abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89304044
Het feit blijft dat je er spijt van hebt en dat dit je weer kan overkomen.
Houd dat maar vast want ik heb precies hetzelfde. Ik wil nou ook nog steeds van haar horen dat ze me nog mist en een domme fout heeft begaan maar wil haar nooit meer terug.

Ik heb af en toe best vervelend tegen haar gedaan. Maar aan de andere kant begin ik nu steeds vaker in te zien dat ze het daar zelf ook heel vaak naar heeft gemaakt en dat ik niet voor niets op een bepaalde manier reageerde.
  maandag 29 november 2010 @ 17:02:43 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89304093
Ik denk dat je je geluk tegen willens en wetens bij de verkeerde persoon zoekt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89304331
Ik vind het juist wel fijn om niet te weten met wie ik m'n dagen ga slijten :) alhoewel ik heb wel iemand in gedachte maar die is nog voorzien :(. Schijnt dat er veel relaties kapot gaan rond de kerst en rond maart. Daar maar op hopen dan.

Daarentegen zijn er ook weer dingen die je wel mist aan een relatie.
pi_89305471
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
pi_89305613
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
pi_89306125
Dat had je moeten doen voordat je die andere dumpte
pi_89307104
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ai... dat is echt heel erg klote. Ik weet hoe je je voelt, geloof me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 29 november 2010 @ 18:19:48 #208
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89307574
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89308100
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef MOD het volgende:
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Ze heeft ook wel gemerkt dat ik er klaar mee was, maar ook was er ook nog twijfel. Daar zouden we het vandaag over hebben, maar zoals je zegt; ze kan de tering krijgen, alleen al het aangeven dat ze dat zou willen is genoeg om het af te ronden. Dat heb ik dus met een paar zinnetjes in een mailtje duidelijk gemaakt. (ik ben klaar met je, doe wat je wilt. succes.)

En ik zag het ook wel aankomen verder, maar niet dat het zo snel zou gebeuren...anders wel hier in Nederland...Dagelijks zat ik wel te denken aan de mogelijkheid dat ze iets zou doen daar, wat ook niet prettig was. Wat dat betreft is het ook beter zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 18:34:50 ]
pi_89312699
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
Onzin. Hoe plat een pannenkoek ook is hij heeft altijd 2 kanten. Ook zij heeft fouten gemaakt.

Het enige en belangrijkste wat je kunt doen om je fouten te herstellen is om ze niet meer te maken bij een volgende relatie.

Weet je nou al wat je wilt? Je vraagt hier steeds wat je moet doen maar volgens mij tekent iedereen hier het heel helder voor je op maar wil je er zelf niet aan geloven. Als ze toch zoveel voor je betekent, je zoveel spijt hebt, denkt dat ze het helemaal voor je is, dat je zonder haar niet gelukkig kan worden, waarom doe je er dan niks mee? Ik snap dat niet. Je wilt hier overduidelijk geen afscheid van nemen. We kunnen je hier honderden tips geven over hoe je dat moet doen, je lijkt er immuun voor. Je wil het gewoon niet accepteren.

Soms moet je het accepteren, als de ander geen gevoelens meer voor je heeft of met een ander is verdergegaan. Maar ze is single, jij hebt het idee dat er nog gevoel is, wat let je?
pi_89312858
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
  maandag 29 november 2010 @ 20:11:51 #212
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89313140
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
pi_89314368
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
Ik zit echt in een achtbaan nu. Enerzijds is het niet zo moeilijk als de andere keren omdat ik haar al een maand en 2 weken niet gezien heb. Anderzijds steekt het me heel erg. Het is absoluut definitief nu. Ik heb net een reactie van haar gehad, als verwacht: kortaf en instemmend ("het is beter zo inderdaad"). Dat doet pijn. Stiekem hoopte ik natuurlijk op een mail die niets dan spijt betoogde. Het gevoel van 'beter kwijt dan rijk' tegen het gevoel van ''ik wil je terug''. Janken lukt nét niet.

Het is inderdaad ook heel vervelend dat zij nu op een feest-paradijs zit en ik hier in het koude Nederland. Maar uiteindelijk is niets veranderd. Deze situatie is al enige tijd gaande, maar dan met een pauze van een week waar we weer ''bij elkaar waren''. Ik denk dat ik er toch best snel vanaf kan komen, omdat ik het al bijna was voordat ze me begon te stalken.

Ik hoop het... wat kan ik anders..
pi_89315145
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
  maandag 29 november 2010 @ 21:24:40 #215
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89317670
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89320160
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef Eyjaf het volgende:
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

quote:
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
pi_89320316
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
pi_89320530
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

[..]

Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
Ik heb geen contact met mijn ex. Of iig nauwelijks. Eens in de maand een teken van leven ofzo.

En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
pi_89320800
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
Ik snap het wel. Je zelfvertrouwen heeft een behoorlijke klap opgelopen en je wilt je weer begeerd voelen en bijzonder. Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt hoor. Als je het alleen doet voor dat beetje ego weer op te vijzelen is er ook niks mis mee, maar ga niet verder dan een beetje flirten want je gaat daar zo spijt van krijgen. Er zijn er genoeg die akkoord gaan met wat ze even krijgen kunnen om die leegte maar even in te vullen, even te vervangen. En dat is van de ene ellende in de andere vallen.
  maandag 29 november 2010 @ 22:15:35 #220
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89321011
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89321351
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef MOD het volgende:

[..]

Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
  maandag 29 november 2010 @ 22:23:23 #222
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89321619
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)
Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89321828
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
pi_89322006
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
pi_89322283
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')