We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehoudenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef simmu het volgende:
wat snoezig die lipjes! en wat gaat harrie hard!
nja, wij maken dus gerust huilfotos![]()
die van selene doet het nog altijd goed in [AEX] wanneer er weer eens een zondagsnoodmaatregel komtquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehouden
goed zo!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken), maar vooral proberen tot rust te komen.
Goed zo!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken), maar vooral proberen tot rust te komen.
nee joh. hier gaat het over of het al dan niet done is om huilfoto's te maken, daar gaat het over bananenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik lees nu pas dat het in het fototopic ging om bloot e.d foto's, ik dacht om kinderen die verdriet hadden
sorrie. bij ons doet de een (selene) dat elke avond (inclusief gillen, bedspringen en liedjes zingen) en de ander vanaf 5 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Agos Leandertje! Men, ik word helemaal emo van die foto. Ik wil 'm knuffelen!!
Kan iemand Emma even uitleggen dat 5 uur 's ochtends echt niet het moment is om heul hard te kletsen tegen alle dieren op je behang over je nachtelijke avonturen..![]()
Ze slaapt normaal tot mijn wekker gaat (om 6 uur of om 7 uur) dus dit is even wennen, zo drie dagen op een rij.
't klinkt echt superschattig maar 't is zo vroehoeg.
Als ze eerst wél langer sliep gaat het wrs wel weer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Agos Leandertje! Men, ik word helemaal emo van die foto. Ik wil 'm knuffelen!!
Kan iemand Emma even uitleggen dat 5 uur 's ochtends echt niet het moment is om heul hard te kletsen tegen alle dieren op je behang over je nachtelijke avonturen..![]()
Ze slaapt normaal tot mijn wekker gaat (om 6 uur of om 7 uur) dus dit is even wennen, zo drie dagen op een rij.
't klinkt echt superschattig maar 't is zo vroehoeg.
Hier ook op kdv maat 3 en thuis 4quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef Lijnloos het volgende:
Becky... zou het misschien helpen om haar 's nachts een luier aan te doen die net een maatje groter is? Hier hielp dat om ipv mt 3 een mt 4 aan te doen snachts... sindsdien geen lek-perikelen meer. Overigens heeft ze nu overdag (bij ons) ook mt.4, op kdv geven ze haar nog 3, past ook wel..
Ik ben er ook bijna doorheen en die van mij kan ik niet zo halen, die moeten besteld wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef leonieke het volgende:
Ik moet dringend melkpoeder halen voor Thomas. Normaal gezien heb ik dat altijd op reserve, maar vorige keer vergeten te bestellen. Dat krijg je natuurlijk als je te weinig tijd hebt om zelf tussen de rekken te gaan lopen en je je boodschappen bestelt via internet.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
Zo, dat mocht wel even groot hè?
haha, grappig. Wij hebben thuis kruidvat mt4. en kdv heeft pampers mt3. En beiden passen bij MInkequote:Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef Shandaly het volgende:
Volgens mij verschillen die luiermaatjes ook per merk... Op het kdv krijgt Lars nog maatjes 3 aan, kruidvat eigen merk, maar thuis vonden we de maatjes 3 van Pampers toch wel wat aan de krappe kant en zijn we een tijdje geleden al overgestapt op maatje 4.
(Doet me eraan denken dat wij ook bijna door de luiervoorraad heen zijn... morgen dan maar, vandaag ga ik lekker de deur niet uit)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
dat mag groot en dat verdient een juichje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
Alé, hop, vlug die website openen en bestellen maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna doorheen en die van mij kan ik niet zo halen, die moeten besteld worden
Way to go Leoniekequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alé, hop, vlug die website openen en bestellen maar![]()
Ik ga er vandaag of morgen om![]()
En net telefoon gekregen van de onthaalmoeder met de vraag of we dinsdag een andere oplossing zouden kunnen vinden omdat een familielid is overleden en ze graag naar de begrafenis zou gaan. Ik ga denk ik maar eens mailen naar mijn baas om te vragen of ik nog een dag verlof kan nemen. Hij zal me graag zien komen
Ja, dit zou ik echt niet gedaan hebben. Zeker niet omdat ik al verlof heb gevraagd voor de (volledige) week van 29 november. Maar het is van moeten of ik moet Thomas meenemen naar mijn werkquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Way to go Leonieke![]()
Gewoon doen!
Is het niet minstens 500cc en maximum 1liter?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:35 schreef Marlinde het volgende:
Hoeveel flesvoeding mag een kindje van 9 en een halve maand per dag binnen krijgen? En worden kindjes van pap echt dik? Mag Tessa bv 2 of 3 flessen met pap krijgen?
(Ze is lichter dan gemiddeld)
Hier gaat het als volgt:quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben gewoon een beetje bang dat Tessa HONGER heeft in de nacht...want als ze dus zoals de afgelopen 2 nachten nog een flesje krijgt slaapt ze iets langer, maar word ze wakker (waarschijnlijk) door een lekluier...
Maar ze krijgt al wel heel veel eten op een dag
8:00 180/6/4 scheppen rijstebloem
10:00 2 stuks fruit
12:00 1 boterham met korstjes + 180/6
15:00 tussendoortje + 125/4
18:00 groente + paar hapjes yoghurt
19:00 220/6/4 scheppen rijstebloem (die drinkt ze echt op en zelfs daarna is ze nog verdrietig...)
En dan nu 2 nachten nog een flesje van 125/2 (of 3 schepjes) en dan in de morgen zit ze echt heel gulzig te drinken en als het op is word ze echt heel boos..
Rienk liep/kroop daar los in de zaal, hij kuierde rond en ging lopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef becky27 het volgende:
Ik vind die laatste foto zo cute, jullie megabelangrijke moment en Rienk kijkt lekker de andere kant op.![]()
(Noortje komt bij ons de ringen brengen, zo'n lief klein meisje dat waarschijnlijk nog een beetje wankel loopt in een mooi jurkje)
Ik heb altijd begrepen max 180 ml en 6 scheppen poeder (en incidenteel 210 water met 7 scheppen) maar het wordt hier door het CB afgeraden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef Marlinde het volgende:
Hoeveel mag ze per voeding krijgen aan flesvoeding, dus bv max 200 incl poeder (mag het bv 250ml zijn? of is dit slecht voor bv nieren?)
ja, de reden dat hij (overdag) zoveel bv krijgt, is omdat hij zo wisselend eet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef happyme28 het volgende:
Asy, dat is wel wat aan de weinige kant en behoorlijk veel melk nog, maar ja, ieder op zijn eigen tempo, als hij niet meer wil eten kun je het er moeilijk indauwenen als hij weinig vast voedsel eet, wil hij vanzelf nog veel melk, toch?. Komt vanzelf goed lijkt me.
Dank je voor deze eyeopener. Kreeg ook al een soortgelijke PM van Twinkly.quote:Op zaterdag 20 november 2010 07:27 schreef freecell het volgende:
Het eerste jaar is voeding ech BIJvoeding! Zeker bij BV kindjes! Dat wij nu allemaal van die vreetzakjes hebben![]()
Zolang hij lekker doorgroeit klinkt het prima zo hoor!
Je denkt er niet te makkelijk over, het ís gewoon makkelijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank je voor deze eyeopener. Kreeg ook al een soortgelijke PM van Twinkly.
Ik vergeet het soms. Vooral onder druk van man, schoonouders en CB.
Ik maak mezelf dan eigenlijk niet echt zorgen maar omdat zij dan vaker zeggen dat hij goed moet eten etc, ga ik denken dat ik er te te makkelijk over denk en ga ik twijfelen.
ja, zo'n 5 uur voor die postquote:
Maar als zij slapen kan jij toch ook nog slapen? Of was je gewoon wakker?quote:Op zondag 21 november 2010 06:42 schreef leonieke het volgende:
Owen niet meer geslapen dan? Hier liggen mijn twee venten nog op bed. Gelukzakken
In een andere omgeving zijn die van mij meestal sowieso wel blij! Dus ik heb goede hoop voor je!quote:Op zondag 21 november 2010 07:31 schreef leonieke het volgende:
En deze namiddag naar het verjaardagsfeestje van mijn neefjes. Langs de ene kant een heel fijn vooruitzicht, alleen is het jammer dat het er weer zo druk zal zijn (rond de 25 mensen, bijna allemaal volwassenen).
Ik hoop gewoon dat het een beetje zal lukken met Thomas en dat hij in de auto goed zal slapen want het feestje begint natuurlijk net op het moment dat hij normaal gezien slaapt (hij slaapt meestal tussen 14u en 16u en het feestje begint om 15u). Maar het is bijna anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat hij onmiddellijk in slaap valt in de auto en dan goedgezind wakker wordt
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 07:34 schreef leonieke het volgende:
ego-posten? Ik zie nergens ego-posten hoor![]()
Thomas is idd ook meestal goedgezind in een andere omgeving, behalve bij mijn zus. Hij heeft daar echt nog nooit gelachenTerwijl hij bij mijn ma, schoonouders, onthaalmoeder, ... altijd lacht.
Mijn zus, zijn meterquote:Op zondag 21 november 2010 07:37 schreef freecell het volgende:
[..]
hahaarme zus! Favoriet speelgoed mee?
snap ikquote:Op zondag 21 november 2010 08:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn zus, zijn meter![]()
We gaan een hele verhuis organiseren voor deze namiddag![]()
Harry zijn speelgoed zal ik maar thuis laten. Ik wil geen ruzie met Asyniurquote:
Ik vind het echt zo jammer voor jullie dat hij zo vaak ziek is. Hebben jullie zijn weerstand al laten testen of is het daar nog te vroeg voor?quote:ik ben nog steeds een bedjeSlapend bolletje snot
Serieus, hij is zó verschrikkelijk leuk als hij gezond is! Echt een heerlijke baby.
Maar hij is gewoon wel 3/4 ziek
Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.quote:Op zondag 21 november 2010 08:34 schreef freecell het volgende:
Geen idee, we gaan maandag met hem naar de kinderarts, dus dan even vragen
Het was een grapje, hoorquote:En ja, jij hebt geen Harryin theorie weet ik dat ook wel. Als ik geslapen heb
Graagquote:Op zondag 21 november 2010 08:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.
Ik weet dat ze hem hebben laten testen en dat hij zo goed als geen weerstand had.
Als je wil, vraag ik vanmiddag wel eens wat ze daar nu precies aan gedaan hebben of hoe het daar nu mee staat.
[..]
Het was een grapje, hoorhelemaal niet slecht bedoeld ofzo.
lekker hoor! moet je nog een extra controle bij de neonataalarts als ze 1 wordt?quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej officieel wordt Evie al een poos niet meer gecorrigeerd;
maar de CB-arts vond dat Evie wel enorm vlot was voor haar leeftijd,
en noemde daarbij nog wel dat ze eigenlijk nog een maandje jonger is...
7!!! buisjes bloedquote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef simmu het volgende:
free, hoe is het gegaan bij de kinderarts?
Ik vind het zo naar voor julliequote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
Evie hoppa
Gaat lekker!
[..]
7!!! buisjes bloed
Nou goed, hij neemt het iig wel serieus. Arm ding
Ligt nu al bijna 3 uur te slapen, ga hem zo even wakker maken.
Even bloedonderzoeken afwachten en tot die tijd op een onderhoudsdosis ab gezet. hij vond het ook geen normaal aantal keer ziekzijn.
het arme wurm en arme julliequote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
Evie hoppa
Gaat lekker!
[..]
7!!! buisjes bloed
Nou goed, hij neemt het iig wel serieus. Arm ding
Ligt nu al bijna 3 uur te slapen, ga hem zo even wakker maken.
Even bloedonderzoeken afwachten en tot die tijd op een onderhoudsdosis ab gezet. hij vond het ook geen normaal aantal keer ziekzijn.
Ben je je bed weer uitgekomen om beneden te gaan zitten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Vlindur het volgende:
Eén keer raden wie hier weer beneden zit
quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ben je je bed weer uitgekomen om beneden te gaan zitten?
Dat graag eten is hier ook op een paar dagen tijd volledig omgeslagen. En ik moet zelfs bekennen dat dat is sinds hij naar de onthaalmoeder ging. Op woensdag de eerste keer naar de onthaalmoeder, daar at hij zomaar zijn groenten op (terwijl het bij ons nog altijd drama was) en de zondag erna at hij ook hier thuis zomaar zijn groentenpap op, alsof hij heel zijn leven nog niets anders had gedaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:30 schreef becky27 het volgende:
Grappig is dit, tot afgelopen weekend vond ik dat ze helemaal niet goed at, behalve die 5 flessen. Sinds het weekend lijkt het wel omgeslagen en vindt ze ineens alles lekker!
Waarom niet? Aardappel, andijvie...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:35 schreef ymme het volgende:
Vanavond eten wij bijvoorbeeld rauwe andijviestampot met spekjes.
Mag Mart dit gewoon?
Rauwe dingen heb ik Thomas nog niet gegeven (en zal ik ook nog een paar maand mee wachten, tot hij 1 jaar is).quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:35 schreef ymme het volgende:
Vanavond eten wij bijvoorbeeld rauwe andijviestampot met spekjes.
Mag Mart dit gewoon?
Waarom niet? Fruit is rauw! En komkommer en sla en wortels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Rauwe dingen heb ik Thomas nog niet gegeven (en zal ik ook nog een paar maand mee wachten, tot hij 1 jaar is).
Hij heeft al al die dingen gekregen, maar niet rauwquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet? Fruit is rauw! En komkommer en sla en wortels...
Dan kan ander rauw eten (ok, vlees niet) toch ook wel?
En de ui die erin zit., Mag dat ook?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:39 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, volgens mij kan het best wel, misschien dat spekjes wel wat te zout zijn... misshcien kun je die er voor Mart uitvissen? Minke eet ook graag mee al tegenwoordig en ik probeer haar ook zoveel mogelijk te betrekken bij het avondeten. Zo heeft ze al haar eigen bordje pasta met zalm en een bordje macaroni met bolognesesaus weg weten te werken. Ook boerenkoolstampot vind ze erg lekker (met ene beetje jus). Vin dhet alleen wel lastig inschatten zo, hoeveel ze dan mag/moet... dat bekkie blijft maar opengaan
Wowquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:46 schreef simmu het volgende:
hij heeft precies vandaag voor het eerst een maat 74 tuinbroekje aan (die prima past!)
Robin zit al op maat 80quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:47 schreef leonieke het volgende:
Sinds afgelopen weekend zit Thomas ook in maat 74, maar dat is dan vooral voor zijn buikje
oei ik groei boycot ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:15 schreef becky27 het volgende:
Simmu, ik heb hier oei ik groei in huis en volgens dat boek zou Noortje al een halve marathon moeten lopen en in volzinnen moeten praten.
Het ene kind ontwikkeld zich sneller als het andere, hier een snelle tante (volgens het cb hoeft ze pas met 1 jaar te kruipen zoals ze nu doet maar dat lijkt me weer rijkelijk laat) maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn?
Hier is dat exact hetzelfdequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, wat heb je liever? Een stille blije (voor een keertje) tv-kijkende baby, of eentje die uit zijn doen is, huilt en krijst? In mijn geval zou ik echt mijn pedagogische normen en waarden opzij zetten.. laat het kind lekker kijken.Minke kijkt ook wel es tv hoor, hier staat het ding nou eenmaal veel aan, al is het maar voor het geluid. Maar kind kan net zo blij spelen met speelgoed of lekker buiten rouwdouwen...
ik zal ff zoeken, maar wil je die niet bewaren dan? (tip: dat is psies de maat van een babyborn pop)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Oh, Simmu, heb je een linkje over het doneren van de prematuurkleertjes? Ik heb er ook nog wat van liggen.
quote:
Dat laatste heb ik al gedaan en ik weet dat hij helemaal niets verwacht, maar gewoon iets om hem een plezier te doen dat hij dan van zijn zoon krijgt vanavond.quote:Of een verwenpakketje met verzorgingsproducten ofzo? Of zeggen wat je bedoelt, dat doet 't vast ook goed.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en mijn beer van ventje eet ook minder dan jouw schone smalle dame.
Schema hier:
700uur: 180/6/6 bambixpap
930uur: fruit met sap
1130uur: anderhalve boterham en 180/6 (melk)
1500uur: koekje met sap
1700uur: avondeten met yoghurt toe
1830uur: 150/5/5 bambixpap
Mijn dochter van ruim 2,5 eet ongeveer hetzelfde, alleen start die de dag met twee flessen pap en bietst die mandarijnen en appels tussendoor en ze krijgt steeds andere toetjes en wat vaker een bakje yoghurt bij haar koekje:P .
Met Dora... of met KaiLan ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
BJ, hier wordt ook televisie gekeken hoor. Maar wel binnen de perken. Mijn zoon kijkt trouwens nooit mee.
Ik vind televisie an sich niks mis mee. Maar te veel televisie wel.
Wij hebben 's ochtends de televisie aan staan, ik denk op vrije dagen een uur en op werkdagen een half uur. En 's avonds om 1800uur gaat hij aan voor het journaal voor mij en daarna mag S zeggen wat ze wil kijken. Dan dus weer een half uurtje. Daarna is het tandenpoetsen en boven boekjes lezen en naar bed.
Overigens maak ik daar best wel eens een uitzondering op hoor. Dus heel strak bedoel ik het allemaal niet. Als we visite hebben en de kinderen zo hyperdepyper worden van elkaar dat wij volwassenen elkaar niet meer kunnen verstaan, dan schoppen we ze naar buitenof zetten we ze voor de televisie. Of bijvoorbeeld vandaag, S heeft haar middagslaapje overgslagen op het kdv. Toen heb ik haar thuis een half uurtje op de bank laten liggen met Dora, zodat ze toch even wat rust.
Dat zag er wel jaloersmakend lief uit hoor! Ik smolt gewoon toen ik hem dat zag doen bij jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
In mijn hals wegduiken en een knuffelpartij beginnen van heb ik jou daar.
Ik kan van allebei maar een stukje zien, daarna blijft hij hangenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef becky27 het volgende:
pleaaaaase let niet op mijn hysterisch stemgeluid.
Bij mijn dochter had ik ook heel lang het idee dat het vrij ongericht was, het woordje 'mama'. Maar R zegt het juist heel gericht, als hij naar me toe komt hupsen, of als hij jengelend aandacht wil. Ik weet het niet, volgens mij heeft hij toch wel door dat het iest met mij te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zag er wel jaloersmakend lief uit hoor! Ik smolt gewoon toen ik hem dat zag doen bij jou.
Mijn lieve zoon wil alleen maar rondbanjeren door het huis. Knuffelen heeft hij geen tijd voor. Al lijkt hij wel soms een soort van mama of papa te zeggen. Al snap ik ook wel dat hij daar ons niet echt mee bedoelt.
Ik ben daar nog niet helemaal uit dus, of hij het gericht tegen mij zegt. Ik ga er eens op letten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Bij mijn dochter had ik ook heel lang het idee dat het vrij ongericht was, het woordje 'mama'. Maar R zegt het juist heel gericht, als hij naar me toe komt hupsen, of als hij jengelend aandacht wil. Ik weet het niet, volgens mij heeft hij toch wel door dat het iest met mij te maken heeft.
Die is niet zo spannend als Dora hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha. Nou, ben bebnieuwd wanneer we Kailan hier gaan ontdekken dan.
zet ze wel effe op youtube, nou ja, duurt wel even geloof ik,quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik kan van allebei maar een stukje zien, daarna blijft hij hangen.
Jammer.
En hysterisch? Gewoon duidelijk en pittig.
Oh zo eet Fabian ook vlot van de lasagne mee. En heerlijk dat hij het vindt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Asyniur het volgende:
Even jompelen voor de curves van Ravi en Emma!
Hier eet Harry gewoon met de pot mee. Alleen als er iets van pinda of pepers of teveel zout (boullion) in zit dan niet. Gisteren heeft hij 3 eetlepels spaghetti op. In de saus zitten dan een stuk of 4 teentjes knoflook, 2 uien, pesto, italiaanse kruiden, gehakt en tomatensaus.
Als we rauwe andijviestampot eten, haal ik de spekjes eruit omdat die zo hard zijn dat hij ze niet gekauwd krijgt en dan de hele avond zit te herkauwen op zo'n spekje.
Kyllian is Umizoomi fan...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is niet zo spannend als Dora hoor...
Maar dat is meer voor een ander topic
want team oomiezoomie is ook helemaal je van het, wiskunde tekenfilm![]()
Patronen!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kyllian is Umizoomi fan...
Vandaar zelfs een Umizoomi taart voor zn verjaardag(gemaakt door een vriendin)
http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/DSC02109-1.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |