Laat zien wie je bent!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik vraag er maar niet om. Voel me wel achtergesteld en vergeten. En elke keer weer dat morgen
Ik poep wel. Helaas ben ik dan geen mooie. Maar poepen moet ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet
Tevens Poepon
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heel erg liev, he niet zomaar een beetje lief.
Maar ik heb het kabeltje hier liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik vraag er maar niet om. Voel me wel achtergesteld en vergeten. En elke keer weer dat morgen
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.quote:
Ik houd van kaartenquote:
Ik vind jou liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb het kabeltje hier liggenDus nu zeg ik VANDAAG!!!
Juistenemquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.
Met die presentatrice van Boer zoekt vrouw. Yvonne Jaspers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ging jij niet met je dikke reet in bed liggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is van een programma van Nederland 3 keek ik vroeger.
Met die presentatrice van Boer zoekt vrouw. Yvonne Jaspers
Even foto op mn computer zetten..over 2 minuutjes heb je emquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd van kaarten
[..]
Ik vind jou liefDus ik heb zo een PMtje
zijn penisquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef Oceanview het volgende:
Wat gaat happy sturen naar Flippie?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JuistenemIn dat programma was een onderdeel dat de kinderen/publiek moesten raden wie de bekende Nederlander achter de deur was. En dan als het geraden is, hoor je 'Laat zien wie je bent'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, komt doordat ik gister teveel gedronken heb denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind de nachtbagger ook altijd om te kotsen
Okay..dan stuur ik em nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil geen penis pic, wat heb ik daar nou aan
Ja, heel vervelend altijd..quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
hey ik ook!
is kut he en het gaat maar neit weg!
cola helpt, zeggen ze.
Net dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh, komt doordat ik gister teveel gedronken heb denk ik
Floxcie my manquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van jullie, echt waar. Super Best Friends (l)' (k)
Je hebt overal ergens iets aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil geen penis pic, wat heb ik daar nou aan
Heb er een aantal gebruikt om mn schoenen schoon te maken, was in de poep gaan staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Gasol het volgende:
Ik heb smullers patat op. Ik ben de enige die mag klagen over misselijkheid.Wat doen ze met die patat.
Verdomme, ik wacht al dagen op een pic van jou, blijf er nu speciaal voor wakker nu stuur je hem op ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NINJA EDIT BITCHquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
ER STAAT TOCH DAT FLIPPIEE HONGER HEEFT; wil je chips?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme, ik wacht al dagen op een pic van jou, blijf er nu speciaal voor wakker nu stuur je hem op ookOkay..ik stuur em toch maar wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat liefde
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Nee, gister als in donderdag beginnend om 11 uur en vrijdag eindigend om 4 uur.quote:
Honger in brede zin van het woord:quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Floxcie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |