trevquote:
kleine kans dat het mij wat interesseert, ben bek afquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om hier geen opmerking over te maken.........
Nu een ander.quote:
Okee, ik was nooit goed in biologie,,,quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die naar Rhenen is de Penis van het organisme
Ook goedenavondquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
kleine kans dat het mij wat interesseert, ben bek af
Ik kom d'r aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 mazout ketel wil niet aanslaan en ik heb een voordeur waar een nieuw slot in maar waar het mechanisme niet werkt
we merken het wel als je niet meer postquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
dank je, ik zie wel hoe laat ik omval
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken het wel als je niet meer post
of dat er ineens een hoop letters er staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we merken het wel als je niet meer post
eerst met je hoofdje op de muis rollen danquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
of dat er ineens een hoop letters er staan
niet mijn stijl...quote:
Deze is dat ook en de clip is zo coolquote:
okequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft mijn TT even fixen ipv verneuken?
doe maar wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal maar niet posten naar wat voor "herrie" ik nu luister
Ligt er aan wat jij met herrie bedoeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal maar niet posten naar wat voor "herrie" ik nu luister
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe maar wel hoorIk heb een brede muzieksmaak
quote:
Da's geen herriequote:
Ehm, nee hoorquote:
Ik nooit helaas ,ga ik niet zo heel vaak naar concerten, wel over 4 maanden naar Sonata Arcticaquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's geen herrieDa's melodieus
Heb ze 2 keer live gezien trouwen
Ben k in juni net geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Hey Fles, jij moet een keer naar Tsjechië
zet ik de koffie alvast klaarquote:
Ze kwamen 2 keer in Zwollequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik nooit helaas ,ga ik niet zo heel vaak naar concerten, wel over 4 maanden naar Sonata Arctica
Omdat ik toen ik in Tsjechië was een station tegen kwam dat eigenlijk gewoon een oude varkensstal op iemands erf was en jij daar een foto van moet makenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben k in juni net geweestHoezo?
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van jequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet ik de koffie alvast klaar
de klussen zijn niet in de zaakquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van je
Dat is lekker dichtbij. Sonata is ook hier in de stad, dus ook ideaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze kwamen 2 keer in ZwolleDus ach, dan is het wel tof
Ik ga eigenlijk iedere maand zo'n beetje wel
Veel plezier alvast bij Sonata!
Ik ga etenLaters
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de klussen zijn niet in de zaak![]()
dus dat excuus werkt niet
Thy wish is my command, Masterquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik toen ik in Tsjechië was een station tegen kwam dat eigenlijk gewoon een oude varkensstal op iemands erf was en jij daar een foto van moet maken
In de buurt van Strmilov, das weer in de buurt van Telcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |