Nooit van gehoord. Moet ook bekennen dat mijn kennis over Amerikaanse politici enigszins beperkt is.quote:
Volgens mij zeg je dit om te trollen. Ongehoord.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Geef mij GW maar.
Het kwartje valtquote:
Maar hij heeft democratie gebracht naar Afghanistan en Irak! DEMOCRATIE!quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef Monidique het volgende:
Een mensenrechtenschender en er trots op ook. Ik walg er letterlijk van, echt waar, dat deze man openlijk kan opscheppen dat hij besloot tot martelen en oorlog en nog vrij rond mag lopen.
O ja, en al die kneusjes die hem een geweldige vrijheidsstrijder vonden.
Te lui om een boek te lezen, een laag iq en al voordat hij president werd verantwoordelijk voor meerdere executies van ten onrechte veroordeelde gevangenen.quote:
En en en en taxbreaks for the wealthy. Met de hilarische redenatie dat dit goed is voor de armen. Nou, ze wachten nog steeds...quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar hij heeft democratie gebracht naar Afghanistan en Irak! DEMOCRATIE!
Wat is er op dit tijdstip te zien?quote:
Wat ik maar wil.quote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er op dit tijdstip te zien?
Sarah Palin gaat het ook niet proberen. Wedden, gozer?!?quote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Monidique het volgende:
Al Gore probeerde het niet eens in 2004 en 2008. Sarah Palin gaat het zéker proberen.
Goedenavondquote:
You're on, gast!quote:Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Sarah Palin gaat het ook niet proberen. Wedden, gozer?!?
Wees vergevingsgezind, Bas. Kijk naar Bakkal.quote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te lui om een boek te lezen, een laag iq en al voordat hij president werd verantwoordelijk voor meerdere executies van ten onrechte veroordeelde gevangenen.
KoosVogels is mijn kloon. Of ik ben de kloon van KoosVogels, het is maar welk perspectief je hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef ethiraseth het volgende:
Soms overweeg ik een nieuw account op Fok te beginnen omdat ik allemaal, voor gebruik in POL, toepasselijke usernames weet en die wil gebruiken. Maar dan weet niemand meer wie ik ben en en MIJN INTERNETREPUTATIE.
Ah een soort Dr. Jekyll & Mr. Hyde dusquote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
KoosVogels is mijn kloon. Of ik ben de kloon van KoosVogels, het is maar welk perspectief je hebt.
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.quote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah een soort Dr. Jekyll & Mr. Hyde dus
Volgens mij is het andersom, hoe kan mr. Hyde nou een linksmens zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.
Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klopt. Ik post nu even als dr. Jekyll. Koos is Mr. Hyde, het is een beetje onvoorspelbaar wanneer die zijn snuit laat zien. Ik zie daar altijd met angst en beven naar uit.
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijnquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Na snel de sites te hebben bekeken gaat mijn voorkeur uit naar Steven de Waal, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hamming niet, wil alleen lijsttrekker zijn
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik moet stemmen voor de lijsttrekker van de PvdA voor de Eerste Kamer.
De kandidaten zijn:
• Marleen Barth
• Jan Hamming
• Kim Putters
• Steven de Waal
Ik heb nog een week bedenktijd, ik ga er eens induiken.
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze willen alle 4 opkomen voor solidariteit. Dat wordt een lastige keuze.
Dan moet er wel een neger tussen zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Samen sterk. Laat uw lijsttrekker niet in de minderheid blijven.quote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een quattro-lijsttrekkerschap lijkt me de logische gevolgtrekking.
Ik. Van Ryan1 en 2.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Ik ben het origineel van die FAquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Ff eerlijk allemaal, wie is hier allemaal een kloon?
Nee, is afhankelijk van je standplaatsgebondenheid.quote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Al is dat natuurlijk niet meer dan logisch.
Doorposten met kloonquote:
Ja, dat geloof ik wel. En ik rookquote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Is de PvdA voor accijns verhoging op tabak?
Is dat expliciet iets van de PvdA? Neen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben niet geband hè?quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doorposten met kloon. Toch weer een paar weken extra.
Bij twijfel is de PvdA altijd voor belastingverhoging.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens hebben de Grieken later dit nummer overgenomen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Allah Allah Ya Baba, Beslema 3lik Ya Baba!
Ik ruik belangenverstrengeling. Echt een zaak voor een doortastende reporter. Gelukkig heb ik als alterego een journalist die geen problemen heeft met de botte bijl.quote:
Hoezo? Iedereen mag kloons aanmaken, je mag ze alleen niet gebruiken tijdens een ban.quote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ruik belangenverstrengeling. Echt een zaak voor een doortastende reporter. Gelukkig heb ik als alterego een journalist die geen problemen heeft met de botte bijl.
Quis custodiet ipsos custodes?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag kloons aanmaken, je mag ze alleen niet gebruiken tijdens een ban.
Dat mag ook niet. Tijdens een ban mag je ook niet met een kloon verder posten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Quis custodiet ipsos custodes?
Juist he. En dan posten ze door met een kloon. Zonder ban. 1+1=2. Ik weet wel weer genoeg.
Gratias ago deus pro online reddoquote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Quis custodiet ipsos custodes?
Juist he. En dan posten ze door met een kloon. Zonder ban. 1+1=2. Ik weet wel weer genoeg.
Afgemaakt?quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, latijn, maar daar heb ik ook geen kaas van gegeten met m'n 2 jaar atheneum en Havo 4/5
Oh, ik zag Cohen keer op TV en die zei dat hij het rookverbod voor kleine cafe's vond doorgeschoten. Dus ik hoopte dat de PvdA tenminste nog voor rokers opkwam. Maar ook dat is niet zoquote:
Mwah, alsof Danny de hele dag het forum aan het afstruinen is om te kijken als iedereen hiero z'n werk wel doet,quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, anders zou Danny hem geen aanstelling hebben gegeven.
Havo wel ja.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, anders zou Danny hem geen aanstelling hebben gegeven.
Je had het over belastingverhoging op tabak toch?quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zag Cohen keer op TV en die zei dat hij het rookverbod voor kleine cafe's vond doorgeschoten. Dus ik hoopte dat de PvdA tenminste nog voor rokers opkwam. Maar ook dat is niet zo!
Ja, en ik dacht dat de PvdA daar niet voor zou zijn aangezien Cohen redelijk soepel overkwam destijds op TV. Daarbij is roken typisch iets voor linksquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had het over belastingverhoging op tabak toch?
Geen enkele partij doet dat. Het huidige kabinet pronkt met de versoepeling van het rookverbod, maar in feite is het een holle maatregel, een lege huls. Leuk op papier, maar intussen mag nog steeds vrijwel nergens worden gerookt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik zag Cohen keer op TV en die zei dat hij het rookverbod voor kleine cafe's vond doorgeschoten. Dus ik hoopte dat de PvdA tenminste nog voor rokers opkwam. Maar ook dat is niet zo!
Dat bedoelde ik niet, Lucassen-stemmer.quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, alsof Danny de hele dag het forum aan het afstruinen is om te kijken als iedereen hiero z'n werk wel doet,
Roken is typisch links?quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat de PvdA daar niet voor zou zijn aangezien Cohen redelijk soepel overkwam destijds op TV. Daarbij is roken typisch iets voor links
Marlboro&lucky ftw
Nou daar vergis je je toch in. Hier wordt overal nog vrolijk doorgerookt. Een maand was 't leuk, maar nu echt niet meer. Overigens moet ik wel zeggen dat het ook erg afhangt van de kroegleiding.quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen enkele partij doet dat. Het huidige kabinet pronkt met de versoepeling van het rookverbod, maar in feite is het een holle maatregel, een lege huls. Leuk op papier, maar intussen mag nog steeds vrijwel nergens worden gerookt.
Mwah als roken in kleine cafe's wordt toegestaan dan is de weg vrij om te procederen voor de grotere horecaondernemers, tenminste als zij zich goed mobiliseren. VVD PVV en SP zijn zeker wel soepel qua rookbeleid hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen enkele partij doet dat. Het huidige kabinet pronkt met de versoepeling van het rookverbod, maar in feite is het een holle maatregel, een lege huls. Leuk op papier, maar intussen mag nog steeds vrijwel nergens worden gerookt.
Van der laan, Halsema, zeker weten dat die rokenquote:Op zondag 21 november 2010 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roken is typisch links?
[ afbeelding ]
Natuurlijk wordt her en der vrolijk doorgerookt. Ik heb het dan ook over roken met toestemming. In de meeste kroegen wordt 'illegaal' gepaft. Overigens heb ik inmiddels vrede met het rookverbod. Vind het altijd wel effe relaxt om naar buiten te stappen voor een saffiequote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou daar vergis je je toch in. Hier wordt overal nog vrolijk doorgerookt. Een maand was 't leuk, maar nu echt niet meer. Overigens moet ik wel zeggen dat het ook erg afhangt van de kroegleiding.
Wellicht. Moeilijk te zeggen. De horeca-ondernemers zijn natuurlijk niet de enige die gaan procederen. Stivoro heeft haar advocaten waarschijnlijk ook al op scherp gezet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah als roken in kleine cafe's wordt toegestaan dan is de weg vrij om te procederen voor de grotere horecaondernemers, tenminste als zij zich goed mobiliseren. VVD PVV en SP zijn zeker wel soepel qua rookbeleid hoor.
Maar op stations mag het ook niet meer, al is dat meer iets wat van de CU komt. Maar men mag ook niet meer in hotelkamers roken, dat schiet gewoon door.quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt her en der vrolijk doorgerookt. Ik heb het dan ook over roken met toestemming. In de meeste kroegen wordt 'illegaal' gepaft. Overigens heb ik inmiddels vrede met het rookverbod. Vind het altijd wel effe relaxt om naar buiten te stappen voor een saffie
Maar hoe komt stivoro aan haar financiële middelen dan? En zou de horeca brance de hulp niet kunnen inroepen van bedrijven als Philip Morris ofzo? Die hebben het geld er wel voor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Moeilijk te zeggen. De horeca-ondernemers zijn natuurlijk niet de enige die gaan procederen. Stivoro heeft haar advocaten waarschijnlijk ook al op scherp gezet.
Ach, stations maakt mij niet zoveel uit. Ik reis toch nooit met het openbaar vervoerquote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar op stations mag het ook niet meer, al is dat meer iets wat van de CU komt. Maar men mag ook niet meer in hotelkamers roken, dat schiet gewoon door.
Stivoro heeft ook een aantal suikeroompjes, naar ik begreep.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hoe komt stivoro aan haar financiële middelen dan? En zou de horeca brance de hulp niet kunnen inroepen van bedrijven als Philip Morris ofzo? Die hebben het geld er wel voor.
Kif kif.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Allah Allah Ya Baba, Beslema 3lik Ya Baba!
Denk alleen dat een bedrijf als philip morris toch wel wat meer gewicht in de schaal kan leggen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stivoro heeft ook een aantal suikeroompjes, naar ik begreep.
Tarkan?quote:
Ik wel, bijna dagelijks. Maar waar je vroeger nog vermanend werd aangesproken als je meer dan drie meter van de rookpaal af stond te paffen, rookt het NS personeel nu ook overal op de perrons. Is ook geen probleem bij een perron in de buitenlucht, vind ik.quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, stations maakt mij niet zoveel uit. Ik reis toch nooit met het openbaar vervoer
Dit dus. Denk jij dat die anti-rokers-hetze nog aan z'n einde komt?quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, bijna dagelijks. Maar waar je vroeger nog vermanend werd aangesproken als je meer dan drie meter van de rookpaal af stond te paffen, rookt het NS personeel nu ook overal op de perrons. Is ook geen probleem bij een perron in de buitenlucht, vind ik.
Mee eens. Vooral op open perrons moet roken geen probleem zijn. Heb trouwens een rook-probleem. Heb nog een sigaret en ik heb geen zin om naar de pomp te gaanquote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, bijna dagelijks. Maar waar je vroeger nog vermanend werd aangesproken als je meer dan drie meter van de rookpaal af stond te paffen, rookt het NS personeel nu ook overal op de perrons. Is ook geen probleem bij een perron in de buitenlucht, vind ik.
Je mag niet roken bij pompstationsquote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Vooral op open perrons moet roken geen probleem zijn. Heb trouwens een rook-probleem. Heb nog een sigaret en ik heb geen zin om naar de pomp te gaan
Ik denk dat er wel een status quo gevonden wordt, ik kan me niet voorstellen dat het in Europa zo ver doorschiet als in de VS, waar je in sommige staten al niet meer in je auto mag rokenquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit dus. Denk jij dat die anti-rokers-hetze nog aan z'n einde komt?
Oh leuk! Wil je dat formuleren in de vorm van een weddenschap?quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een status quo gevonden wordt, ik kan me niet voorstellen dat het in Europa zo ver doorschiet als in de VS, waar je in sommige staten al niet meer in je auto mag roken
Ow misschien uiteindelijk wel hoor, maar niet de komende tien, twintig jaar.quote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh leuk! Wil je dat formuleren in de vorm van een weddenschap?
Status quo? Sorry, ik doe mavoquote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een status quo gevonden wordt, ik kan me niet voorstellen dat het in Europa zo ver doorschiet als in de VS, waar je in sommige staten al niet meer in je auto mag roken
Een balans, een situatie waarin iedereen zich kan vinden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Status quo? Sorry, ik doe mavo
Ok, en kun je globaal aangeven hoe die balans eruit zal zien?quote:Op zondag 21 november 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Een balans, een situatie waarin iedereen zich kan vinden.
Niet helemaal. Status quo houdt een behoud van de huidige stand in, oftewel, alles blijft zoals 't is.quote:Op zondag 21 november 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Fout: Status quo betkent: "de huidige situatie"quote:Op zondag 21 november 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet helemaal. Status quo houdt een behoud van de huidige stand in, oftewel, alles blijft zoals 't is.
Ja, jullie hebben gelijk, ik had geen zin om te googlenquote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Fout: Status quo betkent: "de huidige situatie"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijzinnig_Democratische_Bondquote:Op maandag 22 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik kan vinden hoe de organisatie binnen de Vrijzinnig Democratische Bond (1901-1946) geregeld was. Google laat me in de steek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |