abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89304044
Het feit blijft dat je er spijt van hebt en dat dit je weer kan overkomen.
Houd dat maar vast want ik heb precies hetzelfde. Ik wil nou ook nog steeds van haar horen dat ze me nog mist en een domme fout heeft begaan maar wil haar nooit meer terug.

Ik heb af en toe best vervelend tegen haar gedaan. Maar aan de andere kant begin ik nu steeds vaker in te zien dat ze het daar zelf ook heel vaak naar heeft gemaakt en dat ik niet voor niets op een bepaalde manier reageerde.
  maandag 29 november 2010 @ 17:02:43 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89304093
Ik denk dat je je geluk tegen willens en wetens bij de verkeerde persoon zoekt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89304331
Ik vind het juist wel fijn om niet te weten met wie ik m'n dagen ga slijten :) alhoewel ik heb wel iemand in gedachte maar die is nog voorzien :(. Schijnt dat er veel relaties kapot gaan rond de kerst en rond maart. Daar maar op hopen dan.

Daarentegen zijn er ook weer dingen die je wel mist aan een relatie.
pi_89305471
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
pi_89305613
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
pi_89306125
Dat had je moeten doen voordat je die andere dumpte
pi_89307104
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ai... dat is echt heel erg klote. Ik weet hoe je je voelt, geloof me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 29 november 2010 @ 18:19:48 #208
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89307574
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89308100
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef MOD het volgende:
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Ze heeft ook wel gemerkt dat ik er klaar mee was, maar ook was er ook nog twijfel. Daar zouden we het vandaag over hebben, maar zoals je zegt; ze kan de tering krijgen, alleen al het aangeven dat ze dat zou willen is genoeg om het af te ronden. Dat heb ik dus met een paar zinnetjes in een mailtje duidelijk gemaakt. (ik ben klaar met je, doe wat je wilt. succes.)

En ik zag het ook wel aankomen verder, maar niet dat het zo snel zou gebeuren...anders wel hier in Nederland...Dagelijks zat ik wel te denken aan de mogelijkheid dat ze iets zou doen daar, wat ook niet prettig was. Wat dat betreft is het ook beter zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 18:34:50 ]
pi_89312699
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
Onzin. Hoe plat een pannenkoek ook is hij heeft altijd 2 kanten. Ook zij heeft fouten gemaakt.

Het enige en belangrijkste wat je kunt doen om je fouten te herstellen is om ze niet meer te maken bij een volgende relatie.

Weet je nou al wat je wilt? Je vraagt hier steeds wat je moet doen maar volgens mij tekent iedereen hier het heel helder voor je op maar wil je er zelf niet aan geloven. Als ze toch zoveel voor je betekent, je zoveel spijt hebt, denkt dat ze het helemaal voor je is, dat je zonder haar niet gelukkig kan worden, waarom doe je er dan niks mee? Ik snap dat niet. Je wilt hier overduidelijk geen afscheid van nemen. We kunnen je hier honderden tips geven over hoe je dat moet doen, je lijkt er immuun voor. Je wil het gewoon niet accepteren.

Soms moet je het accepteren, als de ander geen gevoelens meer voor je heeft of met een ander is verdergegaan. Maar ze is single, jij hebt het idee dat er nog gevoel is, wat let je?
pi_89312858
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
  maandag 29 november 2010 @ 20:11:51 #212
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89313140
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
pi_89314368
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
Ik zit echt in een achtbaan nu. Enerzijds is het niet zo moeilijk als de andere keren omdat ik haar al een maand en 2 weken niet gezien heb. Anderzijds steekt het me heel erg. Het is absoluut definitief nu. Ik heb net een reactie van haar gehad, als verwacht: kortaf en instemmend ("het is beter zo inderdaad"). Dat doet pijn. Stiekem hoopte ik natuurlijk op een mail die niets dan spijt betoogde. Het gevoel van 'beter kwijt dan rijk' tegen het gevoel van ''ik wil je terug''. Janken lukt nét niet.

Het is inderdaad ook heel vervelend dat zij nu op een feest-paradijs zit en ik hier in het koude Nederland. Maar uiteindelijk is niets veranderd. Deze situatie is al enige tijd gaande, maar dan met een pauze van een week waar we weer ''bij elkaar waren''. Ik denk dat ik er toch best snel vanaf kan komen, omdat ik het al bijna was voordat ze me begon te stalken.

Ik hoop het... wat kan ik anders..
pi_89315145
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
  maandag 29 november 2010 @ 21:24:40 #215
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89317670
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89320160
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef Eyjaf het volgende:
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

quote:
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
pi_89320316
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
pi_89320530
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

[..]

Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
Ik heb geen contact met mijn ex. Of iig nauwelijks. Eens in de maand een teken van leven ofzo.

En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
pi_89320800
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
Ik snap het wel. Je zelfvertrouwen heeft een behoorlijke klap opgelopen en je wilt je weer begeerd voelen en bijzonder. Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt hoor. Als je het alleen doet voor dat beetje ego weer op te vijzelen is er ook niks mis mee, maar ga niet verder dan een beetje flirten want je gaat daar zo spijt van krijgen. Er zijn er genoeg die akkoord gaan met wat ze even krijgen kunnen om die leegte maar even in te vullen, even te vervangen. En dat is van de ene ellende in de andere vallen.
  maandag 29 november 2010 @ 22:15:35 #220
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89321011
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89321351
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef MOD het volgende:

[..]

Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
  maandag 29 november 2010 @ 22:23:23 #222
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89321619
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)
Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89321828
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
pi_89322006
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
pi_89322283
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
pi_89322466
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
Nee hoor, heel begrijpelijk juist. Hoop voor je dat het alleen wel zo blijft :)
pi_89323261
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou snel een naam noemen en het hele verhaal posten voordat hij het doet en je zwart maakt :o

:P Als hij het af heeft gekapt en hier komt posten zou hij zich misschien eens af moeten vragen waar hij mee bezig is _O-
Ja idd ha ha. Het was zijn keuze, dus die heb ik zeker meteen geaccepteerd. :) Die antwoord was namelijk ook voor mij een bewijs van dat hij mij daadwerkelijk aan het lijntje heeft geprobeerd te houden. Ik ben blij dat ik hem die keuze verplicht heb laten maken, anders was ik nu nog zo hoog in de wolken, en om wat? Helemaal niets dus.. De lusten maar niet de lasten. Helaas denken meerdere mannen zo en ik ben dit keer erin getrapt.
Tja liefde maakt blind zeggen ze haha. Ik weet wel dat ik de volgende keer wel op iemand verliefd wordt die wel verder wil groeien in de liefde!

Dankzij de (harde) bewijzen ben ik van mijn verliefdheid ineens af; meerendeels dan. Ik voel me weer helemaal happy en ga van deze december maand echt genieten! (al is het alleen ik en mijn 2 kindjes..) :) Liever had ik het anders gezien natuurlijk, maar helaas, hij is blijkbaar niet de ware man voor mij geweest (Stom he dat ik dat ook nog eens dacht? Liefde maakt echt blind dus haha ).

Verdriet heb ik niet meer, ik denk er niet meer aan terug, ik denk alleen aan het heden nu, ik zie wel wat er gebeurd en wat of wie ik tegenkom :) . Momenteel ook druk bezig met mijn studie dus dat biedt ook enigzins voor veel afleiding.

Mja ik ken hem wel zwart maken hier maar das niet zon goed plan. Tja, als je wat wilt weten mijn PB staat open (voor de nieuwsgierigen haha). Ik wilde idd mijzelf even verdedigen met het berichtje die ik eerder heb gepost, want dat zou niemand pikken denk ik, ik dus ook niet. Toen ik het las stond ik ook met mijn bek vol tanden. Ik haat mensen die liegen, maar dan ook nog een dierbare die zo over je liegt, dat voelde ik wel eventjes in ieder geval. Zo ben ik totaal niet hoe hij beweert! :o

En ja waarom hij zoiets ineens hier komt posten? Geen flauw idee ook ha ha. Hij heeft zijn zin niet gekregen en dus fliptie een beetje. Geen idee haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ermemmertje op 29-11-2010 23:01:33 ]
  maandag 29 november 2010 @ 23:04:32 #228
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89324305
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89324849
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef MOD het volgende:
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
pi_89325146
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
Erg tof om te lezen allemaal! Man wat zou ik graag seks hebben met mn ex :@... Nou ja, komt ook omdat ik nog steeds heel veel voor haar voel. En dat gevoel is wederzijds. De seks was gewoon ook echt goed, al vanaf de eerste keer. Neukertje die ik na haar had kon lang niet aan haar tippen. Maar als er een tweede zoals haar is (alleen dan beter natuurlijk ;), die nog beter bij me past) dan twijfel ik geen moment.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89325459
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
  maandag 29 november 2010 @ 23:31:52 #232
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89325753
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89325767
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef jeice het volgende:
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
pi_89326445
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef goofy_goober het volgende:
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
Nou ja misschien denken ze dat dat het voor mij makkelijker maakt om afstand van haar te nemen, en daar kan ik me opzich ook wel iets bij voorstellen. Alleen bij mij werkt het averechts, maar dat heb ik ze dus al te kennen gegeven. Ze waren er ook beide best wel verbaast over, dus het was wel goedbedoeld van ze iig.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
Yeah ben ook wel van plan dat soort dingen te gaan doen. Kijk, ik zit nu 5 weken in zak en as, en voor m'n gevoel lijken het echt wel 3 maanden, zo langzaam lijkt de tijd ineens te gaan. Dus ik ben eigenlijk wel toe aan betere tijden, en een verzetje :P

Ik ga nog steeds nergens van uit bij de date met m'n ex, zeker omdat we er beide nog niet echt aan toe lijken te zijn. Maar de laatste keer dat we vrijgezel waren (9 jaar terug alweer) en we kwamen elkaar tegen hebben de vonken er behoorlijk vanaf gespat, en dat hou je altijd in je achterhoofd natuurlijk :P Dus ik heb nu wel zoiets: als er een drankje in gaat en uiteindelijk gebeurt er wat, dan ga ik er ook volledig voor. Heb stiekem zelfs best zin om te zoenen met haar, hoe raar dat ook mag klinken na haar 2 jaar niet gezien te hebben ;)

Aan de andere kant kan het natuurlijk verschrikkelijk tegenvallen, maar dat gevoel heb ik gewoon niet. We zijn allebei 8 jaar wijzer geworden, hebben veel geleerd uit onze vorige relaties, en ook een stuk volwassener geworden. En de laatste keer dat we elkaar zagen was er meteen weer een bepaalde spanning, een klik. Wie weet klikt het wel weer super, maar vooralsnog ga ik echt uit van een lekker avondje kletsen en doorzakken in de kroeg, alleen kijken hoe ik het vrijdagochtend op het werk ga doen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door jeice op 30-11-2010 00:14:12 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:34 #235
307093 Fellows
Never again.
pi_89334661
Bah, voel me nu toch eerlijk gezegd wel een beetje rot =/.
Keek net even naar buiten en natuurlijk kwam er zo heerlijke love song op de radio waardoor ik echt even voor me uit bleef staren en herinneringen allemaal op kwamen.
Voor de mensen die mijn verhaal al vanaf t begin mee lezen, ik heb met de jongen gesproken die ze stiekem ontmoet had en had mee lopen sms'en en dat soort dingen! Kwam der op neer dat ze dus niet zomaar vriendjes waren en dat zij precies hetzelfde aan hem had voorgesteld wat ze ook bij mij had gedaan.

Alles wat je in een relatie doet doen maar geen relatie + verplichtingen en dat vond die knaap niet echt leuk en ze wist niet wat ze wou dus heeft die gast de knoop maar door gehakt. Hij vertelde dat ze toch nu wel nog de weg kwijt is ook over mij.

Vond het kut om te horen voor haar maar het deed me eerlijk gezegd heel weinig. Toch zou ik het leuk vinden om gewoon weer is af en toe met haar te praten maar uit ervaring weet ik dat dat weer is slecht kan uit pakken voor mezelf. Ondanks alles heb ik wel een heel leuk meisje leren kennen en der ook van die verliefdheid kriebels bij gehad :D.
Maar ik ga niks overhaasten en ik wil niemand als een soort rebound gebruiken.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_89339816
Iemand hier die me antwoord kan geven op de vraag hoelang het bij jullie duurde ( eventueel bij vorige relaties ) voordat je echt ''verder'' kon gaan kijken naar andere meisjes?

Ik zoen en flirt wel eens wat hier en daar, maar nog altijd zie ik allerlei gebreken aan meiden, of vergelijk ik ze met mijn ex en maak dan een opsomming wat ze minder dan mijn ex maakt..

Of juist andersom, dat ik denk '' ja mijn ex wou mij wel, maar dit meisje vast niet want zij heeft dit, dat en dat anders'' ) . Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan opleidingsniveau / bijbaan / etc...
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:17:53 #237
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89340137
Bij mij drie maanden, maar dat ligt helemaal aan je eigen instelling.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89340907
Bartinhoo, ik zit hier ook al op de 4 maanden, maar nog steeds niet helemaal verder hoor. "Gelukkig" ben je niet de enige, maar we komen er wel! Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij, ben nu ook aan het studeren en zie eigenlijk in mijn ogen alleen maar studentenkutjes, waar ik dus totaal geen zin in heb.
pi_89341486
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:15:16 #240
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89342557
Idd, vooral die studentjes zijn vaak lekker losbandig. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89342758
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Of niet?
pi_89342864
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
Hehe ik ken het. Bij mij was het ook na ongeveer twee maanden.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89347194
Ik ging heel snel weer 'op jacht'op mijn ex te vergeten.
pi_89349140
Ja oke, dat rondzoenen heb ik zelf ook wel, vrouwelijke aandacht blijft natuurlijk fijn,
maar ik heb het meer over personen die al dan niet geschikt zijn voor een nieuwe relatie...

Niet dat ik nu wanhopig op zoek ben, verre van dat zelfs, maar op het moment kan ik gewoon niemand geschikt vinden, hoe graag ik het ook zou willen...

Zat laatst eens een beetje op facebook tussen mijn contacten te kijken gewoon voor de ''grap'', met welk meisje ik een nieuwe relatie eventueel wel zou zien zitten. Maar op elk meisje had ik wel iets aan te merken wat haar niet geschikt maakte, behalve 1, natuurlijk, mijn ex :')

Als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je het vaak eerste een kans moet geven. Mijn ex was ook absoluut niet een meisje waarvan ik gezegd zou hebben dat ik er een relatie mee zou willen hebben anderhalf jaar terug, en moet je me nu eens horen. Maar die twist in mijn hoofd zit er nog wel en ik wil er vanaf :P
pi_89350116
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:39:47 #246
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89350144
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89351265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Pan.da het volgende:
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Zo ben/was ik voorheen ook eigenlijk absoluut niet, maar ik heb nu constant dat ik met elke meid waarmee ik spreek/flirt/facebook oid meteen denk ''zou ik het hiermee kunnen?''

Niet dat ik ook op een dergelijke manier me gedraag ofzo hoor! Ik zit absoluut niet obsessief achter de vrouwen aan, en dat mensen ( en ikzelf) het idee krijgen dat ik wanhopig een nieuwe vriendin wil is wel het laatste wat ik wil..

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Denk dat mijn ex namelijk een enorme uitzondering op de regel is dat ze dit geaccepteerd heeft zo lang...
pi_89352025
Varieert per persoon denk ik. Ik ben er nu iig wel klaar voor. Ruim 8 maandjes uit.
pi_89352197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef Self-Catering het volgende:
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?

Volgens mij is het tijd voor een ruggengraat :)
pi_89352801
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Dat weet je nooit, een ander zal heel andere dingen in je losmaken waardoor je het misschien wel de moeite waard vindt om je enorm in te zetten, of je wordt er op gewezen als je dat niet doet. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Mijn laatste vriendin heeft dansen als passie, vond ik altijd maar niks, maar ze brengt dat zo aanstekelijk, heerlijk is dat nu met haar, maar ze is helemaal een pittige dame voor wie ik echt mijn best moet doen. En ik vind dat helemaal niet erg, dat houdt er heel veel leven en hartstocht in. Ik wens je succes, en inzicht.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:00:20 #251
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89353072
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
pi_89353484
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
Nou ja dat niet zozeer... ik had me eigenlijk voorgenomen om daarmee te stoppen en dat deed ik ook al een aantal weekjes niet meer. Helaas was ik vergeten haar zusje uit m'n hyves te verwijderen, en zie ik een half uurtje terug een berichtje van haar staan: "Gisteravond lekker uit eten geweest met papa, "ex", "nieuwe lover van ex", "vriendin" en "vriendin", was gezellig!""
Dat is toch weer kut om te lezen, en heb haar meteen verwijderd, op dit nieuws zit ik niet te wachten. Zeker omdat het zusje van m'n ex 3 weken terug nog smste dat ze die gozer zo'n eikel vond, dat ik haar moest verbieden met hem om te gaan, etc. etc. Dat stelde dus ook geen reet voor. Blijkbaar kan het dus wel werken tussen een barman en een meid die 45km verder woont, al hoop ik echt dat ze hem nog eens in bed betrapt met iemand anders, kan ze voelen wat ik de afgelopen 5 weken heb gevoeld. Gek genoeg zie ik dat voor m'n gevoel nog niet echt gebeuren, zeker niet als hij elke keer de moeite neemt om naar deze stad te komen.

Die vriendinnen vonden het ook maar raar waar ze mee bezig was, maar die eten en lullen dus maar gewoon mee alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En haar vader heb ik altijd goed mee gekund, maar het lijkt wel of ik voor iedereen van haar kant niet meer besta, gewoon dood ben. Dat is gewoon zo raar.

Dat is aan de ene kant een bevestiging dat ik misschien wel beter af ben zo, als mensen zo met je omgaan hoef je er ook niks mee te maken te hebben. Voor wat betreft het opnieuw een relatie aangaan... tja dat zie ik voorlopig ook eigenlijk echt niet zitten. Voor m'n gevoel kan het echt nog wel maanden duren voor ik opnieuw verliefd zou kunnen worden en echt een relatie aan zou willen gaan, maar ik hoop dat dat sneller komt. Mensen om me heen zeggen dat ik met een half jaartje wel weer samenwoon :+
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:19:51 #253
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89353885
Ik totaal niet, want ik weet dat als ik dat doe, ik weer steken in mn maag krijg. Mijn ex kwam het uitmaken met veel poeha en was vol van de overtuiging dat het niks meer ging worden met alle redenen die ze opnoemde. Ben daar goed kapot van geweest maar heb niks meer opgezocht van haar. Dat doet gewoon pijn en dat wil je niet.

Ik kwam mijn ex laatst tegen en ze meldde mij, na een gesprekje waar we ons wel op ons gemak voelde, dat ze het nog dagelijks deed. Mijn facebook. Een vriendin van haar had mij zo in eens toegevoegd zonder dat ik die vaak zie of spreek. Blijkt mijn ex haar inloggegevens te hebben. Ze kijkt mijn blog. Wist op te noemen welk liedje ik als laatste had gefavorite op youtube, zei dat ze heel vaak ongemerkt langs mijn lokaal liep, dat ze de gekste herinneringen had, nog elke dag moet huilen.

Note; voor haar is het officieel 2 jaar uit, maar met een flinke nasleep. Pas 2mnd geleden is het contact afgebroken en is het voor mij pas officieel klaar. Nog relatief vers voor mij dus, voor haar al twee jaar klaar.

Ik snap er geen fuck van. Echt helemaal niet. Ik vind het niet leuk dat het uit is, ik keek ook nog wel eens op haar profiel, ben er helemaal kapot van, maar wat zij tegen mij zei kwam echt geheel onverwacht. En dan denk je, nou, laat ik eens wat mail-contact aanwakkeren, maar daar kapt ze dan weer mee. Ik snap het niet, echt niet. Maar ik laat het wel. Binnenkort gaan we afspreken en bijpraten en alles. Ze heeft me verteld dat ze mij een meters lange brief ging schrijven.

Voor mij is het klaar, al hou ik mijn deur open. Ik leef verder en ik zie het wel. Gevoelens lijken afgevlakt en alles, maar haar bewust opzoeken doe ik niet. Want het steekt nog steeds.

Maar goed, kan iemand hier iets van denken? Want ik snap het niet meer. Maar ja, ik zie het wel dus. Just go with the flow..........
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:24:43 #254
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89354105
Btw, net over het aangaan van nieuwe vlammen en scharrels. Er lopen op mijn faculteit zulke leuke dames rond. En dan alles behalve van die studie-kutjes. Echt hele mooie meiden en allemaal hartstikke leuk. Er is er één die vaak heel leuk naar me glimlacht en vandaag kwam ze soort van onzeker aanlopen om te vragen of alles goed was.. :P Ik wil er voorlopig niks mee en naar het schijnt heeft ze een nog al wous figuur als vriend, een doorgewinterde kraker met passende kisten en dito vrienden, dus ik denk dat ik daar maar van af blijf, maar toch he :7 mooie dames kijken is leuk. :)
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89354681
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
Ik check het wel eens en dat weet ze... het is gewoon meer om te checken hoe het met d';r gaat enz... we zijn vrienden dus het gaat allemaal wel goed :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89354751
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
Ik. Heel erg zelfs hoewel het de laatste tijd minder is geworden gelukkig. Hij heeft zn Hyves afgeschermd godzijdank en de laatste keer dat ik de behoefte voelde te checken was 2 weken geleden en terwijl ik zn hyves opzocht heb ik hem weggeklikt. Heb nog wel gemeenschappelijke vrienden in mn lijst staan en de vorige keer dat ik daar een krabbel zag staan draaide mn maag 360 graden. Zo bizar dat je van zoiets fysiek gewoon ziek kan worden. Nu heb ik er wel van geleerd. Het is gewoon zelfpijniging.

Of je vindt niks bijzonders en blijft checken en twijfelen, of je vindt fotos/teksten van een nieuwe geliefde/scharrel. Beide zou niks veranderen. Het is over, klaar, komen vast niet meer bij elkaar terug en sindsdien ontwijk ik alles wat met hem te maken heeft voor zover ik dat nog niet gedaan heb. Inclusief zn profielpagina's. Mja dan heb je het wel over maanden later dat het eindelijk tot me doordrong waar ik nou in godsnaam mee bezig was. Blij dat die fase erop zit. Kan dus wel even duren.
pi_89354756
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
Ja, net nog gedaan.. Maar eigenlijk meer uit verveling. Ik ga zijn hyves niet meer checken, ik word er nou eenmaal niet vrolijker van. Het is dan niet zo dat er krabbels van meiden op staan ofzo, hij is wel zo slim om z'n chickies te contacten via msn/sms :')

voor de rest gaat het prima, ben wel over hem heen. Het is alleen dat m'n ego nog even hersteld moet worden.
pi_89355567
Vinden jullie eigenlijk dat door facebook/hyves het moeilijker wordt om over je ex heen te komen? Vroeger, zonder internet zorgde je er gewoon voor dat je niet met zijn vrienden om ging en als je niet bij elkaar op school zat kon je elkaar makkelijk ontwijken. Helemaal als hij in een andere stad woonde.
pi_89357314
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef ShubNiggurath het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat door facebook/hyves het moeilijker wordt om over je ex heen te komen? Vroeger, zonder internet zorgde je er gewoon voor dat je niet met zijn vrienden om ging en als je niet bij elkaar op school zat kon je elkaar makkelijk ontwijken. Helemaal als hij in een andere stad woonde.
Ben ik het half mee eens. Tegenwoordig is er veel te vinden op internet door facebook, hyves en twitter, waardoor je gemakkelijk aan informatie komt over je ex. Maar die sites zijn natuurlijk ook gewoon te ontwijken (in ieder geval de pagina's van je ex). Ligt er maar net aan hoeveel wilskracht je hebt, en in hoeverre je afleiding hebt. Als je constant achter je computertje zit raak je eerder in de verleiding om even de 'updates' van je ex te bekijken. Het lijkt me dan ook verstandig voor de mensen die hier last van hebben om wat vaker die computer uit te laten, en ergens anders mee bezig te gaan.
pi_89357778
Hoe kom ik de feestdagen door zonder niet steeds aan haar te denken en haar te missen ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89359840
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Ben ik het half mee eens. Tegenwoordig is er veel te vinden op internet door facebook, hyves en twitter, waardoor je gemakkelijk aan informatie komt over je ex. Maar die sites zijn natuurlijk ook gewoon te ontwijken (in ieder geval de pagina's van je ex). Ligt er maar net aan hoeveel wilskracht je hebt, en in hoeverre je afleiding hebt. Als je constant achter je computertje zit raak je eerder in de verleiding om even de 'updates' van je ex te bekijken. Het lijkt me dan ook verstandig voor de mensen die hier last van hebben om wat vaker die computer uit te laten, en ergens anders mee bezig te gaan.
Helemaal mee eens. Meestal verveel ik me in de avond en zit ik achter de computer en dan ga je gewoon veel dieper denken en wordt je nieuwsgierig enzo en het maakt je ook ontzettend gestoord van binnen. Het maakt me vaak onbewust erg gestresst en eenzaam.

Mijn goede voornemen voor het komende jaar is dus ook: geen internet meer. Ook om meerdere redenen hoor, ik wil geen computerkneus worden iig of iemand die verslaafd is en niet zonder kan. Ik gebruik dan alleen de computer voor school, info opzoeken of iets maken in een programma. Maar profielensites, spelletjessites en dat soort onzin sluit ik helemaal af. Ik zal het wel even missen, maar ik heb het al eens een keer gedaan en dat voelde echt geweldig. Ik was echt "gelukkig" . Dan let je ook niet zoveel op andere mensen op hyves ofzo en reacties wat je dan te zien krijg.

Bovendien wil ik eerder real life contacten..Gewoon lekker bij elkaar op visite spontaan en lekker onverwachts, beetje chillen etc.. Das veel leuker :P Dat MSN gedoe en profielensites doen alleen maar slecht uiteindelijk en laten je ook eenzaam voelen vind ik. Beetje hele tijd stil zitten en typen en staren naar het beeldscherm.. urenlang.. Niet echt goed. Er zijn genoeg dingen te doen in het huis en om jezelf te vermaken (ik heb al een grote puzzelboek klaarliggen en een hoop studieboeken, dus nuttiger dan op internet zitten de hele tijd). Verder heb ik ook nog een wii, een ps3, en ook een leuke vriendin/familie waar ik graag met de kids ben (of ze komt naar mij). Ik kan meer naar mijn familie gaan (mijn vader ga ik ook vaker dan normaal heen). Nu zit ik zowat vast aan de computer. Het beheerst toch best wel onbewust mijn leven, echt slecht. Dat is dus de reden waarom ik ervan af wil. :)

2011 a whole new happy beginning with lots of loveeee :D

De hoop op diegene waar ik zo verliefd op was verdwijnt dan ook meer dan 100% ben ik van overtuigd, dus ik ga ervoor :) En wat hij doet kan mij een zorg wezen, ik weet wel beter denk ik dan en hij komt er in de toekomst wel achter hoe hij mij had behandeld en wie er gelijk had. Ik probeerde me al niet druk te maken maar door internet doe je dat toch, omdat je dus elkaar nog tegenkomt onbewust of bewust. De verleiding is idd makkelijk zoals er wordt gezegd.

Mijn tip dus ook , als je van je ex af wilt , maar je ziet diegene telkens online ergens of je wilt steeds kijken ofzo op zijn profiel, ga van het internet af en verwijder je eigen profielen zodat je zelf ook niet meer kan inloggen. Zal wel wennen zijn, maar je zult merken dat je er veel beter door voelt!
pi_89359963
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef ShubNiggurath het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat door facebook/hyves het moeilijker wordt om over je ex heen te komen? Vroeger, zonder internet zorgde je er gewoon voor dat je niet met zijn vrienden om ging en als je niet bij elkaar op school zat kon je elkaar makkelijk ontwijken. Helemaal als hij in een andere stad woonde.
Ja. Ik zou het nog breder trekken. Het internet heeft een moeilijkheidsgraad aan relaties toegevoegd. Het is moeilijker om een relatie te behouden door alle verleidingen op het internet maar ook moeilijker er een punt achter te zetten omdat het je in staat stelt 'stiekem' te kijken en een impulsieve actie zo gedaan is. Denk ook aan de simpliciteit van wraakacties... Genoeg voorbeelden daarvan.

Mja dat zijn een aantal forse nadelen van het internet. Gelukkig zijn er ook een hoop voordelen.
pi_89360321
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kom ik de feestdagen door zonder niet steeds aan haar te denken en haar te missen ;(
Ag ja dat gemis gevoel zal ik ook wel hebben. Maar positief blijven en het er beste maar van maken moet je maar denken! :) Eens komt er voor jou een kerst, met je liefde van je leven en je kindertjes samen. Geduld is een schone zaak zeggen ze he? Dat geeft mij iig weer flinke moed als ik ff een dipje heb. Dan ben ik diegene ook meteen weer vergeten. Bovendien kan het ook gezellig zijn zelfs als je in je eentje bent, het ligt gewoon aan jezelf, aan hoe jij denkt. Ik heb er nu heel erg veel zin in, de kerst, samen met mijn kindjes (super trotse moeder dus). En kan echt niet wachten tot ik ze kan verassen met de kadootjes en het laten zien van de mooie vuurwerk enzo. Als je je eigen kindjes ziet stralen, kan de buitenwereld een grote middelvinger krijgen denk ik dan.

Laatst ook, zat ik in de auto wat gestresst, stilletjes (tja had weer een dipje) en mijn kindjes achterin de auto , hoe jong ze ook zijn, ze merken het aan je! Want mijn dochtertje van 4 zegt ineens spontaan uit het niets (achterin de auto): " ik hou van jou mama" terwijl ze dat nooit had gezegt!! nou, de tranen schoten mij in de ogen en voelde me meteen intens gelukkig en die gast waar ik zo gestresst om was kon mij ineens niets meer schelen! Echt prachtig :) Daarom ben ik er nu ook sneller overheen, als ik daaraan denk, is de meeste pijn meteen verdwenen :)
pi_89361151
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ag ja dat gemis gevoel zal ik ook wel hebben. Maar positief blijven en het er beste maar van maken moet je maar denken! :) Eens komt er voor jou een kerst, met je liefde van je leven en je kindertjes samen. Geduld is een schone zaak zeggen ze he? Dat geeft mij iig weer flinke moed als ik ff een dipje heb. Dan ben ik diegene ook meteen weer vergeten. Bovendien kan het ook gezellig zijn zelfs als je in je eentje bent, het ligt gewoon aan jezelf, aan hoe jij denkt. Ik heb er nu heel erg veel zin in, de kerst, samen met mijn kindjes (super trotse moeder dus). En kan echt niet wachten tot ik ze kan verassen met de kadootjes en het laten zien van de mooie vuurwerk enzo. Als je je eigen kindjes ziet stralen, kan de buitenwereld een grote middelvinger krijgen denk ik dan.

Laatst ook, zat ik in de auto wat gestresst, stilletjes (tja had weer een dipje) en mijn kindjes achterin de auto , hoe jong ze ook zijn, ze merken het aan je! Want mijn dochtertje van 4 zegt ineens spontaan uit het niets (achterin de auto): " ik hou van jou mama" terwijl ze dat nooit had gezegt!! nou, de tranen schoten mij in de ogen en voelde me meteen intens gelukkig en die gast waar ik zo gestresst om was kon mij ineens niets meer schelen! Echt prachtig :) Daarom ben ik er nu ook sneller overheen, als ik daaraan denk, is de meeste pijn meteen verdwenen :)
Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doen ;(

Bah... dip
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89361710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Ernemmertje het volgende:

Laatst ook, zat ik in de auto wat gestresst, stilletjes (tja had weer een dipje) en mijn kindjes achterin de auto , hoe jong ze ook zijn, ze merken het aan je! Want mijn dochtertje van 4 zegt ineens spontaan uit het niets (achterin de auto): " ik hou van jou mama" terwijl ze dat nooit had gezegt!! nou, de tranen schoten mij in de ogen en voelde me meteen intens gelukkig en die gast waar ik zo gestresst om was kon mij ineens niets meer schelen! Echt prachtig :) Daarom ben ik er nu ook sneller overheen, als ik daaraan denk, is de meeste pijn meteen verdwenen :)
Heb ik ook met mn zoontje gehad toen ik er tijdje terug echt doorheen zat. Anderhalf jaar oud kereltje en ze pikken het zo op. En ik weet daarom heel zeker dat ik de feestdagen prima door zal komen. Lekker lol trappen met de kleine vriend.

Heb niet zozeer een band met de feestdagen maar wel met dit weer. Echt weer waarop ik de kaarsjes aanstak en je savonds wat vroeger je bed induikt en lekker tegen elkaar aankruipt. Ja dat mis je wel nu ja. Heb daarentegen na maanden ook weer eens van die momenten waarop ik zie dat het eigenlijk allemaal zo slecht nog niet is in je eentje. Duurt alleen even voordat je dat ziet. Een maand na de break leek alles compleet onder mn voeten weggevaagd en miste ik hem zo erg dat ik het liefst direct een ander had en na een aantal maanden heb ik complet geen behoefte meer aan mannelijke aandacht behalve die van mn zoontje. Ga echt eens rustig de tijd nemen om de boel te verwerken en hoe kun je dat beter dan omringd door familieleden vrienden en huisdieren. Ik ga gelukkig 2011 in, samen met datgene wat hij heeft weggegooid: de ongelofelijk loyale band tussen ouder-kind.

En net zoals al eerder is gezegd: ooit ga je je weer gelukkig voelen. Met iemand die het dit keer wel waard is en jou ook op waarde weet te schatten. Best iets leuks om naar vooruit te kijken toch? Is het ultieme geluk het niet waard om deze pijn voor te doorstaan? Om flink op je bek te gaan? En als het zover is, als je die ene jongen of meid tegenkomt, dan moet je er wel klaar voor zijn. Geleerd hebben van je fouten, je wrok kwijt te zijn, jezelf zo min mogelijk beschadigd zien over te dragen. En dat is waar deze tijd nu voor is.
pi_89361942
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doen ;(

Bah... dip
Ahh ag dat komt vast wel goed met jou hoor. Je moet maar denken, je bent niet de enigste, en hoe denk je over Afrika bijv die mensen in armoede enzo dan? Die kennen het woord kerst niet eens... Dus ja.. gewoon genieten als een normale dag. Niet gek laten maken door de omgeving ofzo.. Positief proberen te blijven.
pi_89362060
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heb ik ook met mn zoontje gehad toen ik er tijdje terug echt doorheen zat. Anderhalf jaar oud kereltje en ze pikken het zo op. En ik weet daarom heel zeker dat ik de feestdagen prima door zal komen. Lekker lol trappen met de kleine vriend.

Heb niet zozeer een band met de feestdagen maar wel met dit weer. Echt weer waarop ik de kaarsjes aanstak en je savonds wat vroeger je bed induikt en lekker tegen elkaar aankruipt. Ja dat mis je wel nu ja. Heb daarentegen na maanden ook weer eens van die momenten waarop ik zie dat het eigenlijk allemaal zo slecht nog niet is in je eentje. Duurt alleen even voordat je dat ziet. Een maand na de break leek alles compleet onder mn voeten weggevaagd en miste ik hem zo erg dat ik het liefst direct een ander had en na een aantal maanden heb ik complet geen behoefte meer aan mannelijke aandacht behalve die van mn zoontje. Ga echt eens rustig de tijd nemen om de boel te verwerken en hoe kun je dat beter dan omringd door familieleden vrienden en huisdieren. Ik ga gelukkig 2011 in, samen met datgene wat hij heeft weggegooid: de ongelofelijk loyale band tussen ouder-kind.

En net zoals al eerder is gezegd: ooit ga je je weer gelukkig voelen. Met iemand die het dit keer wel waard is en jou ook op waarde weet te schatten. Best iets leuks om naar vooruit te kijken toch? Is het ultieme geluk het niet waard om deze pijn voor te doorstaan? Om flink op je bek te gaan? En als het zover is, als je die ene jongen of meid tegenkomt, dan moet je er wel klaar voor zijn. Geleerd hebben van je fouten, je wrok kwijt te zijn, jezelf zo min mogelijk beschadigd zien over te dragen. En dat is waar deze tijd nu voor is.
Helemaal gelijk. Altijd positief blijven en dan komt het helemaal goed. Het kan alleen maar beter gaan omdat je veel van fouten hebt geleerd en heel wat ervaring hebt opgedaan! :)
pi_89362082
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ahh ag dat komt vast wel goed met jou hoor. Je moet maar denken, je bent niet de enigste, en hoe denk je over Afrika bijv die mensen in armoede enzo dan? Die kennen het woord kerst niet eens... Dus ja.. gewoon genieten als een normale dag. Niet gek laten maken door de omgeving ofzo.. Positief proberen te blijven.
Hmm mooi advies maar dat ze in Afrika geen kerst kennen klopt natuurlijk niet. Echt wel dat ze daar kerstmis vieren. Moslims, katholieken, iedereen viert daar kerst tot in de armste stammen en kunnen ze nog heel mooi ook ondanks dat ze geen kerstbomen of versieringen hebben.
pi_89362450
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doen ;(

Bah... dip
Dit herken ik echt ;)

Mijn relatie was vorig jaar al wel aan tijdens sinterklaas en kerst, en mijn ex heeft toen zovaak en zo lief gevraagd of ik sinterklaas en kerst 1 dag met hun wou vieren, en ik heb gewoon nee geen zin in/kan niet gezegd :{

Ze moest eens weten hoe graag ik dit jaar elke minuut kerst met haar zou willen doorbrengen!

Wat dat betreft lijk ik wel heel erg veranderd in mijn gedachten over relaties, en gevoelens voor meisjes. Ik weet nu wat het inhoudt, en wat ik ook wil dat het inhoudt. Ben alleen benieuwd of ik er echt van heb geleerd, en niet in een nieuwe relatie weer heel snel terugval in hetzelfde gedrag.

Denk wel dat ik mijn volgende relatie moet oppassen dat ik niet opeens heel jaloers word. Bij mijn ex had ik altijd het idee dat ze toch nooit een andere jongen leuk zou vinden en mij het einde vond. Op een dag moest ze ver van huis werken, en bleef bij een gezin dat ze kende van vakantie slapen. Ze sms' te toen dat er ook een jongen van 21 in dat gezin was, maar ze zoveel van me hield bla bla dat ik nergens bang voor moest zijn, maar het wel moest weten..

''Oke, boeit me niet zoveel,'' antwoordde ik 8)7 , terwijl het soms ook wel eens leuk is voor een meid om te voelen dat je word begeerd door een jongen. Ik deed altijd alsof het me niets zou boeien als ze vreemd/bij me weg ging... Pffff
pi_89362716
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

''Oke, boeit me niet zoveel,'' antwoordde ik 8)7 , terwijl het soms ook wel eens leuk is voor een meid om te voelen dat je word begeerd door een jongen. Ik deed altijd alsof het me niets zou boeien als ze vreemd/bij me weg ging... Pffff
Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindt :)
pi_89363081
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindt :)
Ja mee eens. Een beetje jaloezie doet een relatie goed. Toch een soort van bewijsje dat je toch elkaar echt niet kwijt wilt en om elkaar geeft. Ik heb wel liever een man die een beetje jaloers is hoor! (niet ziekelijk jaloers dan).

ps. je heb gelijk over dat kerstviering, mja ik dacht weer iets te ver door (groeten uit de rimboe bijv. haha 8)7 )

[ Bericht 4% gewijzigd door Ermemmertje op 30-11-2010 22:20:13 ]
pi_89363237
Ik weet het :) Ik vind het ook nog altijd frustrerend waarom ik dit toen niet heb ingezien..
Dit is nog maar een van de vele voorbeelden. Ik deed het gewoon expres, uit een soort van arrogantie. Het voelde goed voor mij dat zij, met zo min mogelijk inzet van mijn kant, toch lief voor me bleef, zulke lieve dingen zei, en bij me bleef...

Uitjes van haar werk, nee ga niet mee, dingen met haar familie, nee geen zin in, haar moeder was stom, haar hond was stom en ga zo maar door.. Dan nog geeneens gesproken over de dingen die ik over haar persoonlijk heb gezegd. Niet of heel kortaf terug sms' en etv etv...Echt belachelijk. Ik zeg dit niet om mezelf de grond in te trappen, maar zet dit grotendeels hier neer om gewoon voor mijzelf te refereren naar mijn gedrag van toen.

Toen ik voor de laatste keer onze sms' jes teruglas een paar weken geleden zag ik ook nog het sms' je waarin zij stuudere '' bart even serieus, vind je het eigenlijk nog wel leuk met mij of niet?'', en ik stuurde terug dat ik twijfelde over onze relatie en heb dit gewoon tot het einde zo gehouden. Nu pas besef ik hoeveel pijn zoiets kan doen...

Inderdaad, volgende keer niet meer doen. Jammer dat ik haar nooit meer kan laten zien hoeveel ik van haar hou, maar het is niet anders. En terecht overigens.
pi_89363656
Wat een zak ben jij geweest dan zeg richting haar :) Maar haar toch zo leuk vinden? Dat snap ik dan weer niet.

Je kan het haar ooit laten weten dat je het allemaal ziet, en hebt verbeterd. Meer dan dat kun je inderdaad niet doen. Wel wat liever worden hoor voor je volgende vriendin. Lopen al genoeg arrogante mannen rond.
pi_89363725
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef Jolene22 het volgende:
Wat een zak ben jij geweest dan zeg richting haar :) Maar haar toch zo leuk vinden? Dat snap ik dan weer niet.

Je kan het haar ooit laten weten dat je het allemaal ziet, en hebt verbeterd. Meer dan dat kun je inderdaad niet doen. Wel wat liever worden hoor voor je volgende vriendin. Lopen al genoeg arrogante mannen rond.
Je haalt de woorden uit mijn mond! AMEN!
pi_89364145
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindt :)
Dat herken ik ook wel een beetje. Weet je wat het stomme is van mijn verhaal? (maar misschien ook wel logisch) Een kleine week voordat het over ging tussen ons, belde ze me op tijdens dat ik aan het werk was, en vroeg ze of ik het goed vond of ze die avond uit eten ging met die gozer (jawel, de beruchte barman). Ze had namelijk een workshop in de stad waar hij ook woonde, en hij had dat gevraagd. Nou ja ik wist toen van niks natuurlijk, en ik vertrouwde haar echt volledig. Daarnaast dacht ik: "jezus, als je vriendin dit zo aan je vraagt, dan kan het niet anders dan dat dat goed gaat, ze had het immers ook stiekem kunnen doen, aangezien ik haar toch niet had gezien". Dat vond ik zo lief en tegelijkertijd zo eerlijk, dat ik tegen haar zei: "nou ja, ik weet dat je geen gekke dingen doet, en als je dat leuk vindt moet je dat doen".

Achteraf had ik natuurlijk moeten reageren met: "dat wil ik niet, daar heb ik geen prettig gevoel bij en ik heb liever dat je gewoon thuis eet". Maar op dat moment vertrouwde ik haar zo dat ik haar gewoon liet gaan. Nu ik zo terugkijk verschrikkelijk stom natuurlijk, en misschien ook wel een tikkeltje naief, maar helaas kan ik de tijd niet terugdraaien. Ze heeft nog aan mij gevraagd waarom ik dat zomaar goed vond, en ik heb haar toen ook gezegd dat het vertrouwen van mijn kant uit 100% was, en ik haar dat dus zonder zorgen liet doen.
pi_89364158
Mja, in de eerste weken heb ik het haar allemaal zo vaak al gemeld. Het gevoel van spijt en het als het ware '' met je neus tegen de feiten aanlopen'' kwam eigenlijk al meteen de dag nadat het uit was...
Ze zij toen waarom nu opeens allemaal wel, en tijdens de relatie niet, ik kan het niet zo goed geloven?

Misschien zou het nog helpen haar een half jaar na dato te laten weten dat ik er nog steeds precies hetzelfde over denk, maar nu durf ik het niet meer. Als we elkaar spreken is het weer heel vertrouwd, maar dat zijn altijd toevallige omstandigheden. 1 to 1 contact hebben we eigenlijk niet meer, durf haar nu eigenlijk niet meer zo' n bericht te sturen, de afstand is zo groot..
pi_89365672
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:39 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?

Volgens mij is het tijd voor een ruggengraat :)
De breakup was gevolg van twijfels of zij er wel klaar voor was. Niet dat we op elkaar uitgekeken waren, integendeel. Dus goed, ik denk dat ik haar ook wel een kans moet geven om alles op een rijtje te krijgen. Mocht het niet op z'n pootje terecht komen, dan kap ik alsnog af. Ik heb nu de troef :)
Of niet?
pi_89365698
Voor mij is het niet zozeer een kwestie van durven (al is het voor mij nog geen anderhalve maand geleden) maar of ik het wel WIL. Het lijkt haar geen reet te interesseren hoe ik me voel, waarschijnlijk door die roze wolk. En het vertrouwen zal (iig van mijn kant) nooit meer helemaal goedkomen lijkt me.

Voor m'n gevoel werk ik nog steeds hard aan mezelf. Ik zit al anderhalve week elke dag 45 mins op de spinbike (en ben dit aan het opbouwen), ruim alle rotzooi achter me op en het huis is dus schoon, draai m'n wasjes, kook, probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vrienden. En ik heb ook echt het gevoel dat ik dat vol kan houden. Daarnaast blijf ik de gesprekken met de psycholoog doorzetten, ik heb bij hem een goed gevoel en het gevoel dat hij me echt kan helpen.

Binnenkort maar eens proberen om langzaam de inrichting iets te veranderen, desnoods een nieuw likje verf en wat nieuwe meubeltjes waardoor het allemaal anders lijkt. Er komt een moment dat we elkaar weer tegen het lijf lopen en zij denkt: "shit, dat ben ik toch eigenlijk wel misgelopen". En dat is niet uit rancune, maar omdat ik weet dat ik het waard ben, en misschien wel meer dan haar. Maar er is nog een lange weg te gaan :)
pi_89366013
Jeice, je bent er kapot van. Afgelopen week komt je naam overal terug. Sport je? Zo niet, ga iets doen wat je leuk vind/vond. Squashen, voetballen, fitness.. Maakt niet uit.

Geef het tijd, echt..
Of niet?
pi_89366171
Ik heb het dekbed en haar kussen apart gelegd zodat ik t nog niet heb hoeven wassen sinds ze de laatste keer hier was ;(
Ik kan het gewoon niet... vooral haar kussen ruikt nog steeds naar haar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89366531
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Self-Catering het volgende:
Jeice, je bent er kapot van. Afgelopen week komt je naam overal terug. Sport je? Zo niet, ga iets doen wat je leuk vind/vond. Squashen, voetballen, fitness.. Maakt niet uit.

Geef het tijd, echt..
Tuurlijk ben ik er kapot van, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen. Dat is ook niet gek, het is pas 5 weken terug, goed beschouwd. Ik doe ook leuke dingen met vrienden op het moment, ik trap m'n aggressie er ook uit op de spinbike elke dag en dit weekend voor het eerst maar weer eens uit denk ik.

Dat is er kapot van ben zal ook nog wel even duren, en ik ben ook best bereid het de tijd te geven, maar ik wil er wel zo snel mogelijk vanaf zijn. Want als je het objectief bekijkt is ze het niet waard :) Helaas ben ik nog niet in de positie om de situatie objectief te bekijken...

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het dekbed en haar kussen apart gelegd zodat ik t nog niet heb hoeven wassen sinds ze de laatste keer hier was ;(
Ik kan het gewoon niet... vooral haar kussen ruikt nog steeds naar haar.
Daar heb ik niet zoveel last van. Er hing nog wat was van haar aan de lijn, maar dat heb ik zo in de kast geflikkerd zonder het op te vouwen. Had ze het maar op moeten halen in de 2-3 keer dat ze hier was, ik heb nog de moeite genomen om het voor haar te wassen. Alles wat in het zicht was en me aan haar kon herinneren is nu wel weg (afgezien van wat meubilair dan natuurlijk).
pi_89367583
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het dekbed en haar kussen apart gelegd zodat ik t nog niet heb hoeven wassen sinds ze de laatste keer hier was ;(
Ik kan het gewoon niet... vooral haar kussen ruikt nog steeds naar haar.
Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchting :D
pi_89367882
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchting :D
Ik heb dat best erg... Ik heb een eenpersoonsbed en als ze hier sliep, pleurde ik 2 matrassen naast elkaar neer zodat we toch samen, naast elkaar konden slapen. Het is nu al ruim 2 weken geleden dat ze hier voor het laatst was, maar 'ons bedje' staat nog precies zo en ik slaap elke avond aan de kant waar zij sliep.

Wat dat betreft blijf ik daar behoorlijk in hangen... iemand die zich hier in herkent?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89368113
Ik slaap niet alsof hij nog naast me ligt hier. Sowieso slaap ik meeste avonden alleen en alleen in het weekend bij hem dus ik ben het wel gewend om in dit bed alleen te liggen.
pi_89368147
Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nog niet 1 nacht op 'zijn' helft heb geslapen. Ik heb het dus andersom. Ik zit dus gek genoeg wel een beetje vast in die routine nog. Vanavond maar eens aan de andere kant slapen :D
pi_89368253
In mijn eentje slaap ik gewoon in het midden :P .
pi_89368256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchting :D
Toch nog dat ene tshirt dus he :P
Wel logisch hoor, ik heb zelfs haar tandenborstel nog heel lang bewaard ;(

Enige wat ik nog van haar heb is een of ander starwars lampje dat ze bij der happymeal had gekregen :P Beetje in de zin van alles weg, maar toch ook weer niet alles :')
  woensdag 1 december 2010 @ 00:19:53 #288
327018 Neurona
Be better today than yesterday
pi_89369545
Over liefdesverdriet gesproken, ik zoek hulp, advies, commentaar of wat dan ook van jullie lieve mensen want ik weet het ook niet meer/

Ik heb deze forum toevallig gevonden via hulpzoek op relatievlak en had ik graag advies gehad.


Een vriendin heeft mij aangeraden om een psycholoog raad te plegen, met name gespecialiseerd in sexuologie. Heb ik liever een jullie raad eerst over bepaalde punten die ik niet goed begrijp.


Even de situatie schetsen:

Vorig jaar heb ik iemand ontmoet, hij heeft mij twee maanden geleden ten huwelijk gevraagd maar ik zat vol twijfels en de nacht toen heb ik bijna niet kunnen slapen. Ik woon ook sinds meer dan een jaar gescheiden maar mijn ex-man heeft nog altijd niet de papieren ondertekent –hij is een eerlijke persoon met waardes, ik hou wel van hem maar maar een leven samen was moeilijk geworden dus daarom had ik toen de scheiding aangevraagd. Hem heb ik altijd gewaardeer op zijn waardes, en wij waren elkaar echt echte liefde!


De nieuwe relatie die ik heb heeft sinds het begint heel veel ups en downs gehad. Deze man had ongeveer in Februari ook zijn scheiding begonnen. Voor zijn huwelijk had hij een relatie met iemand (zo ver ik het week!) en tijdens deze relatie iemand gekust een collega van zijn werk. Terwijl hij getrouw was, is hij vreemd gegaan (minder dan 4 keer zei hij tegen mij met 3 prostituees, een van hem transeksuel)

@Is het redelijk in deze maatschappij om dit te aanvaarden? Iemand die van seks films houdt als man, maar dan ook seksfilms met transeksuels?.
@Hij kijk ook heel graag naar andere vrouwen en geen knappe vrouw ontsnapt aan zijn ogen.

Na zijn scheiding heeft hij een seks relatie gehad met iemand, nadien ook een andere relatie waarvan hij zei ook dat de seks goed was, nadien heeft hij ook een andere vrouw gehad waar hij zei dat het niet verder ging dan elkaar strelen naakt in bed (moet ik dat wel geloven!??).

En gedurende een periode heeft hij iemand zitten teasen uit zijn werk, maar deze was op vakantie vertrokken en toen hebben wij elkaar leren kennen vorig jaar.

In oktober dus zijn wij samen begonnen met onze relatie. Ik ben jaloers van natuur en heb ik toen ontdekt dat hij de vrouw aan het teasen was en ze was heel boos te ontdekken dat hij haar nog niet verteld had dat wij samen waren.Want ik was uitgenodigd op zijn werkfeest maar waarschijnklijk verwachtte hij niet dat ZE er was ook!

Maar toch blijft het teasen tussen hen bestaan, wij zijn een paar keer uit elkaar gegaan maar toch terug gekomen. Hij heeft haar wel altijd geteast en zien hoe ver hoe hij kan kon krijgen (ze is katholiek en seks voor het huwelijk is uit den boze). Uiteindelijk is ze toch heel verliefd op hem geworden (hij is een goede verleider player prater ....)
Tijdens onze break ups was ze altijd de reden ervan. Maar iedere keer dat wij uit elkaar zijn geweest duurt het niet zo lang vooraleer hij al contact openeem met andere vrouwen zoals de one night stand contact hij had, of speed-date meetings bijwonen.

Dus ik heb het allemaal heel moeilijk mee. Mijn vriendin heeft ook ooit een ervaring gehad maar met iemand die zich als vrouw kleedde, zij is ook hulp gaan vragen met een specialist en na hem te luisteren was het gemakkelijk voor haar om een beslissing te nemen.

Een van de keren die wij terug zijn gekomen beloofde hij nog eens trouwheid en doorzichtigheid en gaf mij open kaart voor zijn accounts maar hij is “een account” vergeten te geven, en twee maanden geleden ontdekte ik dat hij via deze account nog contact had met die vrouw (collega) en haar van al onze moeilijkheden vertelden met teasen naar haar toe inbegrepen (vragen over de liefde naar haar toe enz).

Hij had ook in deze account registratie voor websites voor transseksuels. Het is vanzelfsprekend dat hij gelogen heeft tegen mij es waarschijljk tegen de andere vrouw. Hij is dus uiteindelijk betalend lid van zo een site een dus vind het goed om als hobby of tussendoortje vrouwen om seks te vragen (of "geen vrouwen maar shemales= maakt voor hem niet uit zei hij ooit zolang het als vrouw eruit ziet)


Ik zou dan ook heel graag hulp van een specialist vragen, wil ik een psycholoog raadplegen, met name gespecialiseerd in sexuologie –zei mijn vriendin.

Heb ik liever jullie raad of jullie mening hebben over deze omstandigheid want ik heb denk ik nog gebleven met hem omdat ik mij echt alleen voelde en ook een beetje om fierheid dat ik hem had en niet de andere maar uiteindelijk wil ik hem helemaal niet meer. Hij belt en schirjf (hij heeft mij altijd goed gestalk om mij terug te krijgen) maar deze keer is het echt afgekoeld, moet ik hem de kans geven om gewoon te praten, gewoon vrienden te blijven?. Hij heeft mij heel veel angst veroorzaakt in mijn hart en ziel en misschien andere slachtoffers gevonden ondertussen. Moet ik hem de kans geven om gewoon eens vriendshappelijk af te spreken, moet ik zijn gedrag aanvaarden, maar vooraal
@@@is dit een normaal standaar gedrag van een single man (mijn ex man mijn eerste liefde is altijd super trouw geweest en altijd open met mij gespeeld zonder twijfel omdat wij elkaar vertrouweden, en had ik ook zonder probleem toegang tot al zijn informatie, wie niets te verbergen heeft heeft niets te vrezen en hij is echt blanco) misschien wel een uitzondering
@@@wat is dan normaal? is zo een gedrag aanvaardbaar normaal?

hulp aub?


Hopelijk krijg ik een paar adviezen van jullie kant.

Het zou lief zijn ook om uw gedacht te horen.


Heel veel bedankt en tot binnenkort
  woensdag 1 december 2010 @ 01:57:28 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89371934
Nee, dat is geen normaal gedrag voor een single iemand die een relatie wil aangaan. Afkappen die handel en snel en vrienden blijven zou ik maar helemaal niet doen, want dan kan hij je blijven manipuleren. Lees anders je eigen bericht nog eens door, dan weet je het antwoord ook wel. Hier komt alleen maar verdriet en ellende van. En aangezien je hier om hulp vraagt heb je al twijfels dus het is al in gang gezet. Stort je nooit in een relatie wanneer je twijfelt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89378054
Neurona, dit is geen normaal gedrag, een beetje flirten, nou ja, maar dit gaat echt te ver als je serieus iets met iemand wil beginnen. Jij hebt hier moeite mee, en dan heb je 2 keuzes:

1: Je gaat iets met hem aan, maar geeft wel aan dat je moeite hebt met aspecten van zijn gedrag, en dat zijn keuze voor jou ook betekent dat hij daarmee stopt
2: Je begint niets met hem omdat je inschat dat hij niet verandert en jij moeite zal blijven houden hiermee.

Mijn advies zou nummer 2 zijn, daar ben ik het ook met Goofy Goober eens, al is dat voor jou wel de meest harde keuze nu, maar op termijn wel degene die je het minste pijn doet. Ik wens je alle sterkte.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_89378423
Neurona. Om te beginnen, niet trouwen. Als je ook maar enigszins twijfelt over je deze man de rest van je leven aan je zijde wilt hebben, niet doen.

Je vraagt of iets maatschappelijk acceptabel is. Wat doet het ertoe? Is het voor jou acceptabel? Jij bent met hem, niet de hele maatschappij. Je zit er duidelijk mee en blijkbaar is het voor jou een groot vraagteken.

Ik denk echt dat je met je laat spelen als ik dit zo lees. Stel jezelf de vraag; als hij echt zo gek op je is, zou hij je dan zo behandelen?

Ik denk dat je het antwoord wel weet maar de stap nog niet durft te zetten. Is ook moeilijk, maar denk een beetje aan jezelf. Je verdient echt beter dan dit.

Jij bent niet degene die een psycholoog nodig heeft om hiermee om te leren gaan. Hier kan een normaal, zelfrespecterend mens niet mee omgaan en dat moet je ook niet willen.

Je hebt een hele reeks piepende rookmelders maar weigert de brand te zien. Ik weet dat het ongelofelijk moeilijk is om nee te zeggen tegen iemand waar je zo verliefd op bent, je zo aangetrokken tot voelt, maar dit is geen relatie maar een obsessie.

Waarom zou je met minder genoegen nemen dan een betrouwbare, toegeweide man? Zeker nadat je al een mislukt huwelijk achter de rug hebt. Neem er dan ook geen genoegen mee. Hij is het niet voor je, dat weet je zelf ook wel. Jij wilt iets van hem wat hij je niet kan bieden. Run.
  woensdag 1 december 2010 @ 15:43:43 #292
327018 Neurona
Be better today than yesterday
pi_89388411
Wel tja ik dacht dat het misschien een normaal gedrag was van een single man (ik heb alleen ervoor een man ervaren in mijn leven en hij had nooit zo een gedrag getoond, vriendelijk maar dat was het tegen andere vrouwen, misschien wel eens kijken naar naakte fotos op internet maar dat was het ook)
Deze ging wel verder, tussen al de vele break ups, weer op pad met chatten, mailen, soms vrienschapelijk met een tintje teasen naar andere vrouwen, en dan nog ook de mails naar de vrouwen puur om het seks (om af te spreken met dat doel)
Een man met twee gezichten, zakenman maar ik denk dat er meer hardware inzit dan software
Waarom in godsnaam zou ik hem nog de kans geven om vriendschappleijk af te spreken, hij kan dat goed met zijn praatjes en vele sms per dag en voicemails....een vrouw heeft dat ook wel een graag. Maar inderdaad - denk dat hij echt al zijn verovering nog altijd bij zich wil houden of een op ander manier, maar eentje is wel kwijt, en dat ben ik, toch is het moeilijk! en sta ik nog altijd op s morgens met angst in mijn hart en dat buikgevoel dat hij mij zoveel pijn heeft gedaan
pi_89390087
Dit is gewoon iemand die kickt op vrouwelijke aandacht en kijkt hoeveel hij er kan strikken en jou ondertussen aan het lijntje houden.
Fijn dat je het ook inziet en ermee nokt. Nu gewoon eens je vorige scheiding verwerken en eens rustig aan doen zou ik zeggen? Je bent nog pas kort gescheiden en dan al verdriet over de volgende man. Neem gewoon je tijd om eerst het ene af te sluiten voor je het andere begint. Is allemaal niet niks.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:54:27 #294
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_89399685
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Iemand hier die me antwoord kan geven op de vraag hoelang het bij jullie duurde ( eventueel bij vorige relaties ) voordat je echt ''verder'' kon gaan kijken naar andere meisjes?

Ik zoen en flirt wel eens wat hier en daar, maar nog altijd zie ik allerlei gebreken aan meiden, of vergelijk ik ze met mijn ex en maak dan een opsomming wat ze minder dan mijn ex maakt..

Of juist andersom, dat ik denk '' ja mijn ex wou mij wel, maar dit meisje vast niet want zij heeft dit, dat en dat anders'' ) . Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan opleidingsniveau / bijbaan / etc...
Officieel 1-2 weken ofzo. Maar dat kwam omdat ik het probeerde te verwerken/verdringen door alle aandacht die de jongens opeens gaven aan te nemen.

Maar het ging al lange niet goed tussen ons dus heb al langer gedacht, dit loopt binnenkort stuk.
Dus ja dat is wel anders..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 1 december 2010 @ 20:04:22 #295
327018 Neurona
Be better today than yesterday
pi_89400305
Ik ben zo dom en blind geweest, ik zie het wel hoor. Dank je dat jullie mij advies geven (had ik ook misschien nog wat mannelijke advies gehad om te weten ...maar ik heb ook verstandig gevoel).

Jullie feedback geeft mij steun zeker een beetje meer dan ik dacht.

En tja hij kon dat goed: manipuleren, teasen, verleiden, lief kijken = heb gelukkig ontdekt of ongelukkig wat er achter de lamshuid zich verborg....nee echt gelukkig op tijd voor het te laat was!
pi_89400322
Ik probeer naar andere meisjes te kijken... maar het is geforceerd werk merk ik. Ik doe het om verder proberen te komen, maar het doet me allemaal niks. Voel me echt a-seksueel. Libido van 0,0 enz...

Het is nog geen 2 weken uit.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89400467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik probeer naar andere meisjes te kijken... maar het is geforceerd werk merk ik. Ik doe het om verder proberen te komen, maar het doet me allemaal niks. Voel me echt a-seksueel. Libido van 0,0 enz...

Het is nog geen 2 weken uit.
Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?
pi_89401046
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?
Ach, ik ken nog een vent die dat doet. Tijdens de liefde beweren dattie datingsite had verwijderd, maar nadat ik geen contact meer met hem heb ben ik erachter gekomen dat hij die profiel dus nooit had verwijderd en dus netzo hard verder gaat met andere meiden zoeken/kijken.

(voor mij nog een harde bewijs, deed wel zeer omdat hij zwaar gelogen heeft tegen mij, maar aan de andere kant wel veel beter, toen ik dat zag was het voor mij echt de aller laatste druppeltje en in 1 klap was de verliefdheid voor hem weg.)

Edit: Zei ik nou dattie verder ging met meiden kijken/zoeken? Dat deed hij ook toen hij tijdens met mij bezig was zelfs. Ugh :r what a 'user' , :')
pi_89401064
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik probeer naar andere meisjes te kijken... maar het is geforceerd werk merk ik. Ik doe het om verder proberen te komen, maar het doet me allemaal niks. Voel me echt a-seksueel. Libido van 0,0 enz...

Het is nog geen 2 weken uit.
Duurde bij mij 6-8 weken dat ik ging flirten en na 2,5 maand zoenen/neuken
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89401083
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?
Nee begrijp me niet verkeerd. Collega's hebben het vaak over meiden die dan op m'n werk langskomen.. en dan werp ik een blik, maar het doet me gewoon niets
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89401194
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee begrijp me niet verkeerd. Collega's hebben het vaak over meiden die dan op m'n werk langskomen.. en dan werp ik een blik, maar het doet me gewoon niets
Je zegt dat je probeert om naar andere vrouwen te kijken en dat het nogal geforceerd is zo. Waarom uberhaupt proberen af te dwingen? Het is nog maar 2 weken uit!

Vind zelf dat bij het verbreken van een relatie, zeker als die langdurig is geweest, het respect op moet kunnen brengen om even niet direct met anderen bezig te zijn. Zo'n stukje verwerking vraagt tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')