Ach jaaaa, dat zal het zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt door die godvergete geile oversized pyjama en sokken van je
In het echt heh.. Maar ik wil hier wel doen alsof hoorquote:
Dat is zeker balenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eensMaar zonder bellen spreek ik hem helemaal nooit joh
Pics.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach jaaaa, dat zal het zijn
vindt ze dat niet stom dan, de hele dag in de auto?quote:
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
In het echt heh.. Maar ik wil hier wel doen alsof hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel geilheid kun je niet aan johquote:
vertel jij eerst maar eens even in een pm dat waar we het net over haddenquote:
Ikke welquote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoveel geilheid kun je niet aan joh
ze klaagt al een paar jaar niet meerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vindt ze dat niet stom dan, de hele dag in de auto?
Stinkt ze?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
ze klaagt al een paar jaar niet meer
Jamaar jij krijgt geen geile pics van mijquote:
Doe ik nog wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vertel jij eerst maar eens even in een pm dat waar we het net over hadden
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
ook die tijd is al voorbij inmiddels
He jammerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jij krijgt geen geile pics van mij
Waarom wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammermaar waarom nog steeds niet?
ieuw ieuw ieuwquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?
wacht even ze leeft nogquote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu zwelt ze op en als je drukt dan laat ze scheetjes?
Ja dat krijg je als je iemand een paar jaar in een auto laat zitten. Kan ik ook weinig aan doenquote:
Jij bent duidelijk haar Nr.1 fanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
wacht even ze leeft nog![]()
my mistake, ik dacht dat ze al een paar jaar hemelen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |