Volgens mij zeg je dit om te trollen. Ongehoord.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Geef mij GW maar.
Het kwartje valtquote:
Maar hij heeft democratie gebracht naar Afghanistan en Irak! DEMOCRATIE!quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef Monidique het volgende:
Een mensenrechtenschender en er trots op ook. Ik walg er letterlijk van, echt waar, dat deze man openlijk kan opscheppen dat hij besloot tot martelen en oorlog en nog vrij rond mag lopen.
O ja, en al die kneusjes die hem een geweldige vrijheidsstrijder vonden.
Te lui om een boek te lezen, een laag iq en al voordat hij president werd verantwoordelijk voor meerdere executies van ten onrechte veroordeelde gevangenen.quote:
En en en en taxbreaks for the wealthy. Met de hilarische redenatie dat dit goed is voor de armen. Nou, ze wachten nog steeds...quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar hij heeft democratie gebracht naar Afghanistan en Irak! DEMOCRATIE!
Wat is er op dit tijdstip te zien?quote:
Wat ik maar wil.quote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er op dit tijdstip te zien?
Sarah Palin gaat het ook niet proberen. Wedden, gozer?!?quote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Monidique het volgende:
Al Gore probeerde het niet eens in 2004 en 2008. Sarah Palin gaat het zéker proberen.
Goedenavondquote:
You're on, gast!quote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Sarah Palin gaat het ook niet proberen. Wedden, gozer?!?
Wees vergevingsgezind, Bas. Kijk naar Bakkal.quote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te lui om een boek te lezen, een laag iq en al voordat hij president werd verantwoordelijk voor meerdere executies van ten onrechte veroordeelde gevangenen.
KoosVogels is mijn kloon. Of ik ben de kloon van KoosVogels, het is maar welk perspectief je hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef ethiraseth het volgende:
Soms overweeg ik een nieuw account op Fok te beginnen omdat ik allemaal, voor gebruik in POL, toepasselijke usernames weet en die wil gebruiken. Maar dan weet niemand meer wie ik ben en en MIJN INTERNETREPUTATIE.
Ah een soort Dr. Jekyll & Mr. Hyde dusquote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
KoosVogels is mijn kloon. Of ik ben de kloon van KoosVogels, het is maar welk perspectief je hebt.
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.quote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah een soort Dr. Jekyll & Mr. Hyde dus
Volgens mij is het andersom, hoe kan mr. Hyde nou een linksmens zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.
Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijnquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Na snel de sites te hebben bekeken gaat mijn voorkeur uit naar Steven de Waal, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijn
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.
Dan moet er wel een neger tussen zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Samen sterk. Laat uw lijsttrekker niet in de minderheid blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Ik. Van Ryan1 en 2.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Ik ben het origineel van die FAquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Nee, is afhankelijk van je standplaatsgebondenheid.quote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.
Doorposten met kloonquote:
Ja, dat geloof ik wel. En ik rookquote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Is de PvdA voor accijns verhoging op tabak?
Is dat expliciet iets van de PvdA? Neen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben niet geband hè?quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doorposten met kloon. Toch weer een paar weken extra.
Bij twijfel is de PvdA altijd voor belastingverhoging.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens hebben de Grieken later dit nummer overgenomen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Allah Allah Ya Baba, Beslema 3lik Ya Baba!
Ik ruik belangenverstrengeling. Echt een zaak voor een doortastende reporter. Gelukkig heb ik als alterego een journalist die geen problemen heeft met de botte bijl.quote:
Hoezo? Iedereen mag kloons aanmaken, je mag ze alleen niet gebruiken tijdens een ban.quote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ruik belangenverstrengeling. Echt een zaak voor een doortastende reporter. Gelukkig heb ik als alterego een journalist die geen problemen heeft met de botte bijl.
Quis custodiet ipsos custodes?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag kloons aanmaken, je mag ze alleen niet gebruiken tijdens een ban.
Dat mag ook niet. Tijdens een ban mag je ook niet met een kloon verder posten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Quis custodiet ipsos custodes?
Juist he. En dan posten ze door met een kloon. Zonder ban. 1+1=2. Ik weet wel weer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |