abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89322466
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem ook best wel goed van mezelf :P. En ik heb zo'n idee dat het ook niet de laatste keer gaat zijn. Uiteindelijk weet ze haar weggetje elke keer wel weer terug te vinden. En zolang ik geen andere meisjes leuk begin te vinden heb ik daar ook helemaal geen problemen mee. Daarbij vind ik het ook wel leuk om haar min of meer te laten zien wat ze mist. Sadistisch he? :@
Nee hoor, heel begrijpelijk juist. Hoop voor je dat het alleen wel zo blijft :)
pi_89323261
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou snel een naam noemen en het hele verhaal posten voordat hij het doet en je zwart maakt :o

:P Als hij het af heeft gekapt en hier komt posten zou hij zich misschien eens af moeten vragen waar hij mee bezig is _O-
Ja idd ha ha. Het was zijn keuze, dus die heb ik zeker meteen geaccepteerd. :) Die antwoord was namelijk ook voor mij een bewijs van dat hij mij daadwerkelijk aan het lijntje heeft geprobeerd te houden. Ik ben blij dat ik hem die keuze verplicht heb laten maken, anders was ik nu nog zo hoog in de wolken, en om wat? Helemaal niets dus.. De lusten maar niet de lasten. Helaas denken meerdere mannen zo en ik ben dit keer erin getrapt.
Tja liefde maakt blind zeggen ze haha. Ik weet wel dat ik de volgende keer wel op iemand verliefd wordt die wel verder wil groeien in de liefde!

Dankzij de (harde) bewijzen ben ik van mijn verliefdheid ineens af; meerendeels dan. Ik voel me weer helemaal happy en ga van deze december maand echt genieten! (al is het alleen ik en mijn 2 kindjes..) :) Liever had ik het anders gezien natuurlijk, maar helaas, hij is blijkbaar niet de ware man voor mij geweest (Stom he dat ik dat ook nog eens dacht? Liefde maakt echt blind dus haha ).

Verdriet heb ik niet meer, ik denk er niet meer aan terug, ik denk alleen aan het heden nu, ik zie wel wat er gebeurd en wat of wie ik tegenkom :) . Momenteel ook druk bezig met mijn studie dus dat biedt ook enigzins voor veel afleiding.

Mja ik ken hem wel zwart maken hier maar das niet zon goed plan. Tja, als je wat wilt weten mijn PB staat open (voor de nieuwsgierigen haha). Ik wilde idd mijzelf even verdedigen met het berichtje die ik eerder heb gepost, want dat zou niemand pikken denk ik, ik dus ook niet. Toen ik het las stond ik ook met mijn bek vol tanden. Ik haat mensen die liegen, maar dan ook nog een dierbare die zo over je liegt, dat voelde ik wel eventjes in ieder geval. Zo ben ik totaal niet hoe hij beweert! :o

En ja waarom hij zoiets ineens hier komt posten? Geen flauw idee ook ha ha. Hij heeft zijn zin niet gekregen en dus fliptie een beetje. Geen idee haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ermemmertje op 29-11-2010 23:01:33 ]
  maandag 29 november 2010 @ 23:04:32 #228
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89324305
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89324849
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef MOD het volgende:
Kan ook zo zijn dat je door sex met je ex, zonder dat je daar gevoelens bij hebt, weer naar elkaar toe trekt, zonder dat je het echt doorhebt. Mijn ex beweerde dat ze, nadat ze met die jongen gezoend had, lang niet zo ongelukkig was geweest en dat ze daardoor de hele tijd aan mij moest denken. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Desalniettemin wilt het niet zeggen dat als je iemand mist, nog zo veel leuke herinneringen hebt en al die andere gevoelens de boventoon voeren, je je ex nog terug wilt.

Ik weet het niet, maar sex met je ex is geweldig. Je weet alles van elkaar. Maar om daarna spontaan te kappen als je ziet dat er een ander persoon in beeld komt, is toch, denk ik, zonder dat je gevoelens hebt, weer in eens een klap in het gezicht, me dunkt.
Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
pi_89325146
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:14 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hmm ligt eraan. Ik wil voorlopig even helemaal geen andere meisjes. Maar als er iemand langs komt die zeker wel kan tippen aan mijn ex, I would give it a go. Ik weet van mezelf nu wel wat ik wil in een meid. En dat weet ik dankzij mijn ex. Ik ben niet degene die weg is gelopen en ik heb genoeg te bieden. Als er een meid langs komt die dat weet te waarderen, dan ben ik van haar, en dan kan mn ex mn rug op.
Erg tof om te lezen allemaal! Man wat zou ik graag seks hebben met mn ex :@... Nou ja, komt ook omdat ik nog steeds heel veel voor haar voel. En dat gevoel is wederzijds. De seks was gewoon ook echt goed, al vanaf de eerste keer. Neukertje die ik na haar had kon lang niet aan haar tippen. Maar als er een tweede zoals haar is (alleen dan beter natuurlijk ;), die nog beter bij me past) dan twijfel ik geen moment.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89325459
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
  maandag 29 november 2010 @ 23:31:52 #232
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89325753
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89325767
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef jeice het volgende:
Nou... ik heb vanavond aan wat familieleden verteld dat ik het op prijs zou stellen als ook zij me geen informatie meer over m'n ex verstrekken. Ik ging vanavond eten bij m'n broertje en schoonzusje. Schoonzusje vertelde me dat ze mijn ex en haar nieuwe lover in de stad had gezien, waarschijnlijk om uit eten te gaan. Tot dat moment ging het opzich wel met me, maar toen ik dat te horen kreeg begon ik toch weer te malen; ze leeft er wel op los op het moment, ben ik dan zo saai geweest?? en: "ze moet wel smoorverliefd zijn". Het is ook wel toevallig dat iedereen om me heen haar ziet, behalve ik (zal wel te druk zijn met werk :P) En misschien zegt ze het ook wel bewust, om mij te helpen in het verwerkingsproces. Maar het werkt averechts, want dan begin ik toch weer te malen, en dat heb ik haar verteld, net als m'n moeder vanavond trouwens.

Ik had zelf namelijk al al het contact afgekapt met mensen die in haar directe omgeving staan (al lijken het er wat minder te worden) puur voor mezelf en mijn eigen rust. Als ik dan van m'n eigen familie en vrienden steeds informatie krijg die ik eigenlijk niet wil op dat moment, schiet het nog niet op. Begrijp me niet verkeerd, ze helpen me tot nu toe geweldig door deze periode heen, en ik doe op het moment ook zat leuke dingen ter afleiding, maar dit is iets wat ik voor m'n gevoel ff niet nodig heb.

Wat opzich wel weer leuk is om te horen is dat ze me achter m'n rug om aan het koppelen zijn met een medewerkster van de sportschool waar ze komen, en die me blijkbaar wel ziet zitten. Toen ze het nieuws te horen kreeg zei ze: "oh is ie weer vrijgezel? Ik ook!". Vanavond heb ik haar foto's gezien en ik moet zeggen: Ziet er niet slecht uit :P
Maar goed, ik zit eigenlijk nog steeds niet te wachten op meteen een nieuwe relatie, al kan dit soort afleiding me misschien wel helpen in mijn verwerkingsproces en haar te vergeten. Daarbij heb ik komende donderdag natuurlijk al wel een soort "date" staan ;)
Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
pi_89326445
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef goofy_goober het volgende:
Raar dat (die) mensen zelf niet kunnen bedenken dat je in zo'n situatie helemaal niet zit te wachten op dat soort info.
Nou ja misschien denken ze dat dat het voor mij makkelijker maakt om afstand van haar te nemen, en daar kan ik me opzich ook wel iets bij voorstellen. Alleen bij mij werkt het averechts, maar dat heb ik ze dus al te kennen gegeven. Ze waren er ook beide best wel verbaast over, dus het was wel goedbedoeld van ze iig.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Dude, gewoon doen. Ook al wordt het niets, de afleiding en extra ervaring is het helemaal waard. daarbij heb je niks te verliezen. Voordat iets uitgroeit tot een serieuze relatie.. Dan ben je ook alweer zoveel tijd verder. Neem gewoon de controle en wees eerlijk. Laat je niet pushen. Als het klikt dan klikt het, en zo niet jammer dan.
Yeah ben ook wel van plan dat soort dingen te gaan doen. Kijk, ik zit nu 5 weken in zak en as, en voor m'n gevoel lijken het echt wel 3 maanden, zo langzaam lijkt de tijd ineens te gaan. Dus ik ben eigenlijk wel toe aan betere tijden, en een verzetje :P

Ik ga nog steeds nergens van uit bij de date met m'n ex, zeker omdat we er beide nog niet echt aan toe lijken te zijn. Maar de laatste keer dat we vrijgezel waren (9 jaar terug alweer) en we kwamen elkaar tegen hebben de vonken er behoorlijk vanaf gespat, en dat hou je altijd in je achterhoofd natuurlijk :P Dus ik heb nu wel zoiets: als er een drankje in gaat en uiteindelijk gebeurt er wat, dan ga ik er ook volledig voor. Heb stiekem zelfs best zin om te zoenen met haar, hoe raar dat ook mag klinken na haar 2 jaar niet gezien te hebben ;)

Aan de andere kant kan het natuurlijk verschrikkelijk tegenvallen, maar dat gevoel heb ik gewoon niet. We zijn allebei 8 jaar wijzer geworden, hebben veel geleerd uit onze vorige relaties, en ook een stuk volwassener geworden. En de laatste keer dat we elkaar zagen was er meteen weer een bepaalde spanning, een klik. Wie weet klikt het wel weer super, maar vooralsnog ga ik echt uit van een lekker avondje kletsen en doorzakken in de kroeg, alleen kijken hoe ik het vrijdagochtend op het werk ga doen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door jeice op 30-11-2010 00:14:12 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:34 #235
307093 Fellows
Never again.
pi_89334661
Bah, voel me nu toch eerlijk gezegd wel een beetje rot =/.
Keek net even naar buiten en natuurlijk kwam er zo heerlijke love song op de radio waardoor ik echt even voor me uit bleef staren en herinneringen allemaal op kwamen.
Voor de mensen die mijn verhaal al vanaf t begin mee lezen, ik heb met de jongen gesproken die ze stiekem ontmoet had en had mee lopen sms'en en dat soort dingen! Kwam der op neer dat ze dus niet zomaar vriendjes waren en dat zij precies hetzelfde aan hem had voorgesteld wat ze ook bij mij had gedaan.

Alles wat je in een relatie doet doen maar geen relatie + verplichtingen en dat vond die knaap niet echt leuk en ze wist niet wat ze wou dus heeft die gast de knoop maar door gehakt. Hij vertelde dat ze toch nu wel nog de weg kwijt is ook over mij.

Vond het kut om te horen voor haar maar het deed me eerlijk gezegd heel weinig. Toch zou ik het leuk vinden om gewoon weer is af en toe met haar te praten maar uit ervaring weet ik dat dat weer is slecht kan uit pakken voor mezelf. Ondanks alles heb ik wel een heel leuk meisje leren kennen en der ook van die verliefdheid kriebels bij gehad :D.
Maar ik ga niks overhaasten en ik wil niemand als een soort rebound gebruiken.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_89339816
Iemand hier die me antwoord kan geven op de vraag hoelang het bij jullie duurde ( eventueel bij vorige relaties ) voordat je echt ''verder'' kon gaan kijken naar andere meisjes?

Ik zoen en flirt wel eens wat hier en daar, maar nog altijd zie ik allerlei gebreken aan meiden, of vergelijk ik ze met mijn ex en maak dan een opsomming wat ze minder dan mijn ex maakt..

Of juist andersom, dat ik denk '' ja mijn ex wou mij wel, maar dit meisje vast niet want zij heeft dit, dat en dat anders'' ) . Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan opleidingsniveau / bijbaan / etc...
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:17:53 #237
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89340137
Bij mij drie maanden, maar dat ligt helemaal aan je eigen instelling.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89340907
Bartinhoo, ik zit hier ook al op de 4 maanden, maar nog steeds niet helemaal verder hoor. "Gelukkig" ben je niet de enige, maar we komen er wel! Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij, ben nu ook aan het studeren en zie eigenlijk in mijn ogen alleen maar studentenkutjes, waar ik dus totaal geen zin in heb.
pi_89341486
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef MOD het volgende:
Een relatie betekent meer dan leuk met elkaar optrekken, dan wil je oud worden met elkaar en dan toch een beetje het zelfde pad bewandelen. Maar als je beide andere wensen hebt voor later en gewoon beide een andere manier van leven en mentaliteit. Dan past dat niet, maar dat wilt niet zeggen dat die klik er niet is. Dan is het accepteren dat het niks meer wordt, maar dan kan je wel nog de leukste dingen mee maken denk ik.
Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:15:16 #240
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89342557
Idd, vooral die studentjes zijn vaak lekker losbandig. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89342758
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Of niet?
pi_89342864
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Deze vond ik wel leuk.

@ Bartinhoo: geen idee hoe lang dat duurde eigenlijk. Binnen 2 maanden nadat het uit was was ik al aan het rondzoenen/neuken, maar dat was echt puur losbandig gedrag om een leegte op te vullen denk ik.

Nu - bijna 6 maanden verder - kijk ik redelijk actief naar andere meiden, en ben ook wel "bezig" met een paar, maar ik merk aan mezelf dat ik me echt niet meer snel bind. Ik kan het leuk hebben met die meiden, ook met een paar in bed beland....maar die emotional attachment is er nog steeds niet, naar geen enkele toe.

Enfin, ik vind persoonlijk dat ik best rond mag kloten met andere meiden ook al voel ik er (nog) niks voor, zolang ik het ze maar eerlijk meld.

En ja, een hoop studententrutjes....maar daar kun je ook oppervlakkige lol mee hebben :+
Hehe ik ken het. Bij mij was het ook na ongeveer twee maanden.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89347194
Ik ging heel snel weer 'op jacht'op mijn ex te vergeten.
pi_89349140
Ja oke, dat rondzoenen heb ik zelf ook wel, vrouwelijke aandacht blijft natuurlijk fijn,
maar ik heb het meer over personen die al dan niet geschikt zijn voor een nieuwe relatie...

Niet dat ik nu wanhopig op zoek ben, verre van dat zelfs, maar op het moment kan ik gewoon niemand geschikt vinden, hoe graag ik het ook zou willen...

Zat laatst eens een beetje op facebook tussen mijn contacten te kijken gewoon voor de ''grap'', met welk meisje ik een nieuwe relatie eventueel wel zou zien zitten. Maar op elk meisje had ik wel iets aan te merken wat haar niet geschikt maakte, behalve 1, natuurlijk, mijn ex :')

Als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je het vaak eerste een kans moet geven. Mijn ex was ook absoluut niet een meisje waarvan ik gezegd zou hebben dat ik er een relatie mee zou willen hebben anderhalf jaar terug, en moet je me nu eens horen. Maar die twist in mijn hoofd zit er nog wel en ik wil er vanaf :P
pi_89350116
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:39:47 #246
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89350144
quote:
Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Eyjaf het volgende:

[..]

Mja, compliment. Ze riep maar dat het niet meer kan tussen ons en dat dit het beste voor ons was in de tijd dat ik nog zielig deed en haar terug wou hebben.
Af en toe spiek ik nog steeds op haar pohi op een forum elders en kreeg ik te lezen in een post van haar een (retorische?) vraag waarom het moeilijk is om je exen te vergeten. Ik weet niet wat er van moet denken :).
pi_89351265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Pan.da het volgende:
Ja, maar een geschikte relatie heb je ook niet 1,2,3. Gun het tijd... in de tussentijd gewoon rondneuken tot je die meid tegenkomt die helemaal bij je past. En als je in de tussentijd een leuke meid tegenkomt, ga dan daten/scharrelen en niet direct denken: IS DIT RELATIEMATERIAAL?
Nee, een relatie moet groeien. Zo hebben mijn ex en ik het ook aangepakt en zij is de eerste waarbij ik me echt op mijn gemak voelde. Ik hou er niet van om direct de stempel 'relatie' ergens op te zetten.
Zo ben/was ik voorheen ook eigenlijk absoluut niet, maar ik heb nu constant dat ik met elke meid waarmee ik spreek/flirt/facebook oid meteen denk ''zou ik het hiermee kunnen?''

Niet dat ik ook op een dergelijke manier me gedraag ofzo hoor! Ik zit absoluut niet obsessief achter de vrouwen aan, en dat mensen ( en ikzelf) het idee krijgen dat ik wanhopig een nieuwe vriendin wil is wel het laatste wat ik wil..

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Denk dat mijn ex namelijk een enorme uitzondering op de regel is dat ze dit geaccepteerd heeft zo lang...
pi_89352025
Varieert per persoon denk ik. Ik ben er nu iig wel klaar voor. Ruim 8 maandjes uit.
pi_89352197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef Self-Catering het volgende:
5 weken na break up nog regelmatig contact met m'n ex. Afgelopen donderdag haar verteld dat ik geen contact meer wilde, maar dat wilde zij echt niet. Nu haar beloofd dat totdat wij elkaar zien (eind december, dat is) nog contact houden. Daarna zien we wel weer..

Hoop heb ik niet echt meer. Wel denk ik vaak het had zoveel beter gekund. Maar als het niet van twee kanten komt, dan hoeft het niet. Misschien over een jaar weer eens, maar daar sta ik nu niet bij stil eigenlijk.
Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?

Volgens mij is het tijd voor een ruggengraat :)
pi_89352801
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Wat ik wel heel sterk heb, is dat ik echt enorm benieuwd ben hoe ik me nu in een relatie op zal stellen. Ik wil weten dat ik, wat ik denk dat ik geleerd heb, ook daadwerkelijk geleerd heb en eens kijken wat een relatie met wederzijdse ''passie'' om het zo maar even te zeggen inhoudt...

Een relatie moet zeker groeien, en het lijkt wel alsof ik nu een beetje opzie tegen die eerste ''ontdekkende'' fase waar je dan doorheen moet. Mijn ex ging helemaal voor mij, zelfs 8 maanden lang waarin ik mezelf eigenlijk amper in heb hoeven inspannen maar toch haar waardering/liefde kreeg. Lijkt wel alsof ik nu bang ben, dat wanneer ik een meid ontmoet waarmee de verstandhoudingen wat meer gelijk staan ( lees: waar ik ook inzet voor moet tonen ) ik die niet kan handelen oid :')
Dat weet je nooit, een ander zal heel andere dingen in je losmaken waardoor je het misschien wel de moeite waard vindt om je enorm in te zetten, of je wordt er op gewezen als je dat niet doet. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Mijn laatste vriendin heeft dansen als passie, vond ik altijd maar niks, maar ze brengt dat zo aanstekelijk, heerlijk is dat nu met haar, maar ze is helemaal een pittige dame voor wie ik echt mijn best moet doen. En ik vind dat helemaal niet erg, dat houdt er heel veel leven en hartstocht in. Ik wens je succes, en inzicht.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')