ja, zo'n 5 uur voor die postquote:
Maar als zij slapen kan jij toch ook nog slapen? Of was je gewoon wakker?quote:Op zondag 21 november 2010 06:42 schreef leonieke het volgende:
Owen niet meer geslapen dan? Hier liggen mijn twee venten nog op bed. Gelukzakken
In een andere omgeving zijn die van mij meestal sowieso wel blij! Dus ik heb goede hoop voor je!quote:Op zondag 21 november 2010 07:31 schreef leonieke het volgende:
En deze namiddag naar het verjaardagsfeestje van mijn neefjes. Langs de ene kant een heel fijn vooruitzicht, alleen is het jammer dat het er weer zo druk zal zijn (rond de 25 mensen, bijna allemaal volwassenen).
Ik hoop gewoon dat het een beetje zal lukken met Thomas en dat hij in de auto goed zal slapen want het feestje begint natuurlijk net op het moment dat hij normaal gezien slaapt (hij slaapt meestal tussen 14u en 16u en het feestje begint om 15u). Maar het is bijna anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat hij onmiddellijk in slaap valt in de auto en dan goedgezind wakker wordt
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 07:34 schreef leonieke het volgende:
ego-posten? Ik zie nergens ego-posten hoor![]()
Thomas is idd ook meestal goedgezind in een andere omgeving, behalve bij mijn zus. Hij heeft daar echt nog nooit gelachenTerwijl hij bij mijn ma, schoonouders, onthaalmoeder, ... altijd lacht.
Mijn zus, zijn meterquote:Op zondag 21 november 2010 07:37 schreef freecell het volgende:
[..]
hahaarme zus! Favoriet speelgoed mee?
snap ikquote:Op zondag 21 november 2010 08:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn zus, zijn meter![]()
We gaan een hele verhuis organiseren voor deze namiddag![]()
Harry zijn speelgoed zal ik maar thuis laten. Ik wil geen ruzie met Asyniurquote:
Ik vind het echt zo jammer voor jullie dat hij zo vaak ziek is. Hebben jullie zijn weerstand al laten testen of is het daar nog te vroeg voor?quote:ik ben nog steeds een bedjeSlapend bolletje snot
Serieus, hij is zó verschrikkelijk leuk als hij gezond is! Echt een heerlijke baby.
Maar hij is gewoon wel 3/4 ziek
Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.quote:Op zondag 21 november 2010 08:34 schreef freecell het volgende:
Geen idee, we gaan maandag met hem naar de kinderarts, dus dan even vragen
Het was een grapje, hoorquote:En ja, jij hebt geen Harryin theorie weet ik dat ook wel. Als ik geslapen heb
Graagquote:Op zondag 21 november 2010 08:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon omdat mijn zus dat heeft laten doen bij haar jongste. Was ook altijd ziek, koemelkallergie, krijgt heel vaak antibiotica, heel slechte slaper (Thomas sliep vroeger door dan haar zoon en hij is vorige maand 2 jaar geworden), ... Kortom, ik herken veel van jouw verhalen.
Ik weet dat ze hem hebben laten testen en dat hij zo goed als geen weerstand had.
Als je wil, vraag ik vanmiddag wel eens wat ze daar nu precies aan gedaan hebben of hoe het daar nu mee staat.
[..]
Het was een grapje, hoorhelemaal niet slecht bedoeld ofzo.
lekker hoor! moet je nog een extra controle bij de neonataalarts als ze 1 wordt?quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
neej officieel wordt Evie al een poos niet meer gecorrigeerd;
maar de CB-arts vond dat Evie wel enorm vlot was voor haar leeftijd,
en noemde daarbij nog wel dat ze eigenlijk nog een maandje jonger is...
7!!! buisjes bloedquote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef simmu het volgende:
free, hoe is het gegaan bij de kinderarts?
Ik vind het zo naar voor julliequote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
Evie hoppa
Gaat lekker!
[..]
7!!! buisjes bloed
Nou goed, hij neemt het iig wel serieus. Arm ding
Ligt nu al bijna 3 uur te slapen, ga hem zo even wakker maken.
Even bloedonderzoeken afwachten en tot die tijd op een onderhoudsdosis ab gezet. hij vond het ook geen normaal aantal keer ziekzijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |