Nee hoor, heel begrijpelijk juist. Hoop voor je dat het alleen wel zo blijftquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he?
Ja idd ha ha. Het was zijn keuze, dus die heb ik zeker meteen geaccepteerd.quote:Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou snel een naam noemen en het hele verhaal posten voordat hij het doet en je zwart maakt![]()
Als hij het af heeft gekapt en hier komt posten zou hij zich misschien eens af moeten vragen waar hij mee bezig is
Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef MOD het volgende:
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.
Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Erg tof om te lezen allemaal! Man wat zou ik graag seks hebben met mn exquote:Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef jeice het volgende:
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.
Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.
Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan
Nou ja misschien denken ze dat dat het voor mij makkelijker maakt om afstand van haar te nemen, en daar kan ik me opzich ook wel iets bij voorstellen. Alleen bij mij werkt het averechts, maar dat heb ik ze dus al te kennen gegeven. Ze waren er ook beide best wel verbaast over, dus het was wel goedbedoeld van ze iig.quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef goofy_goober het volgende:
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
Yeah ben ook wel van plan dat soort dingen te gaan doen. Kijk, ik zit nu 5 weken in zak en as, en voor m'n gevoel lijken het echt wel 3 maanden, zo langzaam lijkt de tijd ineens te gaan. Dus ik ben eigenlijk wel toe aan betere tijden, en een verzetjequote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
Deze vond ik wel leuk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Hehe ik ken het. Bij mij was het ook na ongeveer twee maanden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk.
@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.
Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.
Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.
En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken.
Zo ben/was ik voorheen ook eigenlijk absoluut niet, maar ik heb nu constant dat ik met elke meid waarmee ik spreek/flirt/facebook oid meteen denk ''zou ik het hiermee kunnen?''quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Pan.da het volgende:
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef Self-Catering het volgende:
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..
Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Dat weet je nooit, een ander zal heel andere dingen in je losmaken waardoor je het misschien wel de moeite waard vindt om je enorm in te zetten, of je wordt er op gewezen als je dat niet doet. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Mijn laatste vriendin heeft dansen als passie, vond ik altijd maar niks, maar ze brengt dat zo aanstekelijk, heerlijk is dat nu met haar, maar ze is helemaal een pittige dame voor wie ik echt mijn best moet doen. En ik vind dat helemaal niet erg, dat houdt er heel veel leven en hartstocht in. Ik wens je succes, en inzicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...
Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |