Gaat allemaal automagisch tegenwoordig. Geweldig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Juud79 het volgende:
En copy/paste je dan zelf de inhoud van het eerste bericht?
En neemt ie dan ook de linkjes automatisch mee.
Of neemt ie zelf de OP mee?
Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pvoess, word dit jouw deel?
Ik kan me er heel weinig bij voorstellen, want ik drink al jaren niets meer...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Aventura het volgende:
/aanstelpost
Moesten jullie ook zo wennen aan het feit dat je geen alcohol mag? Ik merk nu pas hoe regelmatig ik eigenlijk lekker een biertje of wijntje neem. Ik heb zo vaak ook borrels, avondjes bij vrienden, visite, etentjes. Ook nu gaat dat allemaal door, en ik zit altijd maar aan de spa blauw of cola light. Ik vind er echt niks aan en ga ook vaak maar eerder weg. Ik voel me bijna een outcast. Ik heb nu even echt een baalmoment. Ik weet het, het klinkt verwend en ook een beetje alsof ik een alcoholist ben. En ja, het is voor een goed doel en ik kan er prima afblijven. Maar ik vind het echt allemaal een stuk ongezelliger zo.
Dan te bedenken dat dit nog minimaal 8 en maximaal 12 maanden gaat duren.
Psies, alcoholvrije cocktails etc., er is meer tussen cola light en een champagnequote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook eigenlijk iemand die nooit drinkt.
Maar ik zou idd gaan voor de alcoholvrije cocktails etc.
En tijdens de bv kan je best af en toe wat drinken
En dan? Heb je 'm twee keer? Geld klopperij? Het is toch de schuld van TNT en niet van de verzekering.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
opbellen naar je zorgverzekering en zeggen dat je het hele pakket niet ontvangen hebt. Je hebt er ook niet voor hoeven tekenen en het feit dat de postbode het op de vuilnisbak heeft neergezet had zo maar kunnen betekenen dat de vuilniswagen langs was gekomen en die doos er bij in had gegooid en dan had je nooit geweten dat dat je kraampakket was.
en nou ben ik echt weg uit dit topic
ja maar ik heb het wel nu en het is in goede staat verder, mazzel dat het niet geregend heeft...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
opbellen naar je zorgverzekering en zeggen dat je het hele pakket niet ontvangen hebt. Je hebt er ook niet voor hoeven tekenen en het feit dat de postbode het op de vuilnisbak heeft neergezet had zo maar kunnen betekenen dat de vuilniswagen langs was gekomen en die doos er bij in had gegooid en dan had je nooit geweten dat dat je kraampakket was.
en nou ben ik echt weg uit dit topic
Crodino smaakt wel heel apart! Maar ik vind het een lekker drankje in combinatie met een schijfje citroen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef oeke het volgende:
Op een gegeven moment had ik van die kleine flesjes Crodino in huis. Heel lekker, tenminste als je ervan houdt en een goede afwisseling tussen al het andere.
Is dat die Etosdoos waar Orea het over had? Of is deze die van felicitas?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, lekker weer van de postbezorgers, Huup. Had je eigenlijk nog een leuke attentie bij je kraampakket?
Wat ik nog vergeten was te melden: wij hebben van de week de Etosdoos opgehaald en die vonden we erg de moeite waard! De Prénataldoos gaan we dit weekeinde denk ik even ophalen.
Ja die urine controle vind ik ook wel een heel belangrijk punt hier. Dat had de vk zonder meer moeten doen vind ik bij zo'n verhaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef mefke79 het volgende:
zfs, juh! Hoe ver ben je nu?
En echt doen he, van die huisarts! Heeft ze nou je urine nog gecontroleerd? Of gaan ze er vanuit dat de huisarts dat wel gaat doen? Dat laatste zou ik dan weer vreemd vinden.
Het is de Felicitasdoos.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Is dat die Etosdoos waar Orea het over had? Of is deze die van felicitas?
Ik had er een klein luiertasje bij, rood met witte stippen![]()
keileuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf cadeau!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef zfs het volgende:
Weer thuis. Een kloppend hartje gezien nog niet gehoord.
Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is de Felicitasdoos.oh dat valt best mee van die fles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf cadeau!
wij gebruiken ze alleen niet, we hebben die dinges flessen met die hele grote spenen, tommy tippie ofzo. Ik heb wel zo'n aventspeen nog, wil je die hebben?
Ik zit niet zo op dat huisbezoek te wachten dus die felicitasdoos laat ik maar voor wat ie is geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef zfs het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.
Het is 2,9cm
De reactie van mijn moeder: Dat is al heel wat
De reactie van mijn vader: Dat is ook nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |