abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89304044
Het feit blijft dat je er spijt van hebt en dat dit je weer kan overkomen.
Houd dat maar vast want ik heb precies hetzelfde. Ik wil nou ook nog steeds van haar horen dat ze me nog mist en een domme fout heeft begaan maar wil haar nooit meer terug.

Ik heb af en toe best vervelend tegen haar gedaan. Maar aan de andere kant begin ik nu steeds vaker in te zien dat ze het daar zelf ook heel vaak naar heeft gemaakt en dat ik niet voor niets op een bepaalde manier reageerde.
  maandag 29 november 2010 @ 17:02:43 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89304093
Ik denk dat je je geluk tegen willens en wetens bij de verkeerde persoon zoekt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89304331
Ik vind het juist wel fijn om niet te weten met wie ik m'n dagen ga slijten :) alhoewel ik heb wel iemand in gedachte maar die is nog voorzien :(. Schijnt dat er veel relaties kapot gaan rond de kerst en rond maart. Daar maar op hopen dan.

Daarentegen zijn er ook weer dingen die je wel mist aan een relatie.
pi_89305471
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
pi_89305613
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
pi_89306125
Dat had je moeten doen voordat je die andere dumpte
pi_89307104
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:
De tering.

Zes maanden geleden een meisje ontmoet en een relatie mee begonnen. Het was al meerdere keren uitgegaan door twijfel van haar kant, de laatste 2 maanden voornamelijk omdat ze voor 1.5 maand naar het buiteland zou gaan. Twee weken voordat ze weg ging was ze vreemd gegaan (zoenen) en had ze het uitgemaakt. Het plan om uit elkaar tegaan wanneer ze zou vertrekken was er al, met redelijke tegenzin van mijn kant. Behoorlijk veel verdriet door hoe het uitging.

Twee weken nadat ze was gevlogen (een maand nadat het uit was gegaan) kwam ik haar tegen op MSN. Ze kreeg door dat ik met iemand anders was (iemand die ik eerder had afgewezen voor haar -waarvan ze wist) en kwam tot het besef dat ze me eigenlijk voor haar zelf wilde. Na een week gestalk van haar kant hadden we aan de telefoon besloten het nog een kans te geven; we willen elkaar vertrouwen en we gaan er weer voor. We wilde er geen druk opzetten en besloten; deze maand zal het goed gaan, hoe het daarna gaat, zien we wel. Ik heb dus weer iemand (dezelfde) opzij gezet voor haar.

Het bericht dat ik dat had gedaan kreeg ze vanochtend aan de telefoon. Ik had de vrouw in kwestie afgelopen vrijdag gesproken en verteld dat ik weer bij mijn ex was. Het was hier vroeg in de ochtend en daar 'savonds laat. Ze was, evenals de afgelopen 4 dagen, aan het stappen.
Ze kwam met wat vage berichtjes over sjans van wat negers, en dat een vriendin haar nummer had gegeven. Ze had hem vriendelijk afgewezen en later op de avond ook nog een andere.
Fijn. Verder in het gesprek kwam echter naar voren dat ze het wel heel lastig vondt allemaal. Dat ze zich moet inhouden terwijl er zoveel (naar haar woorden: leuke/knappe jongens) op haar afstappen. Iedereen gaat daar, volgens haar, vreemd en wat daar gebeurd blifjt daar toch. En dan zit ze bovendien met een vriendin die daar het halve eiland neukt.
Ik vertelde haar dat ik het eigenlijk niet zo lastig vond, en dat ik meisjes was tegengekomen (waarvan ze wist dat ik die leuk vond) maar me prima kon inhouden.

Maar toen kwam het. Ze vroeg zich hardop af waarom we niet gewoon verder gaan over drie weken, wanneer ze terug is... opdat ze nu gewoon los kan gaan -> de makkelijke weg.
Dit horende besef ik me dondersgoed dat ze daar gewoon wat negers wilt neuken.

Ze wilde me weer voorzichzelf houden. Ik denk dat ik altijd al als een veilige thuishaven voor haar diende, maar toen ze merkte dat ik met een ander verder ging kwam dat idee onder twijfel te staan. Dus wat heeft ze gedaan ? Mij weer terugnemen, zorgen dat ik meer afhankelijk van haar werd, haar weer leuk ga vinden, om vervolgens flink te gaan stappen om dan vervolgens mij proberen te overtuigen van het idee dat het beter is om nu nog even los te zijn tot ze terug is.

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ai... dat is echt heel erg klote. Ik weet hoe je je voelt, geloof me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 29 november 2010 @ 18:19:48 #208
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89307574
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89308100
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef MOD het volgende:
@ AmorFati:

Klinkt naar, maar dat had je denk ik wel bij mijlen ver al kunnen zien aankomen. Ook niet echt stijl van haar om even indirect te melden dat ze graag nog even met andere van bil wilt gaan voor dat ze naar jou komt. Ze had van mij direct de tering kunnen krijgen. Een beetje zelfrespect is hier wel op zijn plek. Wens dr nog een fijne tijd en ga er zelf ook lekker op los :)
Ze heeft ook wel gemerkt dat ik er klaar mee was, maar ook was er ook nog twijfel. Daar zouden we het vandaag over hebben, maar zoals je zegt; ze kan de tering krijgen, alleen al het aangeven dat ze dat zou willen is genoeg om het af te ronden. Dat heb ik dus met een paar zinnetjes in een mailtje duidelijk gemaakt. (ik ben klaar met je, doe wat je wilt. succes.)

En ik zag het ook wel aankomen verder, maar niet dat het zo snel zou gebeuren...anders wel hier in Nederland...Dagelijks zat ik wel te denken aan de mogelijkheid dat ze iets zou doen daar, wat ook niet prettig was. Wat dat betreft is het ook beter zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 18:34:50 ]
pi_89312699
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja dat is bij mij nu juist het frustrerende, want mijn ex heeft eigenlijk helemaal niets fout gedaan..

Misschien is haar enige fout juist wel geweest zich zo onderdanig op te stellen, en alles van mij te pikken waardoor ik op een gegeven moment ging denken dat ik echt alles kon maken....

Verder deed ik gewoon bewust en soms zelfs nog met enig plezier vervelend/moeilijk tegen haar, wat aan haar kant vaak uitdraaide op een huilpartij en de vraag wat kan ik dan anders doen? Daar had ik eigenlijk geneens antwoord op, want veel voorkomender en liever kon ze eigenlijk niet tegen me doen....

Maar jij hebt denk ik wel gelijk goofy, het was natuurlijk fout van me, maar als ik haar echt niet kwijt had gewild destijds dan had ik wel meer mijn best voor haar gedaan...
Onzin. Hoe plat een pannenkoek ook is hij heeft altijd 2 kanten. Ook zij heeft fouten gemaakt.

Het enige en belangrijkste wat je kunt doen om je fouten te herstellen is om ze niet meer te maken bij een volgende relatie.

Weet je nou al wat je wilt? Je vraagt hier steeds wat je moet doen maar volgens mij tekent iedereen hier het heel helder voor je op maar wil je er zelf niet aan geloven. Als ze toch zoveel voor je betekent, je zoveel spijt hebt, denkt dat ze het helemaal voor je is, dat je zonder haar niet gelukkig kan worden, waarom doe je er dan niks mee? Ik snap dat niet. Je wilt hier overduidelijk geen afscheid van nemen. We kunnen je hier honderden tips geven over hoe je dat moet doen, je lijkt er immuun voor. Je wil het gewoon niet accepteren.

Soms moet je het accepteren, als de ander geen gevoelens meer voor je heeft of met een ander is verdergegaan. Maar ze is single, jij hebt het idee dat er nog gevoel is, wat let je?
pi_89312858
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef AmorFati het volgende:

In andere woorden; haar oude plan, naar het buitenland vertrekken, daar los gaan, en dan weer terug bij mij, lijkt bijna weer geheeld.

Maar helaas,

ik ga haar zo melden dat ik er klaar mee ben :(
Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
  maandag 29 november 2010 @ 20:11:51 #212
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89313140
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
pi_89314368
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik weet dat je het niet wilt horen nu maar waarschijnlijk heb je er heel goed aan gedaan. Minder dan zes maanden samen en dan al deze problemen, je verdient en kan beter krijgen.

Wel groot respect voor de keuze die je maakt ondanks dat je zo weg van haar bent. Kan niet makkelijk zijn gezien je weet dat zij straks alle lol heeft en jij bezig bent met het verwerken van je verlies maar je hebt hier echt een hele verstandige keuze gemaakt en ook voor jou komt ongetwijfeld weer een nieuwe, ontzettend leuke maar dit keer betrouwbare meid. En tot die tijd ben je hier natuurlijk welkom.
Ik zit echt in een achtbaan nu. Enerzijds is het niet zo moeilijk als de andere keren omdat ik haar al een maand en 2 weken niet gezien heb. Anderzijds steekt het me heel erg. Het is absoluut definitief nu. Ik heb net een reactie van haar gehad, als verwacht: kortaf en instemmend ("het is beter zo inderdaad"). Dat doet pijn. Stiekem hoopte ik natuurlijk op een mail die niets dan spijt betoogde. Het gevoel van 'beter kwijt dan rijk' tegen het gevoel van ''ik wil je terug''. Janken lukt nét niet.

Het is inderdaad ook heel vervelend dat zij nu op een feest-paradijs zit en ik hier in het koude Nederland. Maar uiteindelijk is niets veranderd. Deze situatie is al enige tijd gaande, maar dan met een pauze van een week waar we weer ''bij elkaar waren''. Ik denk dat ik er toch best snel vanaf kan komen, omdat ik het al bijna was voordat ze me begon te stalken.

Ik hoop het... wat kan ik anders..
pi_89315145
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
  maandag 29 november 2010 @ 21:24:40 #215
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89317670
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89320160
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef Eyjaf het volgende:
Ik kreeg net te lezen dat mijn ex me probeert te vergeten maar het haar niet lukt :').
Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

quote:
Ik heb zo onderhand wel geaccepteerd dat het over is en begin langzaam aan te realiseren dat het wellicht nooit meer goedkomt *slik*. Ik denk dat mijn gevoelens voor mijn ex en het feit dat ik hem in een seconde terug zou nemen never nooit zullen verdwijnen.Daarnaast heb ik dat ik echt heel veel moeite heb om anderen toe te laten. Lijkt wel alsof ik alleen geinteresseerd ben in anderen die mij ook op nummer twee hebben staan, omdat het dan lijkt op hoe het met mijn ex was. Bijvoorbeeld iemand met wie ik een erg goede klik heb, maar diegene heeft een vriendin, toch blijf ik het leuk vinden om met hem om te gaan. Er is verder niets gebeurd hoor, zou ik ook nooit doen omdat hij natuurlijk een vriendin heeft en haar niet voor mij heeft gedumpt ondertussen. Maarja, contact een beetje verbreken vind ik dan ook weer moeilijk, omdat het zo gezellig is altijd als ik hem tegenkom. Soort zelfkwelling ofzo.
Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
pi_89320316
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Sjah, dan moet je je bij die feiten neerleggen denk ik. Die gevoelens zullen toch wel blijven, merk ik ook. Ze zwakken enkel af en je bouwt een soort muurtje. Maar eenmaal geaccepteerd en wetend dat het niks meer zal worden is het allemaal wel makkelijker. Ik zag onlangs zelf ook hoe gezellig het kon zijn met mijn ex en dan baal ik ook wel een beetje, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het toch niks meer gaat worden. Maar dan doet het niet eens pijn of zo. Ik zie gewoon een leuk meisje waarmee ik een hechte band heb (gehad) en dat kan er nog steeds zijn. Maar een relatie wordt het gewoon niet meer. En ik denk dat dat eigenlijk een beetje het beste van beide is. Inzien dat een relatie niet gaat werken maar het nog wel gezellig kunnen hebben zonder al die moeilijke dingen.

Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
pi_89320530
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)

[..]

Ik herken me in wat je zegt. Ook ik zou hem waarschijnlijk terugnemen als de kans zich voordeed en om mezelf daartegen te beschermen is er even helemaal geen contact. Ik kan dat je aanbevelen want het geeft zoveel rust. Ik snap wel dat je het contact verbreken moeilijk vind maar naar mijn idee is het de enige manier.

Over die flirt, kap daar eens gewoon mee. Je zegt zelf dat je je ex meteen terug zou nemen als je de kans krijgt, wat doe je dan in hemelsnaam alweer met andere jongens, en dan al helemaal die met een vriendin. Gewoon mee nokken en zeggen dat hij aan kan kloppen als het over is met zn vriendin en jij de boel weer op een rijtje hebt. Dit is vragen om ellende zo.
Ik heb geen contact met mijn ex. Of iig nauwelijks. Eens in de maand een teken van leven ofzo.

En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
pi_89320800
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
En, I know. Maar aan de andere kant zorgt hij er ook weer voor dat ik me geliefd voel, en anders is het echt helemaal alleen zijn. Ik moet er overigens totaal niet aan denken om iemand anders dan mijn ex te zoenen of seks te hebben. Dus ik ben niet echt bezig met andere jongens terwijl ik met mijn ex in mijn hoofd zit. Het is gewoon om de tijd te doden en de leegte op te vullen met aandacht.
Ik snap het wel. Je zelfvertrouwen heeft een behoorlijke klap opgelopen en je wilt je weer begeerd voelen en bijzonder. Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt hoor. Als je het alleen doet voor dat beetje ego weer op te vijzelen is er ook niks mis mee, maar ga niet verder dan een beetje flirten want je gaat daar zo spijt van krijgen. Er zijn er genoeg die akkoord gaan met wat ze even krijgen kunnen om die leegte maar even in te vullen, even te vervangen. En dat is van de ene ellende in de andere vallen.
  maandag 29 november 2010 @ 22:15:35 #220
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89321011
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zo waar. Afgelopen dinsdag was mn ex nog bij me. Ik was jarig en ze wilde me feliciteren. Ze had een nieuw lingeriesetje gekocht en wilde dat showen. Ik ben maar gewoon in het hele spelletje mee gegaan. Het zal geen verrassing zijn waar het op uit is gelopen. Ik heb er geen spijt van. Het was een heerlijke ervaring en ik zou het zo weer doen. Ik heb me er geen moment kut over gevoeld. Voor mij het ultieme bewijs dat ik er wel aardig klaar mee ben. De fysieke klik is er nog, maar ik hou me er emotioneel niet meer zo erg mee bezig. En dat is fijn.
Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89321351
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef MOD het volgende:

[..]

Hmm ik zou dan toch op een gegeven moment zeggen van "hee, doe dat maar met je nieuwe lover!" Ik zou het wel leuk vinden, maar niet voor mij weggelegd. Dan zoekt ze blijkbaar nog naar die verleiding en genegenheid, maar dat is voor mij te gevoelig. Maar ik denk wel dat ik ook weer te zwak ben om op deze woorden terug te vallen en het wel te doen.

Ik bedoel, als ze geen relatie met me wilt, dan ook helemaal niks meer. Dan is het jammer. Ik heb me zelf al te vaak gegeven in de tijd dat het nog grijs was, dat ik nu zo iets heb van, ja = ja, nee = nee. Dan ga ik nog liever voor een one night stand, maar ook dat is niet je van het.
Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
  maandag 29 november 2010 @ 22:23:23 #222
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89321619
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Een mooi compliment, ga er niet verkeerd mee om zou ik zeggen. Tikje bizar om dat te horen lijkt me wel :)
Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89321828
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja mijn eerste reactie bij het lezen van zijn post was ook ff 'hoe kun je dat doen' maar aan de andere kant, in zo'n situatie had ik ook geen nee gezegd waarschijnlijk. Sex met je ex kan echt super zijn, zo vertrouwd maar dit keer ongebonden en hij zegt zelf er geen gevoelens meer bij te hebben. Soort afsluiting. Tsja, als je dat kunt zonder gelijk weer een relatie te verwachten, waarom ook niet. Maar als je nog echt gevoelens hebt voor je ex zou dat echt uitdraaien op ellende.
Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
pi_89322006
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze de seks mist. Juist omdat we op dat gebied nog zo'n enorme chemie hebben. En ik natuurlijk als geen ander zo vertrouwd ben en weet wat ze lekker vind. Ik heb in ieder geval een topverjaardag gehad, en dat is voor mij genoeg waard :).
Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
pi_89322283
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heel goed. Ben tikje jaloers op je moet ik zeggen. Wou ten eerste dat ik dat meegemaakt had want echt niks topt aan de sex die ik met mn ex had maar ook dat ik al zo ver als jij was dat je dat ook nog eens zonder veel emotionele nasleep kan doen. Successtory zou ik zeggen!
Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
pi_89322466
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
Nee hoor, heel begrijpelijk juist. Hoop voor je dat het alleen wel zo blijft :)
pi_89323261
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou snel een naam noemen en het hele verhaal posten voordat hij het doet en je zwart maakt :o

:P Als hij het af heeft gekapt en hier komt posten zou hij zich misschien eens af moeten vragen waar hij mee bezig is _O-
Ja idd ha ha. Het was zijn keuze, dus die heb ik zeker meteen geaccepteerd. :) Die antwoord was namelijk ook voor mij een bewijs van dat hij mij daadwerkelijk aan het lijntje heeft geprobeerd te houden. Ik ben blij dat ik hem die keuze verplicht heb laten maken, anders was ik nu nog zo hoog in de wolken, en om wat? Helemaal niets dus.. De lusten maar niet de lasten. Helaas denken meerdere mannen zo en ik ben dit keer erin getrapt.
Tja liefde maakt blind zeggen ze haha. Ik weet wel dat ik de volgende keer wel op iemand verliefd wordt die wel verder wil groeien in de liefde!

Dankzij de (harde) bewijzen ben ik van mijn verliefdheid ineens af; meerendeels dan. Ik voel me weer helemaal happy en ga van deze december maand echt genieten! (al is het alleen ik en mijn 2 kindjes..) :) Liever had ik het anders gezien natuurlijk, maar helaas, hij is blijkbaar niet de ware man voor mij geweest (Stom he dat ik dat ook nog eens dacht? Liefde maakt echt blind dus haha ).

Verdriet heb ik niet meer, ik denk er niet meer aan terug, ik denk alleen aan het heden nu, ik zie wel wat er gebeurd en wat of wie ik tegenkom :) . Momenteel ook druk bezig met mijn studie dus dat biedt ook enigzins voor veel afleiding.

Mja ik ken hem wel zwart maken hier maar das niet zon goed plan. Tja, als je wat wilt weten mijn PB staat open (voor de nieuwsgierigen haha). Ik wilde idd mijzelf even verdedigen met het berichtje die ik eerder heb gepost, want dat zou niemand pikken denk ik, ik dus ook niet. Toen ik het las stond ik ook met mijn bek vol tanden. Ik haat mensen die liegen, maar dan ook nog een dierbare die zo over je liegt, dat voelde ik wel eventjes in ieder geval. Zo ben ik totaal niet hoe hij beweert! :o

En ja waarom hij zoiets ineens hier komt posten? Geen flauw idee ook ha ha. Hij heeft zijn zin niet gekregen en dus fliptie een beetje. Geen idee haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ermemmertje op 29-11-2010 23:01:33 ]
  maandag 29 november 2010 @ 23:04:32 #228
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89324305
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89324849
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef MOD het volgende:
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
pi_89325146
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
Erg tof om te lezen allemaal! Man wat zou ik graag seks hebben met mn ex :@... Nou ja, komt ook omdat ik nog steeds heel veel voor haar voel. En dat gevoel is wederzijds. De seks was gewoon ook echt goed, al vanaf de eerste keer. Neukertje die ik na haar had kon lang niet aan haar tippen. Maar als er een tweede zoals haar is (alleen dan beter natuurlijk ;), die nog beter bij me past) dan twijfel ik geen moment.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89325459
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
  maandag 29 november 2010 @ 23:31:52 #232
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89325753
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89325767
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef jeice het volgende:
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
pi_89326445
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef goofy_goober het volgende:
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
Nou ja misschien denken ze dat dat het voor mij makkelijker maakt om afstand van haar te nemen, en daar kan ik me opzich ook wel iets bij voorstellen. Alleen bij mij werkt het averechts, maar dat heb ik ze dus al te kennen gegeven. Ze waren er ook beide best wel verbaast over, dus het was wel goedbedoeld van ze iig.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
Yeah ben ook wel van plan dat soort dingen te gaan doen. Kijk, ik zit nu 5 weken in zak en as, en voor m'n gevoel lijken het echt wel 3 maanden, zo langzaam lijkt de tijd ineens te gaan. Dus ik ben eigenlijk wel toe aan betere tijden, en een verzetje :P

Ik ga nog steeds nergens van uit bij de date met m'n ex, zeker omdat we er beide nog niet echt aan toe lijken te zijn. Maar de laatste keer dat we vrijgezel waren (9 jaar terug alweer) en we kwamen elkaar tegen hebben de vonken er behoorlijk vanaf gespat, en dat hou je altijd in je achterhoofd natuurlijk :P Dus ik heb nu wel zoiets: als er een drankje in gaat en uiteindelijk gebeurt er wat, dan ga ik er ook volledig voor. Heb stiekem zelfs best zin om te zoenen met haar, hoe raar dat ook mag klinken na haar 2 jaar niet gezien te hebben ;)

Aan de andere kant kan het natuurlijk verschrikkelijk tegenvallen, maar dat gevoel heb ik gewoon niet. We zijn allebei 8 jaar wijzer geworden, hebben veel geleerd uit onze vorige relaties, en ook een stuk volwassener geworden. En de laatste keer dat we elkaar zagen was er meteen weer een bepaalde spanning, een klik. Wie weet klikt het wel weer super, maar vooralsnog ga ik echt uit van een lekker avondje kletsen en doorzakken in de kroeg, alleen kijken hoe ik het vrijdagochtend op het werk ga doen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door jeice op 30-11-2010 00:14:12 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:34 #235
307093 Fellows
Never again.
pi_89334661
Bah, voel me nu toch eerlijk gezegd wel een beetje rot =/.
Keek net even naar buiten en natuurlijk kwam er zo heerlijke love song op de radio waardoor ik echt even voor me uit bleef staren en herinneringen allemaal op kwamen.
Voor de mensen die mijn verhaal al vanaf t begin mee lezen, ik heb met de jongen gesproken die ze stiekem ontmoet had en had mee lopen sms'en en dat soort dingen! Kwam der op neer dat ze dus niet zomaar vriendjes waren en dat zij precies hetzelfde aan hem had voorgesteld wat ze ook bij mij had gedaan.

Alles wat je in een relatie doet doen maar geen relatie + verplichtingen en dat vond die knaap niet echt leuk en ze wist niet wat ze wou dus heeft die gast de knoop maar door gehakt. Hij vertelde dat ze toch nu wel nog de weg kwijt is ook over mij.

Vond het kut om te horen voor haar maar het deed me eerlijk gezegd heel weinig. Toch zou ik het leuk vinden om gewoon weer is af en toe met haar te praten maar uit ervaring weet ik dat dat weer is slecht kan uit pakken voor mezelf. Ondanks alles heb ik wel een heel leuk meisje leren kennen en der ook van die verliefdheid kriebels bij gehad :D.
Maar ik ga niks overhaasten en ik wil niemand als een soort rebound gebruiken.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_89339816
Iemand hier die me antwoord kan geven op de vraag hoelang het bij jullie duurde ( eventueel bij vorige relaties ) voordat je echt ''verder'' kon gaan kijken naar andere meisjes?

Ik zoen en flirt wel eens wat hier en daar, maar nog altijd zie ik allerlei gebreken aan meiden, of vergelijk ik ze met mijn ex en maak dan een opsomming wat ze minder dan mijn ex maakt..

Of juist andersom, dat ik denk '' ja mijn ex wou mij wel, maar dit meisje vast niet want zij heeft dit, dat en dat anders'' ) . Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan opleidingsniveau / bijbaan / etc...
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:17:53 #237
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89340137
Bij mij drie maanden, maar dat ligt helemaal aan je eigen instelling.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89340907
Bartinhoo, ik zit hier ook al op de 4 maanden, maar nog steeds niet helemaal verder hoor. "Gelukkig" ben je niet de enige, maar we komen er wel! Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij, ben nu ook aan het studeren en zie eigenlijk in mijn ogen alleen maar studentenkutjes, waar ik dus totaal geen zin in heb.
pi_89341486
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:15:16 #240
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89342557
Idd, vooral die studentjes zijn vaak lekker losbandig. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89342758
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Of niet?
pi_89342864
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
Hehe ik ken het. Bij mij was het ook na ongeveer twee maanden.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89347194
Ik ging heel snel weer 'op jacht'op mijn ex te vergeten.
pi_89349140
Ja oke, dat rondzoenen heb ik zelf ook wel, vrouwelijke aandacht blijft natuurlijk fijn,
maar ik heb het meer over personen die al dan niet geschikt zijn voor een nieuwe relatie...

Niet dat ik nu wanhopig op zoek ben, verre van dat zelfs, maar op het moment kan ik gewoon niemand geschikt vinden, hoe graag ik het ook zou willen...

Zat laatst eens een beetje op facebook tussen mijn contacten te kijken gewoon voor de ''grap'', met welk meisje ik een nieuwe relatie eventueel wel zou zien zitten. Maar op elk meisje had ik wel iets aan te merken wat haar niet geschikt maakte, behalve 1, natuurlijk, mijn ex :')

Als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je het vaak eerste een kans moet geven. Mijn ex was ook absoluut niet een meisje waarvan ik gezegd zou hebben dat ik er een relatie mee zou willen hebben anderhalf jaar terug, en moet je me nu eens horen. Maar die twist in mijn hoofd zit er nog wel en ik wil er vanaf :P
pi_89350116
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:39:47 #246
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89350144
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89351265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Pan.da het volgende:
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Zo ben/was ik voorheen ook eigenlijk absoluut niet, maar ik heb nu constant dat ik met elke meid waarmee ik spreek/flirt/facebook oid meteen denk ''zou ik het hiermee kunnen?''

Niet dat ik ook op een dergelijke manier me gedraag ofzo hoor! Ik zit absoluut niet obsessief achter de vrouwen aan, en dat mensen ( en ikzelf) het idee krijgen dat ik wanhopig een nieuwe vriendin wil is wel het laatste wat ik wil..

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Denk dat mijn ex namelijk een enorme uitzondering op de regel is dat ze dit geaccepteerd heeft zo lang...
pi_89352025
Varieert per persoon denk ik. Ik ben er nu iig wel klaar voor. Ruim 8 maandjes uit.
pi_89352197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef Self-Catering het volgende:
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?

Volgens mij is het tijd voor een ruggengraat :)
pi_89352801
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Dat weet je nooit, een ander zal heel andere dingen in je losmaken waardoor je het misschien wel de moeite waard vindt om je enorm in te zetten, of je wordt er op gewezen als je dat niet doet. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Mijn laatste vriendin heeft dansen als passie, vond ik altijd maar niks, maar ze brengt dat zo aanstekelijk, heerlijk is dat nu met haar, maar ze is helemaal een pittige dame voor wie ik echt mijn best moet doen. En ik vind dat helemaal niet erg, dat houdt er heel veel leven en hartstocht in. Ik wens je succes, en inzicht.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')