Gaat allemaal automagisch tegenwoordig. Geweldig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Juud79 het volgende:
En copy/paste je dan zelf de inhoud van het eerste bericht?
En neemt ie dan ook de linkjes automatisch mee.
Of neemt ie zelf de OP mee?
Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pvoess, word dit jouw deel?
Ik kan me er heel weinig bij voorstellen, want ik drink al jaren niets meer...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Aventura het volgende:
/aanstelpost
Moesten jullie ook zo wennen aan het feit dat je geen alcohol mag? Ik merk nu pas hoe regelmatig ik eigenlijk lekker een biertje of wijntje neem. Ik heb zo vaak ook borrels, avondjes bij vrienden, visite, etentjes. Ook nu gaat dat allemaal door, en ik zit altijd maar aan de spa blauw of cola light. Ik vind er echt niks aan en ga ook vaak maar eerder weg. Ik voel me bijna een outcast. Ik heb nu even echt een baalmoment. Ik weet het, het klinkt verwend en ook een beetje alsof ik een alcoholist ben. En ja, het is voor een goed doel en ik kan er prima afblijven. Maar ik vind het echt allemaal een stuk ongezelliger zo.
Dan te bedenken dat dit nog minimaal 8 en maximaal 12 maanden gaat duren.
Psies, alcoholvrije cocktails etc., er is meer tussen cola light en een champagnequote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook eigenlijk iemand die nooit drinkt.
Maar ik zou idd gaan voor de alcoholvrije cocktails etc.
En tijdens de bv kan je best af en toe wat drinken
En dan? Heb je 'm twee keer? Geld klopperij? Het is toch de schuld van TNT en niet van de verzekering.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
opbellen naar je zorgverzekering en zeggen dat je het hele pakket niet ontvangen hebt. Je hebt er ook niet voor hoeven tekenen en het feit dat de postbode het op de vuilnisbak heeft neergezet had zo maar kunnen betekenen dat de vuilniswagen langs was gekomen en die doos er bij in had gegooid en dan had je nooit geweten dat dat je kraampakket was.
en nou ben ik echt weg uit dit topic
ja maar ik heb het wel nu en het is in goede staat verder, mazzel dat het niet geregend heeft...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
opbellen naar je zorgverzekering en zeggen dat je het hele pakket niet ontvangen hebt. Je hebt er ook niet voor hoeven tekenen en het feit dat de postbode het op de vuilnisbak heeft neergezet had zo maar kunnen betekenen dat de vuilniswagen langs was gekomen en die doos er bij in had gegooid en dan had je nooit geweten dat dat je kraampakket was.
en nou ben ik echt weg uit dit topic
Crodino smaakt wel heel apart! Maar ik vind het een lekker drankje in combinatie met een schijfje citroen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef oeke het volgende:
Op een gegeven moment had ik van die kleine flesjes Crodino in huis. Heel lekker, tenminste als je ervan houdt en een goede afwisseling tussen al het andere.
Is dat die Etosdoos waar Orea het over had? Of is deze die van felicitas?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, lekker weer van de postbezorgers, Huup. Had je eigenlijk nog een leuke attentie bij je kraampakket?
Wat ik nog vergeten was te melden: wij hebben van de week de Etosdoos opgehaald en die vonden we erg de moeite waard! De Prénataldoos gaan we dit weekeinde denk ik even ophalen.
Ja die urine controle vind ik ook wel een heel belangrijk punt hier. Dat had de vk zonder meer moeten doen vind ik bij zo'n verhaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef mefke79 het volgende:
zfs, juh! Hoe ver ben je nu?
En echt doen he, van die huisarts! Heeft ze nou je urine nog gecontroleerd? Of gaan ze er vanuit dat de huisarts dat wel gaat doen? Dat laatste zou ik dan weer vreemd vinden.
Het is de Felicitasdoos.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Is dat die Etosdoos waar Orea het over had? Of is deze die van felicitas?
Ik had er een klein luiertasje bij, rood met witte stippen![]()
keileuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf cadeau!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef zfs het volgende:
Weer thuis. Een kloppend hartje gezien nog niet gehoord.
Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is de Felicitasdoos.oh dat valt best mee van die fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf cadeau!
wij gebruiken ze alleen niet, we hebben die dinges flessen met die hele grote spenen, tommy tippie ofzo. Ik heb wel zo'n aventspeen nog, wil je die hebben?
Ik zit niet zo op dat huisbezoek te wachten dus die felicitasdoos laat ik maar voor wat ie is geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef zfs het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.
Het is 2,9cm
De reactie van mijn moeder: Dat is al heel wat
De reactie van mijn vader: Dat is ook nog niks
Mooi zo maar het heeft niet zo zeer iets met voedingsstoffen voor de baby te maken. Die baby neemt ze wel hoor. Het gaat om jouw eigen gezondheid. Uitdroging maakt je nog beroerder.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef zfs het volgende:
@dml urine onderzoek is wel gedaan. Het streepje verkleurde niet dus genoeg voedingsstoffen voor de baby.
Je moet jezelf verwennen (iemand moet het doenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Aventura het volgende:
Alcoholvrije cocktail is misschien wel een idee ja! Of indd. Crodino. Ik ga me er eens in verdiepen
9wk en 4 dg volgens mijn bereking de echo gaf 9wk aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef mefke79 het volgende:
zfs en hoe ver was je nou? Dat van die urinetest snap ik niet helemaal..ze moeten de ketonen meten in je urine of bloed, dat heeft niets van doen met voedingsstoffen, maar alles met je eigen verzuring/uitputting.
Wil je in het lijstje?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef zfs het volgende:
[..]
9wk en 4 dg volgens mijn bereking de echo gaf 9wk aan
nog niet even de 12 wk echo afwachten en dan onder mijn eigenlijke naam.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wil je in het lijstje?
Ja dat is eigenlijk ook zo! Moet even mijn mindset verstellen van: 'ik mag veel lekkere dingen niet' naar: 'waar kan ik allemaal van kan genieten'quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet jezelf lekker verwennen. Het kost misschien wat meer moeite om geschikte dingen te bedenken, maar er is zoveel mogelijk! Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om in bad te gaan terwijl ik net lekkere koffie voor mezelf heb gezet (cortado!) of een vers vruchtensapje heb gemaakt. Ik ontbijt graag met gekookte eieren en geroosterd brood, en ik haal wat vaker vis bij de visboer (wat ik normaal gesproken te duur vind om regelmatig te doen). Hierdoor krijg ik niet het gevoel dat ik moet afzien of dingen moet laten staan. Alleen ossenworst mis ik wel een beetje!
Zijn er werkelijk mensen met een matras-uit-één-stuk? Hoe weet je dan welke helft van jou is?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn man blij maak met een matras van 140 cm dat dan in zijn geheel omhoog moet
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk mensen met een matras-uit-één-stuk? Hoe weet je dan welke helft van jou is?
Het is toch niet raar om te balen van dat soort (kleine) dingen? Ik vind het weer heel vervelend dat ik mijn gewone spijkerbroeken niet aan kan terwijl dat nergens op slaat. Ik weet immers dat ik positiebroeken nodig heb vanwege mijn buik en die buik hoort er nu eenmaal bij. Hoe bijzonder ik het zwanger-zijn ook vind - ik vind het óók moeilijk om 'mezelf' kwijt te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Aventura het volgende:
Ik miep ook verder niet hoor, voel me een gezegend mens tot nu toe. Voel me super en functioneer normaal en ben verder helemaal gelukkig!
De grens begint bij ons waar het begint te stinken.....quote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk mensen met een matras-uit-één-stuk? Hoe weet je dan welke helft van jou is?
oh das hier heel simpelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Herkenbaar! Als hij de matras grens ook maar overschrijd met een teen word ik zeer chagrijnig.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben tijdens de nachten een soort wapenstilstand. Het liefst zouden we de oorlog aan elkaar verklaren maar we vinden dat allebei te vermoeiend en dus houden we het bij luid zuchten als de ander iets irritants doet (een ledemaat op de andere helft leggen, te luidruchtig draaien, toiletbezoek, ga zo maar door).
Ik ook. Ik hoorde/voelde de knak, dacht nog 'oh, wat heerlijk zeg... je zal toch zomaar je vliezen breken, dan gaat het beginnen'. En toen na een korte ... dacht ik: wat was dat eigenlijk net? Heel klein tikkie kracht zetten en toen als een speer mijn bed uit. En F. vragen om een badlaken te pakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
Mijn vliezen braken ook in bed, voor de weeën of wat dan ook. Gelukkig had ik de helderheid van geest om op te staan na de knak
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben ook een matras uit èèn stuk lekker oldskool![]()
Mijn vliezen braken heel handig, jawel in bad.
Met de stop eruit, dus niets kunnen zien ook qua kleur
Ook geen knak gehoord.
Ik dacht eigenlijk meer, wat raar de douche staat toch helemaal niet aan?
En waarom zijn m'n haren niet nat?
lol nee ik stond, en het ging zo snel doordat de kraan al aan stond.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zat je op het afvoerputje dan? Dat je niks van de kleur zag?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zat je op het afvoerputje dan? Dat je niks van de kleur zag?
Wat zou dat fijn zijn zfs!! Ik ga voor jequote:Op vrijdag 19 november 2010 07:40 schreef zfs het volgende:
Wij hebben ook 2 matrassen omdat ik graag een verstelbaar bed wilde na dat geklooi met mijn schouder. We hebben wel 1 dekbed en dat levert 's nachts nog weleens strijd op.
Ik heb tot nu toe mijn eten binnen gehouden![]()
Zou wuppie het licht gezien hebben?
Die van de Ikea hebben wij, ideaal! 2 aparte matrassen dus ik kan gewoon mijn kant omhoog zetten en mn boyfriend heeft dan nergens last vanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik wou de dames uit het vorige topic nog bedanken voor de tips om mijn nachtelijke misselijkheid te verminderen!
Tijdens de vorige zwangerschap hebben we het 'oude' bed van mijn schoonouders gekregen. Daar zit een verstelbaar hoofd- en voeteneinde in. Halle-fuckin'-luja! Héérlijk! Heel veel plezier van gehad, ook met het voeden. Je kunt eventueel lattenbodems bij de Ikea kopen met een verstelbaar hoofd- en voeteneinde (als je niet een geheel nieuw bed wilt kopen). En de Ikea heeft ook matrasbeschermers.
De mijne begint dan meestal juist. Hand van lief=rondzwemmen en 'kopjes geven'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Ik merk hier nooit iets van het 'meegolven'. Als mijn lief zijn handen op mijn buik legt houdt ze prompt op met bewegen.
Hmmquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Pvoesss het volgende:
712 is niet mijn nummer of we moeten nog 2 weken met 712 doen.![]()
Verloskundige is net langsgeweest.
Ik zit potdicht van onder!!ze wilde me strippen maar onmogelijk
![]()
![]()
Ze was helemaal vanen indalen was verder wel goed en hartslag perfect.
Jaa, nog een cortado-fan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh ja, ook hier jeej voor Cortado (Dolce Gusto?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook verkouden, en wilde vanmorgen mijn vuile sokken in de prullenbak gooien en mijn papieren zakdoekjes in de was
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahaha
Ik vind dat dat mag, wat enorm %^& lijkt me dat, als je moet gaan zitten wachten op je kind en dan ook nog te horen krijgt dat de boel nog potdicht zit. Daar zou ik dan ook niet gelukkig van worden en helemaal niet als je ienimini's om je heen ziet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef Pvoesss het volgende:
Aaargggg zit er een mega lief babytje naast me bij de V&D! Krijgt borstvoeding en is echt heul klein..
Nu ben ik stiekem best jaloers!! Ik wil hem ook
Ik heb echt een beetje de pest er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat je vannacht iig af en toe een paar uur geslapen hebt![]()
Wij vonden een matras uit een stuk in de 'pril verliefde fase' wel erg gezellig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
Pvoesss wat balen dat je nog helemaal dicht zit![]()
Als 712 dan toch je nummer niet wordt dan moeten we m maar gewoon zsm volposten![]()
Over alcohol; boeit me eigenlijk helemaal niets, terwijl ik (als het kan) best een biertje of een wijntje lust, maar ik hoef niet te drinken.... ook niet als ik met de fiets naar de kroeg was, dan kon ik ook gewoon aan de Spa Blauw zitten.
Hier een bed met 2 verstelbare matrassen, nooit last van de rand in het midden, ze liggen dicht genoeg tegen elkaar aan... godzijdank is het bed wel 1.80 x 2.10 want ik heb nogal behoefte aan m'n eigen ruimte, don't cross the line enzo
Bij mij thuis twee boxsprings met twee losse matrassen en daar bovenop één dekmatras van 1.80 x 2.20... en dus geen last van de rand in het midden, ook niet echt van het overschrijden van de onzichtbare lijn trouwens, maar dat zal onder andere aan het formaat liggen, en het feit dat we gewend zijn met "grens" te slapen.
Ik kan normaal prima tegen elkaar aan slapen, maar de afgelopen weken minder goed, ik heb ineens mijn ruimte nodig en krijg het benauwd als er een arm of been om me heen ligt of manlief heel dicht tegen me aan. En ik raak sowieso sneller geirriteerd (haai hormonen) en als ik wil slapen helemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Wij kruipen er ook niets minder om naar elkaar toe hoor, maar dat is een ander moment van de nacht dan het slapen... slapen moet ik echt in m'n eigen ruimte doen, wat er gebeurt als ik wakker ben heeft daar helemaal niets mee te maken![]()
De afwisseling werkt ook prima, hoewel we beduidend minder in mijn huis zijn dan hier, dus die ene keer per paar weken is het niet zo erg als we per ongeluk een keer grensoverschrijdend slapen.
En ja, samen 1 dekbed blijft lastig op een bed van 1.80 breed, ook als het dekbed een lits-jumeaux formaat van 2.40 breed is, maar ik heb zo'n gruwelijke afkeer van 2 losse dekbedden, dat het we het sporadische gevecht om het dekbed maar voor lief nemen
Ik deed een grinnik...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu al dement; ik heb vandaag afgesproken in Den Haag en ben nu in Rotterdam. In de goede trein stappen is blijkbaar te moeilijk.
Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs meequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
dat heb ik juist met een tweepersoons dekbed... nu hebben we ieder ons eigen eenpersoons "dekkie" en dat slaapt heerlijk warm... (manlief is nogal van het deken bij zich hamsteren... brrrrr... nu mag hij hamsteren zoveel hij wil...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
-knip-
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
Foon-agenda vergeet ik te bekijken, al werk dat opzich handig bij de iPhone.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee
Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
30+1quote:
Ik bedoelde ergens in de 31.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
quote:
Nou neem ik het ook niet zo nauw.quote:
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??
Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn
Een scheetje van ruim 2 meter.... maar ik mag morgen na half 4 bevallen, dan is hij klaar met alle wedstrijden die hij moet fluiten/coachen/spelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken
Ik dacht ik = jij, we doen zo lekker alles samen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Kan niet. Ik ben op vrijdag bla weken. Jij dus per definitie niet.
Das dus tegen basboussa
Doen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga 5 februari bevallen, twee dagen overtijd volgens die berekening. Ik zeg doen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |