abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 21:48:43 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88880651
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
Mijn vliezen braken ook in bed, voor de weeën of wat dan ook. Gelukkig had ik de helderheid van geest om op te staan na de knak :D
Ik ook. Ik hoorde/voelde de knak, dacht nog 'oh, wat heerlijk zeg... je zal toch zomaar je vliezen breken, dan gaat het beginnen'. En toen na een korte ... dacht ik: wat was dat eigenlijk net? Heel klein tikkie kracht zetten en toen als een speer mijn bed uit. En F. vragen om een badlaken te pakken. :') 'Waarom dan?'
  donderdag 18 november 2010 @ 21:49:37 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88880695
Be, ik vind je usericon heel goed passen nu :o
  donderdag 18 november 2010 @ 21:51:17 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88880768
Herkenbaar! Ik heb er ook helemaal niks mee verder. Kijk ook niet uit naar het moment waarop ik echt uit ga dijen. Het lijkt me belemmerend en storend. Ik denk ook wel na over hoe anderen me dan gaan zien. In mijn omgeving zijn er nogal wat mensen die zwangere vrouw classificeren als 'zwangere doos'. En ongetwijfeld gaan mensen er elke dag dingen over zeggen. Ik weet het, omdat ik dat zelf ook deed bij een zwangere collega. Dan zei ik bv. dingen als: 'jee, vorige week zag je nog helemaal niks en nu heb je opeens een buik!'. Ohh, wat zou ik dat zelf irritant vinden :D
Geef mij maar gewoon meteen een baby :P
pi_88880776
Erg grappig om te lezen, de reacties op de knak! En herkenbaar! Ik sprong meteen uit bed, drukte mijn knieen tegen elkaar en hupste zo naar het toilet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88880889
mijn vliezen zijn gebroken terwijl ik lag, door de vk, in het ziekenhuis en ik herinner me alleen een zooi water waar geen einde aan leek te komen. En een heel smerige slijmprop.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 november 2010 @ 21:54:04 #81
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88880901
Wij hebben ook een matras uit èèn stuk lekker oldskool :D

Mijn vliezen braken heel handig, jawel in bad.
Met de stop eruit, dus niets kunnen zien ook qua kleur :')
Ook geen knak gehoord.

Ik dacht eigenlijk meer, wat raar de douche staat toch helemaal niet aan?
En waarom zijn m'n haren niet nat?
  donderdag 18 november 2010 @ 21:55:31 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88880970
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben ook een matras uit èèn stuk lekker oldskool :D

Mijn vliezen braken heel handig, jawel in bad.
Met de stop eruit, dus niets kunnen zien ook qua kleur :')
Ook geen knak gehoord.

Ik dacht eigenlijk meer, wat raar de douche staat toch helemaal niet aan?
En waarom zijn m'n haren niet nat?
:?
Zat je op het afvoerputje dan? Dat je niks van de kleur zag?
  donderdag 18 november 2010 @ 21:58:04 #83
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88881083
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

lol nee ik stond, en het ging zo snel doordat de kraan al aan stond.
Alles ging best snel want ik moest meteen het bad uit omdat ik persdrang kreeg.
Dus heb er niet veel van mee gekregen.
pi_88881254
Als je vruchtwater op de vloer van de verloskamers ligt, gemengd met stukjes slijmprop kan je ook vrij weinig van de kleur zeggen, kan ik je vertellen.

Dames, ligt het aan mij of wordt de webshop an de prenatal op positiemode boven niet echt aangevuld? Ik zie allemaal zomerdingen!

Ik heb op kerstavond een kerstgalaswingfeest. Dus ik wil nog even wat leuks en goedkoops scoren. Kan tegen die tijd waarschijnlijk niet meer in mijn eigen witte blouse, dus ik had bedacht dan maar een goedkope witte blouse te scoren...maar ja, hennes heeft online niets en ik zie ook bij de prenatal dus niets. Ik vrees dat ik creatief moet worden...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88881446
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

_O-
sssslurp!

Ik herkende de knak uit de bevallingsverhalen van hier. Naar de wc gelopen en onderweg idd al een plens water verloren een paar keer. Dan vanaf de wc B. roepen om te vragen om een maatbeker of iets om spul in op te vangen. Hoezo dan? Ja omdat mn vliezen zijn gebroken. Oeeeeh! *hyperstuiter!* maar waarom die maatbeker dan?? Geef nou maar }:| :X straks is er niets meer om op te vangen :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88881640
Wij hebben ook 1 matras. Maar we dachten slim te zijn en hebben nu een bed van 1.80 x 2.10
Heel fijn, heb ik meer ruimte om te claimen. >:)
Vriendlief is ook wel eens uit bed gestapt om er aan mijn kant weer in te kruipen.
Meestal is het zo dat ik het dekbed 3x om me heen wikkel en als hij dan een stukkie wil laat ik niet los. Geloof het of niet, maar mijn vriend de havenarbeider (dus geen kleintje) heeft moeite om het dekbed uit mijn vuisten te krijgen (ik=kippekracht).
En als ik dan al slapend merk wat ie aan het doen is, scheld ik em schijnbaar helemaal de t*****g :P

Maar verder ben ik heel lief hoor 8)7
pi_88881844
Mijn vliezen zijn de vorige keer gebroken en toen kwam er niets :+
Ze sloot het zo erg af dat ik gewoon niets kwijtraakte.

Ik ben dus heel benieuwd hoe dat nu zal zijn :)
  donderdag 18 november 2010 @ 22:29:56 #88
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88882606
Geen Alcohol, heel herkenbaar dat dat vevelend is. Ik kan alle etenswaren inmiddels prima missen, ik taal er niet naar. Maar ik dronk samen met manlief vaak gezellig een of twee biertjes, met toastjes erbij.

Nu zit ie 's avonds geregeld met een biertje op de bank, nomnomnom. Ik nam de eerste weken nog wel eens een nipje, maar sinds een paar weken 'mag' het van hem niet meer en doe ik het dus ook niet meer. Dat nipje was heerlijk want dan had ik toch de smaak in mijn mond, en een vruchtsapje is toch net wat anders. Wij drinken dus voor de lekker, proeven verschillende merken en soorten, dus nooit aangschoten of dronken, maar tis echt de smaak die ik mis.

Alcoholvrij had ik nog niet aan gedacht, dat valt natuurlijk te proberen. :)
Na de bevalling zal ik het ook niet snel drinken aangezien ik hoop dat ik heul lang borstvoeding kan gaan geven.
pi_88884655
Zijn er echt mensen buiten mijn ouders met 2 matrassen?
Hoe bepaal je dan wie in de spleet moet liggen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88886913
je heb dan gewoon je eigen matras :D
hebben wij ook nodig, wij liggen zover mogelijk uit elkaar. vieze warmte van m blegh
vorig jaar in Disney hebben we allebei in een apart bed gelegen (kamer met 2 1.40 bedden) :')

oh en wat vliezen betreft...toen ze gebroken werden kwam er niets...terwijl hij niet eens heel groot of diep ingedaald was. pas in t ziekenhuis (toen k bijna bij de verloskamer was) voelde k t gaan druppelen
pi_88890348
Maar je moet toch kunnen knuffelen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88890352
zfs wat fijn dat alles goed is!

Pvoesss: 712 is jouw nummer meis!!

Aventura: ik herken een beetje, maar bij mij werkt het meestal zo dat als ik iets niet mag dat ik er dan juist zin in krijg. Ik drink eigenlijk bijna nooit alcohol, bijna alleen bij gelegenheden als etentjes of verjaardagen zeg maar. Maar nu het niet mag, nu heb ik er soms ineens wel zin in :{ .

Laiveneertiekje, wat fijn dat het goed was!!

Shirley: doe je wel een beetje rustig aan??

DML: FBTO? Ik kreeg dat boekje van Pauline Oud opgestuurd nadat ik de aanvraag voor het kraampakket had ingevuld. Erg leuk! Kreeg daarna van mijn zusje ook het Kraambezoek boek uit deze serie.

Hier gisteren een bijzondere dag, ik heb ons meisje voor het eerst echt duidelijk gevoeld. Ik zat in de wachtkamer van de neuroloog en ineens twee 'golven' door mijn buik, ik zat daar volgens mij echt te glimmen van geluk O+ . En gisteravond in bed (ja ja mensen, met muziekdoosje op mijn buik) gebeurde het weer, echt een heel apart en fijn gevoel. Ik werd er helemaal *; *) van!

Daarna draaide ik me op mijn zij (in ons 1.80x2.00m bed met twee matrassen maar 1 hoeslaken en dekbed (om maar even op de discussie hier aan te sluiten ;)) en kwam mijn lief lepeltje lepeltje liggen met zijn arm om mijn buik. Op de plek waar zijn arm lag voelde ik telkens van die golfjes, toen hij zijn arm wat naar onderen verplaatste verhuisden de golfjes met hem mee. Ik moest er bijna van huilen, wat ben ik toch ook een jankerd :D. Maar wel eentje die knettergelukkig is!

Zo, das wel weer genoeg gekwijld ;).
pi_88890502
Wij hebben ook 2 matrassen omdat ik graag een verstelbaar bed wilde na dat geklooi met mijn schouder. We hebben wel 1 dekbed en dat levert 's nachts nog weleens strijd op.
Ik heb tot nu toe mijn eten binnen gehouden *O*
Zou wuppie het licht gezien hebben?
pi_88890641
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:40 schreef zfs het volgende:
Wij hebben ook 2 matrassen omdat ik graag een verstelbaar bed wilde na dat geklooi met mijn schouder. We hebben wel 1 dekbed en dat levert 's nachts nog weleens strijd op.
Ik heb tot nu toe mijn eten binnen gehouden *O*
Zou wuppie het licht gezien hebben?
Wat zou dat fijn zijn zfs!! Ik ga voor je !
pi_88890922
712 is niet mijn nummer of we moeten nog 2 weken met 712 doen. :+
Verloskundige is net langsgeweest.
Ik zit potdicht van onder!! ;( ze wilde me strippen maar onmogelijk -O- -O-
Ze was helemaal van :o en indalen was verder wel goed en hartslag perfect. O+
pi_88891016
Shit Pvoesss, toch blijf ik keihard voor je duimen dat het allemaal snel op gang gaat komen! :*
pi_88891046
He bah Pvoesss -O- stom is t!
We doen gewoon nog een 712 dan. Net zo lang tot t menneke dr is!

Over 2 matrassen, volgens mij verkopen ze ook van die dingen toch? Zo'n wig die je ertussen kunt doen zodat er niet altijd een iemand in een gat ligt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88891474
ja maar tis niet dat er een megagat zit tussen de matrassen. k heb er iig geen last van als k s ochtends diagonaal in bed lig :)

en pvoess hopelijk is ie er snel! :*
pi_88891755
TM, wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Ik merk hier nooit iets van het 'meegolven'. Als mijn lief zijn handen op mijn buik legt houdt ze prompt op met bewegen. }:|
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:19:44 #100
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88891793
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik wou de dames uit het vorige topic nog bedanken voor de tips om mijn nachtelijke misselijkheid te verminderen! :*

Tijdens de vorige zwangerschap hebben we het 'oude' bed van mijn schoonouders gekregen. Daar zit een verstelbaar hoofd- en voeteneinde in. Halle-fuckin'-luja! Héérlijk! Heel veel plezier van gehad, ook met het voeden. Je kunt eventueel lattenbodems bij de Ikea kopen met een verstelbaar hoofd- en voeteneinde (als je niet een geheel nieuw bed wilt kopen). En de Ikea heeft ook matrasbeschermers.
Die van de Ikea hebben wij, ideaal! 2 aparte matrassen dus ik kan gewoon mijn kant omhoog zetten en mn boyfriend heeft dan nergens last van ;)
Voelde me wel goed toen ik wakker werd (heb gisteravond het hoofdeinde omhoog gezet in de hoop niet zo misselijk wakker te worden).

Oh ja, ook hier jeej voor Cortado (Dolce Gusto?)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88891829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
TM, wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld! Ik merk hier nooit iets van het 'meegolven'. Als mijn lief zijn handen op mijn buik legt houdt ze prompt op met bewegen. }:|
De mijne begint dan meestal juist. Hand van lief=rondzwemmen en 'kopjes geven'.
pi_88891868
Dat potdicht zitten is -O- pvoesss
Balen zeg!
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:26:26 #103
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88891936
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:23 schreef Pvoesss het volgende:
712 is niet mijn nummer of we moeten nog 2 weken met 712 doen. :+
Verloskundige is net langsgeweest.
Ik zit potdicht van onder!! ;( ze wilde me strippen maar onmogelijk -O- -O-
Ze was helemaal van :o en indalen was verder wel goed en hartslag perfect. O+
Hmm :( Gelukkig wel een goede hartslag. Ik denk dat je baarmoeder gewoon te comfortabel is, net zoals bij Suzanna toen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88891986
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef The_Tankgirl het volgende:

Oh ja, ook hier jeej voor Cortado (Dolce Gusto?)
Jaa, nog een cortado-fan! w/

Ik ben vannacht voor het eerst sinds tijden niet misselijk geweest! Wat heerlijk! Ik heb van 23-1 en van 3-5 geslapen en dat voelt warempel als een opluchting. Het is dat ik nog steeds zo verkouden ben, anders had ik vast nog beter geslapen.

Oh, mijn vriend vroeg vanochtend wat mijn onderboek in het toilet deed. Ik heb er een volstrekt logische verklaring voor. Anyone cares to guess? :')
pi_88892028
ik heb geen flauw idee maar ik ben wel benieuwd :D :o ben je aan t slaapwandelen geweest?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88892118
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:35:54 #107
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88892156
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Ik ben ook verkouden, en wilde vanmorgen mijn vuile sokken in de prullenbak gooien en mijn papieren zakdoekjes in de was :')
pi_88892281
De vk heeft letterlijk potdicht op mijn zwangerschapskaart geschreven haha!!

Haha heel slim claudia!!

Ik zit nu in de tram ik moet nog een mutsje halen voor in de doek met koordjes.. Misschien wacht die daar op!!
pi_88892309
quote:
SPOILER
_O- hahahahahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88894220
Die is wel leuk Claudia.

Ik was iets te voorbarig maar goed ooit stopt het ik weet het zeker. Wel de HA weer gebeld de assistente gaat het voorleggen na 14:00 mag ik terug bellen. Krijg ik niets dan bel ik de VK maar weer.
Ben nu in het z-huis op mijn moeder en zus aan het wachten. Misschien doet het mijn moeder wel even goed als ze wuppie ziet. Vriend en ik hebben al besloten dat ze een keer mee mag naar een echo

@mefke mag ik de link van de echo's in E'hoven op de fontys nog een keer vergeten op te slaan.
pi_88895916
Jullie gaan hard!

TM...beweging gevoeld! *O* Dat is gewoon een mooi moment waar traantjes mogen vloeien hoor, geniet er maar van, het gaat alleen maar meer worden! O+

Pvoesss...die kleine van je heeft het gewoon teveel naar z'n zin nog binnen!

Claudia :') je onderbroek in de wc gegooid...das weer eens wat anders dan je lege koffiebeker in de koelkast zetten (wat ik eens deed)

zfs...succes :*

Over de lopende matrassen, wij hebben uit één stuk, wist niet dat er nog zoveel waren die aparte matrassen hebben. Nou is de ruimte geen probleem, wel het dekbed altijd.

Alcohol miste ik eigenlijk niet, maar moet toegeven dat ik er nu wel naar ''uitkijk'' om straks met de feestdagen een drankje te doen. En natuurlijk een lekker biefstukje te eten. :9

En ons bed staat sinds gisteravond op klossen! Nou is ons bed al vrij hoog incl. matras, maar was net niet hoog genoeg. Nu bungelen m'n voeten gewoon een stukje boven de grond als ik aan de zijrand zit! :')
Enne, er zaten viltjes onder de klossen, dus m'n laminaat blijft ook mooi. :P
Zometeen even de hort op, even langs m'n werk bijkletsen met collega's, dat mis ik gewoon! Wordt waarschijnlijk de laatste keer dat ze me met dikke buik gaan zien! Zo gek...
Back in business.
pi_88896856
zfs, je bent nog steeds zo ziek! Wat ontzettend rot zeg! Hopelijk werkt je huisarts nu een beetje mee.

Hier gaat alles rustig verder, iets anders dan rustig kan ook gewoon niet. Bij vlagen enorm misselijk, maar meestal een beetje een weeïg gevoel van de honger. Maar eten is telkens het laatste dat ik wil.
Och, het gaat wel weer over, waarschijnlijk over een paar weekjes en anders over een paar maanden wel...

claudia, zo kun je nog eens iets kwijtraken, haha!

pvoess, wat vervelend dat alles nog dicht zit.

Dit weekend gaan wij de meeste mensen inlichten, ik ben erg benieuwd naar de reacties, sommigen verwachten het al zo lang!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88897338
Aaargggg zit er een mega lief babytje naast me bij de V&D! Krijgt borstvoeding en is echt heul klein..

Nu ben ik stiekem best jaloers!! Ik wil hem ook :(
Ik heb echt een beetje de pest er in :@
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:04:58 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88898604
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef Pvoesss het volgende:
Aaargggg zit er een mega lief babytje naast me bij de V&D! Krijgt borstvoeding en is echt heul klein..

Nu ben ik stiekem best jaloers!! Ik wil hem ook :(
Ik heb echt een beetje de pest er in :@
Ik vind dat dat mag, wat enorm %^& lijkt me dat, als je moet gaan zitten wachten op je kind en dan ook nog te horen krijgt dat de boel nog potdicht zit. Daar zou ik dan ook niet gelukkig van worden en helemaal niet als je ienimini's om je heen ziet.
Maar ja, wie weet heeft die moeder ook lang moeten wachten ;)

Succes ermee.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:38:39 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88899997
Pvoesss wat balen dat je nog helemaal dicht zit :{
Als 712 dan toch je nummer niet wordt dan moeten we m maar gewoon zsm volposten :+

Over alcohol; boeit me eigenlijk helemaal niets, terwijl ik (als het kan) best een biertje of een wijntje lust, maar ik hoef niet te drinken.... ook niet als ik met de fiets naar de kroeg was, dan kon ik ook gewoon aan de Spa Blauw zitten.

Hier een bed met 2 verstelbare matrassen, nooit last van de rand in het midden, ze liggen dicht genoeg tegen elkaar aan... godzijdank is het bed wel 1.80 x 2.10 want ik heb nogal behoefte aan m'n eigen ruimte, don't cross the line enzo :')
Bij mij thuis twee boxsprings met twee losse matrassen en daar bovenop één dekmatras van 1.80 x 2.20... en dus geen last van de rand in het midden, ook niet echt van het overschrijden van de onzichtbare lijn trouwens, maar dat zal onder andere aan het formaat liggen, en het feit dat we gewend zijn met "grens" te slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:40:19 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88900076
quote:
SPOILER
_O-

Fijn dat je vannacht iig af en toe een paar uur geslapen hebt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:58:59 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88900791
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
Pvoesss wat balen dat je nog helemaal dicht zit :{
Als 712 dan toch je nummer niet wordt dan moeten we m maar gewoon zsm volposten :+

Over alcohol; boeit me eigenlijk helemaal niets, terwijl ik (als het kan) best een biertje of een wijntje lust, maar ik hoef niet te drinken.... ook niet als ik met de fiets naar de kroeg was, dan kon ik ook gewoon aan de Spa Blauw zitten.

Hier een bed met 2 verstelbare matrassen, nooit last van de rand in het midden, ze liggen dicht genoeg tegen elkaar aan... godzijdank is het bed wel 1.80 x 2.10 want ik heb nogal behoefte aan m'n eigen ruimte, don't cross the line enzo :')
Bij mij thuis twee boxsprings met twee losse matrassen en daar bovenop één dekmatras van 1.80 x 2.20... en dus geen last van de rand in het midden, ook niet echt van het overschrijden van de onzichtbare lijn trouwens, maar dat zal onder andere aan het formaat liggen, en het feit dat we gewend zijn met "grens" te slapen.
Wij vonden een matras uit een stuk in de 'pril verliefde fase' wel erg gezellig.
Vorig jaar moesten we echt wel even wennen aan de ruimte die we ineens hadden en ook aan de spleet tussen de matrassen.
Inmiddels zijn we enorm gewend aan de ruimte, alleen is het bed zo breed, dat als we beide naar de zijkant liggen ipv een beetje richting het midden, we moeten vechten om het dekbed. :)
We werden op de matras uit een stuk ook altijd wakker als de ander moest plassen ofzo, nu is dat vaak niet meer het geval, dat is wel erg prettig. Zeker nu met de zwangerschap de komende maanden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:20:26 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88901692
Wij kruipen er ook niets minder om naar elkaar toe hoor, maar dat is een ander moment van de nacht dan het slapen... slapen moet ik echt in m'n eigen ruimte doen, wat er gebeurt als ik wakker ben heeft daar helemaal niets mee te maken ;)
De afwisseling werkt ook prima, hoewel we beduidend minder in mijn huis zijn dan hier, dus die ene keer per paar weken is het niet zo erg als we per ongeluk een keer grensoverschrijdend slapen.

En ja, samen 1 dekbed blijft lastig op een bed van 1.80 breed, ook als het dekbed een lits-jumeaux formaat van 2.40 breed is, maar ik heb zo'n gruwelijke afkeer van 2 losse dekbedden, dat het we het sporadische gevecht om het dekbed maar voor lief nemen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88901841
hoe kan dat:
geen kilo aankomen, en toch passen de broeken niet meer
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:28:35 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88902036
Het zit gewoon anders verdeeld Ienemini....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:34:39 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88902294
Ik ben nu al dement; ik heb vandaag afgesproken in Den Haag en ben nu in Rotterdam :'). In de goede trein stappen is blijkbaar te moeilijk.
pi_88902418
aventura, jij vind het niet grappig, maar ik heb wel even zitten lachen.... sorry!
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:43:01 #123
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88902620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Wij kruipen er ook niets minder om naar elkaar toe hoor, maar dat is een ander moment van de nacht dan het slapen... slapen moet ik echt in m'n eigen ruimte doen, wat er gebeurt als ik wakker ben heeft daar helemaal niets mee te maken ;)
De afwisseling werkt ook prima, hoewel we beduidend minder in mijn huis zijn dan hier, dus die ene keer per paar weken is het niet zo erg als we per ongeluk een keer grensoverschrijdend slapen.

En ja, samen 1 dekbed blijft lastig op een bed van 1.80 breed, ook als het dekbed een lits-jumeaux formaat van 2.40 breed is, maar ik heb zo'n gruwelijke afkeer van 2 losse dekbedden, dat het we het sporadische gevecht om het dekbed maar voor lief nemen :')
Ik kan normaal prima tegen elkaar aan slapen, maar de afgelopen weken minder goed, ik heb ineens mijn ruimte nodig en krijg het benauwd als er een arm of been om me heen ligt of manlief heel dicht tegen me aan. En ik raak sowieso sneller geirriteerd (haai hormonen) en als ik wil slapen helemaal.
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
pi_88902669
Dat wordt nog wat aventura.

Om 16:00 mag ik de efe........ zetpillen op halen bij de apotheek. He he eindelijk. Alleen ik heb zo'n de pest aan zetpillen en vooral om ze zelf in te moeten bregen. Dat wordt nog wat vanavond. Alles voor het goede doel he.

@pvoess neem een ananas hart wellicht helpt het. Heel veel succes met wachten.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:45:15 #125
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88902715
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu al dement; ik heb vandaag afgesproken in Den Haag en ben nu in Rotterdam :'). In de goede trein stappen is blijkbaar te moeilijk.
Ik deed een grinnik... _O-
Ik heb een agenda gekocht, ik onthou alles normaal in t koppie, maar voorkom nu maar even dat ik op de verkeerde dag op de verkeerde plek sta.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:11:52 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88903888
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben idd ook een lits-jumeaux dekbed. Twee keer een 1 persoons vind ik vreselijk, hebben we wel eens op vakantie, maar dan heb je dat het kiert, brrrr....
Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee :')

Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88904239
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Juud79 het volgende:
-knip-
dat heb ik juist met een tweepersoons dekbed... nu hebben we ieder ons eigen eenpersoons "dekkie" en dat slaapt heerlijk warm... (manlief is nogal van het deken bij zich hamsteren... brrrrr... nu mag hij hamsteren zoveel hij wil... :+ )
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:24:01 #128
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88904433
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als we gewoon in NL in een huisje zitten dan nemen we ons eigen dekbed zelfs mee :')

Oh, en lang leve de agenda-functie van m'n telefoon.... daardoor staat nu al in m'n scherm dat m'n volgende gebeurtenis maandag is, en vanaf zondag is er ook te zien wat het maandag event is...
Foon-agenda vergeet ik te bekijken, al werk dat opzich handig bij de iPhone.
Idd, dekbed nemen wij na een keer kou ook vaak zelf mee, vind ik ook wel zo fris en het ruikt lekker naar thuis. Eigen kussen nam ik altijd al mee, kussens in de huisjes vind ik echt... :r
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:04:47 #129
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88906137
Pvoesss, potdicht? Wat is dat nou? Kan me voorstellen dat je daar FLINK van baalt, zeg! Kan natuurlijk opeens flink hard gaan, maar toch, je zou toch wel graag een beetje op weg zijn...

Ik heb een hele lege agenda op werk na, dus geen problemen met dingen vergeten... :)

Vandaag opruimen enzo, morgen komen moeders en zusje een weekje. Nu even slechte muziek kijken en genieten van extravagante mannen :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:54:51 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88908024
*O* zfs: EIN-DE-LIJK!!! Ben blij voor je!

Thnx Shirley & Claudia, het was ook een hele fijne gewaarwording! En Clau, dat is ongeveer zoiets als de afstandsbediening terugvinden in de koelkast ( :@)

Pvoesss: doet dat mutsje (voor in de doek met koordjes) al wat? ;)

Aventura :D, is het uiteindelijk nog goed gekomen met je reis?

Basboussa, wat fijn dat je moeder en zusje komen! Geniet ervan! En ik zit me echt zo voor te stellen dat je naar een video van Right Said Fred zit te kijken :D

Caatje: wat leuk zo'n goed nieuws weekend, veel plezier!!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:12:45 #131
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88908867
Oh Right said Fred, ja, dat kijk ik nou... Goeie tip, maar het was nog wat extravaganter, my own guilty little pleasure, Azis, en ontopic want met kind:

pi_88909290
:) oja mijlpijl 16 weken behaald
pi_88909526
Ienemini, feli met je mijlpaal!

zfs, blij dat je nu eindelijk wat gekregen hebt, hopen dat je je nu snel beter gaat voelen..

Ik besefte mij vanmorgen nav een opmerking van een collega dat ik sneller buiten adem ben. En het is nu op mijn werk helemaal bekend, het stond vanmorgen in de nieuwsbrief. Ik liep dus ook met een big smile rond.

Pvoess, jammer dat het nog potdicht zit, hopelijk gaat dat snel veranderen.
pi_88909527
zfs wat fijn, eindelijk medicatie!!

Twentemeisje dankjewel!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88910411
30 weken!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:57:50 #136
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88910523
Een *O* voor de mijlpalen van Ienemini en Vanyel!
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:58:43 #137
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910546
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
30 weken!
30+1

Wat zou ik zonder je moeten... Ik zou de tel never nooit niet bij kunnen houden :D

Mijlpaal dames gefeliciteerd... :)
pi_88910607
Ik had dus eigenlijk vorige week al moeten roepen?
Kzal proberen met 36 weer te roepen, dan weet je dat iedereen op je gaat letten.
pi_88910613
Een yeeey en *O* voor iedereen met een mijlpaal!

Nee het mutsje heeft niet geholpen! maar hij is wel mooi O+

Mijn lieve peuterige meisje gaat zo naar opa en oma.. -O-
Ik voel me echt echt niet fijn en daar heeft ze niets aan.
Dus ik ga even een nachtje bijtanken :@
Ik mis haar nu al.
pi_88910629
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:03:50 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88910703
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??

Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:05:06 #142
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910746
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Ho wacht, Boes, je kunt niet tellen. 30 weken plus 12 dagen is niet 30+1!
Ik bedoelde ergens in de 31.

Ik neem het niet zo nou geloof ik :D
pi_88910762
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef Basboussa het volgende:
Ik neem het niet zo nou geloof ik :D
:D
pi_88910807
Die grote stoere van jou Leandra, die gaat zo tof zijn met zijn brusje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:07:32 #145
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88910821
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Nou neem ik het ook niet zo nauw.

Nouhooooooooooooooooooooooooou....

Mijn vk zegt altijd op vrijdag ben je bla weken. Klopt dan misschien niet eens. Ik weet dat ik zwanger ben en zie er ook zo uit.. Is dat voldoende?
pi_88911201
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
Humor: ik bel Jr. net om hem veel plezier te wensen (en te vragen of hij de buren al heeft ingelicht) want hij viert vanavond z'n verjaardag met z'n vrienden, en begin het gesprek dus met "Ben je er klaar voor?"
Vraagt hij: heb je weeën dan??

Volgens mij zou hij zo z'n feestje hebben laten schieten en in de trein gestapt zijn O+
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken :D
Back in business.
pi_88911208
Kan niet. Ik ben op vrijdag bla weken. Jij dus per definitie niet.

Das dus tegen basboussa
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:24:45 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88911330
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah..ik moest gewoon grinniken! Wat een scheetje zeg! Die zit al helemaal met z'n hoofd in de wolken :D
Een scheetje van ruim 2 meter.... maar ik mag morgen na half 4 bevallen, dan is hij klaar met alle wedstrijden die hij moet fluiten/coachen/spelen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88911750
Basboussa :D
zolang je je uitgerekende datum maar grofweg in de gaten houdt :+

Pvoesss :*
misschien helpt het wel juist nu je dametje even weg is. Voor jou om te ontspannen, om tot rust te komen, en misschien ook om de gedachte een pietsje te laten gaan dat je op stel en sprong wat voor je dame moet regelen.
Neem lekker een uitgebreide douche ofzo, trakteer jezelf op wat lekkers en even helemaal niks doen :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88911751
:D Dat redt je nog wel toch? Wil/gaat ie bij de bevalling zijn?
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')