Treurige jeugd heb je dan gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn jeugd samengevat in 3 minuten en 50 seconden.
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Treurige jeugd heb je dan gehad
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
ik zit nog steeds in mijn jeugd, dus die is nog niet samen te vattenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik durf door alleen deze opmerking al te zeggen dat ik iets meer plezier in mijn jeugd heb gehad dan jij.
quote:
Dan nog, dat was mijn punt juist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet dus want ze gaan vrijdag in de voorverkoop.
de prijs excl. BTW is ook hoger geworden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog, dat was mijn punt juist.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb em jaren terug een tijd op mijn mp3 gehad, en ik ken em bijna helemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:27 schreef Againzender het volgende:
Ken ook verdacht veel van die rap uit mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |