Nou ja dat niet zozeer... ik had me eigenlijk voorgenomen om daarmee te stoppen en dat deed ik ook al een aantal weekjes niet meer. Helaas was ik vergeten haar zusje uit m'n hyves te verwijderen, en zie ik een half uurtje terug een berichtje van haar staan: "Gisteravond lekker uit eten geweest met papa, "ex", "nieuwe lover van ex", "vriendin" en "vriendin", was gezellig!""quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen moeite hier met het checken met de profielen/pohi van je ex..?
Ik check het wel eens en dat weet ze... het is gewoon meer om te checken hoe het met d';r gaat enz... we zijn vrienden dus het gaat allemaal wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Ik. Heel erg zelfs hoewel het de laatste tijd minder is geworden gelukkig. Hij heeft zn Hyves afgeschermd godzijdank en de laatste keer dat ik de behoefte voelde te checken was 2 weken geleden en terwijl ik zn hyves opzocht heb ik hem weggeklikt. Heb nog wel gemeenschappelijke vrienden in mn lijst staan en de vorige keer dat ik daar een krabbel zag staan draaide mn maag 360 graden. Zo bizar dat je van zoiets fysiek gewoon ziek kan worden. Nu heb ik er wel van geleerd. Het is gewoon zelfpijniging.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Ja, net nog gedaan.. Maar eigenlijk meer uit verveling. Ik ga zijn hyves niet meer checken, ik word er nou eenmaal niet vrolijker van. Het is dan niet zo dat er krabbels van meiden op staan ofzo, hij is wel zo slim om z'n chickies te contacten via msn/smsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Eyjaf het volgende:
Ben ik het half mee eens. Tegenwoordig is er veel te vinden op internet door facebook, hyves en twitter, waardoor je gemakkelijk aan informatie komt over je ex. Maar die sites zijn natuurlijk ook gewoon te ontwijken (in ieder geval de pagina's van je ex). Ligt er maar net aan hoeveel wilskracht je hebt, en in hoeverre je afleiding hebt. Als je constant achter je computertje zit raak je eerder in de verleiding om even de 'updates' van je ex te bekijken. Het lijkt me dan ook verstandig voor de mensen die hier last van hebben om wat vaker die computer uit te laten, en ergens anders mee bezig te gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef ShubNiggurath het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat door facebook/hyves het moeilijker wordt om over je ex heen te komen? Vroeger, zonder internet zorgde je er gewoon voor dat je niet met zijn vrienden om ging en als je niet bij elkaar op school zat kon je elkaar makkelijk ontwijken. Helemaal als hij in een andere stad woonde.
Helemaal mee eens. Meestal verveel ik me in de avond en zit ik achter de computer en dan ga je gewoon veel dieper denken en wordt je nieuwsgierig enzo en het maakt je ook ontzettend gestoord van binnen. Het maakt me vaak onbewust erg gestresst en eenzaam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Ben ik het half mee eens. Tegenwoordig is er veel te vinden op internet door facebook, hyves en twitter, waardoor je gemakkelijk aan informatie komt over je ex. Maar die sites zijn natuurlijk ook gewoon te ontwijken (in ieder geval de pagina's van je ex). Ligt er maar net aan hoeveel wilskracht je hebt, en in hoeverre je afleiding hebt. Als je constant achter je computertje zit raak je eerder in de verleiding om even de 'updates' van je ex te bekijken. Het lijkt me dan ook verstandig voor de mensen die hier last van hebben om wat vaker die computer uit te laten, en ergens anders mee bezig te gaan.
Ja. Ik zou het nog breder trekken. Het internet heeft een moeilijkheidsgraad aan relaties toegevoegd. Het is moeilijker om een relatie te behouden door alle verleidingen op het internet maar ook moeilijker er een punt achter te zetten omdat het je in staat stelt 'stiekem' te kijken en een impulsieve actie zo gedaan is. Denk ook aan de simpliciteit van wraakacties... Genoeg voorbeelden daarvan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef ShubNiggurath het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat door facebook/hyves het moeilijker wordt om over je ex heen te komen? Vroeger, zonder internet zorgde je er gewoon voor dat je niet met zijn vrienden om ging en als je niet bij elkaar op school zat kon je elkaar makkelijk ontwijken. Helemaal als hij in een andere stad woonde.
Ag ja dat gemis gevoel zal ik ook wel hebben. Maar positief blijven en het er beste maar van maken moet je maar denken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kom ik de feestdagen door zonder niet steeds aan haar te denken en haar te missen
Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ag ja dat gemis gevoel zal ik ook wel hebben. Maar positief blijven en het er beste maar van maken moet je maar denken!Eens komt er voor jou een kerst, met je liefde van je leven en je kindertjes samen. Geduld is een schone zaak zeggen ze he? Dat geeft mij iig weer flinke moed als ik ff een dipje heb. Dan ben ik diegene ook meteen weer vergeten. Bovendien kan het ook gezellig zijn zelfs als je in je eentje bent, het ligt gewoon aan jezelf, aan hoe jij denkt. Ik heb er nu heel erg veel zin in, de kerst, samen met mijn kindjes (super trotse moeder dus). En kan echt niet wachten tot ik ze kan verassen met de kadootjes en het laten zien van de mooie vuurwerk enzo. Als je je eigen kindjes ziet stralen, kan de buitenwereld een grote middelvinger krijgen denk ik dan.
Laatst ook, zat ik in de auto wat gestresst, stilletjes (tja had weer een dipje) en mijn kindjes achterin de auto , hoe jong ze ook zijn, ze merken het aan je! Want mijn dochtertje van 4 zegt ineens spontaan uit het niets (achterin de auto): " ik hou van jou mama" terwijl ze dat nooit had gezegt!! nou, de tranen schoten mij in de ogen en voelde me meteen intens gelukkig en die gast waar ik zo gestresst om was kon mij ineens niets meer schelen! Echt prachtigDaarom ben ik er nu ook sneller overheen, als ik daaraan denk, is de meeste pijn meteen verdwenen
Heb ik ook met mn zoontje gehad toen ik er tijdje terug echt doorheen zat. Anderhalf jaar oud kereltje en ze pikken het zo op. En ik weet daarom heel zeker dat ik de feestdagen prima door zal komen. Lekker lol trappen met de kleine vriend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Ernemmertje het volgende:
Laatst ook, zat ik in de auto wat gestresst, stilletjes (tja had weer een dipje) en mijn kindjes achterin de auto , hoe jong ze ook zijn, ze merken het aan je! Want mijn dochtertje van 4 zegt ineens spontaan uit het niets (achterin de auto): " ik hou van jou mama" terwijl ze dat nooit had gezegt!! nou, de tranen schoten mij in de ogen en voelde me meteen intens gelukkig en die gast waar ik zo gestresst om was kon mij ineens niets meer schelen! Echt prachtigDaarom ben ik er nu ook sneller overheen, als ik daaraan denk, is de meeste pijn meteen verdwenen
Ahh ag dat komt vast wel goed met jou hoor. Je moet maar denken, je bent niet de enigste, en hoe denk je over Afrika bijv die mensen in armoede enzo dan? Die kennen het woord kerst niet eens... Dus ja.. gewoon genieten als een normale dag. Niet gek laten maken door de omgeving ofzo.. Positief proberen te blijven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doen
Bah... dip
Helemaal gelijk. Altijd positief blijven en dan komt het helemaal goed. Het kan alleen maar beter gaan omdat je veel van fouten hebt geleerd en heel wat ervaring hebt opgedaan!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb ik ook met mn zoontje gehad toen ik er tijdje terug echt doorheen zat. Anderhalf jaar oud kereltje en ze pikken het zo op. En ik weet daarom heel zeker dat ik de feestdagen prima door zal komen. Lekker lol trappen met de kleine vriend.
Heb niet zozeer een band met de feestdagen maar wel met dit weer. Echt weer waarop ik de kaarsjes aanstak en je savonds wat vroeger je bed induikt en lekker tegen elkaar aankruipt. Ja dat mis je wel nu ja. Heb daarentegen na maanden ook weer eens van die momenten waarop ik zie dat het eigenlijk allemaal zo slecht nog niet is in je eentje. Duurt alleen even voordat je dat ziet. Een maand na de break leek alles compleet onder mn voeten weggevaagd en miste ik hem zo erg dat ik het liefst direct een ander had en na een aantal maanden heb ik complet geen behoefte meer aan mannelijke aandacht behalve die van mn zoontje. Ga echt eens rustig de tijd nemen om de boel te verwerken en hoe kun je dat beter dan omringd door familieleden vrienden en huisdieren. Ik ga gelukkig 2011 in, samen met datgene wat hij heeft weggegooid: de ongelofelijk loyale band tussen ouder-kind.
En net zoals al eerder is gezegd: ooit ga je je weer gelukkig voelen. Met iemand die het dit keer wel waard is en jou ook op waarde weet te schatten. Best iets leuks om naar vooruit te kijken toch? Is het ultieme geluk het niet waard om deze pijn voor te doorstaan? Om flink op je bek te gaan? En als het zover is, als je die ene jongen of meid tegenkomt, dan moet je er wel klaar voor zijn. Geleerd hebben van je fouten, je wrok kwijt te zijn, jezelf zo min mogelijk beschadigd zien over te dragen. En dat is waar deze tijd nu voor is.
Hmm mooi advies maar dat ze in Afrika geen kerst kennen klopt natuurlijk niet. Echt wel dat ze daar kerstmis vieren. Moslims, katholieken, iedereen viert daar kerst tot in de armste stammen en kunnen ze nog heel mooi ook ondanks dat ze geen kerstbomen of versieringen hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ahh ag dat komt vast wel goed met jou hoor. Je moet maar denken, je bent niet de enigste, en hoe denk je over Afrika bijv die mensen in armoede enzo dan? Die kennen het woord kerst niet eens... Dus ja.. gewoon genieten als een normale dag. Niet gek laten maken door de omgeving ofzo.. Positief proberen te blijven.
Dit herken ik echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is heel tof van je om te zeggen en je hebt ook zeker wel gelijk. Het kutte is gewoon dat ik vorig jaar niet bij haar kon zijn en nu is het uitgegaan... ik heb nog nooit kerst met iemand gevierd, terwijl ik dat zo graag met iemand had willen doen
Bah... dip
Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
''Oke, boeit me niet zoveel,'' antwoordde ik, terwijl het soms ook wel eens leuk is voor een meid om te voelen dat je word begeerd door een jongen. Ik deed altijd alsof het me niets zou boeien als ze vreemd/bij me weg ging... Pffff
Ja mee eens. Een beetje jaloezie doet een relatie goed. Toch een soort van bewijsje dat je toch elkaar echt niet kwijt wilt en om elkaar geeft. Ik heb wel liever een man die een beetje jaloers is hoor! (niet ziekelijk jaloers dan).quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindt
Je haalt de woorden uit mijn mond! AMEN!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:25 schreef Jolene22 het volgende:
Wat een zak ben jij geweest dan zeg richting haarMaar haar toch zo leuk vinden? Dat snap ik dan weer niet.
Je kan het haar ooit laten weten dat je het allemaal ziet, en hebt verbeterd. Meer dan dat kun je inderdaad niet doen. Wel wat liever worden hoor voor je volgende vriendin. Lopen al genoeg arrogante mannen rond.
Dat herken ik ook wel een beetje. Weet je wat het stomme is van mijn verhaal? (maar misschien ook wel logisch) Een kleine week voordat het over ging tussen ons, belde ze me op tijdens dat ik aan het werk was, en vroeg ze of ik het goed vond of ze die avond uit eten ging met die gozer (jawel, de beruchte barman). Ze had namelijk een workshop in de stad waar hij ook woonde, en hij had dat gevraagd. Nou ja ik wist toen van niks natuurlijk, en ik vertrouwde haar echt volledig. Daarnaast dacht ik: "jezus, als je vriendin dit zo aan je vraagt, dan kan het niet anders dan dat dat goed gaat, ze had het immers ook stiekem kunnen doen, aangezien ik haar toch niet had gezien". Dat vond ik zo lief en tegelijkertijd zo eerlijk, dat ik tegen haar zei: "nou ja, ik weet dat je geen gekke dingen doet, en als je dat leuk vindt moet je dat doen".quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat is echt niet tof nee. Je wilt als meisje een gezonde soort jaloezie, beetje 'ik vertrouw je maar je bent echt mijn meisje'-gevoel. En dat 'ok, boeit me niet' kan niet ongeinteresseerder overkomen... Kan me voorstellen dat dit haar wel pijn heeft gedaan maar goed, leer ervan, en doe het bij je volgende relatie alsjeblieft niet als je haar echt leuk vindt
De breakup was gevolg van twijfels of zij er wel klaar voor was. Niet dat we op elkaar uitgekeken waren, integendeel. Dus goed, ik denk dat ik haar ook wel een kans moet geven om alles op een rijtje te krijgen. Mocht het niet op z'n pootje terecht komen, dan kap ik alsnog af. Ik heb nu de troefquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:39 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Huh, wat snap ik hier niet aan. Ze is je ex, jij wilt geen contact meer maar doet dat toch omdat ZIJ dat wil ondanks het uit is?
Volgens mij is het tijd voor een ruggengraat
Tuurlijk ben ik er kapot van, ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen. Dat is ook niet gek, het is pas 5 weken terug, goed beschouwd. Ik doe ook leuke dingen met vrienden op het moment, ik trap m'n aggressie er ook uit op de spinbike elke dag en dit weekend voor het eerst maar weer eens uit denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Self-Catering het volgende:
Jeice, je bent er kapot van. Afgelopen week komt je naam overal terug. Sport je? Zo niet, ga iets doen wat je leuk vind/vond. Squashen, voetballen, fitness.. Maakt niet uit.
Geef het tijd, echt..
Daar heb ik niet zoveel last van. Er hing nog wat was van haar aan de lijn, maar dat heb ik zo in de kast geflikkerd zonder het op te vouwen. Had ze het maar op moeten halen in de 2-3 keer dat ze hier was, ik heb nog de moeite genomen om het voor haar te wassen. Alles wat in het zicht was en me aan haar kon herinneren is nu wel weg (afgezien van wat meubilair dan natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het dekbed en haar kussen apart gelegd zodat ik t nog niet heb hoeven wassen sinds ze de laatste keer hier was
Ik kan het gewoon niet... vooral haar kussen ruikt nog steeds naar haar.
Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchtingquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het dekbed en haar kussen apart gelegd zodat ik t nog niet heb hoeven wassen sinds ze de laatste keer hier was
Ik kan het gewoon niet... vooral haar kussen ruikt nog steeds naar haar.
Ik heb dat best erg... Ik heb een eenpersoonsbed en als ze hier sliep, pleurde ik 2 matrassen naast elkaar neer zodat we toch samen, naast elkaar konden slapen. Het is nu al ruim 2 weken geleden dat ze hier voor het laatst was, maar 'ons bedje' staat nog precies zo en ik slaap elke avond aan de kant waar zij sliep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchting
Toch nog dat ene tshirt dus hequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb pas een week of drie geleden alles weggegooid. Al zn spullen stonden er nog precies zoals hij ze had achtergelaten. Tandenborstel, kleding, jas hing nog op. Ik ga ze ook niet meer terugbrengen. Ik ben hem helemaal niets verschuldigd. Heb alleen nog 1 tshirt bewaard. Geen idee waarom eigenlijk. Je komt op een moment dat je in een lekker radicale opruimbui bent en de boel allemaal wegsmijt. Is echt wel een opluchting
Officieel 1-2 weken ofzo. Maar dat kwam omdat ik het probeerde te verwerken/verdringen door alle aandacht die de jongens opeens gaven aan te nemen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Iemand hier die me antwoord kan geven op de vraag hoelang het bij jullie duurde ( eventueel bij vorige relaties ) voordat je echt ''verder'' kon gaan kijken naar andere meisjes?
Ik zoen en flirt wel eens wat hier en daar, maar nog altijd zie ik allerlei gebreken aan meiden, of vergelijk ik ze met mijn ex en maak dan een opsomming wat ze minder dan mijn ex maakt..
Of juist andersom, dat ik denk '' ja mijn ex wou mij wel, maar dit meisje vast niet want zij heeft dit, dat en dat anders'' ) . Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan opleidingsniveau / bijbaan / etc...
Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik probeer naar andere meisjes te kijken... maar het is geforceerd werk merk ik. Ik doe het om verder proberen te komen, maar het doet me allemaal niks. Voel me echt a-seksueel. Libido van 0,0 enz...
Het is nog geen 2 weken uit.
Ach, ik ken nog een vent die dat doet. Tijdens de liefde beweren dattie datingsite had verwijderd, maar nadat ik geen contact meer met hem heb ben ik erachter gekomen dat hij die profiel dus nooit had verwijderd en dus netzo hard verder gaat met andere meiden zoeken/kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?
Duurde bij mij 6-8 weken dat ik ging flirten en na 2,5 maand zoenen/neukenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik probeer naar andere meisjes te kijken... maar het is geforceerd werk merk ik. Ik doe het om verder proberen te komen, maar het doet me allemaal niks. Voel me echt a-seksueel. Libido van 0,0 enz...
Het is nog geen 2 weken uit.
Nee begrijp me niet verkeerd. Collega's hebben het vaak over meiden die dan op m'n werk langskomen.. en dan werp ik een blik, maar het doet me gewoon nietsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nog geen 2 weken en dan al aan het kijken naar andere meisjes enzo? Rustig aan, waarom zo'n haast? Kun je jezelf niet even de tijd gunnen en inderdaad even a seksueel te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |