Wowquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:46 schreef simmu het volgende:
hij heeft precies vandaag voor het eerst een maat 74 tuinbroekje aan (die prima past!)
Robin zit al op maat 80quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:47 schreef leonieke het volgende:
Sinds afgelopen weekend zit Thomas ook in maat 74, maar dat is dan vooral voor zijn buikje
oei ik groei boycot ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:15 schreef becky27 het volgende:
Simmu, ik heb hier oei ik groei in huis en volgens dat boek zou Noortje al een halve marathon moeten lopen en in volzinnen moeten praten.
Het ene kind ontwikkeld zich sneller als het andere, hier een snelle tante (volgens het cb hoeft ze pas met 1 jaar te kruipen zoals ze nu doet maar dat lijkt me weer rijkelijk laat) maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn?
Hier is dat exact hetzelfdequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, wat heb je liever? Een stille blije (voor een keertje) tv-kijkende baby, of eentje die uit zijn doen is, huilt en krijst? In mijn geval zou ik echt mijn pedagogische normen en waarden opzij zetten.. laat het kind lekker kijken.Minke kijkt ook wel es tv hoor, hier staat het ding nou eenmaal veel aan, al is het maar voor het geluid. Maar kind kan net zo blij spelen met speelgoed of lekker buiten rouwdouwen...
ik zal ff zoeken, maar wil je die niet bewaren dan? (tip: dat is psies de maat van een babyborn pop)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Oh, Simmu, heb je een linkje over het doneren van de prematuurkleertjes? Ik heb er ook nog wat van liggen.
quote:
Dat laatste heb ik al gedaan en ik weet dat hij helemaal niets verwacht, maar gewoon iets om hem een plezier te doen dat hij dan van zijn zoon krijgt vanavond.quote:Of een verwenpakketje met verzorgingsproducten ofzo? Of zeggen wat je bedoelt, dat doet 't vast ook goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |