Treurige jeugd heb je dan gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn jeugd samengevat in 3 minuten en 50 seconden.
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Treurige jeugd heb je dan gehad
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
ik zit nog steeds in mijn jeugd, dus die is nog niet samen te vattenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
quote:
Dan nog, dat was mijn punt juist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet dus want ze gaan vrijdag in de voorverkoop.
de prijs excl. BTW is ook hoger geworden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog, dat was mijn punt juist.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb em jaren terug een tijd op mijn mp3 gehad, en ik ken em bijna helemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Ken ook verdacht veel van die rap uit mn hoofd
Haha, nee zeker niet. Even lekker relaxen de komende dagenquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:47 schreef Pino112 het volgende:
Hans, probeer je je postaantal van gisteren te overtreffen?
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Ken ook verdacht veel van die rap uit mn hoofd
Nee man, LL heeft wel meer hits gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Blijft toch sneu voor zo'n stoere rapper dat de meesten je alleen van dit nummer kennen
Jup.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, LL heeft wel meer hits gehadDenk alleen maar aan het legendarische Doin It
Wat jij wilquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is in een week uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week vrijdag start al de verkoop voor Lowlans 2011. Opzich wel een mooie kans om kaartjes te scoren want er is nog geen artiest bekend.
Dat maakt niks uit hoor, het is toch in een paar dagen wel uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week vrijdag start al de verkoop voor Lowlans 2011. Opzich wel een mooie kans om kaartjes te scoren want er is nog geen artiest bekend.
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhogingquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit hoor, het is toch in een paar dagen wel uitverkocht.
Rente?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhoging.
omg Roelquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de LL-organisatie lacht zich dood. Trekken lekker een paar weken langer rente. Schijnheilige verontwaardiging over die btw-verhoging.
Ja, LL krijgt het geld nu eerder binnen en kunnen dit dus langer op de bank zetten en daar dus meer rente over vangenquote:
Volgens mij is een deel van het potentiėle publiek juist niet blij (want nog niet alle centjes gespaard).quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
omg Roelwat kan dat jou nou schelen?
Zij blij, publiek blij met goedkopere kaarten, waar maak je je druk om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |