quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik heb net series 80 euro gekregen op mijn rekening van een bedrijf dat zo heetquote:
niet over klagenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net series 80 euro gekregen op mijn rekening van een bedrijf dat zo heet
ik ken het hele bedrijf niet![]()
[ afbeelding ]
nope dat heet hier andersquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
PWN
Dat is waar je je water van krijgt
klaag ik danquote:
waterleidingbedrijf noord holland... (zegt google)quote:Op donderdag 18 november 2010 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net series 80 euro gekregen op mijn rekening van een bedrijf dat zo heet
ik ken het hele bedrijf niet![]()
[ afbeelding ]
ja daar was ik nu ook al achter maar ik woon niet in noord holland en ben daar ook geen klantquote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waterleidingbedrijf noord holland...
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waterleidingbedrijf noord holland... (zegt google)
hier heet dat PWNquote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope dat heet hier anders![]()
[..]
klaag ik dan
Foutje danquote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar was ik nu ook al achter maar ik woon niet in noord holland en ben daar ook geen klant
ik moet hier wel om half 9 openquote:
Ja nou, dan kan t niet... de teleurstellingquote:Op donderdag 18 november 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet hier wel om half 9 open![]()
dus om 7 uur moet ik al terug zijn
een vergissing van de bank in uw voordeel u ontvangt 200 guldenquote:
valt vandaag nog wel meequote:
iddquote:Op donderdag 18 november 2010 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou, dan kan t niet... de teleurstelling
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergissing van de bank in uw voordeel u ontvangt 200 gulden
monopolyquote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vergissing van de bank in uw voordeel u ontvangt 200 gulden
Nja, dan moeten vriendje en ik tóch maar een keer heulemaal die kant op rijdenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat hoor jij niet te zeggen
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, dan moeten vriendje en ik tóch maar een keer heulemaal die kant op rijden
algemene fondsquote:
jaquote:
iets met zijn gedichtquote:
is ie zo moeilijk danquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef PeZu het volgende:
waarom heet dat eigenlijk leukoplast
het is niet leuk als je het nodig hebt, en al helemaal niet als het er weer af moet
hihi hoe kom je hier nou weer opquote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef PeZu het volgende:
het is niet leuk als je het nodig hebt, en al helemaal niet als het er weer af moet
Nouja, hij vindt het te ver weg, vindt dat er genoeg hier in de buurt zit... en daar heeft ie ook eigenlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ie zo moeilijk dan![]()
je gaat gewoon een avondje stappen in een gezellig cafe in belgie
op 11 decemberquote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ie zo moeilijk dan![]()
je gaat gewoon een avondje stappen in een gezellig cafe in belgie
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi hoe kom je hier nou weer op
daaromquote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
dan het liefst een uit het jaar kruik, stuk gespeeld, waarvan het bord met leukoplast op de vouwranden vast is geplakt
haha en ben je er uit?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, hij vindt het te ver weg, vindt dat er genoeg hier in de buurt zit... en daar heeft ie ook eigenlijk wel gelijk in
[..]
Daar zat ik laatst nog over na te denken
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Jut en Jul kijken tv
[ afbeelding ]
Jut en Jul kijken tv
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef PeZu het volgende:
ja de tape dus niet het organel![]()
[..]
[..]
daarom
[..]
haha en ben je er uit?
Hunnie automat is groter dan dat ik hadquote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Jut en Jul kijken tv
[ afbeelding ]
nou ik weet dat het organel leukoplast suiker omzet in zetmeel maar dat heeft niks met plijsters te makenquote:
lang leve ikea ala ¤12.95quote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
Zo dat was lekker![]()
[..]
Hunnie automat is groter dan dat ik had
jaaaaaaaa dat ga ik ook doen vanavondquote:Op donderdag 18 november 2010 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeekendddddddd![]()
![]()
Xboxen
Jut en Jul kijken tv
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:
Fable spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaaaaaa dat ga ik ook doen vanavond
Ik heb geen xbox.quote:
Is ze vis vangen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw heeft me verlaten. Dan maar de hele homp balkenbrij voor mezelf.
Nah. Ik kan nu niet zeggen dat ik bepaalde exclusieve spellen per se wil hebbenquote:
veel plezierquote:Op donderdag 18 november 2010 17:43 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar judo![]()
Bis Later Lui![]()
quote:
Ok, zo heeft iedereen wel zijn favoriete consolequote:Op donderdag 18 november 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah. Ik kan nu niet zeggen dat ik bepaalde exclusieve spellen per se wil hebben
hoihoiquote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
Hoe kan iemand nou het eten vergeten?!helluh
En dat als stagedude met tijd te veel!quote:
Ik loop geen stage!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat als stagedude met tijd te veel!
Heh wat?quote:
zitten dan.quote:
ik ook niet weiger het ookquote:
En snapt je moeder dat als je keihard FireFox naar beneden roept?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja eten.FF naar beneden roepen
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En snapt je moeder dat als je keihard FireFox naar beneden roept?
bedoelde effe idiootquote:Op donderdag 18 november 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
YOU'RE KIDDING MEH,quote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedoelde effe idioot.of zonder onduidelijkheid "eventjes".
dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, hij vindt het te ver weg, vindt dat er genoeg hier in de buurt zit... en daar heeft ie ook eigenlijk wel gelijk in
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
toekquote:
Fhaatjequote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
Hoe kan iemand nou het eten vergeten?!helluh
die zie ik binnen nu en een uur meer dan genoegquote:
wat ga je eten?quote:
Ik heb koude pizza gehad. Dus nu ben ik aan het nadenken over mijn volgende stapquote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat ga je eten?
of ben je al klaar met eten
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zie ik binnen nu en een uur meer dan genoeg
ik heb net mijn lunch opquote:Op donderdag 18 november 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb koude pizza gehad. Dus nu ben ik aan het nadenken over mijn volgende stap![]()
Hij is batskoningquote:
waar werk ik ook al weerquote:
Ik heb eigenlijk nauwelijks iets in huisquote:Op donderdag 18 november 2010 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb net mijn lunch op![]()
8 boterhammen met vleeswaren
ik heb voor straks oosterse groentesoep en daarna witte rijst met gehaktballen in zoetzure sausquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nauwelijks iets in huisNog twee boterhammen maar dat is lunch voor morgen
Dus ik denk nog even na
Ik weet het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar werk ik ook al weer
Ja maar jij bent helemaal daarquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb voor straks oosterse groentesoep en daarna witte rijst met gehaktballen in zoetzure saus
kijk maar bij mij homepagequote:
quote:
Leugens!!quote:
primaquote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Leugens!!![]()
maar gaat het verder goed?
bosquote:
parenclubquote:
Het is ZIJN seksclubquote:
wordt er ook eentje wakkerquote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
parenclub![]()
en ik ben de eigenaar
vandaalquote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
Fok! is vereeuwigd in mergel
[ afbeelding ]
en uiteraard ook de KSC
[ afbeelding ]
verkeerde quotequote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en uiteraard ook de KSC
[ afbeelding ]
de mensen die met verfspuiten de grotten verneuken vind ik erger.quote:
neequote:
Ok, doe je af en toe mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
parenclub![]()
en ik ben de eigenaar
lekker wiefkequote:
Dat mag niet, waarom denk je dat ik er gestopt ben?quote:
Ik geloof dat ik te moe ben..quote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef Ladylike het volgende:
lekker wiefke
hoe bevalt de vingerplant?
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker wiefke
hoe bevalt de vingerplant?
Ik weet niet wat het vroeger was.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
je had een plant gekocht, iemand hier in KSC vroeg of het een vingerplant was, daar borduurde ik even op verderquote:
Whehequote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
Zo, er vallen weer wat mussen van het dak, mijn speciale pot sambal was weer even open.
Een plant gekocht..uuuuuuuh... dan weet je meer dan ik?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef Ladylike het volgende:
je had een plant gekocht, iemand hier in KSC vroeg of het een vingerplant was, daar borduurde ik even op verder
Maar ik ben weer weg, wilde alleen ff die 2 pics met jullie delen
doei lieffies
dat is dan wel hele sterke sambalquote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
Zo, er vallen weer wat mussen van het dak, mijn speciale pot sambal was weer even open.
smakelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten
heb geen honger![]()
maar heb vandaag nog niks gegeten, dus zal wel moeten
doeisels!
dat was pien met die plantquote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je had een plant gekocht, iemand hier in KSC vroeg of het een vingerplant was, daar borduurde ik even op verder
Maar ik ben weer weg, wilde alleen ff die 2 pics met jullie delen
doei lieffies
nope.quote:
oh dan heb ik scheef gekekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Een plant gekocht..uuuuuuuh... dan weet je meer dan ik?
Die fok is toch mooi gemaakt....quote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en uiteraard ook de KSC
[ afbeelding ]
Geeft nietquote:
je hebt een schouderklopje verdiend voor de afwerkingquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die fok is toch mooi gemaakt....
OLA allemaal
iddquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die fok is toch mooi gemaakt....
OLA allemaal
wat kan niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind dat zoiets eigenlijk niet kan.
Maar dat is mijn mening.
vorige maand alquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft nietMaar ben je gestopt bij Gf?
dan ga maar niet de grotten in, daar wordt hitler zelfs nu nog geeerdquote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind dat zoiets eigenlijk niet kan.
Maar dat is mijn mening.
Ja dat weet ik toch nietquote:
had je moeten oplettenquote:
Want LL is hier een maand geleden meteen komen vertellen dat ze niet meer bij jou werkt?quote:
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga maar niet de grotten in, daar wordt hitler zelfs nu nog geeerd
je komt alleen maar grafitti tegen
Preciesquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Ladylike het volgende:
ik hoef niet alles met iedereen te delen
dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Want LL is hier een maand geleden meteen komen vertellen dat ze niet meer bij jou werkt?
quote:
schat, dat deden ze in de middeleeuwen al, daarom vertellen de grotten ook zo veel verhalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.
*Mompelt iets over in de sloot springen en jij het ook doet.
Ter compensatie mag je best eten komen brengen hoorquote:
Je hebt gelijk schat.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dat deden ze in de middeleeuwen al, daarom vertellen de grotten ook zo veel verhalen.
Maar ik spring niet mee, want ik gebruik geen verf
je bent toch niks verplicht, en vertel eens je principesquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.
*Mompelt iets over in de sloot springen en jij het ook doet.
altijdquote:
werk ze en doe ze de groetenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten komen binnen dus ik ga maar eens werken![]()
laters
vul eens je profiel in.. Of schaam je je voor je leeftijd en de regio waar je woont?quote:
Succes/plezier enzoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten komen binnen dus ik ga maar eens werken![]()
laters
zo jammer dat de enci dat allemaal heeft afgegravenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef john-frusciante het volgende:
Dus dit mag dan ook niet?
hetzelfde geld voor napoleon, en andere belangrijke mensen die daar zijn geweest en hun naam hebben achtergelaten
[ afbeelding ]
ruilen voor PMS?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mijn verkouden hebben trouwens? want dat mag
Nee, hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vul eens je profiel in.. Of schaam je je voor je leeftijd en de regio waar je woont?
Rot je op johquote:
hoer???quote:Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Eerst stonden alle gegevens er
Maar nu alles weggehaald omdat ik incident gehad heb hoer op fok.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Ladylike het volgende:
kleine is met opa op de wii bezig.
En wint
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Ladylike het volgende:
kleine is met opa op de wii bezig.
En wint
4 en opa is 44quote:
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestigquote:
4 is toch ook een klein kindquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestig
das omaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestig
Ja, maar een man van 44 is niet echt het beeld wat ik had bij opa..quote:
echte opa is helaas al overleden, dit is de vriend van omaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar een man van 44 is niet echt het beeld wat ik had bij opa..
Misschien komt dat ook, omdat mijn eigen grootouders al wat ouder waren en mijn vader ook op zijn 61ste opa werd (van de zoon van mijn broer).
Okee, op die manierquote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echte opa is helaas al overleden, dit is de vriend van oma
al 15 jaar
tot ziensquote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
ik ga off, tijd om naar huis te gaan
Jouw jut en jul zijn lieeeeeef!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
HooiIk ben even de vervanger van LL
Oh haai dank je wel, dat zijn ze inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw jut en jul zijn lieeeeeef!!!!
Ik had foto terug gezienquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Oh haai dank je wel, dat zijn ze inderdaad
De jongste heeft weer een woordje erbijAppol
Het zijn 2 banjers ja vaak heel ergquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haai dank je wel, dat zijn ze inderdaad
De jongste heeft weer een woordje erbijAppol
Enferquote:
Hoe ist met je?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Enfer![]()
![]()
@LL: niks mis met persoonlijkheid![]()
Solique
Avondquote:
Ik heb een snotoverschot en dat is best vermoeiendquote:
Hoiiquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Enferlekker vrij vandaag?
Solique
@ Fha nee hoor niks mis meebeter dat dan stille verlegen nietszeggende jongetjes
Oh gatsquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een snotoverschot en dat is best vermoeiendVerder wel goed
![]()
Daar?
Mjah Henry heeft me aangestokenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
Oh gatsJa, irritant is dat he, heb ik een tijdje terug ook gehad.
Mooi zo!
Ja, hier ookLekker vrij, hoef alleen zaterdag nog te werken, de rest vrij
oeh heerlijk kwarktaartquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii
JaaaHeerlijk dagje gehad. Wel beetje brakkig, weet niet waarom. Ach. Heb toch vrij
![]()
Heerlijk gegeten en nog een taart 'gebakken' (kwarktaart), dus lekker![]()
Hoe was jouw dag? Doet je wasmachine het nog?
he jakkes, snotoverschot is vermoeiend jaquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een snotoverschot en dat is best vermoeiendVerder wel goed
![]()
Daar?
ziek meldenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah Henry heeft me aangestokengrrr!!
Oeh lekker hoorIk moet zaterdag ook werken helaas
had vrij gevraagd maar mijn baas is een lummel dus helaas
ja hoiquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef ChevyVanDude het volgende:
Over een uurtje lekker iets drinken met een leuk meisje.
Zin, zin zin
Morgeh ook nog een keer weer meedraaien met groep 3 (niet als leerling, dôh).
Leuk weekje dus.
Pff, dat deed mijn man ook bij mijquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah Henry heeft me aangestokengrrr!!
Oeh lekker hoorIk moet zaterdag ook werken helaas
had vrij gevraagd maar mijn baas is een lummel dus helaas
Uhhuhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh heerlijk kwarktaart
Care to share
ja mijn wasmachien doet het nog.. iig even in de gaten houden en aanzetten als ik thuis ben, niet als ik weg ben *engig*
[..]
he jakkes, snotoverschot is vermoeiend jaBeterschapjes
[..]
ziek melden
Dankquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
he jakkes, snotoverschot is vermoeiend jaBeterschapjes
ziek melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
Pff, dat deed mijn man ook bij mijHufters zijn het! XD
![]()
Jammer van je lummelige baasNouja, wel geld verdienen. Waarom wilde je vrij?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mjah voor nu is het dus gewoon "nouja oke" maar eigenlijk, gezien het feit dat hij denkt dat mijn oma echt slechter gaat, is het natuurlijk te schandalig voor woorden. Dus ik ben blij dat ik het nu weet, komt de tijd dat het waarheid is dan ga ik het dus niet vragen, maar dan is het gewoon een mededeling dat ik een zaterdag niet kan. Puh!quote:
Gfquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank
Mjah dan vermoord hij me denk ik. Ik had namelijk al een beetje gemeen gedaan en het zo gedaan dat ik dacht dat hij me wel vrij moest geven.. maar niet dusPff, wat een gedoe johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie hierboven dus.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah voor nu is het dus gewoon "nouja oke" maar eigenlijk, gezien het feit dat hij denkt dat mijn oma echt slechter gaat, is het natuurlijk te schandalig voor woorden. Dus ik ben blij dat ik het nu weet, komt de tijd dat het waarheid is dan ga ik het dus niet vragen, maar dan is het gewoon een mededeling dat ik een zaterdag niet kan. Puh!
Avond!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond
Symposium was intressant en gezellig..
nu eens wat IQ tests doen.. morgen assesment
Baas is een chaoot. Daar klagen de vaste krachten ook overquote:
Ja, precies...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Baas is een chaoot. Daar klagen de vaste krachten ook overMaar het begint nu gewoon wel echt vervelend te worden. Dus misschien vind ik het ergens toch niet zo erg dat ik er uitgewerkt word
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
Ik hoop dat ik hem zaterdag aansteek met mijn snot
Alleen als mensen me in de weg zitten van een weekend heftige seks hoorquote:
En zo is hetquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als mensen me in de weg zitten van een weekend heftige seks hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
En zo is hetIk zaterdag dus ook niet meer. Dus daar konden we mooi de hele dag van profiteren. MAAR NEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Even goed in zijn gezicht niezenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
Ik hoop dat ik hem zaterdag aansteek met mijn snot
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kom weer op een mooi moment binnenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
nu is je baas nog stommerderderquote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zaterdag dus ook niet meer. Dus daar konden we mooi de hele dag van profiteren. MAAR NEEE
Ik zal op advies van Enfer heel goed in zijn gezicht niezenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
nu is je baas nog stommerderder
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
Oh baby, baby it's a wild world!
it's hard to get by just upon a smilequote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
Oh baby, baby it's a wild world!
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal op advies van Enfer heel goed in zijn gezicht niezenDat zal hem leren!!!
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
it's hard to get by just upon a smile
Muziek liefhebbersquote:
met jou?quote:
Half 10 tot half 6quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Maar moet je de HELE zaterdag werken ?
Je hebt savonds ook nog wel tijd voor je vriendje?
The TRoggs, toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk!
Eckte muziekkenners hier.
Mis ik wat vandaag? Oh, niet echt zie ikquote:
Ehm..hmm.quote:
welkom in het echte levenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Half 10 tot half 6
En ja, daarna hebben we de avond nog natuurlijkMaar dan ben ik wel gewoon heel moe
Dus het is leuker om een keer een dag samen vrij te zijn want we zien elkaar eigenlijk alleen maar in de avonden
![]()
die z'n klassiekers kentquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk!
Eckte muziekkenners hier.
Je stuurt maar een PMquote:Op donderdag 18 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..hmm.
Ja. Nou. Ehm.
Hoeveel ervaring heb je?
Moet je de HELE zaterdag seksen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Maar moet je de HELE zaterdag werken ?
Je hebt savonds ook nog wel tijd voor je vriendje?
quote:
daar moet je wel wat voor doen he....quote:Op donderdag 18 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..hmm.
Ja. Nou. Ehm.
Hoeveel ervaring heb je?
Ik heb kinderen, zodra je die hebt sex je niet meerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je de HELE zaterdag seksen?
Je hebt sochtends ook nog we tijd voor je baantje?
Ik ook. Heb nu een een best of van Blondie aan staan. Ook lekkere oude muziek.quote:
Oh? Oeps. My bad!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, zodra je die hebt sex je niet meer![]()
Dat is niet het echte levenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
welkom in het echte leven
Maar ik snap je wel hoorHet is gewoon een beetje balen
En nu maar hopen dat je baas flink ziek wordt
en Kate Bushquote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb nu een een best of van Blondie aan staan. Ook lekkere oude muziek.
DIT symposiumquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Avond!Wat voor symposium ben je geweest?
Was ook meer tegen Fha hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb kinderen, zodra je die hebt sex je niet meer![]()
Komt door die godvergete geile oversized pyjama en sokken van jequote:
Scheelt, heb je ook geen tijd van ruzie makenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet het echte levenDat is leven tussen groningen en deventer met iemand die snachts werkt en iemand die overdag werkt waardoor je dus langs elkaar heen leeft
. Kind of a different thing there
daarbij was ik niet van plan om straks als ik groot ben ook in het weekend te gaan werken![]()
Ik ben 21, hij is 20.. NATUURLIJK moet dat de hele dagquote:
Pics.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt door die godvergete geile oversized pyjama en sokken van je
Oh okeequote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben 21, hij is 20.. NATUURLIJK moet dat de hele dag![]()
Hormonen man, hormonen!!
Dat is dan weer iets wat WEL makkelijk via de telefoon kan en wat des te makkelijker is als je weinig tijd hebt en dus geirriteert bentquote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
Scheelt, heb je ook geen tijd van ruzie maken
Daar heb ik niks van, maar die is wel goed jaquote:
Met jou hoef ik dan ook geen seksquote:
Gewoon niet doen en niet geïrriteerd zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets wat WEL makkelijk via de telefoon kan en wat des te makkelijker is als je weinig tijd hebt en dus geirriteert bent
Dat laatste ben ik met je eensquote:Op donderdag 18 november 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Gewoon niet doen en niet geïrriteerd zijn
Ach jaaaa, dat zal het zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt door die godvergete geile oversized pyjama en sokken van je
In het echt heh.. Maar ik wil hier wel doen alsof hoorquote:
Dat is zeker balenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eensMaar zonder bellen spreek ik hem helemaal nooit joh
Pics.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach jaaaa, dat zal het zijn
vindt ze dat niet stom dan, de hele dag in de auto?quote:
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
In het echt heh.. Maar ik wil hier wel doen alsof hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel geilheid kun je niet aan johquote:
vertel jij eerst maar eens even in een pm dat waar we het net over haddenquote:
Ikke welquote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoveel geilheid kun je niet aan joh
ze klaagt al een paar jaar niet meerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vindt ze dat niet stom dan, de hele dag in de auto?
Stinkt ze?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
ze klaagt al een paar jaar niet meer
Jamaar jij krijgt geen geile pics van mijquote:
Doe ik nog wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vertel jij eerst maar eens even in een pm dat waar we het net over hadden
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
ook die tijd is al voorbij inmiddels
He jammerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jij krijgt geen geile pics van mij
Waarom wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammermaar waarom nog steeds niet?
ieuw ieuw ieuwquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?
wacht even ze leeft nogquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?
Ja dat krijg je als je iemand een paar jaar in een auto laat zitten. Kan ik ook weinig aan doenquote:
Jij bent duidelijk haar Nr.1 fanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
wacht even ze leeft nog![]()
my mistake, ik dacht dat ze al een paar jaar hemelen was
vertrouwen heb ik niet gezegd he?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij
[..]
Gelukkig heb jij wel vertrouwen in mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |