn agenda bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |