Maar noord is ook fijn denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat noord niet fijn is dus dat snap ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
We slaan ons door deze chaos. Het is een wereld waarin je moet overleven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Falukorvarna het volgende:
HATSJOE
ik ga heel veel nuttigs bijdragen aan dit topic
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
JONGENS IBEBEN IS JARIG FELICITEER HEM EVEN![]()
Feliciteer hem even van mij ok ? Dankjequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar noord is ook fijn denk ikHouden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja precies je slaat de spijker op zn kopquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
We slaan ons door deze chaos. Het is een wereld waarin je moet overleven.
quote:
Ook wel sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
ja precies je slaat de spijker op zn kop
Als je er ooit weer eens komt hequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whehehe daar was ik nummer 2xx
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Lieve lieve lieve lieve kwaliteitsuser HappyBob. Je bent in een woord paar woorden gewoon de meest fantastische liefste user die ik ken
Maar kben bangquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je er ooit weer eens komt he
Als je echt aandacht wil dan weet je met welke FOKker je in zee moet gaan __________!quote:
Maar ik ben liefquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozen
Grappenmakerquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt het niet zien..maar ik ben aan het blozen
Wat ga jij doen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |