Jeetje, als werkende mama kan ik het hier echt niet allemaal bijhouden. Doordeweeks de hele week aan het werk en in het weekend zit het hier altijd vol met was doen, boodschappen, verjaardagen etc. Helemaal de komende periode.

Doe mij maar snel januari.
Maargoed, enigszins bijgelezen.
Ik las over Florian die slecht slaapt/sliep en waar gisteren bloed is afgenomen.

Sneu Free, ik hoop wel dat ze een oorzaak vinden. Dan is het in ieder geval wel ergens goed voor geweest.
Rienk die niet wilde slapen, Vlindur zo te zien is hij afgelopen nacht niet meer wakker geworden?
Tessa die ook nog steeds 5 keer wakker wordt 's nachts. Marlinde, werken alle 'slaapmethodes' niet?
Hannah met kapotte billetjes. Octo, weet je dat je ook zelf zalf kunt kopen bij de drogist als het een schimmeltje is. Er zijn een paar soorten bijv. Daktarin. Mocht er dan geen dokter in de buurt zijn of dat het weekend is, dan heb je toch alvast iets in huis.
Evie die prikjes heeft gehad en een beetje warm was. Komt vast weer snel goed kleine meid!
Dyon die per ongeluk over mama heen spuugde. Achossie, sneu is dat hè!
Stef en z'n supermooie en gave teletubbie taart! Echt knap hoor! En gefeliciteerd met kleine grote Stef natuurlijk!
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...
Hier gaat alles met Lisa altijd z'n gangetje eigenlijk. Sinds vrijdag drinkt ze nog maar 3 flessen. Ze at haat fruit en groenten enzo echt slecht omdat ze gewoon geen trek had. Ik was vrij vrijdag dus ik dacht, ach we proberen het gewoon (de papa is toch wat onzekerder wat dit betreft). Maargoed, vrijdag ging super met maar 3 flesjes en de overige 3 dagen dus ook. En nu eet ze haar fruit, groenten en brood ook perfect! Sindsdien zit ze ook helemaal goed in haar vel en lacht de hele dag. Mijn kleine meisje wordt echt al groot.
Vanmiddag eind van de middag gaan we weer naar het CB. Ben benieuwd wat er nu weer is bijgekomen aan gewicht. Het is echt net een holle bolle gijs als je haar ziet. Weer geen prikjes deze keer gelukkig.
Oja ze heeft ook tandje nr. 2 gekregen en ik zie boven in haar mond al de contouren van de puntjes van nr 3 en 4 in haar tandvlees. Zal ook niet meer lang duren denk. Wel heeft ze van tandje 2 helemaal geen last gehad, terwijl ze van tandje 1 een paar dagen van slag met koorts is geweest.

Ben dus benieuwd hoe het met de volgende tandjes gaat.