dat was pien met die plantquote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je had een plant gekocht, iemand hier in KSC vroeg of het een vingerplant was, daar borduurde ik even op verder
Maar ik ben weer weg, wilde alleen ff die 2 pics met jullie delen
doei lieffies
nope.quote:
oh dan heb ik scheef gekekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Een plant gekocht..uuuuuuuh... dan weet je meer dan ik?
Die fok is toch mooi gemaakt....quote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef Ladylike het volgende:
Fok! is vereeuwigd in mergel
[ afbeelding ]
en uiteraard ook de KSC
[ afbeelding ]
Geeft nietquote:
je hebt een schouderklopje verdiend voor de afwerkingquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die fok is toch mooi gemaakt....
OLA allemaal
iddquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die fok is toch mooi gemaakt....
OLA allemaal
wat kan niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind dat zoiets eigenlijk niet kan.
Maar dat is mijn mening.
vorige maand alquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft nietMaar ben je gestopt bij Gf?
dan ga maar niet de grotten in, daar wordt hitler zelfs nu nog geeerdquote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind dat zoiets eigenlijk niet kan.
Maar dat is mijn mening.
Ja dat weet ik toch nietquote:
had je moeten oplettenquote:
Want LL is hier een maand geleden meteen komen vertellen dat ze niet meer bij jou werkt?quote:
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ga maar niet de grotten in, daar wordt hitler zelfs nu nog geeerd
je komt alleen maar grafitti tegen
Preciesquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Ladylike het volgende:
ik hoef niet alles met iedereen te delen
dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Want LL is hier een maand geleden meteen komen vertellen dat ze niet meer bij jou werkt?
quote:
schat, dat deden ze in de middeleeuwen al, daarom vertellen de grotten ook zo veel verhalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.
*Mompelt iets over in de sloot springen en jij het ook doet.
Ter compensatie mag je best eten komen brengen hoorquote:
Je hebt gelijk schat.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dat deden ze in de middeleeuwen al, daarom vertellen de grotten ook zo veel verhalen.
Maar ik spring niet mee, want ik gebruik geen verf
je bent toch niks verplicht, en vertel eens je principesquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan nog, ik ga daar niks inkrassen, ook een kwestie van principe.
*Mompelt iets over in de sloot springen en jij het ook doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |