Dankquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
he jakkes, snotoverschot is vermoeiend jaBeterschapjes
ziek melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
Pff, dat deed mijn man ook bij mijHufters zijn het! XD
![]()
Jammer van je lummelige baasNouja, wel geld verdienen. Waarom wilde je vrij?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mjah voor nu is het dus gewoon "nouja oke" maar eigenlijk, gezien het feit dat hij denkt dat mijn oma echt slechter gaat, is het natuurlijk te schandalig voor woorden. Dus ik ben blij dat ik het nu weet, komt de tijd dat het waarheid is dan ga ik het dus niet vragen, maar dan is het gewoon een mededeling dat ik een zaterdag niet kan. Puh!quote:
Gfquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank
Mjah dan vermoord hij me denk ik. Ik had namelijk al een beetje gemeen gedaan en het zo gedaan dat ik dacht dat hij me wel vrij moest geven.. maar niet dusPff, wat een gedoe johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie hierboven dus.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah voor nu is het dus gewoon "nouja oke" maar eigenlijk, gezien het feit dat hij denkt dat mijn oma echt slechter gaat, is het natuurlijk te schandalig voor woorden. Dus ik ben blij dat ik het nu weet, komt de tijd dat het waarheid is dan ga ik het dus niet vragen, maar dan is het gewoon een mededeling dat ik een zaterdag niet kan. Puh!
Avond!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond
Symposium was intressant en gezellig..
nu eens wat IQ tests doen.. morgen assesment
Baas is een chaoot. Daar klagen de vaste krachten ook overquote:
Ja, precies...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Baas is een chaoot. Daar klagen de vaste krachten ook overMaar het begint nu gewoon wel echt vervelend te worden. Dus misschien vind ik het ergens toch niet zo erg dat ik er uitgewerkt word
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
Ik hoop dat ik hem zaterdag aansteek met mijn snot
Alleen als mensen me in de weg zitten van een weekend heftige seks hoorquote:
En zo is hetquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen als mensen me in de weg zitten van een weekend heftige seks hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
En zo is hetIk zaterdag dus ook niet meer. Dus daar konden we mooi de hele dag van profiteren. MAAR NEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Even goed in zijn gezicht niezenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
Ik hoop dat ik hem zaterdag aansteek met mijn snot
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kom weer op een mooi moment binnenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
nu is je baas nog stommerderderquote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zaterdag dus ook niet meer. Dus daar konden we mooi de hele dag van profiteren. MAAR NEEE
Ik zal op advies van Enfer heel goed in zijn gezicht niezenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
nu is je baas nog stommerderder
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
Oh baby, baby it's a wild world!
it's hard to get by just upon a smilequote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
Oh baby, baby it's a wild world!
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal op advies van Enfer heel goed in zijn gezicht niezenDat zal hem leren!!!
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
it's hard to get by just upon a smile
Muziek liefhebbersquote:
met jou?quote:
Half 10 tot half 6quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Maar moet je de HELE zaterdag werken ?
Je hebt savonds ook nog wel tijd voor je vriendje?
The TRoggs, toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk!
Eckte muziekkenners hier.
Mis ik wat vandaag? Oh, niet echt zie ikquote:
Ehm..hmm.quote:
welkom in het echte levenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Half 10 tot half 6
En ja, daarna hebben we de avond nog natuurlijkMaar dan ben ik wel gewoon heel moe
Dus het is leuker om een keer een dag samen vrij te zijn want we zien elkaar eigenlijk alleen maar in de avonden
![]()
die z'n klassiekers kentquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk!
Eckte muziekkenners hier.
Je stuurt maar een PMquote:Op donderdag 18 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..hmm.
Ja. Nou. Ehm.
Hoeveel ervaring heb je?
Moet je de HELE zaterdag seksen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Maar moet je de HELE zaterdag werken ?
Je hebt savonds ook nog wel tijd voor je vriendje?
quote:
daar moet je wel wat voor doen he....quote:Op donderdag 18 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm..hmm.
Ja. Nou. Ehm.
Hoeveel ervaring heb je?
Ik heb kinderen, zodra je die hebt sex je niet meerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je de HELE zaterdag seksen?
Je hebt sochtends ook nog we tijd voor je baantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |