Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijnquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Na snel de sites te hebben bekeken gaat mijn voorkeur uit naar Steven de Waal, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijn
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.
Dan moet er wel een neger tussen zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Samen sterk. Laat uw lijsttrekker niet in de minderheid blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Ik. Van Ryan1 en 2.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Ik ben het origineel van die FAquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Nee, is afhankelijk van je standplaatsgebondenheid.quote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.
Doorposten met kloonquote:
Ja, dat geloof ik wel. En ik rookquote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Is de PvdA voor accijns verhoging op tabak?
Is dat expliciet iets van de PvdA? Neen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben niet geband hè?quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doorposten met kloon. Toch weer een paar weken extra.
Bij twijfel is de PvdA altijd voor belastingverhoging.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |