Gewoon even al dat verdriet eraf Veldmannen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:13 schreef Bomil het volgende:
Goed in woorden gezet man, ik veldman nu al een week en mijn leven gaat er echt op vooruit
Nee, dit welquote:Op donderdag 18 november 2010 00:14 schreef Gronkel het volgende:
Is dit nu dezelfde Marcel Veldman of niet?
Wat is de afspraak met die tieten hier?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:15 schreef Gronkel het volgende:
Als ik "Marcel Veldman" intyp op google afbeeldingen, krijg ik deze afbeelding als 2e resultaat:
[ afbeelding ]
Marcel
Dat zijn tieten met weinig veel champagne.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is de afspraak met die tieten hier?
ik wil al mn verdriet neerleggen alles, kom je me een stijve bezorgenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:15 schreef Gronkel het volgende:
Als ik "Marcel Veldman" intyp op google afbeeldingen, krijg ik deze afbeelding als 2e resultaat:
[ afbeelding ]
Marcel
ZANGERPETRO (17 uur geleden)quote:Op donderdag 18 november 2010 00:17 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat zijn tieten met weinig veel champagne.
Samen met de Tokkies en alles.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze waren ook bij de fandag van Reinhard Hack, dat maakt het nog eens dubbel zo hard.
oke ik zit aan de koffie nu hier okequote:Op donderdag 18 november 2010 00:22 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben ook van de party alleen ja niet lang want ik krijg altijd slaap rond 12 uur
okequote:Op donderdag 18 november 2010 00:25 schreef dandybleu het volgende:
zo als ik nu een koffie drink dan val ik pas om 6 uur in slaap
En voor maar 30 euro per half uur, ik wed dat hij het de komende tijd zeer druk zal krijgen met het afwijzen van al die verzoeken, want hij heeft natuurlijk maar weinig tijd.quote:
40 euro hè, 40 euro. Voor goedkope rotzooi moet je niet bij hem zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En voor maar 30 euro per half uur, ik wed dat hij het de komende tijd zeer druk zal krijgen met het afwijzen van al die verzoeken, want hij heeft natuurlijk maar weinig tijd.
Meer mensen die ook naar het 40 jaar Veldmantine feestje gaan?quote:Binnenkort veldman 40 jaar op aarde groot feest 99% is nog niet geregeld 1% wel en dat ben ik zelf Kom jij ook op mijn feessie ?????????
40 euro zelfs. Maar hij neemt wel strooigoed mee voor dat geld. Hij zit volgeboekt tot 29 maart 2013. :S:Squote:Op donderdag 18 november 2010 00:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En voor maar 30 euro per half uur, ik wed dat hij het de komende tijd zeer druk zal krijgen met het afwijzen van al die verzoeken, want hij heeft natuurlijk maar weinig tijd.
Alweer 40 euro? Ook wel logisch, want wat je er voor terugkrijgt is gewoon onbetaalbaar en niet in geld uit te drukken.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
40 euro hè, 40 euro. Voor goedkope rotzooi moet je niet bij hem zijn.
[..]
Dan wordt het hoogtijd voor je om kennis te maken met Petro.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:46 schreef dandybleu het volgende:
ha nou die petro heeft wel een hele harem om zich heen hey? ik kende hem geeneens ha ha...zal wel weer "hollands glorie muziek" zijn ....
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:15 schreef Rectum het volgende:
Hard topic.
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
Een stem voor Tief aus meinem Herzen van Petro is een stem voor vrede en veiligheid.
Ik heb een hele brede smaak hoor. Zo kan ik naast Zanger Petro ook erg genieten van muziek alsquote:Op donderdag 18 november 2010 00:46 schreef dandybleu het volgende:
ha nou die petro heeft wel een hele harem om zich heen hey? ik kende hem geeneens ha ha...zal wel weer "hollands glorie muziek" zijn ....
Ja, jij staat op de lijst. grquote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb Greetje laatst nog geneukt nu ziet mijn penis eruit als haar hoofdveiligheid voor alles ik had het moeten weten
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb Greetje laatst nog geneukt nu ziet mijn penis eruit als haar hoofdveiligheid voor alles ik had het moeten weten
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, jij staat op de lijst. gr
Hey dandybluaw mag ik vragen als je kaal ben van onderquote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef dandybleu het volgende:
als de dokter een gelslachtziekte kan ontdekken?
Lekker gespierde schedel toch. Een echte bulldog.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:
[ afbeelding ]
nooooquote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, jij staat op de lijst. gr
Je ziet al aan zijn hoofd dat hij hard is gemaakt door het leven.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:
[ afbeelding ]
Voor 100 euro komt ZangerPetro echt niet meer zijn bed uit hoor, totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha mn moeder heerf een vakantiehuisje aan zee : en daar heb je een camping en daarbij ook een disco : en daar huren ze vaak zaterdagavond een ( vaak met bierbuik ) zanger in ( voor 100 euro ofzo )...ha ha totaal niet om aan te horen dus.....
Gelukkig kan jij wel muziek maken grquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha mn moeder heerf een vakantiehuisje aan zee : en daar heb je een camping en daarbij ook een disco : en daar huren ze vaak zaterdagavond een ( vaak met bierbuik ) zanger in ( voor 100 euro ofzo )...ha ha totaal niet om aan te horen dus.....
Helemaal emotioneel enzo, ik word nog emotioneler als ik eraan denk hoe klein het aandeel van de hedendaagse jeugd is die klassieke stukken zoals dit weten te benoemen of zelfs maar te waarderen.quote:
Pics van je zus.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef dandybleu het volgende:
ps wel mooi nummer van schubert....mijn zus speelt dat wel eens op de piano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |