Ah zo. Ik denk dat dat de laatste zorg van het publiek is. Maar hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, LL krijgt het geld nu eerder binnen en kunnen dit dus langer op de bank zetten en daar dus meer rente over vangen.
heb je wel gelijk in denk ik. Hoewel ze al helemaal niet blij zouden zijn als er ook nog eens 20 euro bovenop zou komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is een deel van het potentiėle publiek juist niet blij (want nog niet alle centjes gespaard).
Heel goed. Ik begin 1/1quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Roel, hoe is het met je baansollicitatieding verlopen?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik wel naar Sziget dit jaar ipv Lowlands.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt Gorillazverslaafd geworden.
Ja echt! Ze staan nu al (binnen drie/vier weken dus) op de 10e plaats van mijn overall geluisterde artiesten (volgens last.fm dus klopt niet helemaaaal ivm youtube, maar toch). En ik kan er de hele dag naar luisteren zonder het gevoel te hebben dat ik steeds naar dezelfde artiest luister. Heerlijk.quote:
Of biggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx!
Ben erg benieuwd hoe 't gaat bevallen.
Ik ben dit weekend ook weer in 040quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha oeps ik moet een halfuur eerder naar STRP toe dan ik dacht. Moet over een uur al weg.
quote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt! Ze staan nu al (binnen drie/vier weken dus) op de 10e plaats van mijn overall geluisterde artiesten (volgens last.fm dus klopt niet helemaaaal ivm youtube, maar toch). En ik kan er de hele dag naar luisteren zonder het gevoel te hebben dat ik steeds naar dezelfde artiest luister. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
Roel gefeliciteerd man. Nog vele jaren!
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend ook weer in 040. Gaan dan niet naar STRP. Wel volgende week woensdag naar
Jónsi
Da's goed geregeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsaan de bar. En dan ga ik gratis naar MIA en Soulwaxmas volgende week vrijdag en zaterdag.
Klopt en krijg ook nog per dienst (dus twee keer) vijf muntjes en ik geef altijd max. vijf muntjes uit als ik uitga want ik drink bijna altijd water dus superchillllquote:
toffffquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ga vanmiddag werken als gastvrouw en zaterdagnacht tijdens The Bloody Beetrootsaan de bar. En dan ga ik gratis naar MIA en Soulwaxmas volgende week vrijdag en zaterdag.
en d'r tietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Jammer van dat hoofd
Wie trekt zich daar nou iets van aan als je zo'n lichaam hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG
Jammer van dat hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |