Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Echte bazen slapen NOOIT Lys!
Ik ben een baas, dus ik kan het weten!![]()
Heb voor het laatst geslapen in juli 2003, daarna aan de drugs gegaan...
Man! Geen ooooooog meer dicht gedaan sinds die tijd!
wutquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.
kusjes en liefde terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Kusjekroel anders heb ik morgen wallen als ik 2 FOK!kers ga zien. En een daarvan is iig. Kusjes en liefde
![]()
![]()
dagdagquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alleen als jij het wil Meeten moet je niet doen als je dat niet ziet zitten. Dat valt voor iedereen dan tegen
Nee, deze moederneuker scheert zich.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
pics van die homeboy zijn op, piemelgezichtsbeharing?
Slaap lekker VlaFlipsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Kusjekroel anders heb ik morgen wallen als ik 2 FOK!kers ga zien. En een daarvan is iig. Kusjes en liefde
![]()
![]()
R + r plzzquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
doeiselsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
ik ben een meisjequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij mag wel op jou liggen, maar mij meeten is eng nee okee ik begrijp het
zijquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij mag wel op jou liggen, maar mij meeten is eng nee okee ik begrijp het
Nee... Ik struikel er steeds overquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wow, hangen je wallen nu ten hoogte van je tepels ofso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |