Ik dacht ik = jij, we doen zo lekker alles samen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Kan niet. Ik ben op vrijdag bla weken. Jij dus per definitie niet.
Das dus tegen basboussa
Doen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga 5 februari bevallen, twee dagen overtijd volgens die berekening. Ik zeg doen we
Want die gaan niet zelf zitten knutselen aan de hand van zekere sites, misschien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
Staat erin shirley als je met je muis over de vraagtekens gaat. Blijkbaar is er onderzoek naar gedaan en bevallen vrouwen die hoger opgeleid (hbo/wo) zijn 1,3 dag ofzoiets later.
Had er nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Want die gaan niet zelf zitten knutselen aan de hand van zekere sites, misschien?
Pvoesss wat is jouw datum volgens die theorie dan?
ik voel met je meequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga 5 mei bevallen...ik moet verdorie 3,6 dag langer doorlopen omdat mijn BMI officieel te hoog is!
Gezelligheid!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik dacht ik = jij, we doen zo lekker alles samen...
31+5? Heremetiet, bijna 8 maanden gewoon. Nee, ik blijf nog lekker even 30 weken met Vanyel, vinnik veel gezelliger...
Joh, mijn BMI is ideaal volgens dat ding en ik moet ook 2,9 dagen langer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga 5 mei bevallen...ik moet verdorie 3,6 dag langer doorlopen omdat mijn BMI officieel te hoog is!
oh jammer haha ik wilde net tikken van oh hm maar als ik nou even afval nu tijdens de zwangerschap en die 3 dagen gaan eraf dan kan ik wel mooi op mn eigen verjaardag mikkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh, mijn BMI is ideaal volgens dat ding en ik moet ook 2,9 dagen langer.
Ja, maar ik zei toch ook BIJNA.... (bijna als in, dat schiet op)quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gezelligheid!
maar ff voor de helderheid, 31+5 is toch gewoon 7 mnd?
Tuurlijk heeft dat wel effect. Jij gelooft dat niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhahaa
maar dat zou dan wel weer betekenen dat het zelf strippen wél effect heeft
Ja maar alle gegevens waar ze om vragen zijn gegevens van vóór de zwangerschap en het aantal kopjes dan okay, dus eigenlijk maakt het dan niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef Shirley het volgende:
Er staat ook een disclaimer bij hé:
Let op: Gebruik deze methode tijdens het eerste trimester. Hoewel geclaimd wordt dat deze berekening betrouwbaarder is dan de gebruikelijke Naegele methode (`alle zwangerschappen duren 280 dagen`), kan je eigen dokter jouw situatie het beste beoordelen
Dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Jeetjejom het volgende:
En de rest weet ik niet meer, maar volgens mij is babybites ook wel gegarandeerd een paar uur lachen huilen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |