Ik ga morgen uitslapenquote:De zaal waar de treindienstleider normaal gesproken zit, ziet er inmiddels zwartgeblakerd uit en staat vol rook!
De brandweer is ook nog steeds bezig.
En de omroep maar steeds omroepen dat door een storing aan de cta's iedereen voor reisinformatie op de vertrekstaten moet kijken..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
- Misschien dat Fles niet doorhad dat hij em niet sloot, of dat hij op zijn uber HTC zat te fokken
Maar bij deze een nieuwe
Balen? of niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei ik dat ik morgen een treinrondje ging maken?
Somda:
[..]
Ik ga morgen uitslapen
Ja. Want zondag zal het hem ook wel niet worden denk ik. Als er maandag al weer wat rijdt zou ik het knap vinden. Gevolgen zijn op dit moment nog niet te overzien. Hopelijk valt het enigszins mee.quote:
Ai,quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Want zondag zal het hem ook wel niet worden denk ik. Als er maandag al weer wat rijdt zou ik het knap vinden. Gevolgen zijn op dit moment nog niet te overzien. Hopelijk valt het enigszins mee.
Ik ben heel handig, wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal het ook niet gemaakt krijgen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei ik dat ik morgen een treinrondje ging maken?
Somda:
[..]
Ik ga morgen uitslapen
papa zit vastquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Houston, we have a Red Spider. I repeat, we have a Red Spider.
[ afbeelding ]
SInds wanneer hebben spinnen 9 poten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Houston, we have a Red Spider. I repeat, we have a Red Spider.
[ afbeelding ]
quote:
Sinds vandaagquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SInds wanneer hebben spinnen 9 poten?
sinds tsjernobylquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds half vijf vanmiddagquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je
![]()
Fles is een luie sukkel die nooit nieuwe topics opent. Lapo's ook meestal probeert te vermijden.
fijn weekend flippieequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga ervandoor, tot maandag en een fijn weekend
klwopt, maar ik klikte op de verkeerde smileyquote:
Die naar Rhenen is de Penis van het organismequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
heehoiquote:
GMTAquote:
OMG, ieuw ieuw ieuw get it off!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die naar Rhenen is de Penis van het organisme
1 mazout ketel wil niet aanslaan en ik heb een voordeur waar een nieuw slot in maar waar het mechanisme niet werktquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel handig, wat moet ik doen?
Hey Pienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo blij met m'n plantjes
-edit- hoi
Hey TFMquote:
pienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo blij met m'n plantjes
-edit- hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |