Of met een kerel vastgebonden aan je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik kom niet vanavond, want dan kom ik vast niet meer thuis door die thema avond van je
Als het aan mij ligt wel ja, wieso?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev, neem jij een pomp mee naar de meet?
Wijs maar aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In de buurt van Strmilov, das weer in de buurt van TelcZoekse
![]()
Dan hoef ik er geen mee te zeulen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel ja, wieso?
Das dan 5 euroquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hoef ik er geen mee te zeulen.
Zou fijn zijn.
wat zeg je tegen haar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg het tegen Marijke hoor
Als of jij dat al eens gedaan hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gewoon zelf blazen, waar is de tijd van echte mannen gebleven?
melk en suiker erinquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, bring on the coffee
Vaak zat. Ik heb hier een luchtbed en geen pompje, dus als er een slaapplaats te weinig is blaas ik dat bedje wel op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij dat al eens gedaan hebt?
Geen (long)inhoud.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gewoon zelf blazen, waar is de tijd van echte mannen gebleven?
Bij jindrichuv Hradec daar in de buurt iig, zal kijken of ik de naam van t stationnetje kan ivndenquote:
Er zal vast wel één man zijn met een beetje longinhoud.quote:
Heb je dus niet goed geregeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vaak zat. Ik heb hier een luchtbed en geen pompje, dus als er een slaapplaats te weinig is blaas ik dat bedje wel op.
Ik weet niet of ik er ben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zal vast wel één man zijn met een beetje longinhoud.
Oh ik heb m al trouwens. Nou, daar kom ik voorlopig nietquote:
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?quote:
Dan zie ik een zeer valide reden waarom je perse aanwezig moet zijn.quote:
Ja het lijntje naar Nova Bystrice toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij jindrichuv Hradec daar in de buurt iig, zal kijken of ik de naam van t stationnetje kan ivnden
Omdat ik de gene ben met de pompquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?
[..]
Dan zie ik een zeer valide reden waarom je perse aanwezig moet zijn.
zou best kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het lijntje naar Nova Bystrice toch?
En toch vind ik het een beetje cheap. Waarom word noeste arbeid tegenwoordig zoveel vervangen door machines?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik de gene ben met de pomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |