Ik douche liever, al hebben ik hier wel een mooi badquote:
ja, douchen is heerlijk, maar soms is een bad ook wel heel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik douche liever, al hebben ik hier wel een mooi bad
Ik dacht rond een uurtje of 5quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Hoe laat worden we verwacht volgende week?
En daarna naakt in je satijnen bedje...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, douchen is heerlijk, maar soms is een bad ook wel heel heel erg lekker![]()
dat je dan het water net iets te warm maakt en dat je er dan helemaal warm en rozig weer uitkomt (nadat je natuurlijk veeeeel teveel badschuim hebt gebruikt en je dat door de lucht hebt geblazen)
Ja, ik doe het wel ooit, maar echt niet vaak. Ik ben er keer in gegaan omdat ik me wat stresserig voelde, maar het bad werkte averechts waardoor ik er na 5 minuten al uit was...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat je dan het water net iets te warm maakt en dat je er dan helemaal warm en rozig weer uitkomt (nadat je natuurlijk veeeeel teveel badschuim hebt gebruikt en je dat door de lucht hebt geblazen)
ik viel eens in slaap in badquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
katoensatijn dan wel toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
En daarna naakt in je satijnen bedje...hmmm
ja, dat is niet goed inderdaad...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik doe het wel ooit, maar echt niet vaak. Ik ben er keer in gegaan omdat ik me wat stresserig voelde, maar het bad werkte averechts waardoor ik er na 5 minuten al uit was...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
katoensatijn dan wel toch?
ik slaap altijd naaktquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna naakt in je satijnen bedje...hmmm
omdat je onder water wakker wordt moet je stoppen met roken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik viel eens in slaap in bad![]()
dat is raar wakker worden onder water, en dan zeggen ze nog dat je moet stoppen met roken
Dat is klotequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, mijn internet is weer lekker langzaam
Ja, ben wel wat aan het downloaden dus ik gok dat het daaraan ligt XDquote:
omdat je wakker wordt met je longen vol water en je die er dus vervolgens uithoest.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat je onder water wakker wordt moet je stoppen met roken?
moet je ook maar niet zoveel rokenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
omdat je wakker wordt met je longen vol water en je die er dus vervolgens uithoest.
net als verkouden zijn, dat ben ik nooit, het is altijd het roken
Grote kans vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ben wel wat aan het downloaden dus ik gok dat het daaraan ligt XD
Ik kan dat echt niet. Draai ook veel voordat ik in slaap val en dan ligt er toch vaak iets in de weg, en het voelt ook niet echt prettig, naakt liggen. Teminste zo ervaar ik het.quote:
ik weet dat wel zeker, vanaf 5 uurquote:
nou, ja bijna naakt danquote:
het zat in de luchtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gloeiend in de herfst
Nu geen blaadjes op de rails
maar brand in Post T
Voorlopig geen treinen meer
Van of naar Utrecht Centraal.
ik vind het net zo lekker als naakt zwemmenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan dat echt niet. Draai ook veel voordat ik in slaap val en dan ligt er toch vaak iets in de weg, en het voelt ook niet echt prettig, naakt liggen. Teminste zo ervaar ik het.
Ja en ST en ik bakken pannenkoekenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zat in de lucht
doordringend keek hij haar aan
de vonk sprong over
nog dagen is de brandweer
bezig met het nablussen
lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ST en ik bakken pannenkoeken
nee 160 bij 200quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lijkt sprekend op mijn bed![]()
is die ook 180 x 240 ?
ik wel, anders bevries ik in de winterquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
nou, ja bijna naakt dan![]()
een pyama, nachthemd, slaapshirt of iets heb ik niet
Yummiequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat houd dus automatisch in dat andere de afwas doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik hou van jouquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
dat houd dus automatisch in dat andere de afwas doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |