zfs wat fijn dat alles goed is!
Pvoesss: 712 is jouw nummer meis!!
Aventura: ik herken een beetje, maar bij mij werkt het meestal zo dat als ik iets niet mag dat ik er dan juist zin in krijg. Ik drink eigenlijk bijna nooit alcohol, bijna alleen bij gelegenheden als etentjes of verjaardagen zeg maar. Maar nu het niet mag, nu heb ik er soms ineens wel zin in

.
Laiveneertiekje, wat fijn dat het goed was!!
Shirley: doe je wel een beetje rustig aan??
DML: FBTO? Ik kreeg dat boekje van Pauline Oud opgestuurd nadat ik de aanvraag voor het kraampakket had ingevuld. Erg leuk! Kreeg daarna van mijn zusje ook het Kraambezoek boek uit deze serie.
Hier gisteren een bijzondere dag, ik heb ons meisje voor het eerst echt duidelijk gevoeld. Ik zat in de wachtkamer van de neuroloog en ineens twee 'golven' door mijn buik, ik zat daar volgens mij echt te glimmen van geluk

. En gisteravond in bed (ja ja mensen, met muziekdoosje op mijn buik) gebeurde het weer, echt een heel apart en fijn gevoel. Ik werd er helemaal

van!
Daarna draaide ik me op mijn zij
(in ons 1.80x2.00m bed met twee matrassen maar 1 hoeslaken en dekbed (om maar even op de discussie hier aan te sluiten
) en kwam mijn lief lepeltje lepeltje liggen met zijn arm om mijn buik. Op de plek waar zijn arm lag voelde ik telkens van die golfjes, toen hij zijn arm wat naar onderen verplaatste verhuisden de golfjes met hem mee. Ik moest er bijna van huilen, wat ben ik toch ook een jankerd

. Maar wel eentje die knettergelukkig is!
Zo, das wel weer genoeg gekwijld
.