Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs meequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
dat heb ik juist met een tweepersoons dekbed... nu hebben we ieder ons eigen eenpersoons "dekkie" en dat slaapt heerlijk warm... (manlief is nogal van het deken bij zich hamsteren... brrrrr... nu mag hij hamsteren zoveel hij wil...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
-knip-
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
Foon-agenda vergeet ik te bekijken, al werk dat opzich handig bij de iPhone.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee
Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
30+1quote:
Ik bedoelde ergens in de 31.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
quote:
Nou neem ik het ook niet zo nauw.quote:
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??
Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn
Een scheetje van ruim 2 meter.... maar ik mag morgen na half 4 bevallen, dan is hij klaar met alle wedstrijden die hij moet fluiten/coachen/spelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |