Goed bezig, man!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, aan het begin van het jaar gewoon twee weken doorgegeven, en toen er niet bij stil gestaan dat dan SR was, dus dat is echt zwaar relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Waalwijker het volgende:
Wat Hans en Roel in de afgelopen 2336 topics hebben gezegd.
Die trouwens best OK is.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
Aah de plugplaat gaat er weer aankomen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Waalwijker het volgende:
Wat Hans en Roel in de afgelopen 2336 topics hebben gezegd.
Haha, zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zeker, mooie tip van die 68 jarige man.
Scooter startte nog, maar stuurt stroef, kap gescheurd, achterlichtkapje kapot, kentekenplaat + houder verbogen/afgebroken, en toen ik erop naar de fietsenmaker probeerde te rijden was het *KLOENK*. Ben ook erg bang voor het frame.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, wat een bak zeg. En de scooter? Maar goed om te lezen dat het verder niks ernstigs was (al was dit natuurlijk ook niet fijn).
Klinkt aardig total lossquote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Scooter startte nog, maar stuurt stroef, kap gescheurd, achterlichtkapje kapot, kentekenplaat + houder verbogen/afgebroken, en toen ik erop naar de fietsenmaker probeerde te rijden was het *KLOENK*. Ben ook erg bang voor het frame.
Maarre, Underworld
Mwah. Een of ander geflipt wijf.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is Flauw en Pitteman een beetje interessant vanavond?
verzekeringswerk lijkt me, en als hij total loss is dan krijg je misschien een nieuwequote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt aardig total loss. Hoop dat ze 'm kunnen fixen.
Daar zit inderdaad wat inquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
verzekeringswerk lijkt me, en als hij total loss is dan krijg je misschien een nieuwe
het valt me trouwens op dat Gerard noot meer Chapeau Chapeau roeptquote:
Mooi, einde gezeik. En nu voorlopig optiefen met die Prince en z'n muziek.quote:Prince heeft besloten dat hij geen aftershow doet. #prince #aftershow #afterparty #paradiso #princenl
Mooi, de hele week hebben ze zich er druk om gemaakt en nu is er niets.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
ParadisoAdam
[..]
Mooi, einde gezeik. En nu voorlopig optiefen met die Prince en z'n muziek.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
ParadisoAdam
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef gerardekdom het volgende:
Wow, die Prince was echt fucking waanzinnig! Hij deed 'Cool' van The Time! Morgennacht maar es draaien op #3fm. Nu afterparty in bed!
Wat een gedoe zeg al de hele avond...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
ParadisoAdam
[..]
Iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg al de hele avond...
laat het maar zo zeggen je kunt het op 2 manieren interpreteren.quote:
Dagcijfers #211quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar zijn die statistieken eigenlijk te vinden ?
Geen kwaad woord over Hans hè!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat het maar zo zeggen je kunt het op 2 manieren interpreteren.
ik krijg het niet eens voor elkaar om 25 zinnige berichten op een dag te posten laat staan 300quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Hans hè!
Hans welquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik krijg het niet eens voor elkaar om 25 zinnige berichten op een dag te posten laat staan 300
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:44 schreef michielveenstra het volgende:
Als ik maar lang genoeg te weinig vitamines eet is het in mijn mond één grote aftenparty. Ook leuk. #princenl
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef gerardekdom het volgende:
Dus geen #prince in Paradiso? Is dat arme zusje van mij voor jan lul vanuit Eindhoven naar A'dam gereden. Er staat wel een wit paard! #sint
Één ding scheelt, ik roep het elke dag. Zo vaak mogelijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt me trouwens op dat Gerard noot meer Chapeau Chapeau roept
Dat ga ik tegen Sanne zeggen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
ParadisoAdam
[..]
Al die tweetsposts zijn inderdaad niet heel nuttig nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik krijg het niet eens voor elkaar om 25 zinnige berichten op een dag te posten laat staan 300
niet voor jouw, maar voor andere weer welquote:Op vrijdag 19 november 2010 06:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al die tweetsposts zijn inderdaad niet heel nuttig nee.
ja, ik moest er ook weer vroeg uit!quote:
GoedeMIDDAGquote:Op vrijdag 19 november 2010 06:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik moest er ook weer vroeg uit!
GoedeMIDDAG!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 06:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik moest er ook weer vroeg uit!
GoedeMIDDAG!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:03 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nu maar eens een broek aan doen, dan de bus in, trein in, werken, trein in, bus in, pizza kopen en ekstra weekend luisteren!
tot vanavond schatjes!
Shit gemist, er stonden hier wat mensen te kletsen, wat was da?quote:
Timur starte de plaat te laat in want hij keek naar Sinterklaasquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit gemist, er stonden hier wat mensen te kletsen, wat was da?
Oh ja dat heb ik vorige week live gehoord, dat was geweldig ( vooral omdat ik zelf ook keekquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Timur starte de plaat te laat in want hij keek naar Sinterklaas
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Frank Boeien, jemig, de enige reden waarom ik dr blij van zou worden die weer es te horen is dattie dood zou zijn
Toe de Killers nog goede muziek maaktenquote:
Vroeger...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toe de Killers nog goede muziek maakten![]()
ja, zo jammerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is dus diezelfde man die die zaadmuziek van nu maakt he.
Het is iig een HIJ jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA volgens mij zeg ik nu iets heel doms.
ik begrijp er geen reet van, dus het valt wel meequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA volgens mij zeg ik nu iets heel doms.
WTF is HIM?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA ja. Heeft HIM dit ook niet gedaan?
Maakt niet uit joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik begrijp er geen reet van, dus het valt wel mee
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA ja. Heeft HIM dit ook niet gedaan?
Consequent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef Againzender het volgende:
ik was toch ook jong in die tijd, vond het toen niets, en nu nog steeds niets.
Treurige jeugd heb je dan gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn jeugd samengevat in 3 minuten en 50 seconden.
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Treurige jeugd heb je dan gehad
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
ik zit nog steeds in mijn jeugd, dus die is nog niet samen te vattenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
quote:
Dan nog, dat was mijn punt juist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet dus want ze gaan vrijdag in de voorverkoop.
de prijs excl. BTW is ook hoger geworden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog, dat was mijn punt juist.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb em jaren terug een tijd op mijn mp3 gehad, en ik ken em bijna helemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Ken ook verdacht veel van die rap uit mn hoofd
Haha, nee zeker niet. Even lekker relaxen de komende dagenquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:47 schreef Pino112 het volgende:
Hans, probeer je je postaantal van gisteren te overtreffen?
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Ken ook verdacht veel van die rap uit mn hoofd
Nee man, LL heeft wel meer hits gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Blijft toch sneu voor zo'n stoere rapper dat de meesten je alleen van dit nummer kennen
Jup.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, LL heeft wel meer hits gehadDenk alleen maar aan het legendarische Doin It
Wat jij wilquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is in een week uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week vrijdag start al de verkoop voor Lowlans 2011. Opzich wel een mooie kans om kaartjes te scoren want er is nog geen artiest bekend.
Dat maakt niks uit hoor, het is toch in een paar dagen wel uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week vrijdag start al de verkoop voor Lowlans 2011. Opzich wel een mooie kans om kaartjes te scoren want er is nog geen artiest bekend.
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhogingquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit hoor, het is toch in een paar dagen wel uitverkocht.
Rente?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhoging.
omg Roelquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhoging.
Ja, LL krijgt het geld nu eerder binnen en kunnen dit dus langer op de bank zetten en daar dus meer rente over vangenquote:
Volgens mij is een deel van het potentiële publiek juist niet blij (want nog niet alle centjes gespaard).quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
omg Roelwat kan dat jou nou schelen?
Zij blij, publiek blij met goedkopere kaarten, waar maak je je druk om?
Ah zo. Ik denk dat dat de laatste zorg van het publiek is. Maar hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, LL krijgt het geld nu eerder binnen en kunnen dit dus langer op de bank zetten en daar dus meer rente over vangen.
heb je wel gelijk in denk ik. Hoewel ze al helemaal niet blij zouden zijn als er ook nog eens 20 euro bovenop zou komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is een deel van het potentiële publiek juist niet blij (want nog niet alle centjes gespaard).
Heel goed. Ik begin 1/1quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Roel, hoe is het met je baansollicitatieding verlopen?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik wel naar Sziget dit jaar ipv Lowlands.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt Gorillazverslaafd geworden.
Ja echt! Ze staan nu al (binnen drie/vier weken dus) op de 10e plaats van mijn overall geluisterde artiesten (volgens last.fm dus klopt niet helemaaaal ivm youtube, maar toch). En ik kan er de hele dag naar luisteren zonder het gevoel te hebben dat ik steeds naar dezelfde artiest luister. Heerlijk.quote:
Of biggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx!
Ben erg benieuwd hoe 't gaat bevallen.
Ik ben dit weekend ook weer in 040quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha oeps ik moet een halfuur eerder naar STRP toe dan ik dacht. Moet over een uur al weg.
quote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt! Ze staan nu al (binnen drie/vier weken dus) op de 10e plaats van mijn overall geluisterde artiesten (volgens last.fm dus klopt niet helemaaaal ivm youtube, maar toch). En ik kan er de hele dag naar luisteren zonder het gevoel te hebben dat ik steeds naar dezelfde artiest luister. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
Roel gefeliciteerd man. Nog vele jaren!
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend ook weer in 040. Gaan dan niet naar STRP. Wel volgende week woensdag naar
Jónsi
Da's goed geregeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsaan de bar. En dan ga ik gratis naar MIA en Soulwaxmas volgende week vrijdag en zaterdag.
Klopt en krijg ook nog per dienst (dus twee keer) vijf muntjes en ik geef altijd max. vijf muntjes uit als ik uitga want ik drink bijna altijd water dus superchillllquote:
toffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsaan de bar. En dan ga ik gratis naar MIA en Soulwaxmas volgende week vrijdag en zaterdag.
en d'r tietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Jammer van dat hoofd
Wie trekt zich daar nou iets van aan als je zo'n lichaam hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Jammer van dat hoofd
Een echte Nederlander dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha ik haat soep uit blik maar het was in de aanbieding.
Da's ook weer zo ja. Je komt toch niet voorbij die tieten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wie trekt zich daar nou iets van aan als je zo'n lichaam hebt?
Hoofd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Jammer van dat hoofd
Ik heb gestemd opppp ehhhquote:
Eli 'Paperboy'Reed & The True Loves - Come And Get Itquote:
Houdoe!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tyo ik gaFijne middag/avond enzo!
Rammer die Bam Bam.quote:1 Flinke Namen - Wolken
2 Jamaica - I Think I Like U2
3 Lindstrom & Christabelle - Lovesick
4 Mark Ronson feat. Q-Tip - Bang Bang Bang
5 Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak remix)
waar gaan die lijstjes over ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
1 Mumford & Sons - The Cave
2 Pearl Jam - Just Breathe
3 Shaking Godspeed - Godspeed
4 The Heavy - How You Like Me Now
5 Wolfmother - White Feather
maar ik heb er waarschijnlijk een paar over het hoofd gezien die ik er ook in zou willen zetten..
VPRO's song van het jaar verkzieingquote:
was wel de bedoeling. Staat later vanavond in Paradiso. Gisteren deed hij daar het voorprogramma van Badly Drawn Boy volgens mij.quote:
Mooizo, lijkt me leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
was wel de bedoeling. Staat later vanavond in Paradiso. Gisteren deed hij daar het voorprogramma van Badly Drawn Boy volgens mij.
Tijden niet gehoord, lachenquote:
Whehe die had ik volgens mij vroeger op een cassettebandjequote:
en zeker met de clip een klassieker gewordn!quote:
Golden earring..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jazeker, mijn eerste concert ooitik was 9 ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |