dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze hebben net een lijk verborgen?
Nee, dat hoop ik idd ook niet.quote:
XD GMTA?quote:
nooit verwacht van mijn burenquote:
wat een goed idee ik had ook een baggernacht viel rond een uur of 00:00 in slaap toen werd ik nou een uur wakker omdat ik zo'n vreselijke kramp had in mijn beide kuiten. Het leek net of iemand met een heet mes in mijn kuiten aan het prikken was. na ongeveer 25 minuten daarna lukte het mij om naar de andere kant van mijn slaapkamer te strompelen om beenbalsem te pakken waarmee ik mijn kuiten in kon smeren na 10 minuten ging het wel weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een lekkere warme douche na een dag hard werken en een bagger nacht
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat een goed idee ik had ook een baggernacht viel rond een uur of 00:00 in slaap toen werd ik nou een uur wakker omdat ik zo'n vreselijke kramp had in mijn beide kuiten. Het leek net of iemand met een heet mes in mijn kuiten aan het prikken was. na ongeveer 25 minuten daarna lukte het mij om naar de andere kant van mijn slaapkamer te strompelen om beenbalsem te pakken waarmee ik mijn kuiten in kon smeren na 10 minuten ging het wel weer.
Het was extra druk op het werk en dat voor een vrijdag.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
tis best wel stil zo... in je eentje
succesquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
sttt ik probeer een vlinder na te doen.
hihihiquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
sttt ik probeer een vlinder na te doen.
ik ben zelf alleenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ik straks alleen ben
das KUT Trevquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.
Dan ga je gezellig naar LL.quote:
ik kom de tijd wel door hoor.quote:
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te verquote:
Kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, was ook blij toen het half 6 was
Insult? Heeft ze epilepsie ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het de hele week al druk, plus dat een machine die ons het werk makkelijker maakt kaduk is en dat mijn zusje vannacht om 4 uur een insult kreeg(waar ik dus wakker door werd) en daarna maar bleef hoesten sliep ik ook niet fijn.
Die kans is wel groot dat jij dichter bij woontquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te ver
Dankjequote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik doe nu mee aan dat maffia spelletje op dat andere subforum,dit keer als dorpeling alleen het is lastig om hints te vinden
ik snap er echt helemaal geen reet vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
ik doe nu mee aan dat maffia spelletje op dat andere subforum,dit keer als dorpeling alleen het is lastig om hints te vinden
mijn vriend is bijna in weesp, bel hem gauw en vraag of je mee mag rijden straksquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is voor mij dichterbij dan voor trev maar nog steeds te ver
een hypo is zwaar klote....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Suikerziekte en door dat ze laag zat krijg ze dat
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap er echt helemaal geen reet van
Okee, lastig..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Suikerziekte en door dat ze laag zat krijg ze dat
ik wil bij jou in badquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga denk ik een warm bad nemen ik voel mijn kuitspieren weer verkrampen
Eind november (26-11) gaan de kaarten de vvk inquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het in een topic in MUZ (over the FInal Frontier) Misschien dat daar meer info over staat, of op de Maiden site misschien?
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
ik snap er echt helemaal geen reet van
dat is in de buurt ja, nog op de riute ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is bijna in weesp, bel hem gauw en vraag of je mee mag rijden straks
hij zat in Hilversum dus jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is in de buurt ja, nog op de riute ook
en de vleesverwerkings industrie draait overurenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .
in de hints daarvan, kun je de moord oplossen door te kijken naar andere overeenkomsten. (post historie , bepaalde getallen , fotoboek van elk persoon staan de oplossingen).
Hiermee vind je de moordenaar. de maffia mag 3 moorden uitkiezen en de dorpelingen mogen elke dag 1 vermoorden =)!
wokkin is weg, en de oudste gaat zo naar bed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij zat in Hilversum dus ja
idd
waarom ben je alleen thuis?
schattigquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin is weg, en de oudste gaat zo naar bed.
dan blijf dit kleine biggetje over
ik zie het al, niks voor mij dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet moeilijk, elke avond (tussen 19:00 en 22:00 worden er 3 vermoord) .
in de hints daarvan, kun je de moord oplossen door te kijken naar andere overeenkomsten. (post historie , bepaalde getallen , fotoboek van elk persoon staan de oplossingen).
Hiermee vind je de moordenaar. de maffia mag 3 moorden uitkiezen en de dorpelingen mogen elke dag 1 vermoorden =)!
sorry hoor maar dan past het al niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel opschieten want LL is er al bij gekropen
Als je maffia bentquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
en de vleesverwerkings industrie draait overuren
Dat je ST weigertquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor maar dan past het al niet meer
Okee, ik denk niet dat ik ga, Ben in 2006 wel geweest, maar heb nu geen werk enzo. En tja ik ben niet zo mobiel en Arnhem is vanuit Eindhoven dan net te ver weg. helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eind november (26-11) gaan de kaarten de vvk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |