werk ze en doe ze de groetenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten komen binnen dus ik ga maar eens werken![]()
laters
vul eens je profiel in.. Of schaam je je voor je leeftijd en de regio waar je woont?quote:
Succes/plezier enzoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten komen binnen dus ik ga maar eens werken![]()
laters
zo jammer dat de enci dat allemaal heeft afgegravenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef john-frusciante het volgende:
Dus dit mag dan ook niet?
hetzelfde geld voor napoleon, en andere belangrijke mensen die daar zijn geweest en hun naam hebben achtergelaten
[ afbeelding ]
ruilen voor PMS?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mijn verkouden hebben trouwens? want dat mag
Nee, hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vul eens je profiel in.. Of schaam je je voor je leeftijd en de regio waar je woont?
Rot je op johquote:
hoer???quote:Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Eerst stonden alle gegevens er
Maar nu alles weggehaald omdat ik incident gehad heb hoer op fok.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Ladylike het volgende:
kleine is met opa op de wii bezig.
En wint
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Ladylike het volgende:
kleine is met opa op de wii bezig.
En wint
4 en opa is 44quote:
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestigquote:
4 is toch ook een klein kindquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestig
das omaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik al het beeld van een klein kind met een man van in de zestig
Ja, maar een man van 44 is niet echt het beeld wat ik had bij opa..quote:
echte opa is helaas al overleden, dit is de vriend van omaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar een man van 44 is niet echt het beeld wat ik had bij opa..
Misschien komt dat ook, omdat mijn eigen grootouders al wat ouder waren en mijn vader ook op zijn 61ste opa werd (van de zoon van mijn broer).
Okee, op die manierquote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echte opa is helaas al overleden, dit is de vriend van oma
al 15 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |