quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Bosquote:
goed, goed, weekendquote:
Ja, dat is fijn, dat vond ik in mijn schooltijd ook altijd wel lekker en toen ik nog fulltime werkte ook. Nu is het wat anders, maar dat houd ik liever nog even voor me .quote:
Schakel de hulp van baardmans Nico in!quote:
Nu wel redelijk, vanmiddag weer even niet, dus weer (te) lang op bed gelegen.quote:
Ach nouja als dat werktquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu wel redelijk, vanmiddag weer even niet, dus weer (te) lang op bed gelegen.
die zal het ook niet gemaakt krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schakel de hulp van baardmans Nico in!
Niet altijd, want zo mis ik belangrijke nachtrustquote:
Ohja dat is wel een nadeel..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet altijd, want zo mis ik belangrijke nachtrust
doeiselsquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga ervandoor, tot maandag en een fijn weekend
Maar ja, ik ben het ondertussen gewend, maar het is niet altijd fijn, zeker niet wanneer je er soms vroeg uit moet. Maar het is mijn eigen schuld, en kan er wel mee levenquote:
JIj ook fijn weekend, FLipsquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga morgen uitslapenquote:De zaal waar de treindienstleider normaal gesproken zit, ziet er inmiddels zwartgeblakerd uit en staat vol rook!
De brandweer is ook nog steeds bezig.
En de omroep maar steeds omroepen dat door een storing aan de cta's iedereen voor reisinformatie op de vertrekstaten moet kijken..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
- Misschien dat Fles niet doorhad dat hij em niet sloot, of dat hij op zijn uber HTC zat te fokken
Maar bij deze een nieuwe
Balen? of niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei ik dat ik morgen een treinrondje ging maken?
Somda:
[..]
Ik ga morgen uitslapen
Ja. Want zondag zal het hem ook wel niet worden denk ik. Als er maandag al weer wat rijdt zou ik het knap vinden. Gevolgen zijn op dit moment nog niet te overzien. Hopelijk valt het enigszins mee.quote:
Ai,quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Want zondag zal het hem ook wel niet worden denk ik. Als er maandag al weer wat rijdt zou ik het knap vinden. Gevolgen zijn op dit moment nog niet te overzien. Hopelijk valt het enigszins mee.
Ik ben heel handig, wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal het ook niet gemaakt krijgen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei ik dat ik morgen een treinrondje ging maken?
Somda:
[..]
Ik ga morgen uitslapen
papa zit vastquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Houston, we have a Red Spider. I repeat, we have a Red Spider.
[ afbeelding ]
SInds wanneer hebben spinnen 9 poten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Houston, we have a Red Spider. I repeat, we have a Red Spider.
[ afbeelding ]
quote:
Sinds vandaagquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SInds wanneer hebben spinnen 9 poten?
sinds tsjernobylquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds half vijf vanmiddagquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je
![]()
Fles is een luie sukkel die nooit nieuwe topics opent. Lapo's ook meestal probeert te vermijden.
fijn weekend flippieequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
klwopt, maar ik klikte op de verkeerde smileyquote:
Die naar Rhenen is de Penis van het organismequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
heehoiquote:
GMTAquote:
OMG, ieuw ieuw ieuw get it off!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die naar Rhenen is de Penis van het organisme
1 mazout ketel wil niet aanslaan en ik heb een voordeur waar een nieuw slot in maar waar het mechanisme niet werktquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel handig, wat moet ik doen?
Hey Pienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo blij met m'n plantjes
-edit- hoi
Hey TFMquote:
pienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo blij met m'n plantjes
-edit- hoi
trevquote:
kleine kans dat het mij wat interesseert, ben bek afquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om hier geen opmerking over te maken.........
Nu een ander.quote:
Okee, ik was nooit goed in biologie,,,quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die naar Rhenen is de Penis van het organisme
Ook goedenavondquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
kleine kans dat het mij wat interesseert, ben bek af
Ik kom d'r aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 mazout ketel wil niet aanslaan en ik heb een voordeur waar een nieuw slot in maar waar het mechanisme niet werkt
we merken het wel als je niet meer postquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
dank je, ik zie wel hoe laat ik omval
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken het wel als je niet meer post
of dat er ineens een hoop letters er staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken het wel als je niet meer post
eerst met je hoofdje op de muis rollen danquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
of dat er ineens een hoop letters er staan
niet mijn stijl...quote:
Deze is dat ook en de clip is zo coolquote:
okequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft mijn TT even fixen ipv verneuken?
doe maar wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal maar niet posten naar wat voor "herrie" ik nu luister
Ligt er aan wat jij met herrie bedoeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal maar niet posten naar wat voor "herrie" ik nu luister
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe maar wel hoorIk heb een brede muzieksmaak
quote:
Da's geen herriequote:
Ehm, nee hoorquote:
Ik nooit helaas ,ga ik niet zo heel vaak naar concerten, wel over 4 maanden naar Sonata Arcticaquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's geen herrieDa's melodieus
Heb ze 2 keer live gezien trouwen
Ben k in juni net geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Hey Fles, jij moet een keer naar Tsjechië
zet ik de koffie alvast klaarquote:
Ze kwamen 2 keer in Zwollequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik nooit helaas ,ga ik niet zo heel vaak naar concerten, wel over 4 maanden naar Sonata Arctica
Omdat ik toen ik in Tsjechië was een station tegen kwam dat eigenlijk gewoon een oude varkensstal op iemands erf was en jij daar een foto van moet makenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben k in juni net geweestHoezo?
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van jequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet ik de koffie alvast klaar
de klussen zijn niet in de zaakquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van je
Dat is lekker dichtbij. Sonata is ook hier in de stad, dus ook ideaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze kwamen 2 keer in ZwolleDus ach, dan is het wel tof
Ik ga eigenlijk iedere maand zo'n beetje wel
Veel plezier alvast bij Sonata!
Ik ga etenLaters
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de klussen zijn niet in de zaak![]()
dus dat excuus werkt niet
Thy wish is my command, Masterquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik toen ik in Tsjechië was een station tegen kwam dat eigenlijk gewoon een oude varkensstal op iemands erf was en jij daar een foto van moet maken
In de buurt van Strmilov, das weer in de buurt van Telcquote:
Of met een kerel vastgebonden aan je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van je
Als het aan mij ligt wel ja, wieso?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev, neem jij een pomp mee naar de meet?
Wijs maar aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In de buurt van Strmilov, das weer in de buurt van TelcZoekse
![]()
Dan hoef ik er geen mee te zeulen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel ja, wieso?
Das dan 5 euroquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hoef ik er geen mee te zeulen.
Zou fijn zijn.
wat zeg je tegen haar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg het tegen Marijke hoor
Als of jij dat al eens gedaan hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gewoon zelf blazen, waar is de tijd van echte mannen gebleven?
melk en suiker erinquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, bring on the coffee
Vaak zat. Ik heb hier een luchtbed en geen pompje, dus als er een slaapplaats te weinig is blaas ik dat bedje wel op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij dat al eens gedaan hebt?
Geen (long)inhoud.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gewoon zelf blazen, waar is de tijd van echte mannen gebleven?
Bij jindrichuv Hradec daar in de buurt iig, zal kijken of ik de naam van t stationnetje kan ivndenquote:
Er zal vast wel één man zijn met een beetje longinhoud.quote:
Heb je dus niet goed geregeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vaak zat. Ik heb hier een luchtbed en geen pompje, dus als er een slaapplaats te weinig is blaas ik dat bedje wel op.
Ik weet niet of ik er ben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zal vast wel één man zijn met een beetje longinhoud.
Oh ik heb m al trouwens. Nou, daar kom ik voorlopig nietquote:
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?quote:
Dan zie ik een zeer valide reden waarom je perse aanwezig moet zijn.quote:
Ja het lijntje naar Nova Bystrice toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij jindrichuv Hradec daar in de buurt iig, zal kijken of ik de naam van t stationnetje kan ivnden
Omdat ik de gene ben met de pompquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?
[..]
Dan zie ik een zeer valide reden waarom je perse aanwezig moet zijn.
zou best kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het lijntje naar Nova Bystrice toch?
En toch vind ik het een beetje cheap. Waarom word noeste arbeid tegenwoordig zoveel vervangen door machines?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik de gene ben met de pomp
Wat kost een scheikundedoos?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?
[..]
twee keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Volgens mij heb je dat niet eens nodig. Ik hoorde op radio 1 dat een gemiddeld huishouden genoeg goedjes had om hun huis 3x maal op te blazen.quote:
Jindrichuv Hradec? Of Hradec Kralove?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
zou best kunnenstation van Hradec is trouwens ook mooi
Je kent me toch, liever lui dan moequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch vind ik het een beetje cheap. Waarom word noeste arbeid tegenwoordig zoveel vervangen door machines?
Jindrichuv Hradec. Ben je in Telc geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jindrichuv Hradec? Of Hradec Kralove?
Nee. Die kant op ben ik niet verder gekomen dan Benesov u Prahyquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jindrichuv Hradec. Ben je in Telc geweest?
Zonde, Telc is mooi, bovendien zit 'r op 't dorpsplein in Telc de pizzaria die de lekkerste pizza's ooit serveertquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die kant op ben ik niet verder gekomen dan Benesov u Prahy
Ooit al eens in Italië geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonde, Telc is mooi, bovendien zit 'r op 't dorpsplein in Telc de pizzaria die de lekkerste pizza's ooit serveert
Nopequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ooit al eens in Italië geweest?
Ah zo, het zou kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeTsjechië was ook puur toeval
Van waar naar waar moet jij dan heen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Word nog lekker reizen dit weekend. De relaisruimte van Utrecht Centraal staat schijnbaar in brand.
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van waar naar waar moet jij dan heen?
De ruimte waarvandaan het treinverkeer geregeld worden, dus de zaal waar de treindienstleidiers normaal zitten. Niet te verwarren met "relaiskast" want dat is niet zo gek spannend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Word nog lekker reizen dit weekend. De relaisruimte van Utrecht Centraal staat schijnbaar in brand.
Als Utrecht er morgen nog uit ligt dan moeten ze zeker een eind omquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.
Ik wou ook even in Dv gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.
Naja, mijn kennis over het spoorbeheer gaat zover dat als er iets in de fik staat daar dat het dan flink mis is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ruimte waarvandaan het treinverkeer geregeld worden, dus de zaal waar de treindienstleidiers normaal zitten. Niet te verwarren met "relaiskast" want dat is niet zo gek spannend.
Dit is iets wat er weleens voor zou kunnen gaan zorgen dat er het hele weekend en misschien ook nog wel maandag geen treinen van of naar Utrecht kunnen rijden. Maar laten we hopen dat het meevalt.
ook alquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
Mochten jullie gaan denken dat ik zo in slaap ben gevallen dan heb je het mis want ben douchen![]()
er is niet zoiets als "de" relaiskast. Een relaiskast is een kast waar veel verbindingen samenkomen. Maar goed, als daar eens de fik in gaat (of de bliksem, wat niet zo ongewoon is) dan is dat hinderlijk, maar met een paar uurtjes rijdt alles wel weer. De treindienstleiding in Utrecht Centraal verzorgt een groot deel van het treinverkeer in heel midden-Nederland, dus als die zaal gewoon uitfikt en alle computers en bedrading smelt, dan is er wel wat meer nodig dan "wat stoppen vervangen" zogezegd. En men was nog niet zo ver dat er een compleet backup regelcentrum klaar stond. Was men inmiddels wel mee bezig trouwens, na wat eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, mijn kennis over het spoorbeheer gaat zover dat als er iets in de fik staat daar dat het dan flink mis is.Maar de relaiskast is zeg maar waar alle signalen binnenkomen en uitgaan dan?
En dat idee had ik dus zelf ook ja
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff onder het gemalen water staan
Douche ze, herenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
Mochten jullie gaan denken dat ik zo in slaap ben gevallen dan heb je het mis want ben douchen![]()
Uhuh. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is niet zoiets als "de" relaiskast. Een relaiskast is een kast waar veel verbindingen samenkomen. Maar goed, als daar eens de fik in gaat (of de bliksem, wat niet zo ongewoon is) dan is dat hinderlijk, maar met een paar uurtjes rijdt alles wel weer. De treindienstleiding in Utrecht Centraal verzorgt een groot deel van het treinverkeer in heel midden-Nederland, dus als die zaal gewoon uitfikt en alle computers en bedrading smelt, dan is er wel wat meer nodig dan "wat stoppen vervangen" zogezegd. En men was nog niet zo ver dat er een compleet backup regelcentrum klaar stond. Was men inmiddels wel mee bezig trouwens, na wat eerdere ervaringen.
je hebt je vriendje verkeerd geschoptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Hoe kom ik opeens aan een pijnlijke grote bult aan de zijkant van mijn linker voet?
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geledenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt je vriendje verkeerd geschopt
dan is het besmettelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geleden
builenpest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geleden
We zullen het zien, ik weet het niet. Ze zijn nu aan het proberen om de treindienstleiding over te laten nemen door o.a. posten in Amersfoort en ROtterdam. In hoeverre dat lukt zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhuh. Weer wat geleerd.
Stel dat we dan van het ergste uitgaan en de boel uitfikt. Zouden ze dan nog veel problemen krijgen omdat ze geen complete back-up hebben? Ligt er dan alles uit, of zitten er dan bijvoorbeeld een aantal voorzorgsmaatregelen niet op een traject?
quote:
heehoi!quote:
pizza.quote:
avondquote:
mwoah... broodquote:
Restjes van gisteren, maar smaakte nog goedquote:
Lekkerquote:
Oh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
avond
[..]
mwoah... broodgeen zin om te koken
Edit: Maar de kids lagen wel mooi om 19:00 in bed en nu heb ik wel een mega LATTE
Nicequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Restjes van gisteren, maar smaakte nog goed
Ja, ik had gisteren gewoon te veel gemaakt, dus vandaag maar in de magnetron gestopt. Doe ik eigenlijk te weinig. Ja ik doe wel meestal 2 dagen met een zak groente of een zak krieltjes, dat weer wel.quote:
Lekker! Ja, doe ik ook vaak hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren gewoon te veel gemaakt, dus vandaag maar in de magnetron gestopt. Doe ik eigenlijk te weinig. Ja ik doe wel meestal 2 dagen met een zak groente of een zak krieltjes, dat weer wel.
Maar een pasta gerecht zoals nu, kan ik eigenlijk makkelijk voor meer dagen maken.
Oh in dat gevalquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of met een kerel vastgebonden aan je.
Nee gewoon broodquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Oh.Nouja, brood is toch ook wel oké? Of soepje erbij ofzo?
[..]
Nice
Ja in de vriezer kon in dit geval niet, omdat er diepvriesgroentes in zaten (had zo;n receptenkaartje van de AH gekozen, die heb ik een hoop liggen hier), maar dat moet ik eigenlijk wel vaker doen, maar ja heb maar een klein vriesvakje in de koelkast die ik nog eens met huisgenote moet delen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker! Ja, doe ik ook vaak hoorOf in de vriezer voor nog later
Echt handig
![]()
Ja precies.
Zeker!
Ik heb ook gewoon brood gegetenquote:
Je houdt toch ook van Maiden?, die komen weer naar NL volgend jaar (Gelredome)quote:
Met je lattequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik eens weer op mijn bank gaan zitten
Ohja das lastig zo'n klein vakje. Wij hebben zo'n grote met 2 lades, daar kan wat meer inquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja in de vriezer kon in dit geval niet, omdat er diepvriesgroentes in zaten (had zo;n receptenkaartje van de AH gekozen, die heb ik een hoop liggen hier), maar dat moet ik eigenlijk wel vaker doen, maar ja heb maar een klein vriesvakje in de koelkast die ik nog eens met huisgenote moet delen.
Oeh nice!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je houdt toch ook van Maiden?, die komen weer naar NL volgend jaar (Gelredome)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
oei hier onder de spoiler kun je zien hoe een poes gemasseerd word.Schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oei hier onder de spoiler kun je zien hoe een poes gemasseerd word.slecht opgebouwd, verwachte climax, het geheel is onprofessioneel aangepakt, ik geef het een mager zesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, maar ik las het in een topic in MUZ (over the FInal Frontier) Misschien dat daar meer info over staat, of op de Maiden site misschien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh nice!Wanneer start de voorverkoop? Weet je dat toevallig?
Ja hequote:
Volgens mij ben jij gewoon stiekum een beetje jaloersquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slecht opgebouwd, verwachte climax, het geheel is onprofessioneel aangepakt, ik geef het een mager zesje.
Wat?quote:
matig commentaar, maar je boodschap is duidelijk, ik zeg een 7,8.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon stiekum een beetje jaloers
Hoor hemquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slecht opgebouwd, verwachte climax, het geheel is onprofessioneel aangepakt, ik geef het een mager zesje.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
matig commentaar, maar je boodschap is duidelijk, ik zeg een 7,8.
Om de waterpijp goed neer te zetten voor straksquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Pien85 het volgende:
Waarom staan mijn buren op dit tijdstip, in het donker de tuin te vegen?
oei hier onder de spoiler kun je zien hoe een poes gemasseerd word.Haha ja die is mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ze hebben net een lijk verborgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef Pien85 het volgende:
Waarom staan mijn buren op dit tijdstip, in het donker de tuin te vegen?
Neuh, gewoon beetje raarquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Om de waterpijp goed neer te zetten voor straks?
Noes!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze hebben net een lijk verborgen?
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze hebben net een lijk verborgen?
Nee, dat hoop ik idd ook niet.quote:
XD GMTA?quote:
nooit verwacht van mijn burenquote:
wat een goed idee ik had ook een baggernacht viel rond een uur of 00:00 in slaap toen werd ik nou een uur wakker omdat ik zo'n vreselijke kramp had in mijn beide kuiten. Het leek net of iemand met een heet mes in mijn kuiten aan het prikken was. na ongeveer 25 minuten daarna lukte het mij om naar de andere kant van mijn slaapkamer te strompelen om beenbalsem te pakken waarmee ik mijn kuiten in kon smeren na 10 minuten ging het wel weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een lekkere warme douche na een dag hard werken en een bagger nacht
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat een goed idee ik had ook een baggernacht viel rond een uur of 00:00 in slaap toen werd ik nou een uur wakker omdat ik zo'n vreselijke kramp had in mijn beide kuiten. Het leek net of iemand met een heet mes in mijn kuiten aan het prikken was. na ongeveer 25 minuten daarna lukte het mij om naar de andere kant van mijn slaapkamer te strompelen om beenbalsem te pakken waarmee ik mijn kuiten in kon smeren na 10 minuten ging het wel weer.
Het was extra druk op het werk en dat voor een vrijdag.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
tis best wel stil zo... in je eentje
succesquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
sttt ik probeer een vlinder na te doen.
hihihiquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
sttt ik probeer een vlinder na te doen.
ik ben zelf alleenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ik straks alleen ben
das KUT Trevquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.
Dan ga je gezellig naar LL.quote:
ik kom de tijd wel door hoor.quote:
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te verquote:
Kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, was ook blij toen het half 6 was
Insult? Heeft ze epilepsie ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.
Die kans is wel groot dat jij dichter bij woontquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te ver
Dankjequote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik doe nu mee aan dat maffia spelletje op dat andere subforum,dit keer als dorpeling alleen het is lastig om hints te vinden
ik snap er echt helemaal geen reet vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik doe nu mee aan dat maffia spelletje op dat andere subforum,dit keer als dorpeling alleen het is lastig om hints te vinden
mijn vriend is bijna in weesp, bel hem gauw en vraag of je mee mag rijden straksquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te ver
een hypo is zwaar klote....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Suikerziekte en door dat ze laag zat krijg ze dat
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap er echt helemaal geen reet van
Okee, lastig..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Suikerziekte en door dat ze laag zat krijg ze dat
ik wil bij jou in badquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga denk ik een warm bad nemen ik voel mijn kuitspieren weer verkrampen
Eind november (26-11) gaan de kaarten de vvk inquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het in een topic in MUZ (over the FInal Frontier) Misschien dat daar meer info over staat, of op de Maiden site misschien?
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
ik snap er echt helemaal geen reet van
dat is in de buurt ja, nog op de riute ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is bijna in weesp, bel hem gauw en vraag of je mee mag rijden straks
hij zat in Hilversum dus jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is in de buurt ja, nog op de riute ook
en de vleesverwerkings industrie draait overurenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .
in de hints daarvan, kun je de moord oplossen door te kijken naar andere overeenkomsten. (post historie , bepaalde getallen , fotoboek van elk persoon staan de oplossingen).
Hiermee vind je de moordenaar. de maffia mag 3 moorden uitkiezen en de dorpelingen mogen elke dag 1 vermoorden =)!
wokkin is weg, en de oudste gaat zo naar bed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij zat in Hilversum dus ja
idd
waarom ben je alleen thuis?
schattigquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin is weg, en de oudste gaat zo naar bed.
dan blijf dit kleine biggetje over
ik zie het al, niks voor mij dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .
in de hints daarvan, kun je de moord oplossen door te kijken naar andere overeenkomsten. (post historie , bepaalde getallen , fotoboek van elk persoon staan de oplossingen).
Hiermee vind je de moordenaar. de maffia mag 3 moorden uitkiezen en de dorpelingen mogen elke dag 1 vermoorden =)!
sorry hoor maar dan past het al niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel opschieten want LL is er al bij gekropen
Als je maffia bentquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
en de vleesverwerkings industrie draait overuren
Dat je ST weigertquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan past het al niet meer
Okee, ik denk niet dat ik ga, Ben in 2006 wel geweest, maar heb nu geen werk enzo. En tja ik ben niet zo mobiel en Arnhem is vanuit Eindhoven dan net te ver weg. helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eind november (26-11) gaan de kaarten de vvk in
Ik douche liever, al hebben ik hier wel een mooi badquote:
ja, douchen is heerlijk, maar soms is een bad ook wel heel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik douche liever, al hebben ik hier wel een mooi bad
Ik dacht rond een uurtje of 5quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Hoe laat worden we verwacht volgende week?
En daarna naakt in je satijnen bedje...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, douchen is heerlijk, maar soms is een bad ook wel heel heel erg lekker![]()
dat je dan het water net iets te warm maakt en dat je er dan helemaal warm en rozig weer uitkomt (nadat je natuurlijk veeeeel teveel badschuim hebt gebruikt en je dat door de lucht hebt geblazen)
Ja, ik doe het wel ooit, maar echt niet vaak. Ik ben er keer in gegaan omdat ik me wat stresserig voelde, maar het bad werkte averechts waardoor ik er na 5 minuten al uit was...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat je dan het water net iets te warm maakt en dat je er dan helemaal warm en rozig weer uitkomt (nadat je natuurlijk veeeeel teveel badschuim hebt gebruikt en je dat door de lucht hebt geblazen)
ik viel eens in slaap in badquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
katoensatijn dan wel toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
En daarna naakt in je satijnen bedje...hmmm
ja, dat is niet goed inderdaad...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik doe het wel ooit, maar echt niet vaak. Ik ben er keer in gegaan omdat ik me wat stresserig voelde, maar het bad werkte averechts waardoor ik er na 5 minuten al uit was...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
katoensatijn dan wel toch?
ik slaap altijd naaktquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna naakt in je satijnen bedje...hmmm
omdat je onder water wakker wordt moet je stoppen met roken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik viel eens in slaap in bad![]()
dat is raar wakker worden onder water, en dan zeggen ze nog dat je moet stoppen met roken
Dat is klotequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, mijn internet is weer lekker langzaam
Ja, ben wel wat aan het downloaden dus ik gok dat het daaraan ligt XDquote:
omdat je wakker wordt met je longen vol water en je die er dus vervolgens uithoest.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat je onder water wakker wordt moet je stoppen met roken?
moet je ook maar niet zoveel rokenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
omdat je wakker wordt met je longen vol water en je die er dus vervolgens uithoest.
net als verkouden zijn, dat ben ik nooit, het is altijd het roken
Grote kans vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ben wel wat aan het downloaden dus ik gok dat het daaraan ligt XD
Ik kan dat echt niet. Draai ook veel voordat ik in slaap val en dan ligt er toch vaak iets in de weg, en het voelt ook niet echt prettig, naakt liggen. Teminste zo ervaar ik het.quote:
ik weet dat wel zeker, vanaf 5 uurquote:
nou, ja bijna naakt danquote:
het zat in de luchtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gloeiend in de herfst
Nu geen blaadjes op de rails
maar brand in Post T
Voorlopig geen treinen meer
Van of naar Utrecht Centraal.
ik vind het net zo lekker als naakt zwemmenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan dat echt niet. Draai ook veel voordat ik in slaap val en dan ligt er toch vaak iets in de weg, en het voelt ook niet echt prettig, naakt liggen. Teminste zo ervaar ik het.
Ja en ST en ik bakken pannenkoekenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zat in de lucht
doordringend keek hij haar aan
de vonk sprong over
nog dagen is de brandweer
bezig met het nablussen
lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ST en ik bakken pannenkoeken
nee 160 bij 200quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lijkt sprekend op mijn bed![]()
is die ook 180 x 240 ?
ik wel, anders bevries ik in de winterquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, ja bijna naakt dan![]()
een pyama, nachthemd, slaapshirt of iets heb ik niet
Yummiequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat houd dus automatisch in dat andere de afwas doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik hou van jouquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
dat houd dus automatisch in dat andere de afwas doen
Ik gok van rondgaan met de plastic zakquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat houd dus automatisch in dat andere de afwas doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |