quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en mijn beer van ventje eet ook minder dan jouw schone smalle dame.
Schema hier:
700uur: 180/6/6 bambixpap
930uur: fruit met sap
1130uur: anderhalve boterham en 180/6 (melk)
1500uur: koekje met sap
1700uur: avondeten met yoghurt toe
1830uur: 150/5/5 bambixpap
Mijn dochter van ruim 2,5 eet ongeveer hetzelfde, alleen start die de dag met twee flessen pap en bietst die mandarijnen en appels tussendoor en ze krijgt steeds andere toetjes en wat vaker een bakje yoghurt bij haar koekje:P .
Met Dora... of met KaiLan ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
BJ, hier wordt ook televisie gekeken hoor. Maar wel binnen de perken. Mijn zoon kijkt trouwens nooit mee.
Ik vind televisie an sich niks mis mee. Maar te veel televisie wel.
Wij hebben 's ochtends de televisie aan staan, ik denk op vrije dagen een uur en op werkdagen een half uur. En 's avonds om 1800uur gaat hij aan voor het journaal voor mij en daarna mag S zeggen wat ze wil kijken. Dan dus weer een half uurtje. Daarna is het tandenpoetsen en boven boekjes lezen en naar bed.
Overigens maak ik daar best wel eens een uitzondering op hoor. Dus heel strak bedoel ik het allemaal niet. Als we visite hebben en de kinderen zo hyperdepyper worden van elkaar dat wij volwassenen elkaar niet meer kunnen verstaan, dan schoppen we ze naar buitenof zetten we ze voor de televisie. Of bijvoorbeeld vandaag, S heeft haar middagslaapje overgslagen op het kdv. Toen heb ik haar thuis een half uurtje op de bank laten liggen met Dora, zodat ze toch even wat rust.
Dat zag er wel jaloersmakend lief uit hoor! Ik smolt gewoon toen ik hem dat zag doen bij jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
In mijn hals wegduiken en een knuffelpartij beginnen van heb ik jou daar.
Ik kan van allebei maar een stukje zien, daarna blijft hij hangenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef becky27 het volgende:
pleaaaaase let niet op mijn hysterisch stemgeluid.
Bij mijn dochter had ik ook heel lang het idee dat het vrij ongericht was, het woordje 'mama'. Maar R zegt het juist heel gericht, als hij naar me toe komt hupsen, of als hij jengelend aandacht wil. Ik weet het niet, volgens mij heeft hij toch wel door dat het iest met mij te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zag er wel jaloersmakend lief uit hoor! Ik smolt gewoon toen ik hem dat zag doen bij jou.
Mijn lieve zoon wil alleen maar rondbanjeren door het huis. Knuffelen heeft hij geen tijd voor. Al lijkt hij wel soms een soort van mama of papa te zeggen. Al snap ik ook wel dat hij daar ons niet echt mee bedoelt.
Ik ben daar nog niet helemaal uit dus, of hij het gericht tegen mij zegt. Ik ga er eens op letten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Bij mijn dochter had ik ook heel lang het idee dat het vrij ongericht was, het woordje 'mama'. Maar R zegt het juist heel gericht, als hij naar me toe komt hupsen, of als hij jengelend aandacht wil. Ik weet het niet, volgens mij heeft hij toch wel door dat het iest met mij te maken heeft.
Die is niet zo spannend als Dora hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha. Nou, ben bebnieuwd wanneer we Kailan hier gaan ontdekken dan.
zet ze wel effe op youtube, nou ja, duurt wel even geloof ik,quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik kan van allebei maar een stukje zien, daarna blijft hij hangen.
Jammer.
En hysterisch? Gewoon duidelijk en pittig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |