abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88879216
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef zfs het volgende:
Weer thuis. Een kloppend hartje gezien nog niet gehoord.
Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88879225
@dml urine onderzoek is wel gedaan. Het streepje verkleurde niet dus genoeg voedingsstoffen voor de baby.
pi_88879265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Vind je het een opluchting?
Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.
Het is 2,9cm
De reactie van mijn moeder: Dat is al heel wat
De reactie van mijn vader: Dat is ook nog niks
pi_88879268
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is de Felicitasdoos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf cadeau!
oh dat valt best mee van die fles!
wij gebruiken ze alleen niet, we hebben die dinges flessen met die hele grote spenen, tommy tippie ofzo. Ik heb wel zo'n aventspeen nog, wil je die hebben?

Ik zit niet zo op dat huisbezoek te wachten dus die felicitasdoos laat ik maar voor wat ie is geloof ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 november 2010 @ 21:20:23 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88879324
Ik heb drank op zich niet nodig om lol te hebben, het is meer het gevoel er buiten te vallen, of het geen keuze hebben en inderdaad, misschien is het ook wel de smaak. Ik ben dol op cola, maar ik hoef er hooguit 2 glazen van per keer. Alcoholvrije cocktail is misschien wel een idee ja! Of indd. Crodino. Ik ga me er eens in verdiepen :)
pi_88879379
Ik heb niks aangevraagd waar een huisbezoek aan vast zou zitten (voor zover ik weet)! Wel heb ik pas een telefoontje van Felicitas gehad, maar ik werd ook keurig gewezen op het bel-me-niet-register.

Ja, ik ben geïnteresseerd in een Aventspeen! Wij gebruiken ze hier wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88879460
Vanyel, ja en nee. Nee, want ik wil hun geluk nu niet verstoren en ik weet zeker dat ze echt heel erg met me zou meeleven. Ja, want ik denk dat ik me gisteren al verraden heb.
Woensdag nekplooimeting en dan weet ik hoe ver ik echt ben en dan ga ik het ook gewoon vertellen. Maar eerst die echo, ik heb al eens een missed abortion gehad die we zagen bij de 11 weken echo, dus voor mij is die echo van woensdag echt heilig, zeg maar
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88879467
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef zfs het volgende:

[..]

Ik vind het vooral nog heel onwerkelijk.
Het is 2,9cm
De reactie van mijn moeder: Dat is al heel wat
De reactie van mijn vader: Dat is ook nog niks
_O-

Het is zo wonderlijk dat zoiets kleins zo volmaakt kan zijn. Rond de 12 weken is dat heel tof om te zien. En dat het onwerkelijk voelt kan ik me voorstellen!
  donderdag 18 november 2010 @ 21:25:38 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88879548
@ZFS: fijn toch, zo;n echo? Je pa is wel een droge zeg :P

Heb je verder niks gekregen voor je misselijkheid?
pi_88879549
Succes woensdag werken.
Ik durf niet te gaan liggen omdat ik nog misselijk ben. Wel prettig een verstelbaar bed.
pi_88879566
zfs en hoe ver was je nou? Dat van die urinetest snap ik niet helemaal..ze moeten de ketonen meten in je urine of bloed, dat heeft niets van doen met voedingsstoffen, maar alles met je eigen verzuring/uitputting.
pi_88879576
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef zfs het volgende:
@dml urine onderzoek is wel gedaan. Het streepje verkleurde niet dus genoeg voedingsstoffen voor de baby.
Mooi zo maar het heeft niet zo zeer iets met voedingsstoffen voor de baby te maken. Die baby neemt ze wel hoor. Het gaat om jouw eigen gezondheid. Uitdroging maakt je nog beroerder.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 november 2010 @ 21:26:42 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88879600
Ja inderdaad. Dat je baby er niet onder lijdt is 1 ding, maar het gaat toch ook om hoe jij je voelt?
pi_88879634
Nou ja ze zegt dat ie niet verkleurde terwijl het papiertje bij mij mooi paars is niet lelijk werd dus het zal wel goed zitten dan.
The way you rock'n'roll
pi_88879643
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Aventura het volgende:
Alcoholvrije cocktail is misschien wel een idee ja! Of indd. Crodino. Ik ga me er eens in verdiepen :)
Je moet jezelf verwennen (iemand moet het doen ;( ). Het kost misschien wat meer moeite om geschikte dingen te bedenken, maar er is zoveel mogelijk! Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om in bad te gaan terwijl ik net lekkere koffie voor mezelf heb gezet (cortado! :9) of een vers vruchtensapje heb gemaakt. Ik ontbijt graag met gekookte eieren en geroosterd brood, en ik haal wat vaker vis bij de visboer (wat ik normaal gesproken te duur vind om regelmatig te doen). Hierdoor krijg ik niet het gevoel dat ik moet afzien of dingen moet laten staan. Alleen ossenworst mis ik wel een beetje!
pi_88879671
O ja, dat verstelbare bed. Ik weet even niet meer wie het was maaruh...ik ben juist heeeel blij met mijn nu nog oude matras. Dat kan ik namelijk gewoon niet verpesten met een lekkende tiet of een stel gebroken vliezen. Na deze zwangerschap komt er een heerlijk nieuw matras, maar nu niet. En die hoofdsteun van de thuiszorg ligt goddelijk kan ik je zeggen. Bij mij was het toen onderdeel van het kraamuitzetpakket van de thuiszorg dat ik gratis van de verzekering kreeg.
pi_88879749
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef mefke79 het volgende:
zfs en hoe ver was je nou? Dat van die urinetest snap ik niet helemaal..ze moeten de ketonen meten in je urine of bloed, dat heeft niets van doen met voedingsstoffen, maar alles met je eigen verzuring/uitputting.
9wk en 4 dg volgens mijn bereking de echo gaf 9wk aan
pi_88879788
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef zfs het volgende:

[..]

9wk en 4 dg volgens mijn bereking de echo gaf 9wk aan
Wil je in het lijstje?
The way you rock'n'roll
pi_88879813
Ohja, ik wou de dames uit het vorige topic nog bedanken voor de tips om mijn nachtelijke misselijkheid te verminderen! :*

Tijdens de vorige zwangerschap hebben we het 'oude' bed van mijn schoonouders gekregen. Daar zit een verstelbaar hoofd- en voeteneinde in. Halle-fuckin'-luja! Héérlijk! Heel veel plezier van gehad, ook met het voeden. Je kunt eventueel lattenbodems bij de Ikea kopen met een verstelbaar hoofd- en voeteneinde (als je niet een geheel nieuw bed wilt kopen). En de Ikea heeft ook matrasbeschermers.
pi_88879880
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wil je in het lijstje?
nog niet even de 12 wk echo afwachten en dan onder mijn eigenlijke naam.
pi_88879885
Ik denk niet dat ik mijn man blij maak met een matras van 140 cm dat dan in zijn geheel omhoog moet :D
En matrasbeschermers zijn ook al niets....erg he. Nou ja, we hebben nu een zelf gemaakt bed, dat maken we gewoon een keer opnieuw, maar dan wat breder en dan komt er een keer een nieuw matras. Kan er nu nog niet mee zitten.

Zfs, ben jij een kloon ja....wist ik niet.

En ik verwen mezelf ook erg ja. Vorige keer deed ik dat met meer eten, nu probeer ik het met anders eten en gewoon toegeven aan op de bank hangen enzo.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:33:51 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88879936
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je moet jezelf lekker verwennen. Het kost misschien wat meer moeite om geschikte dingen te bedenken, maar er is zoveel mogelijk! Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om in bad te gaan terwijl ik net lekkere koffie voor mezelf heb gezet (cortado! :9) of een vers vruchtensapje heb gemaakt. Ik ontbijt graag met gekookte eieren en geroosterd brood, en ik haal wat vaker vis bij de visboer (wat ik normaal gesproken te duur vind om regelmatig te doen). Hierdoor krijg ik niet het gevoel dat ik moet afzien of dingen moet laten staan. Alleen ossenworst mis ik wel een beetje!
Ja dat is eigenlijk ook zo! Moet even mijn mindset verstellen van: 'ik mag veel lekkere dingen niet' naar: 'waar kan ik allemaal van kan genieten' :) Heb ik vanmiddag ook al een beetje gedaan: vriendlief at buiten de deur en ik heb mezelf verwend met verse dure sapjes, luxe maaltijd, peren, chocoladekoekjes, etc. Ik ga inderdaad ook al vaker naar de visboer. Vette vis is gezond en dus kan er wel een extra gerookte makreel af...Heerlijk.

Ik miep ook verder niet hoor, voel me een gezegend mens tot nu toe. Voel me super en functioneer normaal en ben verder helemaal gelukkig!
pi_88879968
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn man blij maak met een matras van 140 cm dat dan in zijn geheel omhoog moet
Zijn er werkelijk mensen met een matras-uit-één-stuk? Hoe weet je dan welke helft van jou is?
pi_88880034
Claudia, en uit 1 stuk en maar 140 breed. Erg he. Nee hoor, lekker knus en wij doen niet aan helften. Ik lig eigenlijk altijd op mijn zij in foetushouding en mijn man languit op zijn buik. Past prima.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:36:17 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88880046
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zijn er werkelijk mensen met een matras-uit-één-stuk? Hoe weet je dan welke helft van jou is?
:D
pi_88880108
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Aventura het volgende:

Ik miep ook verder niet hoor, voel me een gezegend mens tot nu toe. Voel me super en functioneer normaal en ben verder helemaal gelukkig!
Het is toch niet raar om te balen van dat soort (kleine) dingen? Ik vind het weer heel vervelend dat ik mijn gewone spijkerbroeken niet aan kan terwijl dat nergens op slaat. Ik weet immers dat ik positiebroeken nodig heb vanwege mijn buik en die buik hoort er nu eenmaal bij. Hoe bijzonder ik het zwanger-zijn ook vind - ik vind het óók moeilijk om 'mezelf' kwijt te zijn.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:37:37 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88880112
Dat zou ik niet willen. Mijn vriend is 30 kilo zwaarder dan ik, dan rol ik naar het midden :')
Heel eerlijk: ik lig slaaptechnisch het liefst alleen in een bed, maar da's ook zo ongezellig.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:37:41 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88880115
quote:

[..]

De grens begint bij ons waar het begint te stinken.....

:D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 18 november 2010 @ 21:38:12 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88880137
_O-
  donderdag 18 november 2010 @ 21:40:08 #70
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88880228
Wij hebben hier ook een matras uit een stuk,mijn vriend kruipt altijd op mijn helft }:| . Het is wel eens zo erg dat ik uit bed ben gestapt en aan zijn kant er weer in ben gaan liggen :D

Ik heb bij de verzekering aangegeven dat ik geen kraampakket wil, ik heb de vorige nog bijna compleet en is nog niks van over de datum. Maar nu had ik een berichtje gekregen dat ze m toch op gaan sturen want dan kon ik het aan goed doel schenken oid.
De vorige keer werd het bij mijn buren afgeleverd terwijl er heel groot KRAAMPAKKET op stond, leuke manier om er achter te komen. Ondertussen ben ik verhuisd en nu zou ik mijn kraampakket in de coffeeshop op moeten halen als ik zelf niet thuis ben :{ . En daar zit ik nou niet bepaald op te wachten, dus daar ga ik nog even achteraan.
pi_88880253
Wij hebben tijdens de nachten een soort wapenstilstand. Het liefst zouden we de oorlog aan elkaar verklaren maar we vinden dat allebei te vermoeiend en dus houden we het bij luid zuchten als de ander iets irritants doet (een ledemaat op de andere helft leggen, te luidruchtig draaien, toiletbezoek, ga zo maar door).
pi_88880296
quote:

[..]

oh das hier heel simpel :Y)
100 cm voor mij en hij mag de rest c_/

En idd Mefke hahahaha die lekplekken in je matras héérlijk :')
ze zitten er nog... pff...

Mijn vliezen braken ook in bed, voor de weeën of wat dan ook. Gelukkig had ik de helderheid van geest om op te staan na de knak :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88880327
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben tijdens de nachten een soort wapenstilstand. Het liefst zouden we de oorlog aan elkaar verklaren maar we vinden dat allebei te vermoeiend en dus houden we het bij luid zuchten als de ander iets irritants doet (een ledemaat op de andere helft leggen, te luidruchtig draaien, toiletbezoek, ga zo maar door).
Herkenbaar! Als hij de matras grens ook maar overschrijd met een teen word ik zeer chagrijnig.
The way you rock'n'roll
pi_88880474
jongens, ik slaap 's nachts, dus nergens last van. Mijn man is het daar vast niet mee eens :P
O en tuurlijk heb je de balen van die broek claudia. Gewoon, dat algehele je jezelf niet voelen. Maar, ik weet nu wat me te wachten staat en ik hoe mezelf maar voor dat dit de laatste keer is, dat helpt gewoon.
Ik ben gewoon niet doorsnee. Ik vind zwanger zijn niets. Ik heb niets met pasgeborenen of de kraamtijd, roze wolken ken ik niet van de eerste weken. Maar, nu weet ik dat tenminste en valt het hopelijk niet zo tegen. Joh, wie weet, valt het mee.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:45:55 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88880522
Whahaha Basboussa! :D _O-
  donderdag 18 november 2010 @ 21:48:43 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88880651
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
Mijn vliezen braken ook in bed, voor de weeën of wat dan ook. Gelukkig had ik de helderheid van geest om op te staan na de knak :D
Ik ook. Ik hoorde/voelde de knak, dacht nog 'oh, wat heerlijk zeg... je zal toch zomaar je vliezen breken, dan gaat het beginnen'. En toen na een korte ... dacht ik: wat was dat eigenlijk net? Heel klein tikkie kracht zetten en toen als een speer mijn bed uit. En F. vragen om een badlaken te pakken. :') 'Waarom dan?'
  donderdag 18 november 2010 @ 21:49:37 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88880695
Be, ik vind je usericon heel goed passen nu :o
  donderdag 18 november 2010 @ 21:51:17 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88880768
Herkenbaar! Ik heb er ook helemaal niks mee verder. Kijk ook niet uit naar het moment waarop ik echt uit ga dijen. Het lijkt me belemmerend en storend. Ik denk ook wel na over hoe anderen me dan gaan zien. In mijn omgeving zijn er nogal wat mensen die zwangere vrouw classificeren als 'zwangere doos'. En ongetwijfeld gaan mensen er elke dag dingen over zeggen. Ik weet het, omdat ik dat zelf ook deed bij een zwangere collega. Dan zei ik bv. dingen als: 'jee, vorige week zag je nog helemaal niks en nu heb je opeens een buik!'. Ohh, wat zou ik dat zelf irritant vinden :D
Geef mij maar gewoon meteen een baby :P
pi_88880776
Erg grappig om te lezen, de reacties op de knak! En herkenbaar! Ik sprong meteen uit bed, drukte mijn knieen tegen elkaar en hupste zo naar het toilet.
pi_88880889
mijn vliezen zijn gebroken terwijl ik lag, door de vk, in het ziekenhuis en ik herinner me alleen een zooi water waar geen einde aan leek te komen. En een heel smerige slijmprop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')