abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88953570
Hier een ideale dag gehad vandaag. Daan werd om 8 uur gezellig wakker en toen lekker ontbeten met z'n 3-tjes, Daan gesmuld van bordje pap. Toen even relaxen, aankleden en om half 10 richting de intocht van Sinterklaas gegaan. <O) 8}

Daan vond het heel spannend, maar hij heeft niet gehuild en de pieten vond hij razend interessant. Sinterklaas kon 'm niet zo boeien geloof ik. Daarna nog even over de markt gewandeld en brood, groente en fruit gehaald.

Na de lunch en z'n flesje is hij gaan slapen van 13.00 tot 16.00 uur en toen zijn we nog even boodschappen wezen doen. Hij had de grootste lol in het winkelkarretje. Toen thuis lekker een uurtje spelen, eten, flesje, tandjes poetsen en naar bed. En nu slaapt hij als een roosje.

Ik blijf me verbazen wat een heerlijk makkelijk kind we hebben. Hij is gewoon vrolijk en blij en kan zo van alles genieten. O+
pi_88966181
Goedemorgen
pi_88966307
Ow, freecell :* Veel te vroeg, zie ik :{
pi_88966331
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 06:23 schreef leonieke het volgende:
Ow, freecell :* Veel te vroeg, zie ik :{
ja, zo'n 5 uur voor die post :')
Maandag naar de kinderarts.... We hebben het bonnetje nog, misschien kunnen we hem ruilen..
pi_88966352
Ow :{ en niet meer geslapen dan? Hier liggen mijn twee venten nog op bed. Gelukzakken :O
pi_88966359
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 06:42 schreef leonieke het volgende:
Ow :{ en niet meer geslapen dan? Hier liggen mijn twee venten nog op bed. Gelukzakken :O
Maar als zij slapen kan jij toch ook nog slapen? Of was je gewoon wakker?

Ik max een half uurtje ergens tussen 3 en 4 :X
Dat maakt een totaal van een uur.... Dat is onder mijn functionerende grens (die ligt bij ong. 4 uur) dus even kijken hoe we dat oplossen....

Maar wel storend want nu wordt hij dus weer echt moe, maar nu wordt die ander zo wakker }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 21-11-2010 06:59:57 ]
pi_88966485
Hij zit in de box en huilt zachtjes en is zo moe ;(
En als ik hem optil gaat hij trappelen en mij knijpen, hij wil niet in de doek en als ik hem in bed leg gaat hij woest hard krijsen....

Wat moet ik nu? ;(
pi_88966501
;( Zo zielig eigenlijk, freecell. Ik vrees gewoon dat ik zelf geen tips heb.

Als Thomas té moe is om te kunnen slapen, dan blijven we hem vasthouden en ermee rondlopen. Hij is dan ook heel vaak boos (met trappelen en wenen en alles wat erbij hoort) maar dan drukken we hem goed tegen ons aan en dat kalmeert hem meestal wel.
Al moet ik toegeven dat het bij P. beter lukt dan bij mij omdat P. rustiger kan blijven in zo'n situaties (en meestal ben ik dan diegene die zingt want dat doet P. helemaal niet graag). Ofwel zelf in de zetel zitten/liggen en hem op ons houden (ook al vindt Thomas dat in het begin hélemaal niet leuk, maar hij wordt er uiteindelijk wel rustiger door).
pi_88966514
En deze namiddag naar het verjaardagsfeestje van mijn neefjes. Langs de ene kant een heel fijn vooruitzicht, alleen is het jammer dat het er weer zo druk zal zijn (rond de 25 mensen, bijna allemaal volwassenen).
Ik hoop gewoon dat het een beetje zal lukken met Thomas en dat hij in de auto goed zal slapen want het feestje begint natuurlijk net op het moment dat hij normaal gezien slaapt (hij slaapt meestal tussen 14u en 16u en het feestje begint om 15u). Maar het is bijna anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat hij onmiddellijk in slaap valt in de auto en dan goedgezind wakker wordt ;)
pi_88966518
Hij ligt nu half te slapen op mijn schouder... stuk beter wat mij betreft :) Ik mag alleen niet bewegen....

Tara krijgt Florian juist niet stil... Hij kan hem supergoed in bed leggen, bij Tara gaat hij bijna altijd slapen en met Leander bereikt hij vaak ook meer dan ik, maar Florian echt troosten als hij echt over de rooie gaat is hopeloos :?

ow en zo aan het einde van mijn post slaapt hij op mij...

Sorry voor het ego-posten trouwens...
pi_88966521
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:31 schreef leonieke het volgende:
En deze namiddag naar het verjaardagsfeestje van mijn neefjes. Langs de ene kant een heel fijn vooruitzicht, alleen is het jammer dat het er weer zo druk zal zijn (rond de 25 mensen, bijna allemaal volwassenen).
Ik hoop gewoon dat het een beetje zal lukken met Thomas en dat hij in de auto goed zal slapen want het feestje begint natuurlijk net op het moment dat hij normaal gezien slaapt (hij slaapt meestal tussen 14u en 16u en het feestje begint om 15u). Maar het is bijna anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat hij onmiddellijk in slaap valt in de auto en dan goedgezind wakker wordt ;)
In een andere omgeving zijn die van mij meestal sowieso wel blij! Dus ik heb goede hoop voor je!
pi_88966524
ego-posten? Ik zie nergens ego-posten hoor :)

Thomas is idd ook meestal goedgezind in een andere omgeving, behalve bij mijn zus. Hij heeft daar echt nog nooit gelachen :N Terwijl hij bij mijn ma, schoonouders, onthaalmoeder, ... altijd lacht.
pi_88966534
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:34 schreef leonieke het volgende:
ego-posten? Ik zie nergens ego-posten hoor :)

Thomas is idd ook meestal goedgezind in een andere omgeving, behalve bij mijn zus. Hij heeft daar echt nog nooit gelachen :N Terwijl hij bij mijn ma, schoonouders, onthaalmoeder, ... altijd lacht.
haha :D arme zus! Favoriet speelgoed mee?
pi_88966589
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:37 schreef freecell het volgende:

[..]

haha :D arme zus! Favoriet speelgoed mee?
Mijn zus, zijn meter ;)
We gaan een hele verhuis organiseren voor deze namiddag :Y

Maar ik denk dat het voor een stuk ligt aan het feit dat mijn zus té vlug té enthousiast is, ipv hem even tot rust te laten komen en hem te laten wennen.
pi_88966604
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 08:01 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn zus, zijn meter ;)
We gaan een hele verhuis organiseren voor deze namiddag :Y

snap ik ;) Harry zijn speelgoed :)

ik ben nog steeds een bedje :') Slapend bolletje snot O+
Serieus, hij is zó verschrikkelijk leuk als hij gezond is! Echt een heerlijke baby.
Maar hij is gewoon wel 3/4 ziek :X

[ Bericht 4% gewijzigd door freecell op 21-11-2010 08:15:56 ]
pi_88966692
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 08:05 schreef freecell het volgende:

[..]

snap ik ;) Harry zijn speelgoed :)
Harry zijn speelgoed zal ik maar thuis laten. Ik wil geen ruzie met Asyniur ;)
quote:
ik ben nog steeds een bedje :') Slapend bolletje snot O+
Serieus, hij is zó verschrikkelijk leuk als hij gezond is! Echt een heerlijke baby.
Maar hij is gewoon wel 3/4 ziek :X
Ik vind het echt zo jammer voor jullie dat hij zo vaak ziek is. Hebben jullie zijn weerstand al laten testen of is het daar nog te vroeg voor?
pi_88966708
Geen idee, we gaan maandag met hem naar de kinderarts, dus dan even vragen :)

En ja, jij hebt geen Harry :') in theorie weet ik dat ook wel. Als ik geslapen heb :')
pi_88966723
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 08:34 schreef freecell het volgende:
Geen idee, we gaan maandag met hem naar de kinderarts, dus dan even vragen :)
Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.
Ik weet dat ze hem hebben laten testen en dat hij zo goed als geen weerstand had.
Als je wil, vraag ik vanmiddag wel eens wat ze daar nu precies aan gedaan hebben of hoe het daar nu mee staat.
quote:
En ja, jij hebt geen Harry :') in theorie weet ik dat ook wel. Als ik geslapen heb :')
Het was een grapje, hoor :* helemaal niet slecht bedoeld ofzo.
pi_88966736
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 08:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.
Ik weet dat ze hem hebben laten testen en dat hij zo goed als geen weerstand had.
Als je wil, vraag ik vanmiddag wel eens wat ze daar nu precies aan gedaan hebben of hoe het daar nu mee staat.

[..]

Het was een grapje, hoor :* helemaal niet slecht bedoeld ofzo.
Graag :)

En ik weet dat je niet geirriteerd was, ik hap gewoon graag :+
  zondag 21 november 2010 @ 08:50:37 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88966776
Oh Free, wat een narigheid :* :* Ik zou zó graag willen dat ik iets wist dat jullie écht kon helpen, maar ik weet het gewoon echt niet.. Dikke :* dan maar, ik ga gewoon heel hard duimen dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen.

Leonieke, haha, verhuis ze ;)

Ik ga zo maar weer verder met mijn taart.. Het is niet te geloven, maar vanmiddag staat er ineens allemaal verjáárdagsvisite voor de deur :o Waar de hell is dat eerste jaar gebleven? Tenminste, op 3 dagen na dan :P Maar echt, het gaat me even te snel allemaal.. :o
3!
  zondag 21 november 2010 @ 09:23:34 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88966927
Trix vier je vandaag Stef zijn verjaardag?? leuk!!! dan wens ik jullie alvast heeeeeeel veel plezier.. en ben nu al benieuwd naar de foto's :)

Freecell; een onwijs dikke knuffel voor jou. Wat zul je je vermoeid voelen.... Ik hoop dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen en je mannetje snel weer wat beter in zijn vel zit..

ik ga mijn muppie uit bed halen. (L) nog 2 weekjes dan is ze ook al jarig... <O)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 21 november 2010 @ 10:03:35 #122
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88967195
Free, wat vervelend toch steeds voor Florian en natuurlijk ook voor jullie. Dat soort nachten zijn killing en de aanblik van zo'n zielig mannetje helpt ook niet :*

Leo, goede verhuizing gewenst! Hopenlijk werkt Thomas een beetje mee in het ideale plan. :Y

Trixie, hier ook nog even een hele fijne dag gewenst!! Stef's 1e verjaardagsfeest. Daar word ik zelfs een beetje emo van O+

Nou BJ, kan me nog zo goed herinneren dat je 'ineens' bevallen was. En da's al weer bijna een jaar geleden :o

Fijne zondag allemaal!
pi_88967661
Stef heel veel plezier op je feestje vandaag!!
pi_88968088
Even snel.

Stef heel veel plezier vandaag! :)

Hier gaan we vanmiddag sinterklaas inhalen. Hij komt met de boot en gaat dan met het paard richting het dorp waar een feestje is (waar wij niet heen gaan, volgende jaar misschien). Ben benieuwd hoe Mart gaat reageren. :)
  zondag 21 november 2010 @ 11:00:42 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88968105
Veel plezier Ymme! Hopenlijk vindt Mart het leuk en kunnen jullie er van genieten.
pi_88968140
Veel plezier Ymme :)

Dyon vond Amerigo erg lief en zacht, Mart vast ook ;)
pi_88968159
Oh ben ik net aan het bijlezen, zie ik het berichtje over Florian.
:* voor jouw ventje. Hopelijk ben je gewoon heel snel beter! En wordt je voorlopig niet meer ziek.
pi_88968215
Stiekem ben ik Mart al gek aan het maken van paarden.
Heb zelf jaren gereden en eigen paard gehad. Maar toen ik klaar was met school had ik te weinig tijd. Werken en uitgaan ;) Maar als de kinder'en' groter zijn (als onze droom van 2 kids volgend jaar ofzo mag uitkomen) wil ik toch wel weer heel graag mijn grootste hobby oppakken. :)

Dus hopelijk komen we vanmiddag in de buurt van Amerigo ;)
  zondag 21 november 2010 @ 11:07:32 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88968271
Sint viel hier van Americo af bij het opstijgen. Gelukkig buiten het zicht van de grote menigte. Vind dat altijd zo sneu. Maar zoals gezegd, Daan had vooral oog voor de zwarte pieten en Sinterklaas ging geheel aan hem voorbij.
pi_88974256
Wolf imiteert onze blaffende hond :D echt zo schattig! Als de hond blaft doet hij ''AH!'' en blaft de hond meerdere keren, zit hij ook"AH AH!''
Best knap toch?

ah Freecell, wat zielig voor hem zeg :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 21 november 2010 @ 15:45:19 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88976851
free, balen zeg! Ben je zelf later nog even terug in bed gekropen?

Leonie, succes met verhuizen...

Inca, fijne dag vandaag ! (al is die al bijna om...)

ymme, veel plezier bij de Sint!

En een blaffende Wolf O+
pi_89002012
:O

Er is één wakker geworden om half 1. Toen besloten wij om naar bed te gaan. Inmiddels zit ik hier met een klaarwakker kereltje beneden. Hij drinkt een pyjamapapje en ik ben zo gaar als wat :{
Ik geef hem een half uur. Ik ga hier wel doen alsof ik slaap met een deken :Z

Free, hoe is het met Florian? :*

Stef bijna 1, geniet nog maar even van je baby :*

Rienk loopt echt! Hij zet nu met gemak zo 5 stappen O+ Ben zo trots *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 22 november 2010 @ 06:38:10 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89002327
succes ermee vandaag Vlindur... wat een zware nacht... Is Rienk uiteindelijk nog wel gaan slapen???

Freecell; hoe is het daar nu? succes vandaag bij de kinderarts...

Ik zit klaar om te gaan werken, en het is vroeg en donker, en ik wil ook wel weer naar bed..
Evie ligt dr nog lekker in, niet wetende dat er vandaag een bezoekje CB (+ prikjes) aan zit te komen. Helaas dus zonder mama, alleen met papa...
Hoop dat het allemaal mee valt, en ben benieuwd wat Evie meet en weegt vandaag. :)
pi_89002437
Goedemorgen!
Arme Vlindur :X dat is zo niet tof midden in de nacht!

Hier ging de nacht perfect :@ keer of à 4 even wakker, speen, slapen en om 6:30 wakker *O*
En aangezien wij er om 9 uur maar ingekropen waren is dat prima :)

Bleh BJ, arme Evie met de prikjes en dit zijn geen toffe tijden om te moeten gaan werken!
  maandag 22 november 2010 @ 08:44:27 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89003063
Freecell, wat fijn dat het goed ging vannacht. Voelt Florian zich al wat beter? Maar goed, met 1 nachtje ben je er niet.

Vlindur, nog wat geslapen?

BJ, Arme Evie en de prikjes, mijn vriend vindt het vreselijk om dan te gaan maar hij gaat altijd met Noortje naar het cb. (Het is echt maandag papadag want ik was toevallig mee afgelopen maandag en er waren alleen maar mannen met hun kindjes, zo grappig);.

Ymme, veel plezier bij Amerigo vanmiddag.
  maandag 22 november 2010 @ 09:03:18 #136
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89003292
Vlindur: Heb je nog wat kunnen slapen?

Free: Fijn zo'n nacht :)

BJ: Prikjes zijn nooit leuk ;( Hoop dat je kleine meid er geen last van zal krijgen!

Ymme: Hoe was het bij sinterklaas?

Pap gaat hier niet in bij Tessa, ze lust het denk ik niet.
Nu had ik gisterenochtend 2 boterhammen gegeven, maar wilde ze geen melk meer. Dus vandaag 2 boterhammen + 180/6 melk door de blender gedaan en mevrouw at alles op :Y)
Afgelopen nacht ook maar zo'n 5 keer wakker, dus valt ook wel mee. Hoop dat het ooit wel max 2 keer eruit gaan is....
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89003318
Free, hoe gaat het nu met Florians oortjes? Is dat een beetje beter aan het worden? :*
Vlindur, gezien je op de twitter niksmeer had staan na 3-en, gok ik dat Rienk toch is gaan slapen. :* , wat zul je gesloopt zijn meid!
BJ, succes met werken, en arme Evie inderdaad... :* !

Oh en tussen de regels door las ik dat Rienk echt loopt! Wat goed!! *O*

Thomas en Stef, nog even een kleine grote baby... :* voor jullie mama's!

Hier weinig spannends te melden, we hadden zaterdag een ontzettend gezellige lunch/sinterklaas met de pufclub. Wat geweldig om die kleintjes dan zo bij elkaar te zien. En de familie waar we waren hadden een leuke loopkar dus daar heb ik MInke even achter geplant en die heeft dus echt een half uur, met een glinlach van oor tot oor achter dat ding gelopen. Ik geloof dat we er ook maar zoeen moeten aanschaffen zsm. Hoewel ik het daar met mijn ouders over had gisteravond en ik begreep van mijn vader dat ze iets dergelijks voor sinterklaas wilden halen... maar hij wist niet wat. Iets met "loop..." dus heb gezegd dat zijn vrouw maar even terug moest bellen om te kijken wat ze nou gingen kopen, zodat we niet dubbel doen ;)
Donderdag mogen wij ook weer naar het cb... ben wel heel benieuwd!
pi_89006410
vlindur fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! en nogmaals gefeliciteerd! en nog een :* voor de nacht, ook voor free :*

ik las nog over allerlei eetschema's, wij zijn net begonnen met introduceren van vast voedsel dus geen tips

ook las ik een blaffende wolf! wat lijkt me dat geweldig en lief om te horen

sinterklaas die wordt ingehaald, veel plezier ymme

en een verjaardag die gevierd wordt! incantrix en stef heel veel plezier vandaag

wij zijn lekker aan het bijkomen van een druk bezocht verjaardagsweekend waar minidraak de show stal toen ze een banaan mocht eten
pi_89009225
Oh zo leuk vond ik dat Draculettetje, beginnen met eten aan te bieden!
Ze vond banaan dus lekker?
Je zult zien dat het binnen een paar weken echt zo snel gaat met beter en meer eten, echt verbazingwekkend

Stef viert alvast zn verjaardag las ik, was het leuk geweest gister?

Vlindur, is hij nog weer gaan slapen daarna?

Hier al een poos Wolf steeds wakker rond 0.00 en net zolang huilend tot hij opgepakt wordt, hij slaapt dus veel tussen ons in momenteel.
Nouja, dan slaapt hij iig wel en ook gewoon tot een uur of 6.30 gelukkig.
Ik kan echt slecht tegen weinig slaap.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 november 2010 @ 15:12:43 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89013876
heyhey ;) ben ik nog even weer.
was rustig op het werk; en ik kon lekker toch mee naar het CB..
Prikjes zitten er weer in, en viel gelukkig mee, hopen dat ze er ook niet teveel last van krijgt.
meisje ligt nu lekker even op bed.

de cijfertjes:
11,5 maand:
9,5 kg (gemiddelde curve)
76,5 cm (boven de gemiddelde curve).

verder ook weer helemaal goedgekeurd.
pi_89014703
Fijn dat je toch nog mee kon naar het CB.
En nog fijner dat alles goed is (had je ook niet anders verwacht zeker) met je kleine meid. Hopelijk geen last van de prikken.
pi_89014901
BJ, mooie stats weer voor je (lange) meisje! Fijn dat je mee kon!
  maandag 22 november 2010 @ 16:14:40 #143
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89016311
BJ fijn dat je toch nog even mee kon met je kleine meid :) Hoop dat ze geen last krijgt/heeft van de prikjes :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 22 november 2010 @ 16:16:45 #144
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89016393
Mooie cijfers BJ! Bij Evie wordt er niks meer gecorrigeerd toch? Lekkere lange dame! O+

Freecell, hoe is 't met je bolletje snot? :'(

Trix, hoe was Stefs feestje?
Wup, hebben jullie ook al een feestje gevierd?
A grand adventure has begun.
  maandag 22 november 2010 @ 16:21:01 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89016578
neej officieel wordt Evie al een poos niet meer gecorrigeerd;
maar de CB-arts vond dat Evie wel enorm vlot was voor haar leeftijd,
en noemde daarbij nog wel dat ze eigenlijk nog een maandje jonger is...
pi_89018805
free, hoe is het gegaan bij de kinderarts?
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89018888
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej officieel wordt Evie al een poos niet meer gecorrigeerd;
maar de CB-arts vond dat Evie wel enorm vlot was voor haar leeftijd,
en noemde daarbij nog wel dat ze eigenlijk nog een maandje jonger is...
lekker hoor! moet je nog een extra controle bij de neonataalarts als ze 1 wordt?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89019427
Evie hoppa *O*
Gaat lekker!
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef simmu het volgende:
free, hoe is het gegaan bij de kinderarts?
:*
7!!! buisjes bloed ;(

Nou goed, hij neemt het iig wel serieus. Arm ding ;(
Ligt nu al bijna 3 uur te slapen, ga hem zo even wakker maken.

Even bloedonderzoeken afwachten en tot die tijd op een onderhoudsdosis ab gezet. hij vond het ook geen normaal aantal keer ziekzijn.
pi_89020634
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
Evie hoppa *O*
Gaat lekker!

[..]

7!!! buisjes bloed ;(

Nou goed, hij neemt het iig wel serieus. Arm ding ;(
Ligt nu al bijna 3 uur te slapen, ga hem zo even wakker maken.

Even bloedonderzoeken afwachten en tot die tijd op een onderhoudsdosis ab gezet. hij vond het ook geen normaal aantal keer ziekzijn.
Ik vind het zo naar voor jullie ;( Heel, heel veel sterkte met Florian :* Dat het maar gauw mag worden opgelost.

Goedzo Evie! Grote meid O+
Wij hadden de 15e gemoeten, maar dat was ik vergeten :@ De 30e mogen we nu.

Rienk ging om 15:15 direct slapen en ik heb hem niet meer gehoord tot 9.30. (Ikzelf kon niet slapen.. Was wel 5 uur volgens mij :{ )
Heeft een uurtje geslapen rond 11 uur en daarna heb ik hem wakker gehouden tot 15:00, hij heeft toen geslapen tot half 5 en nu zit hij sacherijnig te wezen. Hij mag met hoge uitzondering met knien en speen beneden zitten, maar hij gaat niet eerder dan 19:00 op bed. Nu hopen dat ie vannacht niet weer een kunstje flikt :O

Verder krijgt hij zn brood tegenwoordig dubbel en in repen, want in kleine stukjes blieft meneer het niet meer? :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89023216
Ik kom even binnenvallen :W

we zijn een heerlijk weekend met familie (incl. neefje van 14 maanden) naar Centerparcs geweest en vanmiddag heb ik een draagdoekmeet gehad bij Orea.
Hannah is haar slaapritme helemaal kwijt en drinkt ineens heel weinig. Verder is haar onderkantje helemaal kapot en hebben we pas vandaag het zalfje kunnen krijgen wat we nodig hebben. Het arme schaapje heeft echt veel pijn. Ik zou willen dat ik haar pijn kon overnemen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')