Wat kost een scheikundedoos?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje gastheer doet dat wel. Waarom laat je Marijke eigenlijk niet alles opblazen?
[..]
twee keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Volgens mij heb je dat niet eens nodig. Ik hoorde op radio 1 dat een gemiddeld huishouden genoeg goedjes had om hun huis 3x maal op te blazen.quote:
Jindrichuv Hradec? Of Hradec Kralove?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
zou best kunnenstation van Hradec is trouwens ook mooi
Je kent me toch, liever lui dan moequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch vind ik het een beetje cheap. Waarom word noeste arbeid tegenwoordig zoveel vervangen door machines?
Jindrichuv Hradec. Ben je in Telc geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jindrichuv Hradec? Of Hradec Kralove?
Nee. Die kant op ben ik niet verder gekomen dan Benesov u Prahyquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jindrichuv Hradec. Ben je in Telc geweest?
Zonde, Telc is mooi, bovendien zit 'r op 't dorpsplein in Telc de pizzaria die de lekkerste pizza's ooit serveertquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die kant op ben ik niet verder gekomen dan Benesov u Prahy
Ooit al eens in Italië geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonde, Telc is mooi, bovendien zit 'r op 't dorpsplein in Telc de pizzaria die de lekkerste pizza's ooit serveert
Nopequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ooit al eens in Italië geweest?
Ah zo, het zou kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeTsjechië was ook puur toeval
Van waar naar waar moet jij dan heen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Word nog lekker reizen dit weekend. De relaisruimte van Utrecht Centraal staat schijnbaar in brand.
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van waar naar waar moet jij dan heen?
De ruimte waarvandaan het treinverkeer geregeld worden, dus de zaal waar de treindienstleidiers normaal zitten. Niet te verwarren met "relaiskast" want dat is niet zo gek spannend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Word nog lekker reizen dit weekend. De relaisruimte van Utrecht Centraal staat schijnbaar in brand.
Als Utrecht er morgen nog uit ligt dan moeten ze zeker een eind omquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.
Ik wou ook even in Dv gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mij is het niet zo erg. Ik ga morgen misschien een middagje Deventer doen met een aantal oud-klasgenoten. Maar een aantal die in het westen zitten wilden ook komen en die moeten dan over Utrecht, of compleet om via Arnhem als het er nog uitligt.
Naja, mijn kennis over het spoorbeheer gaat zover dat als er iets in de fik staat daar dat het dan flink mis is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ruimte waarvandaan het treinverkeer geregeld worden, dus de zaal waar de treindienstleidiers normaal zitten. Niet te verwarren met "relaiskast" want dat is niet zo gek spannend.
Dit is iets wat er weleens voor zou kunnen gaan zorgen dat er het hele weekend en misschien ook nog wel maandag geen treinen van of naar Utrecht kunnen rijden. Maar laten we hopen dat het meevalt.
ook alquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
Mochten jullie gaan denken dat ik zo in slaap ben gevallen dan heb je het mis want ben douchen![]()
er is niet zoiets als "de" relaiskast. Een relaiskast is een kast waar veel verbindingen samenkomen. Maar goed, als daar eens de fik in gaat (of de bliksem, wat niet zo ongewoon is) dan is dat hinderlijk, maar met een paar uurtjes rijdt alles wel weer. De treindienstleiding in Utrecht Centraal verzorgt een groot deel van het treinverkeer in heel midden-Nederland, dus als die zaal gewoon uitfikt en alle computers en bedrading smelt, dan is er wel wat meer nodig dan "wat stoppen vervangen" zogezegd. En men was nog niet zo ver dat er een compleet backup regelcentrum klaar stond. Was men inmiddels wel mee bezig trouwens, na wat eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, mijn kennis over het spoorbeheer gaat zover dat als er iets in de fik staat daar dat het dan flink mis is.Maar de relaiskast is zeg maar waar alle signalen binnenkomen en uitgaan dan?
En dat idee had ik dus zelf ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |